Miesasiat

  • 263 276
  • 1 149

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ahaa, poika lähti ensiksi kävelemään. Peli on siis 2-1 `ZILLAN tappioksi.

No huh huh. Jep, olen kyllä aiemminkin sanonut että hän oli se joka lähti kävelemään. Ja en tosiaan tarkoittanut että tässä olisi voittajia ja häviäjiä, enemmänkin se että tuli ns. voittajafiilis siitä että oli tullut itse tarpeeksi vahvaksi.

Miten musta välillä tuntuu siltä, että mun juttuihin reagoidaan n. 200 kertaa voimakkaammin/enemmän kuin muiden?
 

Pietrangelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, SS Lazio, Bulls
´zillahan hoiti homman hyvin. "Ei voisi vähempää kiinnostaa" on aika jämäkästi ja selkeästi sanottu. Käsittääkseni kundi ton homman ryssi ni turha sille mitään tukikonserttia on ruveta järjestämään.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Jaa-a, tuohon en voi kommentoida mitään koska en ole kirjoituksiasi niin hirveästi lukenut.

Ehkä sinulla on provosoiva kirjoitustyyli, mene ja tiedä.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juu, parempi että kieltäytyy samantien kuin aloittaa on-off pelailun.

Tunnen valitettavasti sellaisiakin, jotka olisivat girlzillan tilanteessa ottaneet jätkästä tiukan henkisen niskalenkin ja taluttaneet pihdeissä kuukauden tai pari. Tämän jälkeen sitten vasta tuo lausahdus jonka girlzilla sanoi jo nyt.

Eli en pidä lainkaan kusipäisenä asioiden selväksi tekemistä.
 

Tobias

Jäsen
Ainoa oikea tapa suhteutua entisiin kumppaneihin on käyttäytyä niinkuin heitä ei olisi olemassakaan. Jos tulee viestiä tai muuta niin ei ensimmäistäkään vastausta, ei mitään. Tämä tietysti koskee nk. seurustelusuhteita, koska niissä ymmärtääkseni on lähespakko antaa oma puhelinnumero sille kumppanilleen. Pikaisemmissa suhteissa ei tietenkään puhelinnumeroita vaihdeta joten tässä ei tuota ongelmaa synny.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainoa oikea tapa suhteutua entisiin kumppaneihin on käyttäytyä niinkuin heitä ei olisi olemassakaan. Jos tulee viestiä tai muuta niin ei ensimmäistäkään vastausta, ei mitään. Tämä tietysti koskee nk. seurustelusuhteita, koska niissä ymmärtääkseni on lähespakko antaa oma puhelinnumero sille kumppanilleen. Pikaisemmissa suhteissa ei tietenkään puhelinnumeroita vaihdeta joten tässä ei tuota ongelmaa synny.


Olet oikeassa, mut esim. meillä ongelma on se että me nähdään duunin takia jokaikinen päivä. Joten välit on täytyny säilyttää.

Kyllä minunkin mielestäni jopa reiluinta on tehdä heti selväksi että mitä mieltä minä olen tästä hänen ajatuksestaan.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ainoa oikea tapa suhteutua entisiin kumppaneihin on käyttäytyä niinkuin heitä ei olisi olemassakaan. Jos tulee viestiä tai muuta niin ei ensimmäistäkään vastausta, ei mitään.

Mun mielestä osoittaa aika huonoa itsetuntoa, jos ei pysty olemaan tekemisissä entisen seurustelukumppanin kanssa ollenkaan/koskaan. Itselle ei ole ainakaan ollut minkäänläisiä ongelmia tälläisissä tilanteissa ja jos suhde on päättynyt sopuisasti, niin miksi ei voisi olosuhteiden ollessa suotuisat jatkaa ystävinä.

Sehän on sitten taas ihan eri asia, jos toinen on esim. pettänyt luottamuksen tms. Mutta muuten ei ole mitään syytä miksei voisi olla tekemisissä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Miten musta välillä tuntuu siltä, että mun juttuihin reagoidaan n. 200 kertaa voimakkaammin/enemmän kuin muiden?
Jos et kertoisi joka käännettä, niin ei reagoitaisi. Mutta sitähän sinä taidat itsekin odottaa, miksi muuten niitä täällä jakelisit?
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos et kertoisi joka käännettä, niin ei reagoitaisi. Mutta sitähän sinä taidat itsekin odottaa, miksi muuten niitä täällä jakelisit?

Mikä siinä on, ettei voi tulla Miesasia-ketjuun kertomaan miesasioistaan ilman, että saman tien alkaa todellinen pilkun viilaus ja suoranainen vittuilu. Seuraavat 10 viestiä meneekin sitten selitellessä sanomisiaan vaikkei niissä alun alkaenkaan ole mitään selittelemisen tarvetta.

Kyllä näyttäisi selkeästi lapsellisemmin käyttäytyvän nimenomaan tämän ketjun seniori- kuin juniorijaosto.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mutta sitähän sinä taidat itsekin odottaa, miksi muuten niitä täällä jakelisit?
Niinhän varmaan kaikki tekee, jotka täällä avautuvat henkilökohtaisista asioistaan ja silloin pitää vaan kestää myös se kritiikki. Kaikesta voi oppia, eikä kannata itseensä ottaa. Onhan girlzillan kasvamista ollut ihan mielenkiintoista seurata, kun alussa oli pikku tyttönen ja nyt on kasvamassa naiseksi.
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun mielestä osoittaa aika huonoa itsetuntoa, jos ei pysty olemaan tekemisissä entisen seurustelukumppanin kanssa ollenkaan/koskaan. Itselle ei ole ainakaan ollut minkäänläisiä ongelmia tälläisissä tilanteissa ja jos suhde on päättynyt sopuisasti, niin miksi ei voisi olosuhteiden ollessa suotuisat jatkaa ystävinä.

Sehän on sitten taas ihan eri asia, jos toinen on esim. pettänyt luottamuksen tms. Mutta muuten ei ole mitään syytä miksei voisi olla tekemisissä.

Itsetunto on todellakin suuri tekijä sekä suhteen aikana että sen jälkeen. Nuorilla ihmisillä (kuten minä) itseluottamus on vasta rakentumassa ja se monesti saattaa aiheuttaa turhaa oman egon boostausta. Jostain syystä tämä nykymaailma tekee sen, että naiseksi varttuvilla tytöillä tuntuu erityisesti olevan vaikeuksia rakentaa ehjää minäkuvaa.
 

Cube

Jäsen
Miten musta välillä tuntuu siltä, että mun juttuihin reagoidaan n. 200 kertaa voimakkaammin/enemmän kuin muiden?
No miksiköhän mahtaisi olla? Olisikohan jatkuvalla itsensä hehkuttamisella ja esille nostamisella jotain tekemistä asian kanssa? Luulisi olevan selvää, että jos haluaa omia asioitaan täällä paistatella, niin saa välillä valmistautua ottamaan vastaan myös muuta kuin selkääntaputtelua. Kunhan joku taso säilyy, eikä mennä mihinkään typeriin henkilökohtaisuuksiin siis.

Kateuskorttia odotellessa..
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kyllä minua ihmetyttää, miten nuoren tytön kirjoitukset voivat nostaa eräissä nimimerkeissä noin paljon angstia. Jos näihin ketjuihin omasta elämästä kirjoittaminen on hehkutusta ja itseään esille nostamista, niin ihmettelen miksi vain girlzilla saa lokaa niskaansa? Jatkoajasta löytyy helvetin monta nimimerkkiä, jotka kirjoittavat omista asioistaan päivittäin tänne.

Minua ei ainakaan häiritse, jos joku hehkuttaa onnellisuuttaan parisuhteessa tai uusien tavaroiden hankintaa. Tässä tapauksessa taitaa olla kyseessä perisuomalainen "kätke onnellisuutesi" ajattelutapa, kun noin paljon angstia tulee aina palstalle girlzillan postauksen jälkeen. Varmaan angstiuteen vaikuttaa myös erikoisasema jatkoajassa - nuori ja kaunis nainen. Ehkäpä girlzilla on vahingossa jättänyt huomioimatta tiettyjä nimimerkkejä? ;)

Kertokaa te, kenen perseissä girlzilla on piikkinä, että mistä se johtuu?
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä minua ihmetyttää, miten nuoren tytön kirjoitukset voivat nostaa eräissä nimimerkeissä noin paljon angstia. Jos näihin ketjuihin omasta elämästä kirjoittaminen on hehkutusta ja itseään esille nostamista, niin ihmettelen miksi vain girlzilla saa lokaa niskaansa?

Tätä kai olen itsekin vähän ihmetellyt...

Mutta tosiaan, ainakin itse kun luen jonkun suhdeongelmista, eroista ym. olen kiinnostunut kuulemaan miten asiat ovat jatkuneet, miten selvinneet jne. Olen kai sitten superutelias. Mutta itse luen mielelläni jos jonkun elämä on loksahtanut taas raiteilleen suuren pettymyksen jälkeen, tai jotain muuta sinne päin. No, eipä minua toisaalta ihan hirvittävästi kiinnosta se, mitä joku "seniori" (termi nauratti kovasti) minusta ajattelee joten jatkan samaa rataa.

Alkuperäinen pointti oli toki se, että en ymmärtänyt miksi vastaus yleensä juttuihini on monilta nimimerkeiltä automaattisesti niin agressiivinen.
 
Mutta tosiaan, ainakin itse kun luen jonkun suhdeongelmista, eroista ym. olen kiinnostunut kuulemaan miten asiat ovat jatkuneet, miten selvinneet jne. Olen kai sitten superutelias. Mutta itse luen mielelläni jos jonkun elämä on loksahtanut taas raiteilleen suuren pettymyksen jälkeen, tai jotain muuta sinne päin.
Tykkäät lukea muiden ongelmista, vaikka pidätkin niitä säälittävinä ja naurettavina? ;)

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?p=1929449#post1929449
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hei, elämää kehiin!

Nyt on perjantai, ja ainakin kaltaiselleni puoliukkomiehelle koittaa vapaus vartin päästä - se on nimittäin sillä tavalla, että naiseni miesasiat ovat koko lailla mainiosti.

Viikonlopun agendana hieman parempaa ruokaa, yhdessäoloa ja onnen hehkutusta, tosin vain kumppanille, ettei joku sattuisi pitämään sitä surullisena tai iloisena, tai vaikka vetämään esiin sitä helposti ylös ponnahtavaa kateuskorttia!

"Pointtina toki siis tuossa" oli, että eiköhän pidetä omat asiamme omana tietonamme, jätetä se turha toisten aivopierujen haisteleminen ja keskusteltaisiin taas aiheesta?

Ja oikein hyvää viikonloppua!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Miesten suhtautuminen (etenkin todellisuudessa erittäin viehättäviin) naiskirjoittajiin netissä on hiukan kuin katselisi margariinirasioiden kokoelmaa marketissa. On tyydyttyneitä ja tyydyttämättömiä rasvahappoja. Minä? Olen naisia kohtaan kuin hyvä piimä vatsalle.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Alkuperäinen pointti oli toki se, että en ymmärtänyt miksi vastaus yleensä juttuihini on monilta nimimerkeiltä automaattisesti niin agressiivinen.

Yksi syy lienee se, että sinulla on vahvoja mielipiteitä ja tuot ne selkeästi esille. Se yhdistettynä nuoreen ikääsi ja siihen että monet pitävät sinua kauniina laukaisee monessa vastareaktion. Jostain syystä nuoria, kauniita ja voimakastahtoisia ihmisiä ei useinkaan pidetä kovinkaan sympaattisina, ja en kyllä itsekään läheskään aina pidä. Monet ajattelevat, että heillä menee liian hyvin ja he luulevat itsestään liikoja. Netissä lisäksi sellaiset muut sympaattiset piirteet, jotka kasvokkain tulevat esille, ovat useimmiten piilossa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jo on suurella osalla rima matalalla.

Viinanjuontia ja vahvaa chilikastiketta ennen ja jälkeen itse doksuilusession. Maanantai töissä, väkisinjuotua paskaa kahvia. Kylmiä hikinoroja ja ohut laakaovi.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Öö.. girlzillaa sen enempää tietämättä/tuntematta/näkemättä kyllähän tuo kommentti "seksuaalisesta tyydytyksestä" toi itsellekin ensimmäisenä mielikuvia siitä, kuinka ihminen jonka itsetunto on kokenut kolauksen tultuaan jätetyksi, saa em. tyydytystä päästyään kostamaan exälleen. Että sikäli nyt en välttämättä menisi tuomitsemaan näitä "hyökkääviä kommentteja" girlzillaakaan kohtaan tässä tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Viinanjuontia ja vahvaa chilikastiketta ennen ja jälkeen itse doksuilusession. Maanantai töissä, väkisinjuotua paskaa kahvia. Kylmiä hikinoroja ja ohut laakaovi.

Maanantaiaamuna krapula ja vapina, tuijotan vessan seinää...

Miesasiat menee ihan hyvin, kun kerran toi pikkumies tossa sitterissä on hyvällä tuulella.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Öö.. girlzillaa sen enempää tietämättä/tuntematta/näkemättä kyllähän tuo kommentti "seksuaalisesta tyydytyksestä" toi itsellekin ensimmäisenä mielikuvia siitä, kuinka ihminen jonka itsetunto on kokenut kolauksen tultuaan jätetyksi, saa em. tyydytystä päästyään kostamaan exälleen.
Tämä mainitsemasi girlzillan kommentti seksuaalisesta tyydytyksestään on mennyt minulta täysin ohi enkä sitä häthätää täpinöissäni löytänyt, joten panisitko linkkiä hetimiten, kiitos!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös