pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Kukin kirjoittaa tyylillään. Minä suosin harkittuja yhdyssanavirheitä.
Käytät myös näköjään harkittuja ajatusviivaerheitä. Eihän tuo käyttämäsi merkki ajatusviiva ole.
Kukin kirjoittaa tyylillään. Minä suosin harkittuja yhdyssanavirheitä.
Palaute on viety eteenpäin ja vaihtoehtoja asian parantamiseksi tutkitaan. Odotellessa voit ladata kuitenkin tämän hienon sovelluksen joka mullistaa katselukokemuksen. Mukavaa syksyä!
Kirjoittaja 1: ”Öhö öhö mä panen sua perseeseen.”
Kirjoittaja 2: ”Höhö eikun mä panen sua perseeseen.”
Tai ehkä sämppäri ja jonnyB.good?Vilperi ja Iisoppi?
Vanha kunnon @Arnold, yksi Jatkoajan porilaisosaston pioneereista sekä ahkerimmista raumalaisten sivaltajista. Hei jätkä, sua päätettiin matkia!
Tää oli niin selvä @Johnny B. Goode että en erehtyisi edes silmät ummessa.Noo tyännä nyy aluks mustamaggara sen prööttireikään!! Mää voin kyl tulla avuks kun kerrot osottteen!!!
Hei @kumppari! Tuu meille tänne Römpesteriin! Syyään kuus kiloa lihaa mieheen! RöhRöh! Sit nussitaan eka vaimojamme ja sit parinvaihto ja hetken päästä ihmetellään miten vaimoilla viereisessä huoneessa menee! RöhRöh! Sit lähetään huariin! Otetaan vaimot mukaan! RöhRöh! Sit viinaa! Ja Popedaa! Ja nussitaan! Toisiamme! Vaimojamme! RöhRöh!
Hei @kumppari! Tuu meille tänne Römpesteriin! Syyään kuus kiloa lihaa mieheen! RöhRöh! Sit nussitaan eka vaimojamme ja sit parinvaihto ja hetken päästä ihmetellään miten vaimoilla viereisessä huoneessa menee! RöhRöh! Sit lähetään huariin! Otetaan vaimot mukaan! RöhRöh! Sit viinaa! Ja Popedaa! Ja nussitaan! Toisiamme! Vaimojamme! RöhRöh!
Kukaan ei ole koskaan matkinut minua. Tähän voi olla kaksi syytä. Joko ketään ei ole kiinnostanut, tai sitten ne ei osaa. Eviliksi heittäytyminen vaatii kuitenkin tietynlaista yleissivistystä, ja vaikka sitä on koko ajan tarjolla, niin nämä traktoripertit jonottaa mieluummin ilmaisia ämpäreitä kuin ottaa kirjaa käteen.
En ole. Olisin päässyt kun 148 sain testissä, mutta kun en halua kuulua mihinkään. Varsinkaan sellaiseen porukkaan joka minut huolisi. Olen grouchomarxisti.Kuka sä oot? Monta Vuoden Jatkoaikalais -titteliä sulla on hä? Ootko ees Mensa-kerhossa?
En ole. Olisin päässyt kun 148 sain testissä, mutta kun en halua kuulua mihinkään. Varsinkaan sellaiseen porukkaan joka minut huolisi. Olen grouchomarxisti.
Ai niin, onhan siinä tuokin näkökulma. Kiitos.Noni eli oot liian mölli matkittavaksi. Mut eiks se oo hyvä sit tällee? Koska jos sua matkittais ni sit sut tavallaan ois huolittu johonkin joukkoon ja sit tää ois pilalla.
Taas ihan huumorijäähy Ilvekselle :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
En ole paljoa viime aikoina sitä osiota lueskellut, mutta Huml71:ltä vaikuttaa ilmiselvästi.-Ja Rybar lahjoittaa. Ei näillä veskareilla keväällä pitkälle mennä.
-Ja yllättäen Pulju jäällä kun Tappara tasoittaa. Vois kokeilla viltittää tuonkin välillä. Tämä peli on ainakin jo hävitty.
Tais olla liian helppo...En ole paljoa viime aikoina sitä osiota lueskellut, mutta Huml71:ltä vaikuttaa ilmiselvästi.