Tulikohan Japa Levosen näköä?Anssi Salonen kloonattu. Tuomaroi Liigan sivujen mukaan sekä Oulussa että Mikkelissä. Uusilta sivuilta on jo kuvakin otettu pois, kun eivät varmuudella tiedä kloonauksen onnistumisesta...
Tulikohan Japa Levosen näköä?Anssi Salonen kloonattu. Tuomaroi Liigan sivujen mukaan sekä Oulussa että Mikkelissä. Uusilta sivuilta on jo kuvakin otettu pois, kun eivät varmuudella tiedä kloonauksen onnistumisesta...
Tällä kaudella on aivan liikaa tullut puhtaista taklauksista 2+10 ja 5+20 jäähyjä. Ensi kaudella pitää suoda tuomareille mahdollisuus tarkistaa nämä tilanteet videolta. Nämä tuomiot kusee lajin nimeltä jääkiekko päälle.
Mutta kymppitili täyttyy täysin turhaan ja kun se täyttyy niin joutuu huilaa pelin. Ja on tuokin pitkä aika istuttaa pelaajaa, jos tuomio on väärä.Isoista jäähyistä olen samaa mieltä, mutta mielestäni 2+10 on turha katsella, kun kyseessä kuitenkin vain pieni jäähy. Tai sitten voidaan lähteä katsomaan jokainen jäähy.
Kerhoa vedetään toisessa pelissä peräjälkeen kölin ali. Tällä kertaa ei riittänyt edes videot kun Kainulainen ohjasi hartian korkeudelta kiekon maaliin. Aika sanattomaksi vetää.
Hämeenlinnan Pallokarma iskee. Ei varmaankaan tule olemaan viimeinen tuomarivirhe pudotuspeleissä HPK:lle.Kerhoa vedetään toisessa pelissä peräjälkeen kölin ali. Tällä kertaa ei riittänyt edes videot, kun Kainulainen ohjasi hartian korkeudelta kiekon maaliin. Aika sanattomaksi vetää.
Kyllä mun mielestäni oikea tuomio Smejkalille. Et sä nyt tuolla tavalla voi rynnätä kiekkoon, vaikka vastustajan pakki vähän "ohjasi" kohti tuomaria. Tuomari on koskematon, varsinkin kun tuomari ei voinut tuosta edes liikkua pois, ja oli täysin paikoillaan, eli Smejkal tiesi täsmälleen missä tuomari on.
Kyllä mun mielestäni oikea tuomio Smejkalille. Et sä nyt tuolla tavalla voi rynnätä kiekkoon, vaikka vastustajan pakki vähän "ohjasi" kohti tuomaria. Tuomari on koskematon, varsinkin kun tuomari ei voinut tuosta edes liikkua pois, ja oli täysin paikoillaan, eli Smejkal tiesi täsmälleen missä tuomari on.
Veikaan, että siksi ettei kyseessä ollut tilanne josta voidaan antaa iso rangaistus (5+20).Suurin kysymys, miksi tuota ei katsottu videolta? Näki linjurin ilmeestä kun makoili maassa, että Smejkal lentää pihalle 100 varmasti. Taisi vähän sattua...