Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 222 577
  • 1 192
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Niin just. Yllättävän paljon sitä tietää vaikka ei olisi mitään lätkäkouluja käynytkään. Huomasin tämän selittäessäni jääkiekon saloja vaimolleni joka ei siinä vaiheessa ollut lajista koskaan kuullutkaan. Aika hyvin pystyi vastaamaan lähes kaikkiin, epäloogisiinkin, kysymyksiin. En mä nyt hirveesti lätkätietämykselläni leijumaan lähtis, mutta on sitä jotain hyödyllistä jäänyt pääkoppaan useiden tuhansien matsien katsomisella.
Osaatko selittää Tamille milloin ohjauspeli on kunnossa tai Nemolle milloin ansaintalogiikka on meidän puolella? Meneekö sormi suuhun kun Duke Nukem tenttaa että mikä on pelin preikkinpoint?
 
Viimeksi muokattu:

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osaatko selittää Tamille milloin ohjauspeli on kunnossa tai Nemolle milloin ansaintalogiikka on meidän puolella? Meneekö sormi suuhun kun Duke Nukem tentaa että mikä on pelin preikkinpoint?

Tamille ei tartte selittää mitään, koska sehän sen ohjauspelin on luonut saatana. Piste.

Nemon oon nähnyt kännissä Tampereella, eikä sille olis kannattanut selittää mitään. Duke Nukem on mun idoli.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Selititkö vaimolle paitsion? Olen jostain syystä huomannut, että naisaivoille on lähes mahdotonta ymmärtää paitsio edes jääkiekossa, missä viiva helpottaa tajuamista. Jalkapallopaitsiota en ole edes viitsinyt yrittää.
Minä olen selittänyt naisille pesäpallonkin paitsiosäännön. Ihan on täydestä mennyt, mitä nyt olen sattunut höpisemään.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Hei jätkät, jätkät, JÄTKÄT! Ette ikinä usko mitä on tapahtunut, mä olen löytänyt sen hunajatipan tästä kitkerästä viidakosta jota elämäksikin sanotaan. Mahlaa jota valutan suoraan sydämeeni ikitammen latvasta, runouden sarven joka sykkii verbejä koska minä tahdon nyt toimia, haluan tehdä, haluan olla ja tulla rakastetuksi jätkät hei!

Mä en koskaan uskonut että voisin tuntea mitään tälläistä, aitoa ja pyytteetöntä rakkautta. Mä olen tälle naarasleijonalle ihan avoimesti se lauman heikoin gaselli, se ihan helvetin vaurioitunut yksilö siellä jonon hännillä, mutta tämä avaruuskuningatar ei minua syönytkään suuhunsa vaan hoiti minua kuin pikkulasta ammeessa ja peitteli minut saippuakupliin ja suudelmiin. Jätkät hei, nyt mä tiedän miltä tuntuu rakastaa! Luulin että unohdin sen tässä repaleisessa reissussa, mutta kyllä mä rakastan ja tulen rakastetuksi.

Olen tainnut kertoakin miten minua on kohdeltu paskasti aikaisemmin, olen käynyt niin pohjilla että mariaanien hautakin katsoi mua sieltä alaspäin ja sanoi että mitä sä siellä pohjalla hengailet veli. Me ollaan kaikki veljiä toisillemme jätkät, sä oot mun veli ja toi on mun veli ja mariaanien hauta on mun veli ja mä rakastan teitä kaikkia jätkät hei!

Mä tiedän että teitä kaikkia kiinnostaa mun elämäni enemmän kuin teidän oma elämänne, mä elän keskipisteenä tässä mun maailmassani ja se pyörii minun ympärilläni. Vai miksi muuten huone pyörisi tällä tavalla jätkät? Enkä mä ole kauhean humaltunut, elämän eliksiiriä olen nauttinut kyllä! JÄTKÄT!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Hei jätkät, jätkät, JÄTKÄT! Ette ikinä usko mitä on tapahtunut, mä olen löytänyt sen hunajatipan tästä kitkerästä viidakosta jota elämäksikin sanotaan. Mahlaa jota valutan suoraan sydämeeni ikitammen latvasta, runouden sarven joka sykkii verbejä koska minä tahdon nyt toimia, haluan tehdä, haluan olla ja tulla rakastetuksi jätkät hei!

Mä en koskaan uskonut että voisin tuntea mitään tälläistä, aitoa ja pyytteentö rakkautta. Mä olen tälle naarasleijonalle ihan avoimesti se lauman heikoin gaselli, se ihan helvetin vaurioitunut yksilö siellä jonon hännillä, mutta tämä avaruuskuningatar ei minua syönytkään suuhunsa vaan hoiti minua kuin pikkulasta ammeessa ja peitteli minut saippuakupliin ja suudelmiin. Jätkät hei, nyt mä tiedän miltä tuntuu rakastaa! Tuntuu että unohdin sen tässä mutta kyllä mä rakastan ja tulen rakastetuksi.

Olen tainnut kertoakin miten minua on kohdeltu paskasti aikaisemmin, olen käynyt niin pohjilla että mariaanien hautakin katsoi mua sieltä alaspäin ja sanoi että mitä sä siellä pohjalla hengailet veli. Me ollaan kaikki veljiä toisillemme jätkät, sä oot mu veli ja toi on mun veli ja mariaanien hauta on mun veli ja mä rakastan teitä kaikkia jätkät hei!

Mä tiedän että teitä kaikkia kiinnostaa mun elämäni enemmän kuin teidän oma elämänne, mä elän keskipisteenä tässä mun maailmassani ja se pyörii minun ympärilläni. Vai miksi muuten huone pyörisi tällä tavalla jätkät? Enkä mä ole kauhean humaltunut, elämän eliksiiriä olen nauttinut kyllä! JÄTKÄT!

Tää on @abianos
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
mikko600 ehti ensin. Jos ei ole abianos niin teen kovemman tempun kuin Mietaa, syön kinkun luineen.
Toivottavasti tässä ei tule kinkunostoreissua eteen...
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hei jätkät, jätkät, JÄTKÄT! Ette ikinä usko mitä on tapahtunut, mä olen löytänyt sen hunajatipan tästä kitkerästä viidakosta jota elämäksikin sanotaan. Mahlaa jota valutan suoraan sydämeeni ikitammen latvasta, runouden sarven joka sykkii verbejä koska minä tahdon nyt toimia, haluan tehdä, haluan olla ja tulla rakastetuksi jätkät hei!

Mä en koskaan uskonut että voisin tuntea mitään tälläistä, aitoa ja pyytteetöntä rakkautta. Mä olen tälle naarasleijonalle ihan avoimesti se lauman heikoin gaselli, se ihan helvetin vaurioitunut yksilö siellä jonon hännillä, mutta tämä avaruuskuningatar ei minua syönytkään suuhunsa vaan hoiti minua kuin pikkulasta ammeessa ja peitteli minut saippuakupliin ja suudelmiin. Jätkät hei, nyt mä tiedän miltä tuntuu rakastaa! Luulin että unohdin sen tässä repaleisessa reissussa, mutta kyllä mä rakastan ja tulen rakastetuksi.

Olen tainnut kertoakin miten minua on kohdeltu paskasti aikaisemmin, olen käynyt niin pohjilla että mariaanien hautakin katsoi mua sieltä alaspäin ja sanoi että mitä sä siellä pohjalla hengailet veli. Me ollaan kaikki veljiä toisillemme jätkät, sä oot mun veli ja toi on mun veli ja mariaanien hauta on mun veli ja mä rakastan teitä kaikkia jätkät hei!

Mä tiedän että teitä kaikkia kiinnostaa mun elämäni enemmän kuin teidän oma elämänne, mä elän keskipisteenä tässä mun maailmassani ja se pyörii minun ympärilläni. Vai miksi muuten huone pyörisi tällä tavalla jätkät? Enkä mä ole kauhean humaltunut, elämän eliksiiriä olen nauttinut kyllä! JÄTKÄT!
Vittu tää oli hyvä.
 

Nick Neim

Jäsen
Oli kyllä noin uudelta käyttäjältä erittäin vakuuttava imitointi. Erityisesti suorituksen arvoa nostaa se, kuinka hiljainen @abianos on joulukuussa ollut, joten älyttömästi ei ole ollut materiaaliakaan mistä ammentaa.

Palstaa on selvästi luettu ennenkin. Luonnollisesti ilman tunnuksia siis.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Oli kyllä noin uudelta käyttäjältä erittäin vakuuttava imitointi. Erityisesti suorituksen arvoa nostaa se, kuinka hiljainen @abianos on joulukuussa ollut, joten älyttömästi ei ole ollut materiaaliakaan mistä ammentaa.

Palstaa on selvästi luettu ennenkin. Luonnollisesti ilman tunnuksia siis.

Juu totta kai, tuttu palsta on. Ja kiitoksia!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis hitto. Muistaaks joku pyyhkiä perseen paskalla? Siis hitto. Onks jollain nykypäivänä koti? Ja muistaaks joku oikeesti missä se koti on? Yritäppä kävellä kodin ohi ja mennä sisälle. Ei onnistu kaikilta. Syökö joku jotain nykypäivänä oikeesti? Ja miten joku muistaa syödä joka päivä? Siis muistaaks joku oman nimensä? Hitto tänään skoudet kysy. Onks joku oikeasti töissä selvinpäin? Hitto en mä muista ees olinko viime viikolla töissä. Kuks vois muistaa tommosii. Siis onks ihmisillä sohvia kotona oikeesti? Eiks ne älyä et istumiseen ei tarvii sohvaa. Siis hitto. Onks jääkaappeja vielä olemassa? Kuka näitä tietää tai muistaa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis hitto. Muistaaks joku pyyhkiä perseen paskalla? Siis hitto. Onks jollain nykypäivänä koti? Ja muistaaks joku oikeesti missä se koti on? Yritäppä kävellä kodin ohi ja mennä sisälle. Ei onnistu kaikilta. Syökö joku jotain nykypäivänä oikeesti? Ja miten joku muistaa syödä joka päivä? Siis muistaaks joku oman nimensä? Hitto tänään skoudet kysy. Onks joku oikeasti töissä selvinpäin? Hitto en mä muista ees olinko viime viikolla töissä. Kuks vois muistaa tommosii. Siis onks ihmisillä sohvia kotona oikeesti? Eiks ne älyä et istumiseen ei tarvii sohvaa. Siis hitto. Onks jääkaappeja vielä olemassa? Kuka näitä tietää tai muistaa.
Tää on kyllä aika paha. Oisko @pettter ?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lopultakin nuo kakarat nukkuu, saa kaivaa tuon rommilekan esiin. En ole täällä käynyt pariin kuukauteen, mutta nyt ajattelin kun on viinaa lasissa ja Zeppelin soi. Vaikka voisi soida Beatleskin, tai AC/DC koska Bon Scott on jumalasta seuraava. Ylöspäin.

Leffoja en viitsi katsella kun viimeisin hyvä leffa on Scarface, mutta olen lukenut kyllä kirjoja. Sellaisia missä on muutakin kuin kuvia, eli ette te helsinkiläiset ole niitä nähneetkään edes. Meillä täällä tiet on peilijäätä ympäri vuoden, että voitte ne kitkarenkaat työntää johonkin. Eikä me syödä salaatteja vaan poroa raakana ja karjalanpaistia kypsänä. Nynnyt vaan ajaa julkisilla ja kaikki oli muutenkin paremmin Kekkosen aikana. Ei ollut räppiä eikä kieliopin päälle kusemista.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään pitäisi mennä istuttamaan perunat peltoon....tiedänhän minä että talvihan se jo on mutta jospa se maa ei olisi kovin kova. Eilen sattui hauska sattuma kun tein ruokaa miehelleni ja huomasin nakkikeitosta nakkien puuttuvan. No kelpasi tuo miehelleni silti enkä tiedä huomasiko hän nakkien puuttumista. Nestemäisestä hän tykkää muutenkin. Kyllähän minä miehelleni haluan ruokaa tehdä ja tehdä hänet iloiseksi....olihan hänellä ollut jo rankka kahden tunnin työpäivä. Kohta pitäisi siivota. Mies toivoi että en käyttäisi imuria hänen lähettyvillään. Vaikka hän onkin autotallissa (man gave) niin en tiedä häiritseekö tuo imurointi nyt häntä........Kaipa hän sanoo sitten. Huomisen kohokohta onkin kun saan vihdoin laitettua linnunpönttöön siemeniä............Pitäähän heidänkin syödä.

Odotettu vieras, miehen lapsi tulee huomenna illalla ja on sunnuntaiaamuun asti. Miehen ex uhkasi räjäyttää koko korttelin ja lapsi minut sen mukana......mutta ymmärränhän minä tuon uhmaiän.

Ensi viikon saankin olla yksin ja välillä likkakavereideni kanssa. Hyvää ruokaa....pari juomaa ja seurustelua. Mies lähtee ensi maanantaina kahdeksi viikoksi Jyväskylään mm-ralleihin..............................................................................Aloin muistelemaan että olikos ne joskus kesällä mutta kai se mies tietää parhaiten. Tuskin hän siellä kumminkaan koko aikaa juo kaljaa........................................Luotanhan häneen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tänään pitäisi mennä istuttamaan perunat peltoon....tiedänhän minä että talvihan se jo on mutta jospa se maa ei olisi kovin kova. Eilen sattui hauska sattuma kun tein ruokaa miehelleni ja huomasin nakkikeitosta nakkien puuttuvan. No kelpasi tuo miehelleni silti enkä tiedä huomasiko hän nakkien puuttumista. Nestemäisestä hän tykkää muutenkin. Kyllähän minä miehelleni haluan ruokaa tehdä ja tehdä hänet iloiseksi....olihan hänellä ollut jo rankka kahden tunnin työpäivä. Kohta pitäisi siivota. Mies toivoi että en käyttäisi imuria hänen lähettyvillään. Vaikka hän onkin autotallissa (man gave) niin en tiedä häiritseekö tuo imurointi nyt häntä........Kaipa hän sanoo sitten. Huomisen kohokohta onkin kun saan vihdoin laitettua linnunpönttöön siemeniä............Pitäähän heidänkin syödä.

Odotettu vieras, miehen lapsi tulee huomenna illalla ja on sunnuntaiaamuun asti. Miehen ex uhkasi räjäyttää koko korttelin ja lapsi minut sen mukana......mutta ymmärränhän minä tuon uhmaiän.

Ensi viikon saankin olla yksin ja välillä likkakavereideni kanssa. Hyvää ruokaa....pari juomaa ja seurustelua. Mies lähtee ensi maanantaina kahdeksi viikoksi Jyväskylään mm-ralleihin..............................................................................Aloin muistelemaan että olikos ne joskus kesällä mutta kai se mies tietää parhaiten. Tuskin hän siellä kumminkaan koko aikaa juo kaljaa........................................Luotanhan häneen.
Tämä taitaa olla........Iisoppi....
 
Veikatkaa sitä joukkuetta, joka voittaa sen ottelun. Älkää sitä veikatko, joka sen häviää. Kerrointa ei tarvitse tuijottaa. Eli kun ennakkosuosikin kerroin on esim. 1.05, niin pelatkaa se. Altavastaajan kerrointa 6.05 (esim.) ei kannata pelata, koska se ei tule osumaan. Häviätte vain rahat.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
"Vain minun mielipiteelläni on väliä, koska se on oikea. Miksi ihmeessä sitten minua rankaistaan siitä? Moderaattoreiden sietäisi hävetä ja katsoa peiliin."
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
"Vain minun mielipiteelläni on väliä, koska se on oikea. Miksi ihmeessä sitten minua rankaistaan siitä? Moderaattoreiden sietäisi hävetä ja katsoa peiliin."
Tää on se Futuramasta tuttu hahmo joka luottaa politiikassa persuihin sokeasti kuten omaan syyttömyyteensä kaikissa tilanteissa.
 
- Lopeta nyt ensin edes siitä Brazzersista maksaminen, samoja pätkiä löydät ilmaissivustoilta. Säästää siinä jo vähän rahaa.
- Mikä siinä on niin vaikeeta kirjoittaa se tarina loppuun? Kirjainta vain tulemaan ja antaa mennä. Turha aina aloittaa alusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös