Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 222 581
  • 1 192

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärpät siirtyy NHL-tason kuviolla NHL-tason Pyörälän viimeistellessä NHL-tason 2-1 johtoon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuuntelin just rokkia, oli vitun kova. Ette te nuoret tiedä. Tinderissä tuli hyvä match, pillua tulossa. Oli mahtava muija, kivat treenikuvat. Oon muuten nyt kännissä. Stadi on mahtava.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
En oikein saanut viime yönä nukuttua, joten kirjoitin ylös vähän joululahjatoiveita ja sitten tämän kirjeen vein aamulla tukihenkilölleni joka sanoi että olet kyllä aika hyvä kirjoittaja. En ehkä aikaisemmin ajatellut että olen kovin hyvä kirjoittaja, kun tekstitkin ihan päästä keksin mitä kirjoitan, mutta niin moni kun on nyt sanonut että olet hyvä kirjoittaja niin olen kallistunut sille linjalle että kai minä sitten olen vaan ihan pirun hyvä kirjoittaja. Kirjoitukseni ovat kuulemma selkeitä ja mielenkiintoisia mitä minä kirjoitan, vaikea se on sitä itse arvioida kun minä vain kirjoittelen.

Se olisi sitten enää kahdeksan yötä jouluun ja jännittää aika kovastikin. Lääkäri kirjoitti minulle lääkkeitä nukahtamista varten, ja olen nyt harjoitellut sitten tätä nukahtamista joka päivä kellonaikaa katsomatta. Työharjoittelu on mennyt vähä pieleen sen takia tässä mutta kun minä en aattoa edeltävä yönä saa nukuttua millään niin olen nyt sitten ihan valiumin voimalla mennyt tässä ja paketoinut joulutorttuja ja leiponut joululahjoja. Rahaahan niihin paloi sitten taas pyöreästi noin 432 euroa mutta onneksi kauppareissulla löysin ässäarvan ja voitin. Tai en minä siitä ässäarvasta mitään voittanut mutta kotimatkalla meinasi tipahtaa köntillinen noh... kakkaa housuun ja ehdin sitten kuitenkin kotiin vessaan ennen kuin se tapahtui.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Niinkö? Meikä on lukenut hänen tuotantoaan osapuilleen kesästä 2018 lähtien, joten en tiedä tuon taivaallistakaan wanhan ajan vilperistä.
Joo. Sitten tapahtui jotain ja alkoi nämä avoimen rehelliset kuntoutuskeskus-jutut.
 
Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
"öyh öyh Raumlaisse sitä ja suippokorvat tätä"
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
"Ihan vitun pitkä viesti mukahauskaa paskaa.

Olen vitusti älykkäämpi kuin te yhteensä

Michael Jackson"
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aika erilaisia oli vilperin kirjoitukset aikoinaan kuin mihin nyt olette tottuneet. Jos nyt en ihan väärin muista niin suurin osa viesteistä oli kalsarikännit, youtubea ja jääkiekkoa. Eli kivaa.

Wau! Joku muistaa minut vuosienkin takaa ja huomaa ihan paikkansa pitävän eron kirjoituksissani.

No osa selittyy sillä että kalsarikänni-ketjuun minulla ei ole enää ollut asiaa jo yli kahteen vuoteen kun en moisia enää harrasta. Jo yli kaksi vuotta tässä on tullut oltua täysin raittiina.

Sitten olen aiemminkin kirjoittanut siitä miksi en jääkiekosta niin paljoa enää kirjoita. Minua on varoiteltu muistaakseni edesmenneen Pernaveikon toimesta avaamasta asiaa enempää sillä siitä voi kai saada täällä pelikieltoa. Mutta sanotaan sen verran että olen tullut kai järkiini ja tajunnut ettei minulla ole oikein asiantuntevaa sanottavaa jääkiekosta.

On jäänyt jäljelle lähinnä nämä yleiset höpinät peruselämästä mutta eikö nämä ole välillä myös kivaa ja positiivistakin?

Ja olenhan minä haaveillut joskus palaavani takaisin taas entiseenkin. Toivottavasti tuossa tuli jonkin verran vastausta. Ihmisenä en koe muuttuneeni juurikaan että ihan niin syvällisestä muutoksesta tuskin kyse on. Vai onko?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sitten olen aiemminkin kirjoittanut siitä miksi en jääkiekosta niin paljoa enää kirjoita. Minua on varoiteltu muistaakseni edesmenneen Pernaveikon toimesta avaamasta asiaa enempää sillä siitä voi kai saada täällä pelikieltoa. Mutta sanotaan sen verran että olen tullut kai järkiini ja tajunnut ettei minulla ole oikein asiantuntevaa sanottavaa jääkiekosta.
Tuo nyt on ihan höpöhöpöä. Jokaisella, joka on joskus pelannut tai katsellut jääkiekkoa, on asiantuntevaa sanottavaa. Ei se oikeus ole pyhitetty Niemisen Villelle tai Raipelle, jotka kravatti kaulassa studiossa kertoo kuinka olisi pitänyt. Kyllä mekin, maan suola, se tiedetään ja me saamme sen sanoa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo nyt on ihan höpöhöpöä. Jokaisella, joka on joskus pelannut tai katsellut jääkiekkoa, on asiantuntevaa sanottavaa. Ei se oikeus ole pyhitetty Niemisen Villelle tai Raipelle, jotka kravatti kaulassa studiossa kertoo kuinka olisi pitänyt. Kyllä mekin, maan suola, se tiedetään ja me saamme sen sanoa.

Niin just. Yllättävän paljon sitä tietää vaikka ei olisi mitään lätkäkouluja käynytkään. Huomasin tämän selittäessäni jääkiekon saloja vaimolleni joka ei siinä vaiheessa ollut lajista koskaan kuullutkaan. Aika hyvin pystyi vastaamaan lähes kaikkiin, epäloogisiinkin, kysymyksiin. En mä nyt hirveesti lätkätietämykselläni leijumaan lähtis, mutta on sitä jotain hyödyllistä jäänyt pääkoppaan useiden tuhansien matsien katsomisella.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niin just. Yllättävän paljon sitä tietää vaikka ei olisi mitään lätkäkouluja käynytkään. Huomasin tämän selittäessäni jääkiekon saloja vaimolleni joka ei siinä vaiheessa ollut lajista koskaan kuullutkaan. Aika hyvin pystyi vastaamaan lähes kaikkiin, epäloogisiinkin, kysymyksiin. En mä nyt hirveesti lätkätietämykselläni leijumaan lähtis, mutta on sitä jotain hyödyllistä jäänyt pääkoppaan useiden tuhansien matsien katsomisella.
Selititkö vaimolle paitsion? Olen jostain syystä huomannut, että naisaivoille on lähes mahdotonta ymmärtää paitsio edes jääkiekossa, missä viiva helpottaa tajuamista. Jalkapallopaitsiota en ole edes viitsinyt yrittää.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Selititkö vaimolle paitsion? Olen jostain syystä huomannut, että naisaivoille on lähes mahdotonta ymmärtää paitsio edes jääkiekossa, missä viiva helpottaa tajuamista. Jalkapallopaitsiota en ole edes viitsinyt yrittää.

Selitin, ja se vielä tajus sen. Jopa huomas heti seuraavan paitsion ja oikein osoitti ruutua että "kato paitsio!". Olin erittäin ylpeä hänestä juuri sillä hetkellä. Futiksen paitsion se jo tiesikin, mutta sitä en tiiä auttoiko se mitään lätkäpaitsion tajuamiseksi. Kahden viivan paitsio meni sitten jo yli hilseen, mutta eihän sellaisista mitään nykyään tarvitse tietääkään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös