Maalivahtimme 04-05

  • 51 764
  • 489

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Johto
Itse olen kuitenkin antanut itseni ymmärtää että Lukkoon tulee lähiaikoina uusi maalivahti. Tuleeko hän sitten Vuorion kakkoseksi vai onko hän selkeä ykkösmaalivahti ja nimekäs torjuja jää vielä arvoitukseksi.

Itse itseäni lainaten, Länsi-Suomen verkkolehdessä on juttua siitä että Lukkoon tulee lähipäivinä uusi maalivahti. Mielenkiinnolla jäämme odottamaan saammeko Lukon maalille jonkun kovankin tekijän...

http://www.lansi-suomi.fi/cgi-bin/mediaweb.exe?Newsp=ls&Date=041004&Depa=urheilu&Model=osjuttu.html
 
Vituttaa Miksun puolesta, jos tämä uusi maalivahti hommataan ykköseksi Vehasen paikalle, eikä Miksulle anneta hienon nollapelin jälkeen uutta tilaisuutta aloittavanan maalivahtina.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Lakaisija
Vituttaa Miksun puolesta, jos tämä uusi maalivahti hommataan ykköseksi Vehasen paikalle, eikä Miksulle anneta hienon nollapelin jälkeen uutta tilaisuutta aloittavanan maalivahtina.

Itse olen aikalailla samoilla linjoilla vaikkakin olen myös sitä mieltä, että kevään tosipeleissä ei olisi pahitteeksi vaikka siellä tolppien välissä seisoisi joku pudotuspelien maailman tunteva kokenut kehäkettukin. Tässä vaiheessa olisi kuitenkin fiksuinta hommata Miksulle joku kaveri availemaan luukkua ja peluuttaa Miksua niin paljon kuin vain mahdollista. Hänessä on kuitenkin tulevaisuutta ja Miksu tulee todennäköisesti olemaan Lukon seuraava ykkösmaalivahti, mikäli hänelle vain annetaan siihen tilaisuus. Mitään NHL-apua en Lukkoon haluaisi vaan jos sieltä joku nimekäs kaveri hommataan niin sitten hänen pitäisi pelata Raumalla koko kausi.


Mutta mitäs sitten tehdään kun Vehanen tervehtyy ja meillä onkin 3 hyvää maalivahtia? Oletetaan, että palkkalistoilla ovat Vehanen, Vuorio ja Herra X. Luulisin että siinä tilanteessa ensimmäisenä liipasimella on Vehanen, mutta nämä ovat nyt vain spekulaatioita erilaisista vaihtoehdoista...
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Vain näin tässä sitten käy...

Maalivahti tulossa ja niin hyvä kuin mahdollista. Katsellaan rauhassa alkavaa viikkoa, että millainen Peter Joengloer, Kanada tolppien väliin sitten tulee.

Mielenkiintoinen viikko alkamassa... Tosin olisi kiva ollut pitää Vuorio ykkösenä :D. Kai hänenkin aikansa vielä kuitenkin tulee...
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos maalivahtitäydennystä haetaan vapaana olevista NHL-vahdeista niin kuin Mokka antoi, ymmärtää, eipä heille taida luukun availu riittää. Toinen asia on sitten, tehdäänkö diili esim. vuoden loppuun asti, kun a) Vehanen tervehtyy ja b) työsulku mahdollisesti loppuu.

Niin upea kuin Vuorion avaus olikin, olisi aikamoinen riski jatkaa kautta jollain Vuorio-Tarkki-parilla, kun otetaan huomioon, kuinka paljon joukkueeseen on muuten satsattu.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Sikäli vahinko jos tuota rahaa vielä kerran on niin, että se "joudutaan" käyttämään maalivahtiin. Itse olisin kyllä odottanut Vehasen parantumista ja laittanut rahat vaikka hyvään ulkolaiseen pakkiin.

Viestin lähetti Johto

Mutta mitäs sitten tehdään kun Vehanen tervehtyy ja meillä onkin 3 hyvää maalivahtia? Oletetaan, että palkkalistoilla ovat Vehanen, Vuorio ja Herra X. Luulisin että siinä tilanteessa ensimmäisenä liipasimella on Vehanen, mutta nämä ovat nyt vain spekulaatioita erilaisista vaihtoehdoista...

Tästä kyllä saattaakin tulla mielenkiintoinen tilanne.

Jos Herra X on ykkönen, niin veikkaan että Vuorio lähtee, kun ei tässä tapauksessa pääse sittenkään näyttämään kykyjään, koska tuosta länkkärin jutusta sai ainakin käsityksen että "nopeasti" toimitaan . Jos taas Herra X on kakkonen, niin veikkaan että silloin saa itse Herra X lähteä.

Niin vaikken piruja haluakkaan maalata seinälle, niin eihän tuo Peten tervehtyminen tuossa aikataulussa ole kirkossa kuulutettu.

No yhtälailla se voi tietysti tapahtua nopeamminkin, johon en kyllä jaksa uskoa.

Mutta se tosiaan on homman mielenkiintoisin juttu, että hommataanko ykkönen vai kakkonen. Hyviä molkeja on ainakin nyt tarjolla.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Viestin lähetti Hearsay
Niin upea kuin Vuorion avaus olikin, olisi aikamoinen riski jatkaa kautta jollain Vuorio-Tarkki-parilla, kun otetaan huomioon, kuinka paljon joukkueeseen on muuten satsattu.

Eikös se Tarkki pelaa Hermeksessä? Hostikka on kakkosena tällä hetkellä, ainakin tuon Johdon linkissä olevan jutun mukaan.
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Mahtiankka
Eikös se Tarkki pelaa Hermeksessä? Hostikka on kakkosena tällä hetkellä, ainakin tuon Johdon linkissä olevan jutun mukaan.

Kyllä, mutta jos luet tuon aikaisemmin ketjussa olleen Länsi-Suomen linkin, niin toteat, että Hostikkaa tarvitaan A-junioreissa, eikä häntä pidetä tarpeeksi kokeneena liigarinkiin. Tarkki pelaa Hermeksessä, mutta käsittääkseni Lukko voisi ottaa hänet takaisin aivan kuin Ilkka Heikkisenkin. Mikä on tämänhetkisten tietojen valossa kuitenkin varsin epätodennäköistä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Mahtiankka
Eikös se Tarkki pelaa Hermeksessä? Hostikka on kakkosena tällä hetkellä, ainakin tuon Johdon linkissä olevan jutun mukaan.

Juu siellä pelaa.

Täytyi oikein tarkistaa oliko vuokralla vai koko kauden sopimuksella liikkeellä. Oheisen linkin mukaan Tarkkia ei kyllä Lukon luukulle saada http://www.jatkoaika.fi/mestis.php?sivu=uutiset&id=3360, sillä se kertoo että sopimus kattaa tämän kauden.

Lisätty: Sitä sitten en tiedä onko sopimuksessa joku "liigapykälä"?
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Oi voi kun odotettaisiin nyt edes pari viikkoa, tuskin Vuorio siinä ajassa montaa peliä ehtisi hävitä. Päinvastoin, Vuorio voisi osoittaa että Lukolla on kaksi hyvää maalivahtia keväällä.

Mun mielipide on että jostain luotettava kakkonen avaamaan luukkua, vaikka Iiro Tarkki tai Kimmo Vesa. Ja torjuntavastuu Vuoriolle. Ja näin rahaa säästyy...
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Roku
Kun tuossa edempänä nimimerkki Repolainen ihmetteli sitä Vehasen saamaa rajatonta luottamusta, niin siitä tuli mieleen se että mikäs siitä Jokelasta tekee sitten Vehasta luotettavamman Repolaisen mielestä? Ei kai vaan se viime kevään peli HPK:ta vastaan, jossa kieltämättä Jokela pelasi ihan hyvin.

Mutta hävisi silti, eikä se yksi play off-peli missään tapauksessa nosta Jokelaa Vehasen edelle ainakaan minun mielestäni, Pete kun on jo kuitenkin neljättä kauttaa selkeänä ykkösvahtina. Se on meriitti johon Antti Jokela tuskin koskaan pystyy SM-liigassa, vaikka saisi samanlaisen mahdollisuuden kuin Vehanen kaudella 2001-02.

Play-off ottelut sm-liigassa on 3-1 Vehasen hyväksi. Ei siinä kokemusta paljon ole kummallakaan veskarilla näistä peleistä. Kumpikaan ei ole voittanut yhtään peliä. Pleijarit ei tosin näihin miehiin kaatunut, sillä niin huono Lukko oli. Väkisinkin vaan tulee mieleen, että olisiko joku muu saanut ottelu-sarjan kääntymään voittamalla ihan yksin yhden pelin. Siihen olisi tosin vaadittu Kipperin huhuttu Lukkoon tulo. Tasoissa minun mielestäni pleijari näyttöjen perusteella.


Runkosarjassa Jokela syrjäytti Peten. Pelasi hyvin, mutta ei voittanut. Rautakorven tulon jälkeen Lukko alkoi voittaa ja maalilla oli Vehanen. Uskon, että Jokela olisi voittanut myös ihan samalla tavalla Ässät-ottelusta alkaneella jaksolla. Tästä Jokela on jäänyt ihmisten mieliin häviävänä maalivahtina.

Vehasella on aikaisemmilta ajoilta näyttöjä joita Antilla ei ole, mutta on hän vanhempikin. Ikan ensimmäisellä-kaudella Pete pelasi paljon ja hyvin, mutta häviävässä joukkueessa. Toisella-kaudella Pete ei pystynyt torjumaan Lukkoa pudotus-peleihin. Ei voi Peteä syyttää, mutta taas häviäjä.

Molemmat ovat hyviä veskareita, mutta suuret näytöt puuttuvat. Vaikka Pete on kokeneempi niin en näe heidän taidoissaan suuria eroja. Lukolta minusta viisas ratkaisu antaa Peten jatkaa tämä kausi kokemuksensa takia Vuorion parina.

Minusta tasainen kaksikko, josta Jokelalla on ikänsä puolesta mahdollisuudet kehittyä ajan myötä paremmaksi.

Jotta tämä ei nyt menisi Peten mollaamiseksi, niin kyllä hän minusta ihan hyvä veskari on.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Positiivinen maalivahtiongelma

Jaahans, näin ainakin itse kirjoittelin ennen kauden alkua ja varmaan moni muukin oli samaa mieltä. Mitenkäs on sitten nyt. Jokelaa ei luukulle saada, Vehanen on sairastuvalla ja Hostikkakin on liian kokematon liigaympyröihin.

L-S:n jutun lauseesta "mutta A-nuorista liigajoukkueen kakkosvahdiksi nostetun Ville Hostikan tilalle haluttaisiin hieman kokeneempi torjuja" voisi päätellä että haetaan kakkosta Vuoriolle.

Mutta taasen Mokan lauseista "Me etsimme kuitenkin isolla haravalla ja otamme niin hyvän ja kokeneen maalivahdin kuin sopivalla rahalla saamme, sanoo Rauno Mokka Lukosta." ja
"Maailmalla on nyt NHL:n työsulun takia maalivahteja vapaana paljonkin, mutta minkälaisella sopimuksella huippumiehen Raumalle saa, onkin jo ihan toinen juttu, pohtii Mokka." voisi päätellä että haetaan ykköstä Vehasen "korvaajaksi".

Toisaalta jos nyt hommattaisiin "kunnon" NHL vahti, niin sitten kyllä perun tuon aikaisemmin mainitsemani pakin hankinnan.

Tulevaisuudesta sen verran että sekä Vehasen että Vuorion sopimukset päättyvät tähän kauteen. Jos Vuorio ei vieläkään saa näyttöpaikkaa, niin viitsiikö jatkaa enää Lukossa? Tulee mieleen muuan Myllys, joka lähti ipasta samaisesta syystä(kun oli jäänyt Tammen varjoon) ja päätyi Lukkoon ollen heti "liekeissä". Mutta se on varmaa, että Vehasen ja Vuorion tähtäimessä on ykkösveskan paikka ja silloin molemmat eivät samaan kuvioon mahdu.

Jotenkin vaan tuntuisi, että Vehanen on enemmän Rautakorven tyylin sopiva ja myös mieleen. Jukan pelityyli ei hae mitään joukkueen pelastajaa maalivahdista, vaan joukkueen on tehtävä sen eteen töitä että mokelle ei pahoista paikoista lauota(kokonaisvaltainen puolustaminen). Vehanen sopii tähän ajatukseen kuin "tikku silmään", koska pystyy pelaamaan hyvää peruspeliä illasta toiseen eikä kaipaa mitään sankarin viittaa harteilleen.

Kaikea sitä tulee mieleen koiraa ulkoiluttaessa ja länkärin juttua vähän enemmän pohtineena.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Hearsay
Niin upea kuin Vuorion avaus olikin, olisi aikamoinen riski jatkaa kautta jollain Vuorio-Tarkki-parilla, kun otetaan huomioon, kuinka paljon joukkueeseen on muuten satsattu.

Toivottavasti sieltä tulee mies, joka pelaa koko loppu-kauden. Jos pleijarit aloitetaan juuri loukkaantumisesta toipuneella ja pelituntuman menettäneellä Vehasella ja luukkua aukomaan tottuneella Vuoriolla, niin se vasta riski olisi.
 
Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Vaihtoehtoja on siis kahta laatua...

Joko hommataan stuntti Hostikalle, että saadaan se Ville takaisin A-junnujen peleihin. Tämä tarkoittaisi Vuorioon luottamista.

Toinen vaihtoehto on hakea stunttia Vehaselle, ja tämä taas tarkoittaisi että Vuorio pelaa edelleen vain kakkosvahtina.

Molemmat vaihtoehdot käyvät ainakin minulle, tietyin varauksin. Jos stuntti hommataan Hostikalle, miehellä ei ainakaan saa paljoa hintaa olla, eikä sopimuksenkaan tarvitsisi olla ihan koko kautta näin alkuun.

Jos hommataan stuntti Vehaselle, kyseessä saa olla sitten kovan luokan nimi tyyliin Vesa Toskala tai vähintään Mika Noronen. Jos lakkoapu hommataan (voisi olla ihan fiksukin liike, ei se Vehasen loma niin kauaa kestä etteikö lakkoapukin riittäisi), niin kyseessä saa sitten olla se SM-liigan paras veskari. Jopa lahden sankaria kovempi tekijä (Toskala ehkä olisi, Noronen ei). Ulkomaalaiskiintiönkin tähän voisi tietenkin käyttää, mutta siinä tapauksessa nimi saisi olla vähintään luokkaa Dan Blackburn ja mielellään luokkaa Marty Turco. Todennäköisesti joku nuorempi ulkomaalainen joka kilpailee ykkösmaalivahdin paikasta änärissä...tällaisen kaverin voisi vielä järkihintaan saadakin. Tyypin joka haluaa pysyä mahdollisimman kilpailukykyisenä jos/kun kausi alkaa.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toinen vaihtoehto on hakea stunttia Vehaselle, ja tämä taas tarkoittaisi että Vuorio pelaa edelleen vain kakkosvahtina.

Itse luulen, että juuri näin tulee käymään. Toskalan nimi mainittiin taas vahvasti eilen hallilla, mutta saas nähdä mitä viikolla tapahtuu.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vuorio täyttää mielestäni kelvollisen liigavahdin mitat. Ne jotka näkivät lauantaina pelin tietävät, että Miksu pelasti meille 2 pistettä lauantaina. Jumalauta, se torjunta kolmannen erän lopulla Peltomaan one-timeriin oli yksi hienoimmista torjunnoista mitä Äijänsuolla on vähään aikaan nähty.

Vuorio pystyy torjumaan Lukolle voittoja siinä missä Vehanenkin ja vaikka porilaiset yrittävätkin täällä päivittäin dissata Peteä viime kevään playoffsien takia niin uskon Peten parantavan ensi keväänä suoristustaan; mies ei pelannut edes huonosti HPK-sarjassa, kuten nämä pohjoiset naapurimme väittävät.
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
Vuoriolle luottoa.

Sääli, mutta kun tietää ettei Rautakorpi luota Vuorioon, on melko selvää että meille tulee "Lakko vahti".
Se onko tämä hyvä vai huono asia riippuu pitkälti siitä miten asiaa ajatellaan, Varmasti esim. Toskala torjuu Lukolle enemmän voittoja kun Vuorio, mutta tulevaisuuden kannalta olisi tarkeää saada Mixulle pelejä alle. Itse toivoisin että hommattaisiin Vuoriolle kokenut kakkosvahti, kyllähän näitä mestiksestä löytyy ?
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Vuoriolle luottoa.

Viestin lähetti Mato
Itse toivoisin että hommattaisiin Vuoriolle kokenut kakkosvahti, kyllähän näitä mestiksestä löytyy ?
Tuli karmaiseva Lundell flashback...

Minulle kelpaisi lakkovahti oikein mainiosti. Joku kokenut ja vihainen NHL-äijä sinne tolppien etuviistoon seisomaan ja luomaan koko joukkueeseen itsetuntoa. Tällä kaudella piti menestyä.
 

Taustailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Vuoriolle luottoa.

Viestin lähetti Mato
Itse toivoisin että hommattaisiin Vuoriolle kokenut kakkosvahti, kyllähän näitä mestiksestä löytyy ?

Samaa toivon minä.

Turussa nuoria on nostettu paikkaamaan kokeneempia ja ihan hyvällä menestyksellä.

Nyt on Lukolla paikka näyttää luottamusta Vuoriolle. Lukolla on ainakin kuukausi (ennen lähdeverorajaa) aikaa katso miten Vuorio pärjää. Lukolla on sen verran kova nippu, että vaikka siellä olisi joku myshkin maalissa, niin pisteitä saataisiin plakkariin ainakin suoraan PlayOff-paikkaan vaadittavalla tahdilla!

Jos hankitaan ulkopuolelta ykkösmaalivahti, niin sen voi hankkia marraskuussa ja tehdä sitten sopimus kevääseen saakka. Hyviä on ennenkin saatu kesken kauden ja nyt niitä on todennäköisesti vielä paremmin tarjolla.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Mdawg
ja vaikka porilaiset yrittävätkin täällä päivittäin dissata Peteä viime kevään playoffsien takia niin uskon Peten parantavan ensi keväänä suoristustaan; mies ei pelannut edes huonosti HPK-sarjassa, kuten nämä pohjoiset naapurimme väittävät.

Toivottavasti nyt et epäile minua porilaiseksi. Olen käynyt peleissä ja kannattanut Lukkoa kaudesta 84-85 lähtien. Aluksi muutaman kerran isän kanssa ja sitten äiti päästi jo yksinkin.

Meillä kaikilla on omat suosikkimme ja sylkykuppimme. Jotkut haukkuu Saarelaa, osa Eepiä, toiset Vehasta ja nyt uutena pelaajana tähän tunteita herättävään listaan on liittynyt Mikko Purontakanen.

Minua *ituttaa suuresti pelissä jos joku haukkuu Eepiä. Monesti on ollut kiivaitakin keskusteluja hallilla Eepin haukkujien kanssa. Itse tulee usein syytettyä Vehasta vaikka ei aihetta olisikaan. Esim. Ässä-ottelun liru, joka valui maaliin sai minut huutamaan suureen ääneen: "Pitääkö tota *itun imuria vielä tämäkin vuosi katsoa!" Tästä sain paheksuvia katseita Peten kannattajilta.

Jostain se syy on aina haettava kun rakas seura ei menesty.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Itse kuulun Vehasen kannattajajoukkoihin ja usko häneen on vahva. Nyt vaan tuntuu siltä, että Peten loukkaantuminen ei olisi voinut tulla pahempaan paikkaan. Ensimmäistä kertaa Vehasen aikana on kasassa sellainen pelaajarosteri, jolla voi oikeasti jopa pärjätä. Mielessäni ajattelin, että tämä kausi on hänelle The Kausi. 2-3kk on pitkä aika ja tuona aikana ehtii tapahtua vaikka mitä. Kanaalikin Raumalla ehtii jäätyä ennen Peten mahdollista paluuta luukulle, huom. mahdollista.
Vuoriota ei pahemmin ole maalin suulla liigassa nähty. Lauantaisen perusteella ei pitäisi olla hätää, sen verran hyvin "vuorionakanpoika" kiekkoja torjui. Alussa oli luonnollisesti jännitystä otteissa, mutta pelin edetessä alkoi selvästi huomata otteissa "mähän pärjään täällä" meininkiä. Mikke oli maalissa niin hyvä kuin vaan voi olla. Avauspeli ei varmasti hänelle ollut helppo. Torstain käsittämätön marttailta takana ja yleisö saapui lehtereille varmaankin vähintään epäluuloisina. Kova paikka se oli Vuoriolle ja varmaan koko joukkueellekin.
Nyt Vuorio sai sen näyttöpaikan, mutta Vehasen loukkaantumisen kustannuksella. Mielestäni Vuoriota olisi saanut peluuttaa jo aikaisemmin, mutta Tukka tietysti päättää kuka kiekkoja torjuu. En totisesti toivo ketään lomailevaa jenkkiä tai kanukkia tänne lepäilemään, ellei kyseessä ole sitten kunnon pelimanni. Koko ikänsä uudella mantereella torjuneella kaverilla menee varmasti oma aikansa totutellessa sm-liigan pelitapaan. Kyseeseen voisi tulla periaatteessa ainoastaan suomalainen veskari tai toisessa tapauksessa Euroopassa torjuva/torjunut henkilö.
Mutta hätää Lukolla ei ole ja toivotaan, ettei sitä hätää tehdä itselle turhalla hutiloinnilla.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Miten olisi Dave Stathos teille, saatte Roman Vopatin kaupanpäälle. Meillä voisi olla käyttöä Shayne Toporowskille ja Sami Torkille.

Tehdäänkin vaihtokaupat,

1. vaihtoehto: Teille Stathos, meille Torkki tai
2. vaihtoehto: Teille Stathos ja Vopat, meille Torkki ja Toporowski.

Tuleeko kauppoja.
 
Viestin lähetti Johannes
Tuleeko kauppoja.

Ei tule.
Lundell voitaisiin toki ottaa taas käymään täällä, Vuorion kakkoseksi siksi aikaa siis kun Pete toipuu.
Vaihdossa saisitte Purontakasen, tai vaihtoehtoisesti Snellmanin.
 
Viimeksi muokattu:

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisikohan ollut viime viikon perjantain Aamulehti, jossa listattiin suomalaisia NHL-pelaajia. Vesa Toskala oli laitettu "vemppa-osastoon": menossa lonkkaleikkaukseen. Mika Noronen sen sijaan oli vielä vapailla markkinoilla.

Vuorion puolesta liputtaville pari lohdun sanaa: jos Lukko palkkaa tällä viikolla (tämä on kai aikataulu) jonkun NHL-vahdin, häntä ei kuitenkaan välttämättä heti peluuteta yksinkertaisesti pelaamattomuuden ja harjoittelemattomuuden takia. Näin Vuorio tullee saamaan ainakin vielä pari-kolme peliä aikaa näyttää osaamistaan.

EDIT: Tänään maanantaina 4.10. Maikkarin teksti-tv etusivulle on nostettu otsikko "Lukko hakee korvaajaa Vehaselle". Sama juttu on myös mtv3.fi-sivuston etusivulla. Mediakiinnostus on kova ja paineet huippumiehen saamiseen myöskin.
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jossain vaiheessa täällä vilahti jo nimi Pasi Häkkinen. Nyt kun Tim Thomas torjuu Jokereissa lähes 100% varmuudella, voisi Häkkisen lainata Raumalle. Uskoisin olevan kohtuullinen satsaus hinta/laatu-suhteella mitattuna. No lähipäivinä nähdään, mitä tapahtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös