Vettel mainittu, hänen henkilökohtaisen valmentajansa kanssa olen käynyt samaa yläastetta.
Isäukkoni joskus kertoi että oomma sukua, joskin melko kaukaista sellaista, Aarno Lamminpartaalle. En tunnista itsessäni potentiaalista lentokonekaapparia mutta tuo että oli viinaanmenevä taloushuijari kyllä nostaa prosentteja tälle sukulaissuuskysymykselle.
Teuvo Teräväinen on suudellut mun serkkua. Teuvoa voisi sanoa tuon johdosta melkeen jo veljeksi.
Teuvo Teräväinen on suudellut mun serkkua. Teuvoa voisi sanoa tuon johdosta melkeen jo veljeksi.
Mitä serkumpi, sitä herkumpi?
Maailma menetti kyllä lahjakkaan kuvataitelijan tämän Aloiksen pojan myötä.Mun rakkaalla vaimollani on sama syntymäpäivä kun legendaarisella maalarilla ja yhdistysjohtajalla, Adolf Aloisinpoika Hitlerillä. Vuosi tosin eri. Täytyy ens huhtikuussa lähtee pyhiinvaellukselle Braunauhun. Sieltä sitten Linziin ja lopuksi poltamme sen vitun korruptoituneen oppilaitoksen Wienissä, joka eväsi Addikselta pääsyn ineen.
Mitäköhän muuten Adin maalauksista huudetaan nykyään? En jaksa kuuklata ite. Olsi se kyllä hieno omistaa ees yks. Nimmarilla. Tästä juteltiin vuosituhanen alussa Alois Brunnerin kanssa Damaskoksessa yhen kaasufirman kokkareilla.Maailma menetti kyllä lahjakkaan kuvataitelijan tämän Aloiksen pojan myötä.
Minkähänlainen historia olisikaan ollut jos Aatu olisi tosiaan kiinnostunut enemmän taiteesta kuin politiikasta. Tai siis jos olisi pärjännyt taiteen parissa paremmin.
Mitäköhän muuten Adin maalauksista huudetaan nykyään? En jaksa kuuklata ite. Olsi se kyllä hieno omistaa ees yks. Nimmarilla. Tästä juteltiin vuosituhanen alussa Alois Brunnerin kanssa Damaskoksessa yhen kaasufirman kokkareilla.
Et tarjousta kysyny...? Tiättekö mikä olis kova omistaa? Hitlerin puuttuva palli! Voi velllljet.Mä olin pussikaljalla samoihin aikoihin Moskovassa Müllerin Heinrichin kanssa ja se väitti, että sillä oli Aatun taulu.