Melkein sukua julkkikselle

  • 262 279
  • 1 344

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Olen melkein sukua W Bottakselle koska olen 90 luvulla pelannut hänen isänsä kanssa kiekkoa samass joukkueessa. Samoin olen melkein sukua ex NHL vahti nykyinen Pelicans diktaattori Nupelle koska olen pelannut häntä vastaan säbää. Samoin olen melkein sukua Toni Niemiselle koska lapsuudenystäväni oli Tonin kanssa samalla luokalla lukiossa.
Laura Voutilainen on melkein vaimoni koska oli nuoruudessa melko monta kertaa Lahdessa samoissa ravintoloissa viettämässä perjantai/lauantai iltoja
Sauli Niinistö on melkein mun isäni koska juttelin yhden kerran hänen kanssaan lentokentällä
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Näin joulun kynnyksellä voin todeta, että työskentelen tonttu toljanterissa joulupukkia näyttelevän miehen pojan kanssa. Olen tavan tonttu siis itsekin.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Ykköseltä tulevasta Jukka Kuoppamäen haastattelusta tuli mieleen, että tuossa 06-07 silloinen puolisoni hoiti (dementiahoitajana) Kuoppamäen äitiä ja toki tapasi Jukankin useasti. Ihan lähisukulainen siis tämä muusikkopappi.
Olen melkein ajanut Jukka Kuoppamäen päälle autolla. Olin ajatuksissani ja Jukka suojatiellä. Jukka irvisti minulle. Hävetti.

Olen siis melkein tullut tunnetuksi Jukka Kuoppamäen maallisen vaelluksen lopettajana.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen melkein ajanut Jukka Kuoppamäen päälle autolla. Olin ajatuksissani ja Jukka suojatiellä. Jukka irvisti minulle. Hävetti.

Siinä olisi ollut Jukalla oiva paikka opettaa Nahkasohvaa laulun avulla: sininen ja valkoinen, ovat värit merkin suojatien.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Olen nähnyt Pikku Kakkosesta tutun Jyrkin Tampereen Turtolan Citymarketissa. Sitä aisapari-Neposta ei kumma kyllä näkynyt Jykän mukana. Tuosta on jo aikaa, olin silloin ihan vesseli vain ja kun koitin mennä kysymään nimmaria niin isäntä ärähti että äläpä mene.

Melkein sukua siis. Harmittaa vähän kun en uhmannut isäukon käskyjä. Harvemmalta löytyy Pikku Kakkosen Jyrkin tai Neposen nimmaria, veikkaisin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ryyppäsin kerran Jussi Lammen kanssa junan röökikopissa välin Seinäjoki-Helsinki. Kutsun Jussia nykyään isäkseni.

Kertoiko se siis ryypänneensä aikoinaan myös äitisi kanssa?
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
No vähän väärään ketjuun saattaa mennä mutta oon sukua Keskisen Vesalle (valitettavasti). En tosin kovin läheistä mut ei kauas taaksepäin tarvii mennä. Mun mummu on kotoisin Töysästä joten se oliskohan se sit Vesan äidin/mummun serkku/pikkuserkku ollu? Ei oo kiinnostanut ottaa selvää.
 

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Oskar Osala on exän pikkuserkku ja Antti Luusuaniemi on nykyisen muikkelin serkun serkku/pikkuserkku. En muista tarkalleen miten tuo jälkimmäinen meni kun kerran vain tullut puheeksi, mutta periaatteessa voisi kahville kutsua.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mietin kauan, mistä viimeisen Finlandia-palkinnon voittanut Iida Rauma on tuttu. Googlailemalla selvis, ett mehän oltiin joskus samassa gradu-ryhmässä Turun yliopiston poliittisen historian laitoksella. Törmäsin valmistumisen jälkeisenä kesänä Iidaan jossain jokirannassa ja Iida esitteli mut silloiselle puolisolleen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen jutellut Malisen Juhan kanssa tovin Oulun torin laidalla mp-parkissa, emme kuitenkaan jalkapallosta - miellyttävän oloinen mies...
Lisäksi, juttelin Kapasen Hannun kanssa Oulusalon lentokentällä niinikään tovin, kun odotimme matkatavaroita koneesta - paiskasimme läksiäisiksi kättä...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen loukkaantunut Johanna Halkoahon kanssa samoissa yleisurheilukisoissa ja myöhemmin samana iltana olimme yhtä aikaa paikkakunnan terveyskeskuksessa tarkistuttamassa vammojamme.
Tuostapa tulikin mieleeni, että olen melkein lähisukua Lionel Messille - meitä on operoinut sama ortopedi...
Tuota melkein lähisukulaisten listaa voisi tässä kontekstissa jatkaa monellakin kuuluisalla urheilijalla, mutta luontainen vaatimattomuuteni estää moisen pröystäilyn - mainittakoon nyt kuitenkin Merlene Ottey, jotta setämiehet, @Johnny B. Goode etunenässä saisivat aihetta kateuteen...
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Ukrainan sodan olohuoneisiimme ansiokkaasti tuonut toimittaja Antti Kuronen
oli koulukaverini, en kuitenkaan tunne häntä henkilökohtaisesti.

Asuin aiemmin Ylen ja nyt jo entisen MTV:n Pöllölaakson lähinurkissa, ja siinä
tuli usein törmättyä julkkiksiin, esimerkiksi meteorologi Pekka Pouta silitti kerran
koiraani, kerran Litmasen Jarikin ohitti meidät metrin päästä fudiksen mm-kisojen
aikana kun hän oli kommentaatorina.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ollaan kotoisin samoilta seuduilta Viaplayn kuvaajan Korkiakosken Nikon kanssa. Periaatteessa olen siis Mäkisen Antin parhaita kavereita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös