Miesasiat

  • 263 277
  • 1 149

Aurora

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täytyy kai avautua miesasiat ketjuun, kun ei uni tule silmään, vaikka huomennakin on työpäivä.

Tuli keskiviikkona rankasti sekoilua työpaikan juhlissa. Oli helvetin kiire päivä, enkä ehtinyt syödä lounaan jälkeen mitään, joten illalla nautittu alkoholi nousi heti päähän. Luulisi, että olisi tähän ikään mennessä jo oppinut.

Ja kännissä piti sitten alkaa tilittää asioita eräälle miespuoliselle työkaverille ja asiat etenivät, eivät onneksi sänkyyn asti. Järkyttävää, mikä krapula ja morkkis iskivät torstaina, harvemmin on noin hirveää fiilistä ollut. Onneksi kyseinen mies jäi samana päivänä lomalle ja ehdin vähän ottaa etäisyyttä tilanteeseen. Luultavasti myöskään muut työkaverit eivät ole tapahtumista selvillä, koska oltiin siinä vaiheessa ihan kahdestaan. Muistinkuvat ovat kuitenkin vähän turhan hataria ja torstaina olikin pakko selvittää tilannetta viestillä. Onneksi vastaus oli todella ihana, asiat ovat välillämme aivan loistavasti ja ei ole mitään anteeksipyydettävää. Rivien välistä kävi kuitenkin ilmi, että hänen puoleltaan olisi jatkossa kiinnostusta muuhunkin kuin ystävyyteen.

Kyseinen ihminen on aivan ihana tyyppi, mutta ei kiinnosta minua millään lailla seurustelumielessä. Harmittaakin rankasti se, että jatkossa en pysty hänen suhteensa käyttäytymään niin kuin ennen, vaan tapahtunut vaikuttaa keskinäiseen suhteeseemme. Olisiko parasta puhua asiat kunnolla halki, kun hän palaa töihin vai jatketaanko niinkuin tähänkin asti? Itselläni on kesätöitä jäljellä enää kuukausi, joten en hänen kanssaan tee töitä enää pitkään yhdessä. Mahdollisia tulevia projekteja ajatellen kuitenkin ahdistaa jättää asioita roikkumaan...
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Seuraa tyhmiä ikuisuuskysymyksiä. Laitetaan lauantain (tosin nyt on jo näköjään sunnuntai) piikkiin.

Kertokaas viisaammat (ha..), että mikä siinä on ku minä tai olipa kuka tahansa en voi millään kiinnostua siitä miehestä, joka on ilmaissut olevansa kiinnostunut minusta ja sitten taas se ihminen josta minä olen kiinnostunut (paljon) ei tietenkään voi olla minusta kiinnostunut?

Ja eikö muuten kuulosta tyhmältä tuo verbi kiinnostua kun puhutaan tyttö-poika jutuista? Hassua.
 
Kertokaas viisaammat (ha..), että mikä siinä on ku minä tai olipa kuka tahansa en voi millään kiinnostua siitä miehestä, joka on ilmaissut olevansa kiinnostunut minusta ja sitten taas se ihminen josta minä olen kiinnostunut (paljon) ei tietenkään voi olla minusta kiinnostunut?
Eiköhän tämä liity siihen tosiasiaan, että naisen on aina oltava vaikeasti tavoiteltava, eli mies pannaan saalistamaan tosissaan ja katsotaan, pääseekö tämä lopulta haukkaamaan riistaa.

Naisille tuntuu muutenkin olevan melkoinen turn-off, jos menee möläyttämään tykkäävänsä tästä.
 

Cube

Jäsen
Kyllä minua ihmetyttää, miten nuoren tytön kirjoitukset voivat nostaa eräissä nimimerkeissä noin paljon angstia.
En nyt sentään mistään angstista puhuisi, mutta itseäänkorostava persoonallisuustyyppi on sellainen, joka ainakin minua sattuu ärsyttämään. Sitä en tiedä onko Gz oikeassa elämässä sellainen miltä netissä vaikuttaa (tuskin), eikä se ole oikeastaan oleellistakaan. No mutta, turhia minä tässä yritän mitään perustella, koska korkeammalla tahollahan on jo päätetty, että kaikki muu kuin selkääntaputtelu näitä tähtinimimerkkejä kohtaan johtuu a) kateudesta menestystä kohtaan, b) kateudesta ulkonäköä kohtaan, c) kateudesta onnellisuutta kohtaan, d) pillunpuutteesta, e) projektiosta, f) kateudesta, h) keksi oma. Mikäs siinä, onhan se tietysti helpompi ajatella, että asia on juurikin noin.

Ja jottei totuus unohtuisi, niin taisimpa tässä taannoin puolustaakin Girlzillaa tuolla naisketjussa, joten eipä tässä ketään sen kummemmin jahdata. Kaikki liittyy kaikkeen tai sitten mikään ei liity mihinkään.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Kyseinen ihminen on aivan ihana tyyppi, mutta ei kiinnosta minua millään lailla seurustelumielessä. Harmittaakin rankasti se, että jatkossa en pysty hänen suhteensa käyttäytymään niin kuin ennen, vaan tapahtunut vaikuttaa keskinäiseen suhteeseemme. Olisiko parasta puhua asiat kunnolla halki, kun hän palaa töihin vai jatketaanko niinkuin tähänkin asti?

En ole mikään paras neuvoja missään nais-/miesjutuissa mutta olen näissä tilanteissa minäkin monta kertaa kuitenkin. Puhu ihmeessä miehen kanssa heti kun teille tulee mahdollisuus ja tee asiat selviksi. Onhan se varmasti vaikeaa mutta jos olette kerran aiemminkin pystyneet puhumaan niin mikäs siinä... Elä vaan tee sitä ettet sano asiasta vaan annat miehen kasata omat odotuksensa tietämättä sinun mielipidettäsi. Se nimittäin rikkoo todella pahasti kun saa tietää naisen tunteet vasta jälkikäteen. Jutelkaa ihmeessä tosiaan niin ei tule tulevaisuudessa kiusallisia hiljaisia hetkiä.;) Elä jää vitkuttelemaan, siitä ei seuraa todellakaan mitään hyvää.

Onnea matkaan.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kertokaas viisaammat (ha..), että mikä siinä on ku minä tai olipa kuka tahansa en voi millään kiinnostua siitä miehestä, joka on ilmaissut olevansa kiinnostunut minusta ja sitten taas se ihminen josta minä olen kiinnostunut (paljon) ei tietenkään voi olla minusta kiinnostunut?
Tuskin viisaampi olen, mutta..

Voi johtua siitä että ihmiset pyrkivät kumppaniaan etsiessään aina löytämään parhaan mahdollisen. Ihmiset harvoin tyytyvät itsensä tasoisiin. Eli karrikoidusti: Jos joku on ruma niin ei se etsi yhtä rumia miehiä/naisia. Samoin tyhmät tuskin etsivät toisia bimboja ja köyhillä voi olla kanssa samanlaisia aatoksia. Vaikkakin tälläinen ruma ja rikas mies & kaunis ja tyhmä nainen onkin aika yleinen yhdistelmä. Tämä siis karrikoiden.

Ja en sillä että sinua NemI pitäisin jonain noista.
 
Ihmiset harvoin tyytyvät itsensä tasoisiin.
Ei muuten pidä juuri yhtään paikkansa, vaikka jokainen varmasti ainakin joskus unelmoi avioituvansa sen prinssin tai prinsessan kanssa. Suomi on pullollaan pariskuntia, joissa kumpikin osapuoli on tismalleen yhtä ruma, köyhä kuin lahjatonkin.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuskin viisaampi olen, mutta..
Ja en sillä että sinua NemI pitäisin jonain noista.

Hahaa..etpä. Mutta jos nyt vähän vielä täsmennän niin se henkilö, joka sitä kiinnostusta on osoittanut on semmoinen ''hyvän päivän tuttu''. Kyllähän sen kanssa länkyttää niitä näitä, mutta eipä kiinnosta sen enempää tunteakkaan sitä ihmistä.

Mutta sitten kun tuossa mainitsin, että on se toinen josta minä olen kiinnostunut, mutta se ei sitten taija oikein meikäläiselle lämmetä, niin sehän kuulostaa yhä vähän liian helpolta ja yksinkertaiselta ihmissuhdekuviolta, eikö vain?
Astetta enemmän haastetta; tykkään siitä tyypistä n.80%:sti, mutta 20% meikäläisen aivolohkoista suunnittelee kovasti pientä kesäreissua toiselle paikkakunnalle yhtä vähän ''erityisempää kaveria'' moikkaamaan. Minä en oikein ymmärrä, että miksi minä edes tuommoista reissua suunnittelen kun olen toisesta kiinnostunut ja enpä nyt pidä muutenkaan kovin viisaana matkustella ihan puhtaasti vaan liha mielessä.....huoh.

On se kuulkaas kivaa olla nainen.
 

Aurora

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisiko parasta puhua asiat kunnolla halki, kun hän palaa töihin vai jatketaanko niinkuin tähänkin asti?

Kiitos kommenteista molemmille, edelleenkin on paha mieli tapahtuneesta. Asiaa pahentaa vielä se, että asumme kaikki työntekijät laitoksen alueella ja niinpä ihmisten kanssa on lähikontaktissa myös vapaa-ajalla. Ja jutut leviävät ääntäkin nopeammin, mutta vielä en ole juoruja meistä kuullut.

Olen itse myös sitä mieltä, että asia pitäisi keskustella läpi, mutta hän lähti kolmeksi viikoksi mökilleen Keski-Suomeen, joten henkilökohtainen tapaaminen ei onnistu. En millään haluaisi asiaa selvitellä puhelimessa, mutta ehkä sitten on pakko. Jos suinkin saan vapaata ensi viikoksi, lähden myös mökille yksin miettimään syntyjä syviä. Toivottavasti siellä laiturinnokasssa istuessa ja saunapuita hakatessa pystyn selvittelemään ajatuksiani.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Nyt on kyllä ironiafiltteri aika kireällä osalla porukasta, vai että seksuaalista tyydytystä... Netti on siitä hieno mesta, että täällä tapaa niin saatanan tyhmiä ihmisiä, että moinen ei ainakaan oikeassa elämässä itseltäni onnistu. Ehkäpä täällä myös osaltaan ollaan aidompia, eli oman anonyymiteetin takaa on helppo tuoda esiin ne tuntemukset, jotka kasvotusten piilotetaan.

Meni metakeskustelun puolelle kokonaan.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Nyt on kyllä ironiafiltteri aika kireällä osalla porukasta, vai että seksuaalista tyydytystä... Netti on siitä hieno mesta, että täällä tapaa niin saatanan tyhmiä ihmisiä, että moinen ei ainakaan oikeassa elämässä itseltäni onnistu. Ehkäpä täällä myös osaltaan ollaan aidompia, eli oman anonyymiteetin takaa on helppo tuoda esiin ne tuntemukset, jotka kasvotusten piilotetaan.

Ajattelit sitten suuressa viisaudessas, että joku nyt oikeasti ymmärsi tuon girlzillan viestin niin, että gz sai siitä seksuaalista tyydytystä?
 

Cube

Jäsen
Ehkäpä täällä myös osaltaan ollaan aidompia, eli oman anonyymiteetin takaa on helppo tuoda esiin ne tuntemukset, jotka kasvotusten piilotetaan.
Kyllä kyllä. Ainakin vastatessa sellaisiin juttuihin, joista ihmiset eivät oikeassa elämässä (ainakaan yleensä) tuntemattomien kanssa juttele.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ajattelit sitten suuressa viisaudessas, että joku nyt oikeasti ymmärsi tuon girlzillan viestin niin, että gz sai siitä seksuaalista tyydytystä?

Niin suuri viisaus ei nyt sentään ollut kyseessä.

edit: Jatkan keittiöfilosofointiani nettikeskustelun hienoudesta. Jos täällä joku puhuu epätoivottavasta ominaisuudestaan, niin heti on sata ihmistä jeesustelemassa vieressä. Ei, en väitä, että joku on saanut minkäänlaista tyydytystä täällä mistään, mutta jos toinen on ollut ihmiskyrpä ja tämän vonkailuille pääsee antamaan "ei voisi vähempää kiinnostaa" -vastauksen, niin itse Jeesus Nasaretilainenkin tuntisi pientä ilkeämielistä hyvänolontunnetta tuossa tilanteessa suurimman euforian toki tullessa munsydämelläonkypärä -tyylisestä elämyksestä.

Eikun mä unohdinkin, että te olette niin kauniita ihmisiä. Siis sisäisesti, kun en ole nähnyt. Se olenkin vain minä.
 
Viimeksi muokattu:

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kertokaas miehet, missä vaiheessa teistä tuli niin vaikeita?

Kun nainen nyt kerrankin viikkojen vonkaamisen jälkeen alkaa näyttää vihreää valoa, niin se oli sitten siinä. Eikö se vonkaamisen idea sitten loppupeleissä olekaan saaminen vaan ihan vaan se kerjuu? Huomenna varmaan asiaa krapula-ketjuun, mutta kuhan tässä pohdiskelin, kun yllätyksekseni tulinkin baarista yksin kotiin.

(Pahoittelen jos tuli typoja, ei tässä humalatilassa jaksa oikein panostaa kieliasuun)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kertokaas miehet, missä vaiheessa teistä tuli niin vaikeita?
Siinä vaiheessa, kun tajuttiin, että naisia vastaan kannattaa taistella niiden omilla aseilla...

No joo... kaipa se menee niin, että miehetkin tykkää haasteista, vaikka usein suoraviivaisena porukkana pidetään. Mitä etäisempi ja vaikeammin tavoitettava nainen, sitä kiehtovampi. Toisin kuin usein luullaan, miehet eivät välttämättä innostu eniten helposta saaliista. Jotkut haluaa kokea ja tuntea asiat vaikeimman kautta. Sitten on tietysti pelkkiä kiusaajia, jotka saavat nautinnon siitä asiasta. Valta tuntuu kiehtovan ja kiihottavan monia.

Tsemiä. Miehistä osa myös on mutkikkaita, naisia on hämätty miesten yksinkertaisuudella. Moderni mies on lähentynyt naista käänteissään ja ne eivät ole niin yksiselitteisiä, mitä ennen.
 
Kertokaas miehet, missä vaiheessa teistä tuli niin vaikeita?

Kun nainen nyt kerrankin viikkojen vonkaamisen jälkeen alkaa näyttää vihreää valoa, niin se oli sitten siinä.
Ehkä se juju oli juuri siinä, että turhauma iskee tuossa viikkojen vonkaamisessa ilman tulosta.. Kyllä siinä mielenkiinto menee, koska helpomminkin on saatavilla. Tässä siis olettaen, että vonkaaminen on siis ollut pelkkää seksin vonkaamista.
 

Rocco

Jäsen
"It´s not the cunt. It´s the hunt" sanoi joku viisas mies aikoinaan.

Mutta, miehet ovat aika primitiivisiä tässä asiassa. Aiha haetaan sitä vaikeammin saatavilla olevaa, mutta jos määränpää saavutetaan helpommin jostakin muualta niin, sieltä otetaan mistä helpommin saadaan. Ei siinä sen ihmeempää ole.
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kertokaas miehet, missä vaiheessa teistä tuli niin vaikeita?

Kun nainen nyt kerrankin viikkojen vonkaamisen jälkeen alkaa näyttää vihreää valoa, niin se oli sitten siinä. Eikö se vonkaamisen idea sitten loppupeleissä olekaan saaminen vaan ihan vaan se kerjuu? Huomenna varmaan asiaa krapula-ketjuun, mutta kuhan tässä pohdiskelin, kun yllätyksekseni tulinkin baarista yksin kotiin.

(Pahoittelen jos tuli typoja, ei tässä humalatilassa jaksa oikein panostaa kieliasuun)

Puhutko nyt arvoisa NemI seksistä vai ihan suhteesta? Itse en ainakaan mielelläni lähde soheltamaan hiivoissa, varsinkin jos kyse on ensimmäisestä setistä ko. naisen kanssa. Syitä en sen tarkemmin viitsi eritellä, pidetään ne meidän miehien välisenä salaisuutena.

Jos taas suhdetta toivoit, niin saattoi kaveri pelästyä, jos olit liian aggressiivinen.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Puhutko nyt arvoisa NemI seksistä vai ihan suhteesta? Itse en ainakaan mielelläni lähde soheltamaan hiivoissa, varsinkin jos kyse on ensimmäisestä setistä ko. naisen kanssa. Syitä en sen tarkemmin viitsi eritellä, pidetään ne meidän miehien välisenä salaisuutena.

Jos taas suhdetta toivoit, niin saattoi kaveri pelästyä, jos olit liian aggressiivinen.

Sama juttu. Ei kiinnosta ekat läheisemmät kontaktit, jos viinaa on käytetty. Homma ei vaan toimi. Myöhemmin kyllä homma toimii jopa paremmin pienessä tumussa.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eli tulimme siihen tulokseen, että olin joko liian agressiivinen tai sitten olen ollut liian passiivinen.

Tässä nyt ollu semmosta säätöö jo jonkun aikaa, mutta ei siitä taida mitään tulla. Pientä (tuubassa vähän isompaa) vihjailua puolin ja toisin. Ihan sama sinänsä, se oli minun osalta tuossa.

Tässä muutenki miettiny, että voisi todellakin lopettaa sen kavereitten (miespuolisten) kanssa säätämisen ja pitää kaverit kavereina ja harrastaa näitä tyttö-poika juttuja ihan eri immeisten kanssa. Meinaa vähä kaverisuhteet kärsiä tämmösistä jutuista.

Pitänee nyt kumminki käydä tarkastamassa tuo banaanin kilohinta ihan kaiken varalta...
 

Kampeaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli tulimme siihen tulokseen, että olin joko liian agressiivinen tai sitten olen ollut liian passiivinen...
Tai sitten kyse oli siitä, että kaveri oli yksinkertaisesti liian päissään. Ei sitä tarvitse olla missään konttauskunnossa, että ei oikein seksi suju. Varsinkaan jos kyseessä olisi ensimmäinen kerta kyseisen tytön kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös