Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 222 718
  • 1 192

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Hei kaikki. Tuossa lueskelin Pakkotoiston voorumia, ja siellä oli mielestäni erittäin hupaisa ketju jossa käyttäjät ikäänkuin imitoivat toisiaan. Voitais kokeilla onnistuuko.
Nää on nyt sit tälläsiä mitä mulla on jäänyt mieleen.
Nii ja ei sit vedetä herneitä nenuun, capiche?



Everton: Nyt visaillaan! Viiden pisteen vihje, viiiiden pisteeen vihje: Kuka kuuluisa näyttelijä ohjasti Kitt-autoa televisiosarjassa Knight Rider?

varjo: korjataampa kysymystä kuitenkin sen verran että kyseessä ei todellakaan ole auto vaan lähinnä ajoneuvo. kirjoittaja voisi erottaa faktan fiktiosta

Vlad: niin kyseistä mallia valmistettiin vuosina 1974-78, loppupään malleissa oli kampikammion kattovalo palanut jo tehtaalta lähtiessä. Hyvin yleinen buurisodassa ja myös itse ajoin tälläistä isonvihan aikana v.1847-48

Predator: Juu itselläni oli kyseinen malli keväällä -84, oli lepakonnahkapenkit ja naisia. Tein niistä pienoismallit kaikista, siis naisista.

Bisnesman: Hei risteilyllä näin tollasen

Jland: Yes meilla taalla ameriicassa caicci on isompaa satiaisetkin on cengurun cocosia. Cello on 3pm. lahden katsomaan ottelua Red Cocks vs. Huge Balls

Everton: Voisko joku saatana vastata? Kolmen pisteen vihje: kyseinen "näyttelijä" esiintyi myös eräässä rantaelosta kertovassa sarjassa.

Jhag: Voisko tää olla Huighg Zamboni? Runkosarjassa kuussataa miljoonaa syöttöpistettä ja kuus käsimaalia.
Itse kyl nostan enempi penkistä ku se.

Bisnesman: toi oli risteilyllä toi jätkä

varjo: virallinen termi risteilylle on kiertoajelu uppomattomalla tai hyvin hitaasti uppovalla sotu- tahi moottorikäyttöisellä purje-tahi epäpurjealuksella. faktat kuntoon.

Vlad: Ensimmäinen risteilyohjus rakennettiin Datsunin tehtailla Latviassa 16.4.1715. Keksijä oli ydinfyysikko Marcus Clitoris. Mulla on olkkarissa ykstoista ydinkärkeä.

Everton: Ei tästä tuu mitään. Hyvää kesää kaikille!
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Lyhyt irc-keskustelu,

[B1] Valas!
[Rebel] kuulee 8-)
[_varjo_] mikä ihmeen valas?
[B1] Valaat, eli isot miehet
[_varjo_] miten määrittelet ison?
[B1] semmoset kato ketä ei enää neuvolassa punnita
[_varjo_] onko tästä neuvolassa punnitsemisesta jotain tilastoja?
[B1] sä kyllä varmaan löydät
[_varjo_] en löydä... onko tehty empiirisiä mittauksia?
[_varjo_] sillä eksaktin tiedon löytämiseksi pitää olla joko tarkat tilastot tai sitten tehty joukko empiirisiä mittauksia...
[B1] kato nyt kun naisetkin tykkää valaista: *censored*
[_varjo_] eihän tuo todista vielä mitään... tuo on vain yksi satunnaisotos ja esimerkkejä on miljoonia tms...
[Flonaldo] perunoista ne tykkää
[dude] kerhon tusinatsekit niistä perunoista tykkää
[pokki] joo... ja ipan miehet vuonna kilpi voitetuista paskalammimestaruuksista
[HN] paskalammimestaruuksista? hah... sinä et ollut silloin vielä syntynytkään niin et tiedä mistä puhut
[pokki] nimenomaan
[HN] Ilveksen vuosien takaisilla mestaruuksilla on mittaamaton arvo, eikä sitä himmennä se, että niistä on jo hetki aikaa
[TM] Tapparahan se muuten uusin Suomen mestari onkin
[TM] fahtastinen finaalisarja! Essi, Sasha, Janne, Venu... kaikille täys kymppi!
[Mane] tilastollisestihan Ilves oli kauden paras joukkue, tietysti joka puolella muualla paitsi pistesarakkeessa. Kuitenkin keskimääräisin laadukkain suomalainen jääkiekkoseura
[Cairns] mitä vitun jääkiekkoa? pudottakaa nyt jo vittu ne hanskat
 
Viimeksi muokattu:

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Heh, hauskaa luettavaa. Koitanpa heittää jatkoa tuohon Spencerin aloittamaan kuvitteelliseen keskusteluun:

Oloneuvos: Turussa oli tuollainen auto kesällä -74. Minulla ei ollut silloinkaan krapula.

Sistis: Mulla on juuri nyt krapula. Siitä enemmän vitutusketjussa.

V-man: Perkele. On oulussakin autoja!

Predator:

Helvetilliset autoremontit part I

Oletteko koskaan yrittäneet korjata autoa? Olipa kerran kesäinen päivä ja ajattelin, että vaihdanpa joutessani PT-Cruiseriini ilmansuodattimen... (tarina on n. 100 riviä pitkä ja täynnä hupaisaa kielenkäyttöä)

senior: Muistatteko 60-luvun legendaariset ilmansuodattimet?

Annuli: Mies remppahommissa likaisissa haalareissa. Siinä on sitä jotain.

koo: Oma kultani on lutuinen aina kun remppaa.

varjo: Ei ihminen voi olla lutuinen. Tunteesi johtuvat vain kemiallisista reaktioista aivoissasi. Onko se niin vaikea käsittää?

finnishninja: Ruotsalaiset ajavat muuten pääasiassa Volvoilla ja Saabeilla Vierailtuani Östersundslundenilaisessa autokorjaamossa huomasin selvän kulttuurieron Suomen ja Ruotsin välillä. Ruotsalaismiehet eivät ole niin aloitteellisia työelämässä.

JHag: Sanoppas sen ruotsalaisen autokorjaajan nimi niin viedään sille terveiset ÄTPPOMK:lta hevosenpään muodossa. Tarvittaessa siirrymme voimakeinoihin

Oloneuvos: Mukana ollaan, jos tarjolla on grappaa.

Stone Cold:...tai vischyä.

ervatsalo: Iltalehdessä taisi olla juttua tuosta korjaamosta eilen?

Tatzka: Kissani kusi eilisen Iltalehden päälle. Nyt se kehrää tuossa tyytyväisenä.

girlzilla15: Jos mulla ois kissa niin sen nimi ois Jere K tai Iso K.

finnishninja: Iso-K? Hyi *elvetti. Onko se se räppäri. Räp ei ole musiikkia.

Miika90: Perustele. Rap- on ehkä musiikkia parhaimmillaan. Siinä on asennetta ja messagea. Mitä vikaa esim. Eminemissä on?

CMX: Kuunnelkaa ennemmin progea. Ostin juuri Dave Neverheardin uuden levyn "Tilulilu in C-Minor". Siinä soittaa myös Marko Taitava sekä Pertti Pirunnopee. Tuo levy kyllä vaatii n. 45 kuuntelukertaa ennenkuin se aukeaa, mutta se palkitsee.


Jaa... Pitäisköhän tuota tehdä firmankin töitä välillä. Älkää suuttuko jos jotkut repliikit eivät tunnu omiltanne.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
varjo: "ööhhh tuossa meidän naapurissa joku ukko äsken lasautti katkaistulla pumppuhaulikolla vaimonsa ja kaksi lastaan Manalan maille, mutta ei mua kiinnosta. Itse asiassa olisi ihan mielenkiintoista ja jopa toivottavaakin, että näitä tapahtuisi lisää niin pääsisin tarkastelemaan miten tämä kaikki vaikuttaa maailmankaikkeuden tasapainoon, jatkoaikalaisten reaktioihin ja fotonien liikkeisiin."

Predator: "Hei kamoon varjo! Etsävoisitsä olla vähän hiljempaa, kun mä yritän rakentaa täällä 1638-osaista kirjahyllyä ja nää rakennusohjeet on kirjotettu hei tähän manuaaliin niinku väärin päin esperantoksi. No onneksi mä olen asunut siellä 2 vuotta 80-luvulla."

Everton: "Mulla olis tällanen yks kysymys: Kuinka kauan Edgar Rice Burroughs kirjoitti ensimmäisen Mars-kirjansa kolmannen luvun neljättä sivua?"

vlad: "Muistelisin, että Burroughs syntyi vuonna 1899 Etelä-Virginiassa kuusilapsisen perheen kuopuksena. Hänen äitinsä oli ammatiltaan ompelija ja hänen isänsä, joka oli syntynyt 24.7 vuonna 1868 Cambridgen pohjoisosassa sijaitsevassa pienessä kalastajatorpassa, oli töissä hiilikaivoksella. Tuota kyseistä sivua Burroughs kirjoitti lähteitteni perusteella 3 tuntia, 24 minuuttia ja 16 sekuntia. Tunnin ja 24 minuutin kirjoittamisen jälkeen hän piti muistaakseni 13 minuutin kahvitauon ja poltti sikarin, jonka hän oli saanut naapurissaan asuneelta 68-vuotiaalta lääkäriltä, joka muutti sittemmin Kalifornian kautta Uuteen Seelantiin ja ryhtyi lammasfarmariksi."

Daespoo: "Haistakaa kaikki vittu! Kiprusoff helvettiin täältä!"

varjo: "Sen verran oikaisisin vladin viestiä, että kalastajatorppa on oikealta nimeltään elinkeinonsa kalanpyynnillä ansaitsevan homo sapiensin väliaikainen elinsija. Olisi hyvä, jos kirjoittaja pystyisi erottamaan faktan fiktiosta."

girlzilla15: "Moi! Mä oon Jatkoajan kesätytsä 2003!"

Predator: "Nonih, nyt tää kirjahylly on valmis. Vähän kesti rakennustyöt kun piti tässä välissä antaa kissalle pilleri ja käydä hakemassa polio-, jäykkäkouristus- ja sars-rokotus. Tää kirjahylly näyttää muuten ihan Penalta. Jospa mä vaikka koittaisin tönäistä sitä."

JHag: "Jumalauta! Kosketkin siihen kirjahyllyyn niin mä tulen heittämään sut parvekkeelta!"

Moderaattorit: "Kirjoittaja Predator on asetettu 2 viikon pelikieltoon kielioppi- ja pilkkuvirheiden vuoksi. Edellytämme käyttijäiltltä täydelitsä kijoitusasua. Käyttäjää Daespoo puolestaan huomautetaan epäasiallisuuksista."

vlad: "Ensimmäisen parvekkeen muuten rakensi John Balcony vuonna 1904 lounais-Walesissa. Samana vuonnahan muuten Nundi-heimon joukot hyökkäsivät etelä-Sudaniin, jossa heidän epäonnekseen oli kuitenkin Sudanin avuksi lähetettyjä brittisotilaita. Brittiläisillä oli käytössään muistaakseni maailman värikkäin sukellusvene Yellow Submarine, joka oli rakennettu 12.3.1902 - 16.8.1903 välisenä aikana Lontoossa. Sukellusveneessä oli myös 56 tonnin ydinkärki. Suomen sisällissodassa ammuttiin muuten 2 345 600 laukausta, joista suurin osa pääasiassa Umeåssa tehdyillä puukivääreillä, joita minulla on 8 megalomaanisen kirjahyllyni yläpuolella. Käynpä rakentamassa ydinkärjen."

finnishninja: "Ruotsipas ei olekaan koskaan sotinut!"

bisnesman: "Mää kävin Ruotsissa kerran risteilyllä."

varjo: "finnishninja: tuo väitehän perustuu vain kuulopuheisiin ja on vain sinun mielipiteesi. On täysin mahdotonta sanoa eksaktisti onko Ruotsia edes oikeasti olemassa ilman luotettavia tieteellisiä tutkimuksia. x^2-n+1^4-1x+c-x*2^3(n+1)-laskutoimituksella voimme todeta, että kaiken totuuden alkulähde sijaitsee fotoneissa. Kannattaisi ottaa faktoista selvää ennenkuin väittää paskaa."

aaa: " Eerik Hämäläinen on muuten hitaampi kuin Raimo Helminen!"

HN: "Mitä silmäni näkevätkään?! Sir Raimo Keisari Helminenhän on maailmankaikkeuden historian nopein, urhein, luovin ja mahtavin urheilija. 16 syöttöä Androrraa vastaan vuoden 1964 Innsbruckin talviolympialaisissa ovat tästä mahtavin todiste. Sir Raimo muuten pelaa myös takuuvarmasti Helsingin talviolympialaisissa 2018."

Daespoo: "Espoo rok rok!"

varjo: "öööööhhhhh 1+^22343*23+n+1(34n+1x*6)+ x+2 = Espoo on pelkkä fiktiivinen kuvitelma, jonka olemassaolosta ei ole mitään konkreettisia todisteita. Fotonit kiertoon!"

Everton: "Kuka isorintainen blondi näytteli David Hasselhoffin vastanäyttelijänä Baywatch-sarjassa?"

ervatsalo: "Niin, itsehän olen ottanut nauhalle jokaisen kyseisen sarjan jakson, jossa nuo jumalaiset melonit ovat vilahtaneet. Tärkeintähän ei ole hyvä sarja vaan mahdollisimman monta tissiä samaan aikaan ruudussa. Täältä tuonne ja ehkä tähänkin!"

Predator: "No voi tsaisus! Olishan mun pitänyt noi tissit tunnistaa. Mähän heräsin samojen tissien vierestä kesällä 1996 Pihtiputaan keihäskarnevaalien jälkimainingeissa!"

varjo: "siis taas ööööhhhh, varsinainen nimityshän ei todellakaan ole keihäs, vaan kyseessä on erinäisistä metalleista valmistettu ilmaa halkomaan sunniteltu 177 senttimetriä pitkä "tanko". Kuinka ihmiset voi olla noin tyhmiä että sekoittavat termit keskenään. siis vielä kerran 1^9*3+n+1-c^2*4+c(n-1). hohhoijaa koittakaa nyt tajuta."

finnishninja: "Ruotsissa on muuten keihäänheittäjätkin komeampia kuin Suomessa! Hardy Nilsson on maailman menestynein valmentaja!"
 
Viimeksi muokattu:

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan loistavia juttuja!

Totta, jos saisin kissan, niin sen nimeksi tulisi varmasti "Jere" tai "Kara". "Jere K" myös mahdollinen.

Noosen kirjoitus mielestäni käsittämättömän osuva. Mietin hetken jopa että olisiko kyseessä aito #jatkoajassa käyty irc-keskustelu.


Laitetaan tuon edellisen viestin luettuani vielä sellainen juttu, että toivon ettei kukaan oikeasti ota tuota minun kesätyttö-juttuani tosissaan. Tai edes koko kisaa. Ei ole mukava lukea kokoajan kommentteja siitä että olisin jotenkin ylpistynyt tuollaisen kisan takia.
 

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Viestin lähetti V-man

CMX: Kuunnelkaa ennemmin progea. Ostin juuri Dave Neverheardin uuden levyn "Tilulilu in C-Minor". Siinä soittaa myös Marko Taitava sekä Pertti Pirunnopee. Tuo levy kyllä vaatii n. 45 kuuntelukertaa ennenkuin se aukeaa, mutta se palkitsee.

Ei tsiisus. Putosin aivan totaalisesti.
 
Kippari: Aki Kempin pitäisi saada huomattavasti enemmän peliaikaa. En muuten ymmärrä, mistä te keksitte näitä Taalari/Kohottaja-juttujanne. Onko teillä niin tylsää?
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Tämäkin ketju on yksi tapa keskinäiseen selkääntaputteluun ja pen...Jatkoaikastatuksen mittaamiseen...

Mistä näitä sikiää?

Tässä kuitenkin yksi lainaus:

"VOITIN!! HÄHÄHÄHÄ!! OHMOT!"
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti teemu_s
Tämäkin ketju on yksi tapa keskinäiseen selkääntaputteluun ja pen...Jatkoaikastatuksen mittaamiseen...

Mistä näitä sikiää?


Ja mitä sitten? Olipas pitkä. En jaksanut lukea kuin vähän alusta. Mistä näitä TODELLAKIN sikiää? Miksi kaikki värikkäät pallukat on poistettu? Niissä sentään oli sanomaa.

Mitä tarkoittaa Jatkoaikastatutksen mittaaminen? Mistä hatusta sä yleensä vetäisit noin vaikeen yhdyssanan?
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Viestin lähetti teemu_s
Tämäkin ketju on yksi tapa keskinäiseen selkääntaputteluun ja pen...Jatkoaikastatuksen mittaamiseen...


Nih. Ja ehkäpä tässä voi vaikka piilovittuilla kirjoittajille, joiden tuotoksista ei erityisemmin nauti. Ihan miten haluat ajatella.

Ps mullon karvasin jatkoaikastatus

edit: jätkä muuten narahti. Joku näistä on sun kakkosnikki ja otit ittees.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaatiskamaa

Reds 1897: "Oiva, vittu sää oot lisko koko jannu! Vedä käteen ja ime liimaa, mutta anna mulleki snadit. Tai vedän sun eukon verhoihin semmoise "liimat", että oksennat vielä ensi vuoden pääsiäisenäkin...HAH HAH!"

Oiva: "Ole sinä Länsimäen Ron Jeremy hiljaa ja anna bisset tänne. Vittu, että ottaa taas otsaan, mutta meikä mielellään muistelee mentholsätkän kanssa menneitä. Ei vittu jaksa. Lähdetään lentään"

OikeaPakki: "Lentämisen rinnalla oksentaminen ei sovi. Itsekin olen joskus ottanut jotain oksentamisaiheisia tuotteita, mutta se on ymmärettävää, sillä minulla on viikset."

Reds 1897: "Mitä yhteistä on silikonirinnoilla ja Ladan jalopuuratilla?"

Ex: "Vittuun siitä kaikki! Tämä ei ole teidän maanne, sillä tämä on ei-kenenkään maa, vaikka onkin minun maani!"

Reds 1897: "Kumpiakin on kiva hivellä, mutta kyyti ei niiden ansiosta juuri parane! BuahaaHAAA!!! Höörrrpps!"

Predator: "Asiahan ei minulle kuulu, mutta saanko minä samaa, mitä te olette vetäneet?"

Kangaroo: "Mulle kans!"

Senior: "Minä voisin kohteliaimmin ilmoittautua samaan jonoon, missä Sinä hyvä ystävä olet."

Reds 1897: "Painukaa vittuun senkin limaniljakepervot! Täällä ei vedä kukaan muu kuin minä ja lehtienkerääjäkaverini Opiddus Orgasmos! Hörrps..."

Oiva: "Hörrrpps..."
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti Predator

Mitä tarkoittaa Jatkoaikastatutksen mittaaminen? Mistä hatusta sä yleensä vetäisit noin vaikeen yhdyssanan?

Jatkoaika-status = miten korkealla henkilö on JA:n kirjoittajien keskinäisessä hierarkiassa.

Tätä on mitattu mm. Heikoimmassa Lenkissä, jossa teemu_s:lle on katkera kun hänet on äänestetty aina ulos ensimmäisten joukossa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku - Keskustelua ensi kauden joukkueesta tänne:

Carlos - Näkisin mielelläni tämän seuraavan projektini, Nicken ensi kaudella kahdessa ensimmäisessä ketjussa. Hänessä on lukematon määrä potentiaalia ja hänestä pitäisi repiä se irti.

Q - Petoihin on viime aikoina liitetty meille ennestään tuttu kaveri. Mies on jo ennestään tehnyt selväksi että on liigan parhaimpia pelaajia. Tämän pelaajan vaimon serkun isäpuolella on nahkapenkkinen BMW 320 i. Olen lähipäivinä lähdössä scouttaamaan kyseisen herran tekosia.

Cobol - HIFK:n talous on ihan kuralla. HIFK:n hallissa on todella vakava homevaurio joka tulee raastamaan IFK:n budjettia suuresti. Myös Aravirran liityttyä joukkueeseen on alkanut tulvia huhuja siitä että Marek, Tuomo ja Santala olisivat vaihtamassa hallia noin 2 km päähän.

TheAnimal - En kutsuisi kyseistä vauriota homevaurioksi, se luokiteltiin ammatimiesten toimesta kosteusvaurioksi. Saamieni tietojen mukaan Marek, Tuomo ja Santala haluavat pelata IFK:ssa vaikka pienemälläkin korvauksella.

Cobol - Jaahas, nyt Marek & co. pelaavat tulevaisuudessa IFK:ssa ilman palkkaa. No onhan teillä brändi niin kova että kaikki haluaa sinne teille aurinkoon häviämään. Näissä kosteusmittauksissa on kosteusprosentti ollut 2/53 kokeessa homevaurion puolella. Minusta se viittaa selvästikin siihen että IFK:ssa kaikki on hoidettu ammattitaidottomasti ja huolettomasti.

Sama jatkuu noin 45 viestin verran.

Janos - Toivottavasti IFK ymmärtäisi tilanteen ja hankkiutuisi eroon Stathoksesta, mielestäni Sakke voisi tehdä comebackin Janos Valmusen soidessa taustalla.

VIHANNESKAAPPI - cool,cool,cool, KOFF

edit: typot
 
Viimeksi muokattu:

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Viestin lähetti V-man

Annuli: Mies remppahommissa likaisissa haalareissa. Siinä on sitä jotain.


Voi, hyvänen aika... Joku on käynyt pääni sisällä, uskomatonta. Olen, harvinaista kyllä, lähes mykistynyt. ;)
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Koitetaampa pitää tämäkin (turha) keksustelu sopivaisuudten rajoissa menemättä henkilökohtaisuuksiin, ettei tarvi laittaa ketjua lukkoon.

- Moderaattorit
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti finnjewel
Koitetaampa pitää tämäkin (turha) keksustelu sopivaisuudten rajoissa menemättä henkilökohtaisuuksiin, ettei tarvi laittaa ketjua lukkoon.

- Moderaattorit

Daespoo: Joillakin täällä vaan on eri säännöt kuin muilla. Jos erään nimeltä mainitsettoman sympaatisen yhdistyksen herkkänahkaiset kannattajat olisivat kirjoittaneet tänne värilasit päässään vastaavaa, niin tätäkään huomautusta ei olisi annettu. Chrisu on Suomen paras urheilutoimenjohtaja.

Tommy: Karalahti on alkoholisti. Caloun on SM-Liigan valovoimaisin tähti.


P.S. In memoriam
 

Tibor

Jäsen
Yritetäänpä jotain:
PeteX: Sopupalloijat estävät Helsingin Jokereiden menestyksen tulevassa SM-liigassa, vitun maalaiset pilaa meidän juhlat.

hannes_ko: Urheiluvuoden top3: Vesa Hietalahti, Juha Ahokas, Paavo Puurunen. Hyvät ystävät, nämä poijjaat ovat menestyksen ansainneet! Vielä kun meiple liifs ois pärjänny NHL.ssä ni oisin ostanu pizzan!
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Käytkö koiran kanssa lenkillä?

aaa: "Noniin, laitoin nyt tollasen ketjun. Mutta voi Vittu, korppi on vittu niin hidas ja paska, vittu! Neloskenttään se saatanan vanhus!"

angnus: "nii justiis. korppi on aivan paska."

Pata: "no, siis jos ruvetaan oikein ynnäämään yhteen, niin varmasti hetimmiten ehkä näin voimme siis nähdä, että korppi on kyllä ehkä toisaalta melko hyväkin pelaaja. Onhan hänellä vahvuutensa, mutta onhan hänellä heikkoutensa...jatkuu puolen sivun mittaisena.

Senior: "korpin muijalla on muuten hyvät tissit"

Arnold:" oooh, koveneeko?"

porin_ karhu: "noniin, mielestäni aivan asiattomia kommentteja"

Annuli: "OLEGS SOROKINS on sitten niiiiiin ihana! Se aina kutsuu mut tanssiin"

Miika-90 : "Vitut mä mitään tanssin, se on fägäreiden hommaa. Mä vittu breikkaan! Mut paitevei, eipä vituta...oltiin tänään Janikan bileissä ja mä hei kysyin siltä et heruttaax se mulle...no se sano et herut sä isääs, aarrg! Kyllä tommonen laittaa harmittamaan. Missä on ne kauniit ja kypsät naiset?"

Cairns: "Miika hei...mikset sä tiputtanut hanskoja?"

Jagr68: "Cairns, hanskojen tiputus ei ole kannattavaa. Saatana yrittää johdattaa pahuuteen meitä jokaista. Väkivalta on saatanan keino yrittää erottaa ihmiskuntaa toisistaan. [matteus: 9:12] "ihminen joka jo sisimmissään ajattelee pahaa on tehnyt syntiä". Eli tuossa näette selvän Jumalan sanan miksei väkivalta kannata."

Cairns:" Jarg, tässä sulle saatanaa \o/ "

Sistis: " Ei vittu, tunkekaa ne saatananne nyt jonnekin. Mulla on niin JÄRKYTTÄVÄ krapula, että en kestä tota pelleilyä. Prkl, otin taas eilen yhden liikaa...ja huomenna on tentti. Ei tuu mitään....

Moderaattorit: "noniin tämä ketju menee lukkoon. Topiccina oli: "käytkö koiran kanssa lenkillä" yksikään ketjun vastauksista ei koskenut aihetta.

Älköön kukaan ottako hernettä nenuun.
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
hörkkö: "Robert Dome Ässiin!"

lähes kaikki: "Dancetrancediscohuttuhumppa on paskaa!"
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ircin puolta joitan on tarttunut enemmän.

Noose: on j salettiin huikeinta settii koskaa mitä Metallica on heittäny Hetfield on hj

lejon: nh noose

Arnold* luukuttaa....

Bisnesman: Tarvii maistella kaliaa. Join just eilen kossuu pään täyteen :D

girlzilla: miten nii ruotsalaiset on huonompii?

tommilin: Tulin just Gimmelin keikalta

acidjam: Miika, tää sun kannattaa testata

rullikset: ihanko totta?

Ikijokeri: !ff

__

Tuossa siis ei ollut keskustelua, kuten ehkä joku saattoi arvata.

__

Miika-90 : "Vitut mä mitään tanssin, se on fägäreiden hommaa. Mä vittu breikkaan! Mut paitevei, eipä vituta...oltiin tänään Janikan bileissä ja mä hei kysyin siltä et heruttaax se mulle...no se sano et herut sä isääs, aarrg! Kyllä tommonen laittaa harmittamaan. Missä on ne kauniit ja kypsät naiset?"

En mä oo teiniXXX . Ja väitätsä, et joku sanos mulle tollai hä vittu. Pöllin muute eilen isiltä kaljaa prkl ja kavereitte kans heruttelin kissoja
 
Viimeksi muokattu:

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Suomenlinnaan?

reds1897: "Oiva, lähdetkö kanssani Suomenlinnaan?

Oiva: "Lähdetkö kanssani Suomenlinnaan!?!? Oot sä joku vitun homo??

reds1897: "En todellakaan ole mikään gay... tahtoisin vain joskus tavata sinut livenä"

Oiva: "Mutta minä en halua tavata sinua livenä, senkin rupinen julli"

Ex: " Tappara on porno!!!"

reds1897: "Voi jumalauta mikä PAHVI!!! Oot sä tosiaan noin saatanan lapsellinen?"

Oiva: "Sinä se tässä lapsellinen oot -Suomenlinnaan retkelle..."

reds1897: "Jannu on niin tossun alla, ettet edes pääsisi sinne... HAH HAH HÖRPPSS!!!"

HN: "Raipe Suomenlinnaan!"

Oiva: "Haistele sinä julli vaan niitä liimojas, senkin sekakäyttäjä!"

reds1897: "Vittu, mulle ei puhuta noin! Mä haastan sut oikeuteen, senkin oululainen poro!"

Oiva: "Haastele, tai haistele sinä vaan rauhassa... Suomenlinnaan en silti tule"

reds1897: "Selvä! Tästä lähin me kommunikoimme sitten pelkästään MTV3:sen Chatin välityksellä"

reds1897 "Ai niin, eihän siellä poronkusemassa edes näy MTV3...RuahahhahHAA!!"

Oiva: "Höh höh höö... senkin kaljuuntuva luuseri! Käytetään sitten vaikka savumekkejä. Mulla ei ole täällä mitään poltettavaa, mutta voin kyllä polttaa sun kämppäsi. Sä voit katsella sun hikisen pesueesi kanssa siinä pihalla, kun meitsi lähettelee savumerkkejä"

reds1897: "Minä en kirjoittele sinulle enää. Oikeudessa tavataan"

Oiva: "Mä haluan kirjoittaa sulle vielä kolme sanaa: Lets Play Hockey... vitun luuserit!!!"
 

Miguel

Jäsen
Everton: Vielä on hetki vastausaikaa...

Miguel: Kysymyksessä 10 Everton esittelee jälleen äidinkielellisiä lahjojaan. :)

Everton: Huhhuh, mitäköhän menin taas kirjoittamaan. Pitäisi ehkä vähentää sienien syömistä

Moto: Mä ehdin taas vastaamaan ensin!

Sistis: Ei helvetti, mä ajattelin vastata tähän visailuun, mutta olenkin vastannut siihen jo viime yönä neljän jälkeen.

Kalkun rusakko: Noinko hupaisaa tekstiä tuotat neljän tuopin jälkeen? :)

Sistis: Siis tarkennetaan, kello neljän. Muuten, miksi kaikki väittävät minua juopoksi? Eihän se kuulu teekkareiden tapoihin.

varjo: Jyväskylän yliopiston tekemän tutkimuksen mukaan teekkareille kynnys lähteä ryyppämään huomattavasti matalampi kuin esimerkiksi kauppakorkean opiskelijoille.

Senior: Minun tekemäni tutkimuksen mukaan teekkareiden joukossa keskimäärin isoryntäisimmät tytöt.

Predator: Haluasitko kertoa minulle vähän tarkemminkin tutkimuksestasi, veli Senior?

Senior: Nautin sen hedelmistä yksin. Näitkö muuten eilisen Iltalehden iltatytön?

girlzilla: Ihan sensuellihan tuo tyttö kieltämättä oli, mutta hei, kolmossivulla oli iso kuva Jerestä! Se saksittiin aika nopeasti irti ja laitettiin oman huoneen seinälle. Vielä kun saisi itse Jeren vierailemaan mun huoneeseen... Huoh.

Predator: Joo, näin. Ihan mehevä tipu oli, mutta viime viikolla oli parempi.

Daespoo (R.I.P.): Ei muuten varmana ollut. Sehän oli niin surkea, että varmaan Suviurpon valitsema. Piste.

Everton: Öhöm, topic oli käsittääkseni Musavisa 22 - osa 6. Vähän käytiin sivuraiteella, mutta oikeat vastaukset tulevat kuitenkin tässä. ...

Janos: Miksei Janos Valmusta käsitelty missään kysymyksessä?!


edit: Rivivälit laitettu selkeyden vuoksi.
 
Viimeksi muokattu:

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aivan loistavaa luettavaa! Itse olen hyvin, hyvin huono kasaamaan mitään järkevää näissä ketjuissa, mutta ainahan voi yrittää.

Oloneuvos: Jumaleisön, mikä tipu tuossa vakuutusyhtiön edessä tänään! Vähän samantapainen, kuin se viehkeä katukuvaa piristänyt blondi vuonna 82. Ehdin näkemään vilaukselta, ennen kuin käveli neljän seinän sisään bisnesmanin näppien ulottumattomiin! Olisi sinullakin eittämättä noussut vähän joku muukin kuin kulmakarvat, jos olisit tämän ilmestyksen bongannut!

Everton: Noh, johan on jatkoaikalaisten musiikkitietous pohjissa! Tammikuun kolmannella viikolla käynnistämääni Musatrivia 27:ään jaksettiin vielä vastata. Yrittäkää edes?

varjo: Oletko nyt varmasti tutkinut loppuun asti? Tammikuun kolmannella viikolla käynnistit Musatrivia 28:n. Faktat kuntoon ennen kuin tullaan tänne jauhamaan Halvan maukasta lakritsaa!

Lord Nikon: Uusi vahvistushan voisi oikein hyvin tulla vaikka Ranskasta, eikös TPS:ssa vaikuttanut Janne Jokila sinne siirtynyt?

bisnesman: Olisitte kuullu mut karaokessa siellä risteilyllä!

-------

Kuten sanoin, en hallitse tätä alaa. Pahoittelen!
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Potta päähän, ja pesukoneeseen

Tuoli valuu allani,
valuu altani pois
kadoten ulos pois meistä
kohti tulevaisuutta
tummia metsiä.

Minä lihaa, äiti lihaa, isi peilissä.
...ei eteisessä, ei matoilla, ei hajuina.
Ei olemassa.

Tuoli puuta.
Ja 16 ruuvia.
Mumisen,
joku vaihtaa asentoa, huokaisee...
reidet kiiltävät hikeä.
On seisovaa
jo seitsemättä päivää eikä mikään
liiku!

Ja kaikki vyöryy
alas harteilta,
ei veljiä,
ei siskoja.

Silmäterät kohdussaan
kuninkaallisessa hiljaisuudessaan
eivät liiku.

Lusikka tönäisee huuliani
kohti todellisuutta.
Kohti likaa.
Kohti minua.
...väsyttää.

Ilma on painavaa, hartiat kultaa.
Aurinko kimaltaa
huulieni hikipisaroista
heijastuen takaisin kiilloitetusta
pöydän pinnasta.

Kuinka sinisestä tulikaan taivas?
Ja jumala valuu tapeteilla
hihitellen, analysoiden
toisia, heikkouksia, syntejä.
Tehdäkseen äitinsä onnelliseksi.

Ikkunalaudat vääntyilevät helteen äänistä.
En ymmärrä helteen tuoksua:
ummehtunut ullakko
vyöryy ylitseni kuin raikas nuorikko hevosen selässä.

Kyyneleitä poskilla,
joku puhaltaa kasvoihini tuoksunsa...
ennakkoaavistuksen lahjan.

Syksyn sateet ovat tulossa tätä reittiä:
kohti koillista.


Nukahdan:
kuvia, näkyjä, ääniä, joita en
ymmärrä enkä enää muista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös