Mielipiteitä mahtuu tähän keskusteluun lähes niin paljon kuin on kirjoittajia. Sama on tuolla sarjajärjestelmäketjussa. Periaatteessa ihan sama miten tämä toteutettaisiin, kunhan tehtäisiin jotain. Itse pysyn siinä päätöksessä, jonka joskus jollekin kanavakauppiaalle sanoin. En harkitsekaan liigatuotteen tilausta tai maksamista, ennenkuin on liigakarsinnat tai sarja on jotenkin urheilullisesti avoin. Tosin kiinnostus liigaa kohtaan on mennyt jo niin pieneksi, että alan olla aika suossa. Kärppien kohdalla olen viimeiseen viiteen vuoteen maksanut vain CHL:n alaisista peleistä.
Tämä nyt tuli taas mieleen, kun päätin ottaa Viaplayn juuri tänään. Kiitos liigalle siitä, että kiinnostus NHL:ää kohtaan on taas herännyt reilusti yli vuosikymmenen tauon jälkeen (jo parisen vuotta sitten). Kiinnostus heräsi puhtaasti siksi, että liiga ja eehooteet eivät kiinnostaneet yhtään, mutta lätkää kaipasi CHL:n lisäksi. (Eehootee nyt on kiinnostanut viimeksi silloin, kun Sakari Palsola pääsi nousun jälkeen kokeilemaan)
Minä muuten maksoin aikanaan jostain striimeistä, että näki niitä Ilveksen/Sportin/Ässien/Jukureiden karsintamatseja. En muista enään kuka niitä tarjosi. Tasoeroista huolimatta katsoin niitä paljon mielummin kuin jotain väsynyttä runkosarjamatsia. Itseasiassa katsoin niitä mielummin kuin Kärppien ulkopuolisia playoffeja.