Melkein sukua julkkikselle

  • 262 594
  • 1 344

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Esko Aho on sanonut minulle: ”Häh?”
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jos Kehä I:llä on ruuhkaa tai kolari, niin saatan töistä kotiin ajellessa oikaista niiden ohitse ja sivuuttaa talon, jossa Kari Tapio vietti viimeisen iltansa.

Minulla on siis ainakin haalean sinivalkoinen ääni.

 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pelicans-matsista tuli mieleen Pasi ”ilmaveivi” Nurminen. Joskus töissäni olen käynyt mailinvaihtoa herran kanssa. Nimeen en välttämättä olisi herännyt, mutta mailiosoite oli pelicans.fi. No, toivottavasti maksaa laskujaan huolellisemmin.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Kopioin vastaukseni 19.3.2020 mutta nokitan Jutilalla. Menee myös junttimaisinta ja humble brag -ketjuihin. Koskee tietty Farmi Suomea! Kiinnostaa ketä kiinnostaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Saman sukunimen omaava on joskus antanut alibin Hans Assmanillle. Liittyen Sirkka-Liisa Waljuksen murhaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen joskus 60-luvulla ollut katsomassa "Tuntematonta" Pyynikin kesäteatterissa yhdessä senaattori Hubert Humphreyn kanssa (emme tosin samassa seurueessa).
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Lankoni ensimmäinen tyttöystävä oli Sakari Kuosmasen vanhin tytär.

Itse olin joskus 6-7 vuotiaana Tenolla samaan aikaan kuin Kuosmanen, hänen pojan kanssa leikin sen viikon.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen sukua kahdelle Suomen jalkapallomaajoukkueessa esiintyneelle pelaajalle. Ja nyt siis puhutaan pelaajista, joiden ura on loppunut jo hyvä tovi sitten. Molemmat pelasivat myös ammattilaisina ulkomailla.

Vaimoni sukulainen on ollut paljon tekemisessä Teemu Selänteen ja hänen perheensä kanssa. Tämä sopii tähän ketjuun kivuttomasti, koska olen siis melkein sukua julkkikselle.

Viimeisimpänä vaan ei vähäisimpänä on muistelo Tampereen yliopistosta 1990-luvun alkupuolelta. Olin samalla tiedotusopin kurssilla Vesa Rantasen kanssa. Vesa oli jo silloin hyvin samanlainen kaveri kuin nykyään. Mutta me emme ole sukulaisia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Veljeni oli usealla lukion kurssilla Mikko Ilosen (ex-golffari) kanssa. Lukiohan oli luokaton joten samalla luokalla he eivät olleet...

Äitini oli yhtäaikaa kauppiksessa Riitta Väisäsen kanssa. Ei siis samalla luokalla mutta samassa koulussa.
 
Viimeksi muokattu:

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kolehmaisen Janne (se ex-JYP) asuu tässä hyvin lähellä (oisko joku 100 metriä matkaa), Haloo Helsingin Leon isovanhemmat asuu samalla tiellä kuten myöskin Kalle Rovanperän isovanhemmat. Ja olen myös sukua melkein julkkikselle, löytyyhän sen bändiltä Wikipedia-sivu!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaisa Mäkäräisen isä ja minun isä ovat pikkuserkuksia. Kaisa olisi kyllä hieno joskus tavata.
Jos nyt oikein muistan niin Kaisan isomummo ja lasteni isoisomummo olivat sisaruksia. Kaisan mahdolliset lapset olisivat siis minun lapsilleni jotain pikkupikkupikkuserkkuja tms.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
1990-luvun alussa äitini oli runsaat puoli vuotta naimisissa Eveliina Tistelgrenin sedän kanssa. Hän kertoi aina silloin tällöin tarinoita veljensä tyttärestä, joka oli minua seitsemän vuotta nuorempi ja taisin ainakin pari kertaa tavata Eveliinan isän niinä kertoina, kun kävimme Savonrannassa vuosien 1993 ja 1994 aikana, sillä veljekset asuivat samalla paikkakunnalla ja olivat tekemisissä toistensa kanssa, vaikkeivät kovinkaan hyvissä väleissä olleet keskenään.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Pitkäaikainen läheinen työkaverini on Petra Ollin pikkuserkku. Ulkonäön perusteella heidän sukulaisuuttaan ei voi epäillä.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
No niin no...
Oon erään Veikan (tunettu entinen vuorikiipeilijä) tietovälineen backupannu kun siihen ei kuulemma kukaan muu pystynyt.
No oon minä Mäkisen Tomminkin kans ollu TVssä Akropolisrallin jälkimainigeissa Ateenassa, suomen suurlähettilään residenssissä.
Ainiin, Suomen lätkän GM sai muinoin uuden sponssiluurin niin joutui opettaan hieman että miten hän sillä ajaa.
Ex Miss Suomen faijan kans oon kaveri, asuu tos naapurissa.
Ex F1 kuskin kans uutenavuotena...

Äh, eiköhän tää riitä tähän.
 
K

Kiekkokatsoja

No wau, no way!

(En saa hihitykseltä henkeä, kiitos kiusallisesta naurunpyrskähdyksestä kassajonossa.)
Voi olla että muut ympärilläsi katsovat sua vakavana, mutta itsekin nauravat jälkeenpäin.
Lisäys. Itsekin olen melkein sukua eräälle tv juontajalle
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös