Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Eipäs vaan ollutkaan.Hmm... kenties @holynordic?
Eipäs vaan ollutkaan.Hmm... kenties @holynordic?
Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.Kärpät siirtyy NHL-tason kuviolla NHL-tason Pyörälän viimeistellessä NHL-tason 2-1 johtoon.
Matkit nähtävästi samaa kirjoittajaa kuin minä.Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.
Kärpät siirtyy NHL-tason kuviolla NHL-tason Pyörälän viimeistellessä NHL-tason 2-1 johtoon.
Tää on Herra Bond itse!Hmm... kenties @holynordic?
Eli @holynordic?Matkit nähtävästi samaa kirjoittajaa kuin minä.
Oikea vastaus on vähän tuossa ylempänä.
Ai se olikin Huml71.Oikea vastaus on vähän tuossa ylempänä.
Vähän kyllä on @Barnes - maista vibaa tässä.Oikea vastaus on vähän tuossa ylempänä.
Tän on pakko olla peeveliKuuntelin just rokkia, oli vitun kova. Ette te nuoret tiedä. Tinderissä tuli hyvä match, pillua tulossa. Oli mahtava muija, kivat treenikuvat. Oon muuten nyt kännissä. Stadi on mahtava.
Aika erilaisia oli vilperin kirjoitukset aikoinaan kuin mihin nyt olette tottuneet. Jos nyt en ihan väärin muista niin suurin osa viesteistä oli kalsarikännit, youtubea ja jääkiekkoa. Eli kivaa.Tyylin tunnistaa nopeasti. Kyseessä @vilperi matkiminen.
Joo. Sitten tapahtui jotain ja alkoi nämä avoimen rehelliset kuntoutuskeskus-jutut.Niinkö? Meikä on lukenut hänen tuotantoaan osapuilleen kesästä 2018 lähtien, joten en tiedä tuon taivaallistakaan wanhan ajan vilperistä.
Bingobangobongo. 10p ja papukaijamerkki.Kapteeni matkii vastikään viikon pelikieltoon laitettua patamiestä @Arnold.
Risto Jalo?Ei tänne ketään tuu. Kaikki menee Tapparaan.
Aika erilaisia oli vilperin kirjoitukset aikoinaan kuin mihin nyt olette tottuneet. Jos nyt en ihan väärin muista niin suurin osa viesteistä oli kalsarikännit, youtubea ja jääkiekkoa. Eli kivaa.
Tuo nyt on ihan höpöhöpöä. Jokaisella, joka on joskus pelannut tai katsellut jääkiekkoa, on asiantuntevaa sanottavaa. Ei se oikeus ole pyhitetty Niemisen Villelle tai Raipelle, jotka kravatti kaulassa studiossa kertoo kuinka olisi pitänyt. Kyllä mekin, maan suola, se tiedetään ja me saamme sen sanoa.Sitten olen aiemminkin kirjoittanut siitä miksi en jääkiekosta niin paljoa enää kirjoita. Minua on varoiteltu muistaakseni edesmenneen Pernaveikon toimesta avaamasta asiaa enempää sillä siitä voi kai saada täällä pelikieltoa. Mutta sanotaan sen verran että olen tullut kai järkiini ja tajunnut ettei minulla ole oikein asiantuntevaa sanottavaa jääkiekosta.
Tuo nyt on ihan höpöhöpöä. Jokaisella, joka on joskus pelannut tai katsellut jääkiekkoa, on asiantuntevaa sanottavaa. Ei se oikeus ole pyhitetty Niemisen Villelle tai Raipelle, jotka kravatti kaulassa studiossa kertoo kuinka olisi pitänyt. Kyllä mekin, maan suola, se tiedetään ja me saamme sen sanoa.
Selititkö vaimolle paitsion? Olen jostain syystä huomannut, että naisaivoille on lähes mahdotonta ymmärtää paitsio edes jääkiekossa, missä viiva helpottaa tajuamista. Jalkapallopaitsiota en ole edes viitsinyt yrittää.Niin just. Yllättävän paljon sitä tietää vaikka ei olisi mitään lätkäkouluja käynytkään. Huomasin tämän selittäessäni jääkiekon saloja vaimolleni joka ei siinä vaiheessa ollut lajista koskaan kuullutkaan. Aika hyvin pystyi vastaamaan lähes kaikkiin, epäloogisiinkin, kysymyksiin. En mä nyt hirveesti lätkätietämykselläni leijumaan lähtis, mutta on sitä jotain hyödyllistä jäänyt pääkoppaan useiden tuhansien matsien katsomisella.
Selititkö vaimolle paitsion? Olen jostain syystä huomannut, että naisaivoille on lähes mahdotonta ymmärtää paitsio edes jääkiekossa, missä viiva helpottaa tajuamista. Jalkapallopaitsiota en ole edes viitsinyt yrittää.
Osaatko selittää Tamille milloin ohjauspeli on kunnossa tai Nemolle milloin ansaintalogiikka on meidän puolella? Meneekö sormi suuhun kun Duke Nukem tenttaa että mikä on pelin preikkinpoint?Niin just. Yllättävän paljon sitä tietää vaikka ei olisi mitään lätkäkouluja käynytkään. Huomasin tämän selittäessäni jääkiekon saloja vaimolleni joka ei siinä vaiheessa ollut lajista koskaan kuullutkaan. Aika hyvin pystyi vastaamaan lähes kaikkiin, epäloogisiinkin, kysymyksiin. En mä nyt hirveesti lätkätietämykselläni leijumaan lähtis, mutta on sitä jotain hyödyllistä jäänyt pääkoppaan useiden tuhansien matsien katsomisella.