Ole hyvä! Jep, kirjoittaminen on kyllä mukava harrastus.Kiitos @McTorso kovasta työstäsi arvioiden tekemisessä. Intohimonsa parissa on kiva varmasti viettää aikaa!
Mulla on Koivistosta erilainen muistikuva. Minulla on muistikuva hänestä loistavana viivamiehenä, joka piti kyllä kiekon elossa poikkeuksellisen hyvin. Muistan hänen toimittaneen kiekkoa maalille vähintäänkin kohtuullisesti. Laukaus oli ikävä kyllä lehmän henkäys.Koivistosta ehkä yleinen pohdinta. Olen nähnyt kaverilta elämäni aikana ehkä satakunta peliä ja muistan suoralta kädeltä noin kymmenen kertaa, että viivasta toimitettu kiekko on mennyt maalille saakka - yleensä kiekko on polkkareissa tai veto menee ohi maalin. Pelinpyörittäjänäkään en pidä erityisen vahvana. Mihin perustuu palstatotuus, että Koivisto on eliittipakki edes tähän sarjaan, erityisesti kun yleensä nostetaan hyökkäyspään avut esille?
Palstatotuudesta en tiedä, mutta oman mielipiteeni voin kertoa. Yleispakkina Koiviston vahvuus tähän sarjaan on mielestäni aika ilmeinen. Monta vuotta Liigaa kovemmissa sarjoissa pelanneena ja viime kevään MM-pakkina pystyy kyllä suorittamaan myös Liigassa kovalla tasolla. Hyökkäyspään avut pääsivät hyvin esille Liigassa ennen maailmankiertuetta. Viime kaudella ilman suurempaa YV-aikaa SHL:ssä lähes tasapistein Lukkoon tulleen offensiivisen taiturin Stenqvistin kanssa kertoo siitä, että jotain niistä käsistä on edelleen jäljellä. Mutta joo, mielenkiintoista on nähdä, millaisen roolin pystyy Kärpissä ja Liigassa vielä nappaamaan.