Minusta maali tuli sen seurauksena, että Olausson jakoi kiekon hyvin viivaan Heshkalle. Heshka puolestaan laukoi mainiosti ruuhkan läpi maalivahdin patjoihin ja Pyörälä napautti reboundin loistavasti aivan viime hetkillä maaliin. Upea maali!Kauheasti on kärppäfaneilla sanoja peräjälkeen ja kuulemma ihan vahingossa Hagman kamppasi maalivahdin alueella olevan veskarin joka on moraalisesti oikea ratkaisu koska Kärpille tuli sen seurauksena maali.
Minä olen ymmärtänyt, että tämä on ketju Liigan erotuomaritoiminnista, ei ketju Hagmanin mahdollisesta jalkakampista. Tässä mielessä on ihan suotavaa kirjoittaa paljon muistakin tapahtumista kuin Hagmanin kampista.Sääntökirjan mukaan toki jäähy tulisi viheltää, mutta ei näitä pelejä sääntökirjalla vihellä ja muutenkin ärsyttää Kärppäfaneja kaikenlaiset tapahtumat jotka eivät liity Hagmanin kamppiin mitenkään.
Isossa kuvassa olen erittäin pettynyt vallitsevaan tuomarilinjaan. Se on samalla sekä löysä että sattumanvarainen. Ei ole Rönn ainakaan vielä saanut venettä käännettyä.