Eihän otsikossa spesifioida millä lailla tai missä yhteydessä haluamaansa JA:n kirjoittajaa haluaa....
OT: Minä niin kovin tahtoisin matkia kirjoittajaa, jota en halua matkia. Miksi en saa?
Eihän otsikossa spesifioida millä lailla tai missä yhteydessä haluamaansa JA:n kirjoittajaa haluaa....
OT: Minä niin kovin tahtoisin matkia kirjoittajaa, jota en halua matkia. Miksi en saa?
"Minä en ole sovinisti, mutta luulisi että nuo vitun tyhmät huorat osaisivat tiskata pimeässäkin."
tähän voi löytyä useampiakin oikeita vastauksia.
"Tiäräksää ku mää aattelin eilen ehtoolla kuttua kynnettömän jumpalle, mut jumalaude nääs akka tuli sanoon, et etkai sää ny tieräksää voi alkaa täs keskellä kauppaa alkaa hakkaamaan sun atrainta. Mää kysyin silt, et kui nii mää en voi tehrä mitä mää haluun, no se vastas, et ei sun piäntä kyrvän-nuppia löyry ees jos ei oo oltu saunassa puolt tuntii. Mää sit aattelin ottaa tieräksää lämpöpussit housuihin ja sanoo akalle, et alas imee siit, kyrpä on meinaa liukas kun etana ja koht lentää smetana nääs tieräksää. "
Jäin kiinni. Oliko liian läpinäkyvästi kirjoitettu?Tää on vaikea, mutta ihan kuin matkisit pitkään kadoksissa ollutta veljeäsi @Johnny B. Goode a.
Jäin kiinni. Oliko liian läpinäkyvästi kirjoitettu?
Mikä rinkirunkkaus täällä on menossa? Tällainen ei vain kuulu 2019 vuoden Suomeen. Tämä ei ole minun Jatkoaikani. #jatkoaika2019
Mikä rinkirunkkaus täällä on menossa? Tällainen ei vain kuulu 2019 vuoden Suomeen. Tämä ei ole minun Jatkoaikani. #jatkoaika2019
Tule Maukka mukaan. Sulle on aina paikka lämpimänä. Ja jos saat sen uuden prospectisi mukaan, niin luvassa on lisää nannaa.Kyllä miettiä sai.
Me ollaan täällä soffalla vierekkäin alasti.
Redrose.Varmuudeksi tyylinäytevihjeitä peräti kolmesta eri ketjusta.
1.
Tavu
2.
Yhdyssana
3.
Dilpreet Dhillon: Red Rose
Redrose.
Ainakin häärää tuolla Liigan hattutemppu- vedossa jonkinmoisena kantavana voimana.Kyseiset kolme ketjua kattavat 5070 viestiä kyseisen kirjoittajan tämänhetkisestä 5476 viestistä. Arvoitukseksi jää mihin ketjuihin ne loput 7,4% viesteistä ovat päätyneet. Kenties jotkut peräti jääkiekkoaiheisiin ketjuihin?
Tämän on pakko olla @vilperi"Tänään sain kehuja työssäni. En tiedä sitten oliko nuo aitoja kehuja vai mitä mutta itse siksi ne tulkitsin. Minulle tuli niin hyvä olo tästä ennalta-arvaamattomasta huomion osoitukseta että päätin leipoa voisilmäpullia kaikille täällä kuntoutuskeskuksessa. Toivoisin että ihmiset pitäisivät niiden mausta. Haluankin pyytää palautetta niistä ja jos tulee moitteita niin varmasti osaan sitten parantaa ensi kerralle. Olisiko täällä täällä jatkoajan palstalla kellään antaa vinkkejä joilla saisin kaikkien makuhermot hersymään?"
"Tänään sain kehuja työssäni. En tiedä sitten oliko nuo aitoja kehuja vai mitä mutta itse siksi ne tulkitsin. Minulle tuli niin hyvä olo tästä ennalta-arvaamattomasta huomion osoitukseta että päätin leipoa voisilmäpullia kaikille täällä kuntoutuskeskuksessa. Toivoisin että ihmiset pitäisivät niiden mausta. Haluankin pyytää palautetta niistä ja jos tulee moitteita niin varmasti osaan sitten parantaa ensi kerralle. Olisiko täällä täällä jatkoajan palstalla kellään antaa vinkkejä joilla saisin kaikkien makuhermot hersymään?"
Uudistuminen ja yllätyksellisyys voisi tehdä hyvää. Kirjoitella vähän erilaisempia viestejä vaihteeksi jos vain mahdollista. Mutta mahdollisesta positiivisuudesta en kyllä tietenkään luovu.
Ihan vaan vinkkinä, että kannattaa itse sitä palautetta pyytää, jos ei sitä muuten saa. Ei välttämättä ole helppoa, mutta sitä voi perustella sillä, että haluaa kehittää omaa toimintaansa ja osoittaahan se myös aktiivisuutta ja mielenkiintoa tekemäänsä työtä kohtaan.Mutta kai se on sekin kun tietyt asiat pyörivät muutenkin mielessä melko paljon. Esimerkiksi se miten työt ovat sujuneet työkokeilussa. Niistä ei ole kovin paljoa palautetta tullut ja sitten niitä on mielessä miettinyt ja spekuloinut sekä sitten on kirjoitellut mietteitään tänne Jatkoajan keskustelupalstalle erääseen ketjuun.
Tämä on "meidän" Iksu, eli @Ikävänkantaja?Kuuntelin juuri Matti Nykäsen Samurai-kappaleen. Kaunis, kuulas, herkkä ja kellertävä ääni kasvaa utuisen, savuisen, syksyisen, mutta niin voimakkaan kappaleen mukana. Kertosäe kaikessa yksinkertaisuudessaan on hartaalla ja herkällä tavalla voimakas ja piiskamainen kokemus. Kitarasoolo tuo mieleen herkän viulunkielen ja sen kalsan, kylmän ja kauniin soinnin.
Tämä on "meidän" Iksu, eli @Ikävänkantaja?
Miksi ihmeessä tuon pitäisi olla tämän ketjun kamaa, vaikka Matti Nykänen oli äänessä? Tuskin täällä edes tunnetaan koko Mattia ja edes muinoin Skype-palaverissa kukaan ei muistanut koko Nykästä. Ymmärrän, että Suomessa puhutaan kahdeksasta neljään olevilla työpaikoilla kahvitauoilla näistä kappaleista, mutta kaikki voisi oikeasti käydä läpi kotonakin, jos vaan haluaisi.Kuuntelin juuri Matti Nykäsen Samurai-kappaleen. Kaunis, kuulas, herkkä ja kellertävä ääni kasvaa utuisen, savuisen, syksyisen, mutta niin voimakkaan kappaleen mukana. Kertosäe kaikessa yksinkertaisuudessaan on hartaalla ja herkällä tavalla voimakas ja piiskamainen kokemus. Kitarasoolo tuo mieleen herkän viulunkielen ja sen kalsan, kylmän ja kauniin soinnin.
Miksi ihmeessä tuon pitäisi olla tämän ketjun kamaa, vaikka Matti Nykänen oli äänessä? Tuskin täällä edes tunnetaan koko Mattia ja edes muinoin Skype-palaverissa kukaan ei muistanut koko Nykästä. Ymmärrän, että Suomessa puhutaan kahdeksasta neljään olevilla työpaikoilla kahvitauoilla näistä kappaleista, mutta kaikki voisi oikeasti käydä läpi kotonakin, jos vaan haluaisi.
No, yritän nyt saada tuon Felian edes näkymään.
Niin minullekin... mutta olisin kaivannut jotain viitettä tissutteluun tai siihen että pienessä sievessä on kaikki on kivampaa (ainakaan urheilua ei voi seurata selvinpäin). Silloin olisin ollut varma että on se pernis.Pernaveikko tuli ekana mieleen.