Kyllä mun mielestäni oikea tuomio Smejkalille. Et sä nyt tuolla tavalla voi rynnätä kiekkoon, vaikka vastustajan pakki vähän "ohjasi" kohti tuomaria. Tuomari on koskematon, varsinkin kun tuomari ei voinut tuosta edes liikkua pois, ja oli täysin paikoillaan, eli Smejkal tiesi täsmälleen missä tuomari on.
Kyllä mun mielestäni oikea tuomio Smejkalille. Et sä nyt tuolla tavalla voi rynnätä kiekkoon, vaikka vastustajan pakki vähän "ohjasi" kohti tuomaria. Tuomari on koskematon, varsinkin kun tuomari ei voinut tuosta edes liikkua pois, ja oli täysin paikoillaan, eli Smejkal tiesi täsmälleen missä tuomari on.
Veikaan, että siksi ettei kyseessä ollut tilanne josta voidaan antaa iso rangaistus (5+20).Suurin kysymys, miksi tuota ei katsottu videolta? Näki linjurin ilmeestä kun makoili maassa, että Smejkal lentää pihalle 100 varmasti. Taisi vähän sattua...
Miten väistät kun kaverin maila työntää jalkaa vasemmalle? Ei varmasti olisi osunut tuomariin jos ihan normaalilla linjalla olisi päässyt menemään. Samanlaisia tilanteita jossa laituri lähtee aloituksesta päätyä kohti aloituksen jälkeen tulee kymmeniä. Tuohon ei kuitenkaan Pelsut hävinnyt, mutta kuitenkiKyllähän Bonsaksenin maila törmäykseen vaikutti, mutta en ymmärrä Smejkalinkaan ryntäilyä. Tuolla vauhdilla ja tuohon suuntaan mennessä olisi tainnut törmätä tuomariin joka tapauksessa. Aloittava tuomari on aloituksissa todella turvattomassa tilanteessa, jos tuollaiset höökäilyt katsotaan sormien läpi. Miettikääpä itse, että selän takaa satakiloinen ukko tulee täydellä höyryllä selkään. Kyllä ammattilaispelaajan pitää osata tuossa tuomaria väistää.
Okei, ollut käsityksessä, että tuosta voi antaa ison kakunVeikaan, että siksi ettei kyseessä ollut tilanne josta voidaan antaa iso rangaistus (5+20).
Ei tullut kummallekaan yv:täAjattelin aluksi, että turhastako täällä valitetaan. Nyt kuitenkin näin tilanteen. Tuo 5+20 tuossa tilanteessa SELVÄSTI kuuluu Bonsaksenille, joka kirjaimellisesti koukkaa ja työntää Smejkalin tuomariin. Voi kyllä vituttaa Pelicansia, kun 5 minuutin ylivoiman tilalta tuleekin 5 minuuttia alivoimaa, ja takaa-ajajana se yv-maali olisi varmaankin ollut todennäköinen.
Nämä tuomarivirheet ovat kyllä todella yliedustettuja Liigassa joka ikinen vuosi. Paskat tuomarit.
Kyllähän Bonsaksenin maila törmäykseen vaikutti, mutta en ymmärrä Smejkalinkaan ryntäilyä. Tuolla vauhdilla ja tuohon suuntaan mennessä olisi tainnut törmätä tuomariin joka tapauksessa. Aloittava tuomari on aloituksissa todella turvattomassa tilanteessa, jos tuollaiset höökäilyt katsotaan sormien läpi. Miettikääpä itse, että selän takaa satakiloinen ukko tulee täydellä höyryllä selkään. Kyllä ammattilaispelaajan pitää osata tuossa tuomaria väistää.
Voi kyllä vituttaa Pelicansia, kun 5 minuutin ylivoiman tilalta tuleekin 5 minuuttia alivoimaa, ja takaa-ajajana se yv-maali olisi varmaankin ollut todennäköinen.
Ei tuosta KooKoo mitään 5min ylivoimaa saanut. Smejkal sai pelkän 20min ja lensi suihkuun.
Tärkeä pelaaja toki tippui takaa-ajosta pois, mutta kun ottaa huomioon että 5vs5 jatkettiin niin käsittämättömän paljon meni Pelicans joukkueen ihon alle.
Et kysynyt minulta, mutta vastaan silti. Vastaus on, että et mitenkään. Jos tuon mailalla ja itse asiassa mailan lavalla painamisen sinne takareiden/polvitaipeen seudulle "osaa" tehdä oikein, niin siinä ei vastustaja pysty oman jalkansa liikettä enää kontrolloimaan. Se jalka menee ja osuu kohteeseen, vaikka et haluaisi.Miten väistät kun kaverin maila työntää jalkaa vasemmalle? Ei varmasti olisi osunut tuomariin jos ihan normaalilla linjalla olisi päässyt menemään. Samanlaisia tilanteita jossa laituri lähtee aloituksesta päätyä kohti aloituksen jälkeen tulee kymmeniä. Tuohon ei kuitenkaan Pelsut hävinnyt, mutta kuitenki