Kyllä tulee mieleen että pettterille vois tulla tuollainen mieleen.Tuleeko jollekin muulle maaliskuussa fiilis, että duunista on lähdettävä.
Kyllä tulee mieleen että pettterille vois tulla tuollainen mieleen.Tuleeko jollekin muulle maaliskuussa fiilis, että duunista on lähdettävä.
[Jatkoajan kirjoittaja tykkää tästä.]Leivoin tänään pullaa. Laitoin taikinaan kardemummaa ja kanelia ja sokeria. Josko tässä vielä sitten kävisi ulkona ja sitten käpertyisi viltin alle katselemaan hiihtoa. Miehellä on kuulemma aivokuume ja ebola ja kaikki raajat halvaantuneet niin se ei voi siivota, niin varmaan joudun ennen sitä kuitenkin vielä laittamaan tiskit ja imuroimaan.
Sitten luen Kilon Poliisista pari vitsiä ja kopioin ne tänne Vitsi-ketjuun.
@Iisoppi ?Leivoin tänään pullaa. Laitoin taikinaan kardemummaa ja kanelia ja sokeria. Josko tässä vielä sitten kävisi ulkona ja sitten käpertyisi viltin alle katselemaan hiihtoa. Miehellä on kuulemma aivokuume ja ebola ja kaikki raajat halvaantuneet niin se ei voi siivota, niin varmaan joudun ennen sitä kuitenkin vielä laittamaan tiskit ja imuroimaan.
Hei, tyyppi matkii mua...Leivoin tänään pullaa. Laitoin taikinaan kardemummaa ja kanelia ja sokeria. Josko tässä vielä sitten kävisi ulkona ja sitten käpertyisi viltin alle katselemaan hiihtoa. Miehellä on kuulemma aivokuume ja ebola ja kaikki raajat halvaantuneet niin se ei voi siivota, niin varmaan joudun ennen sitä kuitenkin vielä laittamaan tiskit ja imuroimaan.
https://im.mtv.fi/image/6133104/lan...eefe110d622ef2744daa3d546/Kp/kilonpoliisi.jpg . Oikeanpuoleisen sivun neljäs juttu vähän hämmentää.Sitten luen Kilon Poliisista ...
Moderaattorit?Ei hitto oon ollu koht kaks tuntia selvinpäin. Ootteks teki joskus kaks tuntia selvinpäin?
Moderaattorit?
Käykö teille koskaan niin että kauppareissulla kävelette vahingossa kaupan sijaan vieressä olevaan lähikapakkaan?
Ei mun pitänyt mennä kauppaan.Tän on pakko olla pettter?
Ei mun pitänyt mennä kauppaan.
Olen tehnyt havainnon..... Yksi jatkoaikalainen on alkanut kirjoittamaan näin..... Voi tietysti olla että on kirjoittanut pidemmän aikaa..... Itse huomannut vasta äskettäin..... Ärsyttävääkö..... Vaiko jotain muuta..... Sen saa päättää jokainen itse.....
@Iisoppi tämä.Olen tehnyt havainnon..... Yksi jatkoaikalainen on alkanut kirjoittamaan näin..... Voi tietysti olla että on kirjoittanut pidemmän aikaa..... Itse huomannut vasta äskettäin..... Ärsyttävääkö..... Vaiko jotain muuta..... Sen saa päättää jokainen itse.....
Nimimerkki A kirjoitti:Mistähän täältä Lahesta kannattaisi ostaa koko perheelle uudet sukset?
Nimimerkki A kirjoitti:
Nimimerkki X
Kyllä nuo kolme pistettä on kulkenut mukana vuosikymmeniä silloin kuin kirjoitan vapaa-aikana kuten kirjeitä, sähköposteja, blogitekstejä... Ja sitten täällä. Jostain ne tarttu mukaan ja ovat niin tiukassa etten osaa irrottaa, enkä edes aina ajattele koko asiaa... Ihmettelinkin kun minua edellisen kerran matkinut nimimerkki ei niitä käyttänyt.Olen tehnyt havainnon..... Yksi jatkoaikalainen on alkanut kirjoittamaan näin..... Voi tietysti olla että on kirjoittanut pidemmän aikaa..... Itse huomannut vasta äskettäin..... Ärsyttävääkö..... Vaiko jotain muuta..... Sen saa päättää jokainen itse.....
Kuten vaikkapa ajatusviiva, puolipiste tahikka huutomerkki, on kolmen pisteen rivistö hyvin käytettynä tehokas mauste tekstiin. Toisaalta, kuten edellämainittujen merkkienkin suhteen on, myös pisteet kärsivät inflaation liikaa käytettyinä. Mikä on sitten sopiva määrä? Kirjoittaja päättää sen osaltaan, ja lukija myös - joko asia häiritsee tai sitten ei.Kyllä nuo kolme pistettä on kulkenut mukana vuosikymmeniä silloin kuin kirjoitan vapaa-aikana kuten kirjeitä, sähköposteja, blogitekstejä... Ja sitten täällä. Jostain ne tarttu mukaan ja ovat niin tiukassa etten osaa irrottaa, enkä edes aina ajattele koko asiaa... Ihmettelinkin kun minua edellisen kerran matkinut nimimerkki ei niitä käyttänyt.
@Mctavish85 ihan varmastiSaiPan osiossa on eräs nimimerkki, joka on positiivisella suhtautumisellaan kaikkiin mahdollisiin vapaisiin, taikka vapautuviin pelajiin kiinnittänyt huomioni.
Kuvitteellinen uutinen: Espoon Bluesin harjoituksissa käyttämä kumitötsä on jäänyt ilman käyttöä, ja jos joku huolii, niin halvalla lähtee.
Nimimerkki: olisikohan meillä mahdollista tehdä sopimus ensi kaudeksi kumitötsän kanssa. Kumitötsällä on yhteistä historiaa Lehterän kanssa, ja vaikka kaikilla edellisillä kausilla tötsän tehot ovatkin 0+0, näen tässä kehityspotentiaalia. Erityisesti, kun Lehterä tuntee tämän tötsän, ja tietää että kehitysvaraa on. Uskon myös, että Teron laadukkaaassa valmennuksessa saisimme tötsästä laadukkaan puolustajan, jota ei helposti kierrettäisikään. Toivottavasti tötsälle saataisiin myös optiovuosi, jottei tämä lähtisi heti onnistuessaan pois seurasta.
Osui ja upposi!@Mctavish85 ihan varmasti
Hah, juuri näin :D Mutta kun SaiPasta on kyse niin usein nuo kumitötsät ovat SaiPalle kelvanneet. Oikeastaan oon vaan realisti. Useinhan SaiPa hankkii näitä kumitötsiä :D Tai ei oikeastaan enää. Nyt tulee välillä ihan oikeasti laadukkaita pelaajia mutta 2000-luvun alussa monesti tuli näitä kumitötsiä ja möttösiä ja töppösiä.SaiPan osiossa on eräs nimimerkki, joka on positiivisella suhtautumisellaan kaikkiin mahdollisiin vapaisiin, taikka vapautuviin pelajiin kiinnittänyt huomioni.
Kuvitteellinen uutinen: Espoon Bluesin harjoituksissa käyttämä kumitötsä on jäänyt ilman käyttöä, ja jos joku huolii, niin halvalla lähtee.
Nimimerkki: olisikohan meillä mahdollista tehdä sopimus ensi kaudeksi kumitötsän kanssa. Kumitötsällä on yhteistä historiaa Lehterän kanssa, ja vaikka kaikilla edellisillä kausilla tötsän tehot ovatkin 0+0, näen tässä kehityspotentiaalia. Erityisesti, kun Lehterä tuntee tämän tötsän, ja tietää että kehitysvaraa on. Uskon myös, että Teron laadukkaaassa valmennuksessa saisimme tötsästä laadukkaan puolustajan, jota ei helposti kierrettäisikään. Toivottavasti tötsälle saataisiin myös optiovuosi, jottei tämä lähtisi heti onnistuessaan pois seurasta.