Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 222 930
  • 1 192

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Leivoin tänään pullaa. Laitoin taikinaan kardemummaa ja kanelia ja sokeria. Josko tässä vielä sitten kävisi ulkona ja sitten käpertyisi viltin alle katselemaan hiihtoa. Miehellä on kuulemma aivokuume ja ebola ja kaikki raajat halvaantuneet niin se ei voi siivota, niin varmaan joudun ennen sitä kuitenkin vielä laittamaan tiskit ja imuroimaan.

Sitten luen Kilon Poliisista pari vitsiä ja kopioin ne tänne Vitsi-ketjuun.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Leivoin tänään pullaa. Laitoin taikinaan kardemummaa ja kanelia ja sokeria. Josko tässä vielä sitten kävisi ulkona ja sitten käpertyisi viltin alle katselemaan hiihtoa. Miehellä on kuulemma aivokuume ja ebola ja kaikki raajat halvaantuneet niin se ei voi siivota, niin varmaan joudun ennen sitä kuitenkin vielä laittamaan tiskit ja imuroimaan.

Sitten luen Kilon Poliisista pari vitsiä ja kopioin ne tänne Vitsi-ketjuun.
[Jatkoajan kirjoittaja tykkää tästä.]
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Leivoin tänään pullaa. Laitoin taikinaan kardemummaa ja kanelia ja sokeria. Josko tässä vielä sitten kävisi ulkona ja sitten käpertyisi viltin alle katselemaan hiihtoa. Miehellä on kuulemma aivokuume ja ebola ja kaikki raajat halvaantuneet niin se ei voi siivota, niin varmaan joudun ennen sitä kuitenkin vielä laittamaan tiskit ja imuroimaan.

Sitten luen Kilon Poliisista pari vitsiä ja kopioin ne tänne Vitsi-ketjuun.
@Iisoppi ?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Leivoin tänään pullaa. Laitoin taikinaan kardemummaa ja kanelia ja sokeria. Josko tässä vielä sitten kävisi ulkona ja sitten käpertyisi viltin alle katselemaan hiihtoa. Miehellä on kuulemma aivokuume ja ebola ja kaikki raajat halvaantuneet niin se ei voi siivota, niin varmaan joudun ennen sitä kuitenkin vielä laittamaan tiskit ja imuroimaan.

Sitten luen Kilon Poliisista pari vitsiä ja kopioin ne tänne Vitsi-ketjuun.
Hei, tyyppi matkii mua...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
"Samaa leipää nekin syö" on kyllä vitun tyhmä sanonta. Esimerkiksi Kai Telanne (vuositulot 968 779 € vuoden 2017 verotuksessa) voi päivittäin ostaa sellaista leipää jonka nimeä työkaverit Tesomalla ei osaa edes lausua. Ne työkaverit Tesomalla on kyllä junttejakin, kuuntelevat Popedaa ja äänestävät Persuja.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Olen tehnyt havainnon..... Yksi jatkoaikalainen on alkanut kirjoittamaan näin..... Voi tietysti olla että on kirjoittanut pidemmän aikaa..... Itse huomannut vasta äskettäin..... Ärsyttävääkö..... Vaiko jotain muuta..... Sen saa päättää jokainen itse.....
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen tehnyt havainnon..... Yksi jatkoaikalainen on alkanut kirjoittamaan näin..... Voi tietysti olla että on kirjoittanut pidemmän aikaa..... Itse huomannut vasta äskettäin..... Ärsyttävääkö..... Vaiko jotain muuta..... Sen saa päättää jokainen itse.....

@Iisoppi ?
 

Nick Neim

Jäsen
Olen tehnyt havainnon..... Yksi jatkoaikalainen on alkanut kirjoittamaan näin..... Voi tietysti olla että on kirjoittanut pidemmän aikaa..... Itse huomannut vasta äskettäin..... Ärsyttävääkö..... Vaiko jotain muuta..... Sen saa päättää jokainen itse.....
@Iisoppi tämä.

Ja varmaan sekunnin hitaampi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Nimimerkki A kirjoitti:
Mistähän täältä Lahesta kannattaisi ostaa koko perheelle uudet sukset?

Nimimerkki X: Jos hiihto ei olisi pakettimatkailevien junttien laji, niin se voisi melkein mennä kuntourheilusta.

Toisaalta ehkä sitä juuri siksi harrastetaankin juuri Suomessa. Kysyin kerran tyttöystävältä, että onko hän tai suvustaan kukaan koskaan hiihtänyt. Kukaan ei ollut edes nähnyt suksia, koska Puolassa on niin loistava ja edullinen julkinen liikenne ettei suksille ole täällä yksinkertaisesti siitäkään syystä tarvetta.

Miksi muuten edes asua maassa, jossa kalliin verotuksen jälkeen vähäiset rahat on pakko vielä pistää kiinni hikilautoihin, kun vaihtoehtoja on? Lukioaikana hiihdin kerran vuodessa pakosta, mutta ostin Peltoset aina vähintään 85% alennukselta kevään viimeisten hiihtojen jälkeen Paloheinän parkkipaikalla.

Koskaan en jäänyt ilman, mutta elämä on valintoja.

Nimimerkki A kirjoitti:
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nimimerkki X

Ihan liian helppo. Kyseessä on nimimerkki, jonka intiaaninimi on tietääkseni omituinen-hahmo-joka-aina-vastaa-ohi-kysymyksen. Toki vastauksensa olisi voinut alkaa myös kärkkäämmällä tavalla "Uudet sukset Lahdesta? Olisi paljon järkevämpää ostaa käytetty soutuvene Sastamalasta. Hiihtoa ei edes näe Yle Areenasta, jos asuu ulkomailla."

Muutaman kerran hämmennyin ehdin itsekin hämmentyä viesteistään, ennen kuin pääsin performanssista jyvälle ja ymmärsin jättää omaan arvoonsa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen tehnyt havainnon..... Yksi jatkoaikalainen on alkanut kirjoittamaan näin..... Voi tietysti olla että on kirjoittanut pidemmän aikaa..... Itse huomannut vasta äskettäin..... Ärsyttävääkö..... Vaiko jotain muuta..... Sen saa päättää jokainen itse.....
Kyllä nuo kolme pistettä on kulkenut mukana vuosikymmeniä silloin kuin kirjoitan vapaa-aikana kuten kirjeitä, sähköposteja, blogitekstejä... Ja sitten täällä. Jostain ne tarttu mukaan ja ovat niin tiukassa etten osaa irrottaa, enkä edes aina ajattele koko asiaa... Ihmettelinkin kun minua edellisen kerran matkinut nimimerkki ei niitä käyttänyt.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä nuo kolme pistettä on kulkenut mukana vuosikymmeniä silloin kuin kirjoitan vapaa-aikana kuten kirjeitä, sähköposteja, blogitekstejä... Ja sitten täällä. Jostain ne tarttu mukaan ja ovat niin tiukassa etten osaa irrottaa, enkä edes aina ajattele koko asiaa... Ihmettelinkin kun minua edellisen kerran matkinut nimimerkki ei niitä käyttänyt.
Kuten vaikkapa ajatusviiva, puolipiste tahikka huutomerkki, on kolmen pisteen rivistö hyvin käytettynä tehokas mauste tekstiin. Toisaalta, kuten edellämainittujen merkkienkin suhteen on, myös pisteet kärsivät inflaation liikaa käytettyinä. Mikä on sitten sopiva määrä? Kirjoittaja päättää sen osaltaan, ja lukija myös - joko asia häiritsee tai sitten ei.

Kukin kirjoittaa tyylillään. Minä suosin harkittuja yhdyssanavirheitä. Vaikkapa tuo äskeisen kappaleen ”edellämainittu”. Tiedän toki, että erikseenhän sen pitäisi mennä, mutta pidän siitä enemmän noin. Rinnastan sen esimerkiksi sanaan edesmennyt, siis kuollut. Silloin ei mietitä, että eikö se Pekkakaan edes mennyt. Se on tyyliseikka, kun sen tekee tietoisesti. Jos taas kirjoittaa että lippa hattu, se on vain hölmöyttä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
SaiPan osiossa on eräs nimimerkki, joka on positiivisella suhtautumisellaan kaikkiin mahdollisiin vapaisiin, taikka vapautuviin pelajiin kiinnittänyt huomioni.

Kuvitteellinen uutinen: Espoon Bluesin harjoituksissa käyttämä kumitötsä on jäänyt ilman käyttöä, ja jos joku huolii, niin halvalla lähtee.

Nimimerkki: olisikohan meillä mahdollista tehdä sopimus ensi kaudeksi kumitötsän kanssa. Kumitötsällä on yhteistä historiaa Lehterän kanssa, ja vaikka kaikilla edellisillä kausilla tötsän tehot ovatkin 0+0, näen tässä kehityspotentiaalia. Erityisesti, kun Lehterä tuntee tämän tötsän, ja tietää että kehitysvaraa on. Uskon myös, että Teron laadukkaaassa valmennuksessa saisimme tötsästä laadukkaan puolustajan, jota ei helposti kierrettäisikään. Toivottavasti tötsälle saataisiin myös optiovuosi, jottei tämä lähtisi heti onnistuessaan pois seurasta.
 

Bacon

Jäsen
SaiPan osiossa on eräs nimimerkki, joka on positiivisella suhtautumisellaan kaikkiin mahdollisiin vapaisiin, taikka vapautuviin pelajiin kiinnittänyt huomioni.

Kuvitteellinen uutinen: Espoon Bluesin harjoituksissa käyttämä kumitötsä on jäänyt ilman käyttöä, ja jos joku huolii, niin halvalla lähtee.

Nimimerkki: olisikohan meillä mahdollista tehdä sopimus ensi kaudeksi kumitötsän kanssa. Kumitötsällä on yhteistä historiaa Lehterän kanssa, ja vaikka kaikilla edellisillä kausilla tötsän tehot ovatkin 0+0, näen tässä kehityspotentiaalia. Erityisesti, kun Lehterä tuntee tämän tötsän, ja tietää että kehitysvaraa on. Uskon myös, että Teron laadukkaaassa valmennuksessa saisimme tötsästä laadukkaan puolustajan, jota ei helposti kierrettäisikään. Toivottavasti tötsälle saataisiin myös optiovuosi, jottei tämä lähtisi heti onnistuessaan pois seurasta.
@Mctavish85 ihan varmasti
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös