Melkein sukua julkkikselle

  • 260 575
  • 1 340

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vastaan silti. Kyllä. Kyllä. KYLLÄ!

Ja diggas dokaamisesta näin plussana vielä.

Kiitos vastauksesta niin ei jäänyt vaivaamaan. Muistin siis oikein, että oli/on tyypillinen slaavilainen naisellinen nainen. Onneksi en ole sukua, niin tilaisuuden tullen (jota ei toki ikinä tule) ei ole pelkoa sukurutsauksesta, joka on jo sanana aika ikävä. Jotta ei mene täysin ohi ketjun aiheen, niin olen melkein sukua Cheetahille.
 

Saipamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kike Elomaa on pitänyt meidän poikaa sylissä, kun oltiin Turussa käymässä. Oltiin samassa ravintolassa syömässä ja halusi päästä pitämään meidän poikaa sylissä joka oli tuolloin vielä vauva. Eli ihan takuulla ollaan sukua. Sukulaisis mies on myös kuulunut Stamina bändiin eli bändin jäsenet ovat, kuin veljiä kanssani.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kike Elomaa on pitänyt meidän poikaa sylissä, kun oltiin Turussa käymässä. Oltiin samassa ravintolassa syömässä ja halusi päästä pitämään meidän poikaa sylissä joka oli tuolloin vielä vauva. Eli ihan takuulla ollaan sukua. Sukulaisis mies on myös kuulunut Stamina bändiin eli bändin jäsenet ovat, kuin veljiä kanssani.

Mä oon käytännössä sukulainen jonkun Nuket/ Pyhät nuket -basistin kanssa. Oltiin jatkoilla ja se oli kans ja sit se meni panee jatkoemäntää ja mä en pannu sitä jatkoemännän kaveria.
 

Saipamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuli vielä yksi mieleen. Tätini on ollut treffeillä Ari Vatasen kanssa. Eli maailmanmestari olen rallissa. Heh, näitähän kuuluisia sukulaisiahan olis paljonkin. Ei viitsi kertoa kaikkia tai seiska lehti alkaa soittelemaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä tunnen ihmisen, joka tuntee Seiska-lehden journalistin. Ei tuntemisestaan juuri huutele, ymmärrettävistä syistä. Ida Ketola on pyytänyt mua samaan pöytään. En todellakaan mennyt.













vitun teeskentelijät kyllä te tiedätte kuka se on se löytyy teidän runkkufaileista
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Avautui, että kaverini asuu Cheekin kanssa samassa rapussa.

Tai eiväthän jampat siellä rapussa asu, mutta omistamansa huoneistot ovat samassa rappukäytävässä.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Serkkuni kaveri seurusteli 80-luvulla hetken aikaa Matti Nykäsen kanssa ja olen istunut Nykäsen kanssa samassa kahvipöydässä.

A-P Siekkinen on jotain sukua enoni exälle.

Tätini on Suomen huutokauppakeisarin kummitäti.

Alamäkiluistelija Arttu Pihlainen on hörppinyt serkkuni kanssa viereisessä huoneessa viiniä suoraan käymispöntöstä. Tuo täysin käymisvaiheessa ollut kotiviini ei muistaakseni ollut lainkaan herkullista. Itse taisin keskittyä ihan muuhun kuin huonon viinin juomiseen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Soitin kerran Sara la Fountainille, kun hänelle selvisi kuka olen, hän huusi luuriin ”VOI PERKEL” ja puhelu katkesi.

Olen ollut samassa hississä Diego Serranon kanssa.

Siskopuoleni serkku on valittu pariin otteeseen maailman parhaaksi metallikitaristiksi joissain ulkomaisissa musiikkilehdissä.

Näin kerran Jaime Lannisterin Kööpenhaminan lentokenttäloundgessa.

Marco Tuokko pyysi minua kaverikseen LinkedInissä.

Olen keskustellut Meri-Tuuli Väntsin (o.s. Lindström) kanssa lunneista.

Heitin kerran Limp Bizkitin laulaja Fred Durstia avainnipulla polveen.

Bloodhound Gangin basisti Evil Jared Hasselhoff on potkaissut minua lentopotkulla päähän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sain juuri tietää melkein tuntevani erään entisen nykyään muualle siirtyneen liigakiekkoilijan vaimon. Olemme samassa pienessä faseryhmässä eli lasketaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Isäukkoni joskus kertoi että oomma sukua, joskin melko kaukaista sellaista, Aarno Lamminpartaalle. En tunnista itsessäni potentiaalista lentokonekaapparia mutta tuo että oli viinaanmenevä taloushuijari kyllä nostaa prosentteja tälle sukulaissuuskysymykselle.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Sisko meni naimisiin juhannuksena erään Kärpissä kiekkoilevan pelaajan serkun kanssa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Dopingista kärähtänyt suomalainen yleisurheilija on minun pikkuserkkuni.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Isäukkoni joskus kertoi että oomma sukua, joskin melko kaukaista sellaista, Aarno Lamminpartaalle. En tunnista itsessäni potentiaalista lentokonekaapparia mutta tuo että oli viinaanmenevä taloushuijari kyllä nostaa prosentteja tälle sukulaissuuskysymykselle.

Vähän liian pieni maailma on. Lueskelin juuri Aarnosta viime viikolla.

Mutta noin sinänsähän me olemme kaikki sukua keskenämme. Joskus tuhat vuotta sitten luolissaan rakastelivat ja me kaikki olemme niiden jälkeläisiä.
 

redpecka

Jäsen
Jeesus, Merovingien kautta.
Timo T. A. Mikkonen, Aatamin ja Eevan kautta.
Renny Harlin, ihan normaalin sikiämisen kautta.

Näistä yksi ei pidä paikkaansa. Jätän sen arvoitukseksi jotten paljastaisi henkilöllisyyttäni.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Sanotaan, että pomput menevät pitkässä juoksussa tasan.

Joko reilu vuosi tai kolme vuotta sitten peruuttelin Kampissa pakulla erittäin ahtaaseen porttikonkiin. Oli senttipeliä, ja kävelytie tuli tukittua. Pakotin tällä pikkuista koiraa ulkoiluttavan Mikael Granlundin pysähtymään ja odottamaan väylän vapautumista.

Perjantaina mentiin tartu hetkeen-turisteina Helsingin tuomiokirkkoon. Siellä oli kuitenkin joku vihkitilaisuus päättymässä, joten jouduimme odottamaan hetken.

Sunnuntaina luin sitten lehdestä huoltiksella, että oli ollut minun vuoroni odottaa että Mikke saa logistiikkansa hoidetuksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Koripalloilija Markku Larkio, se lahjakkaampi-kuin-Möttölä, oli rinnakkaisluokalla ja samaan syssyyn se toinenkin korismies, joka pilasi uransa viinaan. En tullut kummankaan kanssa toimeen, if u must know.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Avautui Roope Salmisen ja Anton65:n uudesta EP:stä, että olen hyvin todennäköisesti ollut Roopen kanssa vuoden verran samassa koulussa ala-asteella. En suunnitellut ryhtyväni julkkikseksi, mutta ei kai tässä muukaan pian auta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mun rakkaalla vaimollani on sama syntymäpäivä kun legendaarisella maalarilla ja yhdistysjohtajalla, Adolf Aloisinpoika Hitlerillä. Vuosi tosin eri. Täytyy ens huhtikuussa lähtee pyhiinvaellukselle Braunauhun. Sieltä sitten Linziin ja lopuksi poltamme sen vitun korruptoituneen oppilaitoksen Wienissä, joka eväsi Addikselta pääsyn ineen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mun rakkaalla vaimollani on sama syntymäpäivä kun legendaarisella maalarilla ja yhdistysjohtajalla, Adolf Aloisinpoika Hitlerillä. Vuosi tosin eri. Täytyy ens huhtikuussa lähtee pyhiinvaellukselle Braunauhun. Sieltä sitten Linziin ja lopuksi poltamme sen vitun korruptoituneen oppilaitoksen Wienissä, joka eväsi Addikselta pääsyn ineen.
Maailma menetti kyllä lahjakkaan kuvataitelijan tämän Aloiksen pojan myötä.

Minkähänlainen historia olisikaan ollut jos Aatu olisi tosiaan kiinnostunut enemmän taiteesta kuin politiikasta. Tai siis jos olisi pärjännyt taiteen parissa paremmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös