Liigaseurojen taloudelliset tulokset

  • 1 580 923
  • 5 630

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
Onko minkä tyyppistä löysää rahaa samalla alueella?

Tolla väkimäärällähän ei juuri liigajoukkuetta elätetä.
Eihän 'mikään määrä elätä liigajoukkuetta vaan tarvitaan sponsorit ja muut tukijat, Itse Porissa junnuna ja sen jälkeen jääkiekon lähellä pyörineenä en tunne ihmisiä , jotka kävisi peleissä paitsi minä ja junnujoukkueissa pelanneet ystävät eli kaupungin koko on melkoista harhaa. Muuten esim. Helsingissä olisi aina kaikki hallit täynnä ja vaadittaisiin 40000 katsojan areenaa. Kuitenkin Porissa usein 3500 katsojaa vaikka harvoin kukaan puhuu Ässistä ellei itse aloita puhetta.
 
Eihän 'mikään määrä elätä liigajoukkuetta vaan tarvitaan sponsorit ja muut tukijat, Itse Porissa junnuna ja sen jälkeen jääkiekon lähellä pyörineenä en tunne ihmisiä , jotka kävisi peleissä paitsi minä ja junnujoukkueissa pelanneet ystävät eli kaupungin koko on melkoista harhaa. Muuten esim. Helsingissä olisi aina kaikki hallit täynnä ja vaadittaisiin 40000 katsojan areenaa. Kuitenkin Porissa usein 3500 katsojaa vaikka harvoin kukaan puhuu Ässistä ellei itse aloita puhetta.

Viittasin nyt lähinnä siihen että eiköhän liigakiekko sellaisenaan lopu Raumalla samalla hetkellä kun RTK:n tuki loppuu ja se on täysin poikkeuksellinen järjestely. Samaa se vaatisi muissakin tuppukylissä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viittasin nyt lähinnä siihen että eiköhän liigakiekko sellaisenaan lopu Raumalla samalla hetkellä kun RTK:n tuki loppuu ja se on täysin poikkeuksellinen järjestely. Samaa se vaatisi muissakin tuppukylissä.

Miten olisi mahdollista tämä kuvio? Raumalaiskiekkoilun tuki ry lopettaisi Raumalaisen jääkiekkoseura Lukon tukemisen.
 

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
Viittasin nyt lähinnä siihen että eiköhän liigakiekko sellaisenaan lopu Raumalla samalla hetkellä kun RTK:n tuki loppuu ja se on täysin poikkeuksellinen järjestely. Samaa se vaatisi muissakin tuppukylissä.
Älä tutki miten Ässät pärjää, mutta sama järjestely muilla paikkakunnilla sallisi pelaamisen Liigassa. .. porin Tyyliin suurin osa "ammattilaisjoukkueista " Amerikassa ja muualla voi jatkaa toimintaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös