Mitä sitoutuminen muuttaa? Siihen painostaminen on varma tapa saada mies liukenemaan matkoihinsa.Jaaha, taas on miesasiat vähän miten sattuu. Tai hyvinhän ne oikeastaan on, pientä epäselvyyttä vain ilmassa. Saan kuulla kerta toisensa jälkeen miten olen ihana ja mahtava ja se, jonka kanssa halutaan viettää koko loppuelämä. Siltikään mitään asian eteen ei tehdä, kun alan puhua kihlauksesta tai muusta, mies alkaa mussuttamaan miten on vielä liian nuori ja muuta. Tätä on nyt jatkunut viimeiset kaksi vuotta, enkä oikeasti jaksa kovinkaan kauaa hakata enää päätä seinään. Jos ei tämä tästä etene mihinkään suuntaan, antaa olla. Muutan sitten vaikka luostariin. En vain pysty käsittämään, miksei mies halua sitoutua vaikka sanookin haluavansa olla aina kanssani?
Itse olen aina ollut vakaasti sitä mieltä, että tuollaiset kihlaukset sun muut krumeluurit on enemmänkin merkki epävarmuudesta kuin varmuudesta.
Kuulostaa erittäinkin fiksulta touhulta. Arvostan, jos se mitään sinuun vaikuttaa. Itsekin tunnen muutamia tuollaisia pareja lähipiirissä, kuin mitä sinä olet ja heidän meininkinsä saa minulta äänettömän hyväksynnän järkevyydellään."Avovaimon" kanssa ollaan oltu yhdessä lähes 3 vuotta ja onneksi ei minkäänlaista painostusta ole vielä tullut ja epäilen ettei hirveästi tulekkaan. Ainoastaan kauhisteltu joidenkin tuttujen kihlautumisia, kun ovat menneet joko lyhyen seurustelun jälkeen kihloihin tai nuorina.
Saan kuulla kerta toisensa jälkeen miten olen ihana ja mahtava ja se, jonka kanssa halutaan viettää koko loppuelämä. Siltikään mitään asian eteen ei tehdä, kun alan puhua kihlauksesta tai muusta...
Miksi ihmiset ylipäätään menee kihloihin? Mikä on se pointti?
Siinä vaiheessa on tosiaan käsitetarkistuksen paikka, jos kuvitellaan, että kihloissa oleminen on jonkinlainen "kevyempi vaihtoehto" naimisissa olemiselle.
Saan kuulla kerta toisensa jälkeen miten olen ihana ja mahtava ja se, jonka kanssa halutaan viettää koko loppuelämä.
Siltikään mitään asian eteen ei tehdä, kun alan puhua kihlauksesta tai muusta, mies alkaa mussuttamaan miten on vielä liian nuori ja muuta.
En vain pysty käsittämään, miksei mies halua sitoutua vaikka sanookin haluavansa olla aina kanssani?
Toivon itsekin juuri sitä, että jos nyt seurustelemaan jonkun kanssa ryhdytään, niin suhde ja ehkä se avoliitto sitten on ihan riittävä "todiste", että ollaan tosissaan, eikä tarvita kaiken maailman naiiveja kihlajaisia ja muuta sontaa jonkun ihme jutun tueksi. Ei voi tajuta sellaisia tämä ihminen. Eikä ehkä haluakaan.
Määritelmällisestihän pelkkä kihloihin meneminen on semanttinen mahdottomuus. Ei kihloihin voi mennä, vaan voi sopia menevänsä naimisiin, jolloin ollaan sitten kihloissa.
Omasta mielestäni tekee, koska kaikki loppupelissä ajattelee olevansa oikeassa. Niin myös sinä.Toisaalta, se että sinä et ymmärrä etkä haluakaan, ei tee omasta ajattelumallistasi "valveutunutta".
Ei se nyt ihan noinkaan ole. Mä ajattelen tästä asiasta hyvin eri tavalla kuin sinä, mutten ole sitä mieltä että olisin itse juuri oikeassa.Omasta mielestäni tekee, koska kaikki loppupelissä ajattelee olevansa oikeassa. Niin myös sinä.
Omasta mielestäni tekee, koska kaikki loppupelissä ajattelee olevansa oikeassa. Niin myös sinä.
Omasta mielestäni tekee, koska kaikki loppupelissä ajattelee olevansa oikeassa. Niin myös sinä.