Miesasiat

  • 261 703
  • 1 149
Re: Re: Miehet on miehiä

Viestin lähetti Vaughan
Koska parisuhteeseen liittyy niin paljon ongelmia aiheuttavia tekijöitä, saattaa helposti käydä niin että ystävyyssuhde toimii paremmin kuin parisuhde, eli ystävyyssuhteesta tulee "henkireikä" jotta jaksaa parisuhteessa.

Tuttu tilanne edellisestä suhteesta. Ajauduin tilanteeseen itseasiassa täysin huomaamattani. Suhteen loppuaikana soittelin parhaalle ystävälleni, joka on vastakkaisen sukupuolen edustaja, ja kerroin mikä toisen tekemisissä ja sanomisissa taas vitutti.

Nyt tilanne on erilainen. Tämä ystävä sanoikin minulle ihanasti vähän aikaa sitten. Hän kysyi: "Arvaa, mistä minä tiedän että olet hyvässä suhteessa tällä hetkellä?". Ihmettelin ja kysyin mistä sen tietää. "Et enää soittele ja valita kuinka huonosti menee. Et ole itseasiassa vuoden aikana valittanut minulle mistään suhteeseen liittyvästä". Hitto, kun tuntui hyvältä.

On hienoa että minulla on parhaana ystävänä kaikinpuolin hieno ja mukava mies. Meitä yritettiin aikoinaan naittaa toisillemme pitkän aikaa. Keskustelimme asiasta ja totesimme että kunnioitamme toisiamme liikaa ja ystävyys merkitsee molemmille niin paljon ettei sitä kannata pilata seurustelulla. Jos suhde loppuisi niin ystävyys ei tulisi enää milloinkaan ennalleen. Sitä riskiä kumpikaan ei halunnut ottaa. Kun vielä reilu pari vuotta sitten vietin pitkään jatkunutta sinkkuelämää, kävimme ystäväni kanssa pitkiä keskusteluita siitä, millaisen kumppanin kumpikin toivoisi löytävän. Maailmanparannusta, tupakkaa ja kahvia. Hienoja aikoja, joita muistelen aina lämmöllä. Onhan niitä keskustelutuokioita edelleenkin. Ja mikä parasta; paras ystäväni ja elämänkumppanini tulevat loistavasti toimeen keskenään, myös selvinpäin ;)
 

Animal

Jäsen
Viestin lähetti kissankarva
Miehen pitää olla Mies. Vääränmerkkisestä homejuustosta pikkusormi pystyssä lässyttävä piilohintti nostaa niskavillat pystyyn. Äijämäisyys kaikkine varjopuolineen (mm. omituiset äänet ja haju, valikoiva kuulo ja kaiken muun kuin suoran puheen tajuamatta jättäminen) on kuitenkin se mitä miehestä pitää löytyä. Rajansa tietysti kaikella, en mä mitään luupäistä jakkihärän ja gorillan risteytystä sentään halua sohvalleni rojottamaan. [/B]

Tässä tulee asiatekstiä...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Animal
Tässä tulee asiatekstiä...
Jep, monen koneen ääressä varmaan huokaistiin, toivoa on.

Juusto esimerkkikin oli hyvä. Sillä ole paskankaan väliä mitä sinne HK blöön väliin tunkee. Jos sattu huono juusto, sen voi kevyeen korvata runsaalla sinapilla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti kissankarva
Viitaten vladin kysymykseen, mitä me naiset miehissä arvostamme, olen joskus määritellyt unelmamieheni seuraavasti: jääkiekkoileva kokki jonka isä omistaa viinakaupan ja äiti asuu ulkomailla.

Sama kääntäen miehen näkökulmasta eli unelmanainen: Mykkä ja nymfomaani miljonäärimissi, joka omistaa viinakaupan.

Edit: lisätty nymfomaani-sana määritelmään. Unohtui kokonaan vaikka on olennainen osa määritelmää. Kiitos korjauksesta rusakolle...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit
Sama kääntäen miehen näkökulmasta eli unelmanainen: Mykkä miljonäärimissi, joka omistaa viinakaupan.

Muuten hyvä, mutta lisäisin vielä tuohon nymfomaani-sanan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Omasta ajasta

Viestin lähetti mysteeri
Itse lukeudun niihin jotka eivät kaipaa tätä omaa elintilaa juurikaan.
Tuntuu että omaksi ajaksi riittää se että joutuu matkustamaan työmatkat yksin.

Minä taasen en oikein tiedä millaiseksi ihmiseksi luokittelisin itseni, kas kun ne harvat seurustelusuhteeni ovat olleet sen luokkaisia, että väkisinkin on sitä omaa aikaa ollut ihan riittävästi. Voisin kuitenkin olettaa, että jos nyt sattuisi sellainen onnenpotku, että ryhtyisin seurustelemaan jonkun kanssa olisi tämän suhteen alku eittämättä sellainen jossa sitä omaa aikaa ei niin hirvittävästi kaipaisi - mutta tällöinkään en tyystin osaisi olla ilman sitä omaa aikaa.

Kiteytettynä, tietty tila olla tehdä omia juttujaan on oltava.

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Hamraan
Nukkumisesta myös täältäkin. Kuiskasin naiselleni eilen yöllä että olisi mukavaa nukahtaa sylikkäin, mutta se on vaan aika mahdotonta.

Minäkin kuiskasin "naiselleni" samaa, samaten minun kohdallani se on mahdotonta - kas satui heräämään todellisuuteen ja huomasin puristavani lujasti tyynyä....

vlad.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti kissankarva
Viitaten vladin kysymykseen, mitä me naiset miehissä arvostamme, olen joskus määritellyt unelmamieheni seuraavasti:
jääkiekkoileva kokki
Höntsylätkää kerran viikossa pelaava nelikymppinen pallomaha, joka ei työhönsä kypsyneenä viitsi tehdä ruokaa kotona?

jonka isä omistaa viinakaupan
Eli poika on kännissä sen ajan, mitä työt sallivat (Kai lepakkovuoro kavereiden kanssa menee pienessä sievässä, silloinhan on vain juonikkaampi, vai?).

ja äiti asuu ulkomailla.
Ainoa henkilö, jolta voisit saada apua tilanteeseen, on kalliiden puhelujen takana. Toisaalta äiti on rikas perijätär, muttei viitsi pyytää teitä täyden ylläpidon lomalle luoksensa Miamiin, koska ei siedä poikansa meininkiä.

Tämmöisiä ei kuitenkaan ole vielä vastaan tullut (ihme?) joten pysytään maan pinnalla.
Ehkä voit olla myös kiitollinen. You never know...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vierekkäin voi hetkisen viipyä, mutta nukkumisesta ei tulisi yhtään mitään. Muutaman kerran yhteiselomme alkupäivinä nukahdimme vierekkäin, mutta hyvin nopeasti päätimme, ettei juttu ole meitä varten, koska kumpikaan ei vain saa kunnolla unta. Lisäksi itse varsinkaan en kestä kuumaa yöllä tippaakaan, joten toinen ihminen lämmittämässä vieressä ei tule kuuloonkaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sitä paitsi tyttöystäväni työntää minut kauemmas, jos tulee liian kuuma tai vien liikaa tilaa. Onhan se toki romanttista se ajatus nukkua toisiinsa (hiestä) liimaantuneina ja sylikkäin, ei vaan toimi käytännössä... ainakaan meillä. Eikä tuo haitanne, en halua ollakaan sillä tavalla liimattu toiseen. =)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Re: Nukkumisesta ja nukkumaanmenosta

Viestin lähetti mysteeri
Eihän se nyt ole ollenkaan sama asia.
Itse ainakin haluan miehen kainaloon nukkumaan, enkä yksin sinne sänkyyn.
Toki voin mennä siihen sohvallekin viereen nukkumaan.

En myöskään pidä siitä jos 160 cm leveässä tai leveämmässä sängyssä toinen ottaa selkeästi toisen puolen ja toinen toisen reviirikseen. Tarkoitan siis että kummatkin nukkuvat omalla puolellaan eivätkä toisissaan kiinni.

Kaiken kauhistus on omat isovanhempani jotka nukkuvat kyllä samassa huoneessa mutta sängyt ovat eri puolilla huonetta. Ja kun menevät nukkumaan kääntävät vielä selkänsä sinne toisen suuntaan.

Hyvään parisuhteeseen kuuluu myös kunnon yöunet. Ennen nukumaanmenoa voi toki harrastaa jotain pientä halimista, mutta sen jälkeen molemmat ottaa oman reviirinsä. Varsinkin, jos toisella sattuu olemaan aikainen herätys.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pernaveikko
Minkä takia miesten pitäisi tulla samaan aikaan tai ainakin lähes samaan aikaan nukkumaan?

Eikö se nyt ole aivan sama onko sitä makuu- vai olohuoneessa?

Tähän liittyen kysyisin myös, että millä tavalla on muka jotenkin vitusti parempaa laatuaikaa olla yhdessä tv:n ääressä verrattuna siihen, että nainen on tv:n ääressä ja mies viiden metrin päässä koneella? Eikö se riitä, että ollaan suurin piirtein samassa tilassa ja kummallakin on mieleistä tekemistä? Tosin itse voin kerskailla sillä että meillä tuosta ei onneksi enää tarvitse vääntää, järki voittti kun perustelin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti Snakster
Tähän liittyen kysyisin myös, että millä tavalla on muka jotenkin vitusti parempaa laatuaikaa olla yhdessä tv:n ääressä verrattuna siihen, että nainen on tv:n ääressä ja mies viiden metrin päässä koneella? Eikö se riitä, että ollaan suurin piirtein samassa tilassa ja kummallakin on mieleistä tekemistä? Tosin itse voin kerskailla sillä että meillä tuosta ei onneksi enää tarvitse vääntää, järki voittti kun perustelin.
Halleluja... Meillä ei järki voittanutkaan, kun tahtoo tuo kihlattu olemaan pykälää paria itsepäisempää sorttia.

Tjaa-a, mitäs niitä miehisiä helmasyntejä? Vain kaksi tulee mieleen, muut menisivät liiaksi osastolle "oma moka/ominaisuus", jotka eivät tänne kuulu. Mutta:
- Oho, unohdin. Eli vaimokkeen mielestä, mulla pitäisi olla post-it lähes joka asiasta mitä minun olisi pitänyt hoitaa, muistuttamassa. Lisäsi muuten, että unohtaisin varmaan vilkaista niitä post-it:jä...
- Sanoiksä jotain? Eli juurikin se mitä aikaisemmissa viesteissäkin on otettu esiin. Kun johonkin keskitytään, siihen sitten keskitytään! Häiritseminen yleensä aiheuttaa sellaisen pienen pienen, megatonnin ydinlataukseen verrattavan räjähdyksen. Josta tietenkin seuraa sota, tai "mököttämistä". Valikoiva kuulo, olkoot niin.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti kissankarva
mitä me naiset miehissä arvostamme, olen joskus määritellyt unelmamieheni seuraavasti: jääkiekkoileva kokki jonka isä omistaa viinakaupan ja äiti asuu ulkomailla.

Tämmöisiä ei kuitenkaan ole vielä vastaan tullut (ihme?) joten pysytään maan pinnalla.


Arto "kokki" Jokinen, joka pelasi esim. HIFK:ssa 80-luvulla täyttää ehdot olemalla jääkiekkoileva kokki. Muita ei nyt tule ihan heti mieleen.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti Snakster
Tähän liittyen kysyisin myös, että millä tavalla on muka jotenkin vitusti parempaa laatuaikaa olla yhdessä tv:n ääressä verrattuna siihen, että nainen on tv:n ääressä ja mies viiden metrin päässä koneella? Eikö se riitä, että ollaan suurin piirtein samassa tilassa ja kummallakin on mieleistä tekemistä?

Onhan se tietty kivempaa katella yhtä aikaa jotain töllöttimestä.
Mutta kyllä mulle sopii että toinen on tv:n ääressä ja toinen koneella.
Pääasia että on sitä mieleistä tekemistä.
Jos ei ole mielekästä olla vierekkäin katselemassa töllöttimestä jotain niin sitten on varmaan paras olla eri paikoissa mutta suurinpiirtein samassa tilassa kunhan on vaan mielekästä tekemistä.
Pääasia että olet tyytyväinen :).
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Re: Nukkumisesta ja nukkumaanmenosta

Viestin lähetti pernaveikko
Hyvään parisuhteeseen kuuluu myös kunnon yöunet.

Entäs jos parhaimmat yöunet saa toisessa kiinni olemalla?

Jokatapauksessa jokainen pari nukkuu tavallaan, omalla tavallaan, itselleen sopivimmalla tavalla. Ja hyvä niin.

Itse voin sanoa kuitenkin olevani melkoinen kierijä sängyssä, eli irtaudun taatusti hetkittäin. Samoin jos tulee liian kuuma.

Mutta näille joille tulee kuuma annan vinkin: hommatkaa kunnon kattoropellit sun muut tuulettimet!
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Re: Omasta ajasta

Viestin lähetti vlad
Voisin kuitenkin olettaa, että jos nyt sattuisi sellainen onnenpotku, että ryhtyisin seurustelemaan jonkun kanssa olisi tämän suhteen alku eittämättä sellainen jossa sitä omaa aikaa ei niin hirvittävästi kaipaisi - mutta tällöinkään en tyystin osaisi olla ilman sitä omaa aikaa.

Kaikki eivät tosiaan kaipaa omaa aikaa niin paljon.
Toiset kaipaavat enemmän ja toiset vähemmän.
Tottakai minäkin kaipaan ihan vähän sitä omaa aikaa. Enhän voi Jatkoajassakaan olla toisen kanssa yhtä aikaa kirjoittamassa, lukemassa kylläkin.
Oikeastaan tuota omaa aikaa tulee ihan väkisinkin, mm töiden tai opiskelujen takia.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Re: Re: Miehet on miehiä

Viestin lähetti mekabyte
En siis ole yksin. Vanha "klassikko" on että jos luen esim. Aku Ankkaa tms, niin saa vaika talo sortua ympäriltä enkä huomaa/kuule mitään.

Täällä eräs nainen lukeutuu tähän samaan keskittyjäkuntaan.
Kun katson jotain ohjelmaa johon oikein eläydyn mukaan, en todellakaan kuule/näe mitään, jos luen Jatkoaikaa ja joku höpöttää samalla jotain, en kuule/näe mitään. Sama koskee myös lehtien lukemista, kun luen en kuule/näe mitään muuta. Haluan keskittyä.
Niin moni asia vaatii keskittymistä ;).
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti mysteeri
Täällä eräs nainen lukeutuu tähän samaan keskittyjäkuntaan.

Yksi keskittyjä lisää ilmoittautuu paikalle.

Olin jo lapsena tällainen keskittyjä, kun luin Aku Ankkaa tai mielenkiintoista kirjaa en edes huomannut vaikka puhelin soi vieressä, sama meno jatkuu nykyään - puhelin on vaihtunut kännyyn - mutta toisinaan käy siten, että luettuani aikani huomaan saaneeni viestejä tms. Sama pätee tietty leffan katsomiseen, jos todella intensiivisesti katson jotain leffaa on ihan sama vaikka seinät sortuisivat ympäriltä - kaikki muu kuin leffa menettää merkityksensä.

Keskittminen on varsin mielenkiintoista, tuntuu vähintäänkin "oudolta", että ihmisen keskittyessä todella intensiivisesti johonkin ympäröivä todellisuus menettää tyystin merkityksenä mutta näin se vain on.

vlad.
 

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tavallinen suomalainen mies käy loistavasti. Ihan sama piereskeleekö se kotisohvalla, eihän me naisetkaan perästä äänettömiä olla. Saa ottaa alkoholia viikonloppuisin kunhan se on hallinnassa, juonhan minäkin. Mies saa olla reilusti oma itsensä puhumaton ja kuuntelematonkin välillä kunhan joskus edes on "paikalla". Kuka jaksaa pälättää koko ajan ja vielä olettaa, että toinen jaksaa kuunnella.
Enkä todellakaan siedä jos toinen roikkuu koko ajan takinliepeissä kiinni, joten oma elämäkin ukkelilla voisi olla harrastuksineen ja ystävineen. Sängyssä saa nukkua rauhassa omalla puolella kunhan nukkuu samassa sängyssä.
Kaksi vaatimusta löytyy; naama ei valossa säikytä ja hän tykkää jääkiekosta.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Re: Re: Re: Miehet on miehiä

Viestin lähetti mekabyte
Vanha "klassikko" on että jos luen esim. Aku Ankkaa tms, niin saa vaika talo sortua ympäriltä enkä huomaa/kuule mitään. Onneksi oma kultsi on tähän jo tottunut.

Sama juttu täällä. :-)

Nukkumisesta sen verran, että emäntä tosiaan haluaa mennä nukkumaan yhtäaikaa, mutta jos minä en lähde sänkyyn kun häntä alkaa nukuttamaan, niin hän nukkuu aluksi omistamallamme mukavalla sohvalla. Kainaloon tulee mielellään ja painaa pään rintaa vasten - annan hänen usein nukahtaa tuossa asennossa, mutta sitten hellästi vedän käden pois alta ja siirryn hivenen kauemmaksi nukkumaan.

Omaa aikaa pitää olla ja sitä saa kunhan muistaa kertoa mihin on menossa, :-) Risteilyllekkin pääsee kavereiden kanssa, mutta siitä saa pientä naputusta kuulla jonkin aikaa, :-)

-ipa rules
 
Viimeksi muokattu:

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti teemu_s
Tämä vastauksesi kertoo kyllä todella paljon sinusta. Minkähän ikäinen olet, jos saa tiedustella? Lisäksi oletko missi? Kolmanneksi voisin sanoa että paluu todellisuuteen olisi pikku hiljaa ajankohtainen sillä ei tuollaista miestä todennäköisesti ole olemassakaan.

t. piereskelevä, nenää kaivava, huumorintajuinen ja älykäs nuori mies Kuopiosta

No, olen 20. Ja saattaa olla, että hyvällä tuurilla olen hieman vähentänyt vaatimuksiani esim. 10 vuoden päästä, jos silloinkin vielä olen sinkku.
Mutta niin kauan kun en ole epätoivoinen, saan aivan vapaasti elellä omassa mielikuvitus-maailmassani ja vaatia juurikin kuvatunlaisia ominaisuuksia mielikuvitus-mieheltäni.
Mitkä noista vaatimuksista muuten olivat niin mahdottomia? Ja mitä vastaukseni minusta kertoi? Että olen pinnallinen teini-idiootti? Ehkä sitten niin...

Oikeassa elämässä sen sijaan olen kovasti ihastunut erääseen mieheen, joka täyttää vaatimuksistani suurinpiirtein seuraavat:
- hyvännäköinen, minun mielestäni
- minua vanhempi (tosin vain vuoden)
Siinähän ne, kyseinen herra jopa lapsellisesti hehkutti jäähallilla tapahtunutta tappelua, ja silti olen aivan myyty. Tosin tuttavuutemme on kovin lyhytaikainen, toistaiseksi, mutta luultavasti olisin valmis antamaan anteeksi häneltä puuttuvat, minun "vaatimani" ominaisuudet.

Ja kyllähän miehen pitää olla mies, en häiriinny piereskelystä enkä nenän kaivamisestakaan, kunhan eivät kovin julkisella paikalla tapahdu.


Ai niin, olenko missi? No en virallisesti, koska en ole viitsinyt mennä viemään muilta yrittäjiltä sitä voittamisen riemua. He heh...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti metsänpeikko
Oikeassa elämässä sen sijaan olen kovasti ihastunut erääseen mieheen, joka täyttää vaatimuksistani suurinpiirtein seuraavat:
- hyvännäköinen, minun mielestäni
- minua vanhempi (tosin vain vuoden)
Siinähän ne, kyseinen herra jopa lapsellisesti hehkutti jäähallilla tapahtunutta tappelua, ja silti olen aivan myyty. Tosin tuttavuutemme on kovin lyhytaikainen, toistaiseksi, mutta luultavasti olisin valmis antamaan anteeksi häneltä puuttuvat, minun "vaatimani" ominaisuudet.

Ja kyllähän miehen pitää olla mies, en häiriinny piereskelystä enkä nenän kaivamisestakaan, kunhan eivät kovin julkisella paikalla tapahdu.
Kuten todistettua... Lipeät jo nyt periaatteistasi, tai siis määritteistä jotka miehesi täytyisi täyttää. Tulet vielä huomaamaan pitkässä juoksussa, että se mies joka todella kolahtaakin, ei ehkä vastaa kuvaustasi.
Toimii nimittäin päinvastoin, ihan kokemuksesta voisin sanoa. Itse vaadin aikoinaan sitä mykkää ja rikasta nymfomissiä. Moni liippasi läheltä, mutta noihin kyllästyi. Vaihtuivat ne "määritteet". Sitten kun sattuikin kohdalle se kaikkea muuta kuin helppo tai varsinkaan mykkä ("missi" ja nymfo kylläkin) tapaus? Helvetti, sehän kantaa mun rengasta, mä sen.

Eli paskaakos noita etukäteen miettii, mitä jonkun pitäisi olla. Kyllä se siitä suttaantuu, kunhan ihmiset vain muistavat antaa takaisin sen mitä saavat, olkoot se rakkautta, luottamusta, pientä nälvimistä tai vaikka kahvin keittämistä toiselle.
Sellasta... Eli onnea tämän yllä kuvailemasi yksilön kesyttämiseen.

*ttu ettei tämä työnteko sovi terveelle yksilölle. tylsää!
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Viestin lähetti kissankarva
Miehen pitää olla Mies.

Onnea etsintään. Etunimitilaston mukaan vuosien 1960-1999 välillä 17 miestä sai etunimekseen Mies. Olisit valinnut jonkin helpomman kriteerin, esimerkiksi Toniksi kastettiin tuolla välillä yli 16 000 miestä.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja


Eli paskaakos noita etukäteen miettii, mitä jonkun pitäisi olla. Kyllä se siitä suttaantuu, kunhan ihmiset vain muistavat antaa takaisin sen mitä saavat, olkoot se rakkautta, luottamusta, pientä nälvimistä tai vaikka kahvin keittämistä toiselle.
Sellasta... Eli onnea tämän yllä kuvailemasi yksilön kesyttämiseen.

Jep. Niin kuin yritin tuossa äsken selittää, huonolla menestyksellä tosin, että en minä oikeastaan "vaadi" paljon mitään. Haaveilen vain sellaisesta, jota siinä ensimmäisessä viestissä kuvailin, mutta olen jo retkahtanut sellaiseen, joka ei todennäköisesti kovinkaan montaa vaatimusta täytä. Sitten kun "se joku" sattuu kohdalle, niin eipä siinä tule mietittyä kaikkia keksittyjä vaatimuksiaan. Toinen kun tuntuu niin täydelliseltä, vaikka sattuisi olemaan täysin päinvastainen kuin se satumaailmani prinssi.

Aina saa haaveilla ja muka-vaatia, mutta khyyyllähän minäkin aina silloin tällöin tänne maan pinnalle palailen. Paitsi jos tuon mainitun yksilön onnistun kesyttämään, niin en varmaan hetkeen palaile. In my dreams, jep...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös