Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Hienoa, kurinpito tuntuu toimivan. Sääli, että tuollaisen rotan poissaolo ei vaikuta Hifkin pelaamiseen mitenkään. Tuli halvaksi Tuppuraisen poistaminen Jypin pelaavasta kokoonpanosta.
Salmelan pelikiellosta ei mitään valitettavaa minulla.
Mutta nyt, käsi ylös kenen mielestä Tyrväisen temppu oli törkeämpi ja/tai vaarallisempi kuin tämä Salmelan?
Tämä tuomio vain korostaa tuon Tyrväisen tuomion älyttömyyttä ja Liigan kurinpidon amatöörimäisyyttä.
Liiga antoi somekuohunnan määrittää Tyrväisen teon vakavuuden.Salmelan pelikiellosta ei mitään valitettavaa minulla.
Mutta nyt, käsi ylös kenen mielestä Tyrväisen temppu oli törkeämpi ja/tai vaarallisempi kuin tämä Salmelan?
Tämä tuomio vain korostaa tuon Tyrväisen tuomion älyttömyyttä ja Liigan kurinpidon amatöörimäisyyttä.
Salmelan pelikiellosta ei mitään valitettavaa minulla.
Minusta tuo oli erittäin törkeä suoritus Salmelalta, hyi hitto! Onneksi tuli pelikieltoa tästäkin.En saa tästä mitenkään tahallista tekoa mutta kuten mainittua, oli "vain" Salmela niin syödään paska ja mennään eteenpäin
Kovasta ja rehdistä Hifkistä tullut kyllä sellainen rottalauma, ettei pahemmasta väliä. Vähintään sama tuomio kuin Tyrväiselle, vaikka tuollainen rotta olisi pitänyt päästä noutamaan jo pelin aikana.
5 peliä tuntuu olevan hieman yläkanttiin verrattuna muihin päähän osuneisiin taklauksiin. Mutta olihan tämä Tyrväisen tekoa paljon vaarallisempi. Nyt ei vaan somen ja median painetta ollut päätökseen vaikuttamassa.
Kyllä. Salmela sai kyllä mitä ansaitsikin, mutta ehkä tässä ei ollut sitä "moitittavuutta", eli somen painetta...Salmelan pelikiellosta ei mitään valitettavaa minulla.
Tuppurainen ei ole tänään kokoonpanossa, että niinkin tarmokkaasti kirmaa.Salmelan pelikielto. Aika outo päätös suhteessa aiempiin tapauksiin. Eihän Salmela "lyö" Tuppuraisen daijua pleksiin, vaan pelaajat painii ja päätyy laitaan. Tuppurainen sitten jäi makoilemaan saadakseen maksimoitua mahdollisen hyödyn. Ja kirmasi pian kuin aropupu nurdella.
Voi hellanlettas sentään. Jos Sinuhe olisi muistuttanut kurinpitoa mm. Sailion päähän kohdistuneesta taklauksesta tuossa samaisessa ottelussa, niin pelkän uusijalisän kanssa olisi ottanut enemmän penaltia kuin nämä ”yhteensä 15 ottelua”. Aivan käsittämättömän tekopyhää jeesustelua taas Perämeren rannoilta. Voidaan myös tutkia herrasmiespelaaja Otto Karvisen kurinpitohistoriaa tarvittaessa, jotta saadaan parempi käsitys tästä hieman valikoivasta muistista.Pelien kuumetessa myös HIFK:n sikailut lisääntyvät. Lyhyeen aikaan kolme HIFK:n pelaajaa on napsinut yhteensä 15 ottelua pelikieltoa. He ovat aiheuttaneet näillä suorituksillaan kaksi loukkaantumista. Ihmettelen joukkueen pelikuria ja käännän katseeni valmennukseen. Näen duon Selin ja Pikkarainen. Minua alkaa samanaikaisesti sekä naurattamaan että oksettamaan. On siinä sellainen kaksikko.
Jos 5-12 peliä on minimi, niin mikä on maksimi? Elinikäinen pelikielto? 10 ottelua taitaa kuitenkin olla tähän mennessä pisin taklauksesta annettu, jos ajatellaan pelkkää tekoa eikä koventamisperusteita.
Liiga antoi somekuohunnan määrittää Tyrväisen teon vakavuuden.
Voidaan myös tutkia herrasmiespelaaja Otto Karvisen kurinpitohistoriaa tarvittaessa, jotta saadaan parempi käsitys tästä hieman valikoivasta muistista.