Brian DePalma kirjoitti:Bla.bla bla, että jaksat! Mestis on 1000 kertaa tylsempi sarja seurata kun vanha 1 divari PISTE. SM-liiga on tylsä sarja seurata PISTE . Olisko fiksua tehdä jotain ehkä?
Voisit vaikka aluksi lopettaa kiekon seuraamisen?
Brian DePalma kirjoitti:Bla.bla bla, että jaksat! Mestis on 1000 kertaa tylsempi sarja seurata kun vanha 1 divari PISTE. SM-liiga on tylsä sarja seurata PISTE . Olisko fiksua tehdä jotain ehkä?
C.Simon kirjoitti:Voisit vaikka aluksi lopettaa kiekon seuraamisen?
Niimpä, paskat putoaa kärryiltä. Muut noista kyllä jatkavat tulevaisuudessakin.Brian DePalma kirjoitti:Viimeistään joudun kun edustuskiekkoilu loppuu Vaasasta! Tätä menoa niin Sport,KooKoo,Hermes, Jokipojat jne häviävät lätkäkartalta 5 vuoden sisällä.
Brian DePalma kirjoitti:Viimeistään joudun kun edustuskiekkoilu loppuu Vaasasta! Tätä menoa niin Sport,KooKoo,Hermes, Jokipojat jne häviävät lätkäkartalta 5 vuoden sisällä.
korkki kirjoitti:Oikeasti tästä liiganavaamiskeskustelusta on tullut lähinnä Vaasan Sport vastaan muu maailma vääntöä viime aikoina ja ainakin meikäläistä on koko ajan enenemissä määrin alkanut kuvottaa koko ajatus Vaasan Sportista ja liigasta yhdessä. Olkaa onnellisia vaasalaiset, te teette sen ihan itse...
EDIT: Ja tuskin olen ihan yksin ajatuksineni...
C.Simon kirjoitti:Miksi esim. Sport juuri nyt häviää "kiekkokartalta"? Juhanin rahankäytön vuoksi? Miten Sport liigassa pärjäisi kun ei mestiksessäkään pärjää, vaan katoaa "kartalta"?
Mitä jos yhdistetään kaksi tylsää sarjaa? Niistä tulee mielenkiintoiset?Brian DePalma kirjoitti:Mestis on 1000 kertaa tylsempi sarja seurata kun vanha 1 divari PISTE. SM-liiga on tylsä sarja seurata PISTE . Olisko fiksua tehdä jotain ehkä?
pekutti kirjoitti:Missä on näin lukenut?
Mielestäni hän sanoi vain, että 14 joukkuetta on sopiva määrä SM-liigaan, ainakin tv-haistattelussa.
TM kirjoitti:Aamulehti 20.12.
"Vuorisen poika Janne-Petteri pelaa Mestiksessä Järvenpään Haukoissa, mutta Mestisseurojen liigahaaveista Vuorinen ei innostu."
"- En sanoisi, etteikö Mestiksestä voisi missään tapauksessa nousta liigaan. Realismia on kuitenkin se, ettei Mestiksessä ole liigakelpoisia seuroja tällä hetkellä."
dodi kirjoitti:Niin tämähän varmasti on suurella osalla tiedossa, mutta ei se tarkoita sitä, että tämä järjestelmä pitäisi jokaisen mukisematta hyväksyä.
dodi kirjoitti:Tässä avoin/suljettu -liiga asetelmassa on kaksi puolta. Minäkin olen avoimen liigan kannalla ja jopa vähentäisin pari joukkuetta sarjasta. Kyllä näiden asioiden toteuttamiseen keinot olisi, ilman pienten seurojen pelkoa tulevaisuudestaan.
dodi kirjoitti:ps. Daespoo ymmärtää varsin hyvin, mitä Eddie ajoi kilpailunrajoittamisella. Käytännössä kilpailevan sarjan perustaminen on mahdotonta Mestisjengien pohjalta. Daespoolla taitaa vaan provosointiautomaatti olla taas päällä.
mendieta kirjoitti:Voi hitsi voi harmi, kun harmittaa! Sport-fanit on nyt niin paljon puhunut avoimen liigan puolesta, että Sportia on jopa alettu vihaamaan ja suljettua liigaa puolustamaan ihan vain sen takia. Taidan skipata joulun ja tappaa itseni. VITUT!
Olen hyvin pahoillani, että puolustamme urheilullisuutta. VITUT!
Hyvää joulua. VITUT!
ipamies#41 kirjoitti:Koen, että kun jääkiekolta riistetään, sille palloilulajina ominaiset ja elintärkeät äärimmäisyydet; sarjanousut -putoamiset, menetetään leijonanosa lajin tunneskaalaa ja viehätysvoimaa.
.
pekutti kirjoitti:Lainasin vain osa kirjoitustasi ipamies, mutta olet todellakin asian ytimessä.
Todellakin, mahtaa olla kova lataus helmikuussa ottelussa Pelicans - KalPa. Ei niin minkäänvaltakunnan merkitystä päättyykö se 10 - 0 tai 0 - 10. Jos sarja olisi avoin, ottelussa olisi taas ehkä koko kauden kovin lataus. Kumpi menee karsimaan ja kumpi säilyy suoraan? Luulisi fanejakin kiinnostavan enemmän panoksellinen ottelu kuin tuollainen "hei, pelaillaan nyt tääkin peli pois, että päästään lomille" -ottelu. Varmaan erittäin kiinnostavaa faninkin lähteä esim.Kuopiosta katsomaan tuollaista ottelua...vai?
Varmaan pidemmäksi kuin sinun oikea peniksesi.Eddie kirjoitti:Kuinka monta senttiä virtuaalipeniksenne venähtivät?
JanJ kirjoitti:Varmaan pidemmäksi kuin sinun oikea peniksesi.
Vaikea näyttää olevan hahmotus sinulla.
SM-liigalla ei ole mitään intressiä avata suljettua sarjaansa muille kuin osakkeenomistajille. Voit vetää lapsellista urheilullisuus-sontaasi, mutta ei se niin vaan oikeassa elämässä mene. Turha itkeä minulle tai daespoolle tai kenellekään muulle asian tajunneelle totuuden toteamisesta. Jos et ymmärrä niin et ymmärrä. Nyt teet itsestäsi mikapyörälän.
Sinuna olisin ymmärtämisestä puhuttaessa hyvin hiljaa.Eddie kirjoitti:Jos vaan jaksaisit ymmärtää kaiken lukemasi niin huomaisit, että olen kyllä ymmärtänyt SM-liigan tarkoitan siis pienten liigaseurojen intressit.
Urheilullisuus ei ole lapsellista. Mutta on lapsellista vetää se joka väliin keskustelussa, missä sille ei ole sijaa.Eddie kirjoitti:Niin minä tosiaan olen lapsellisen urheilullisuuden puolella, mutta eihän se tosiaan suomalaisessa jääkiekossa niin mene.
Koita ymmärtää, että Venäjällä ja Ruotsissa ei pelata Sm-liigaa.Eddie kirjoitti:Turha tähän on sen laajemmin elämää vetää mukaan. Ruotsissa ja Venäjällähän ollaan mm. tämän lapsellisuuden puolella (puhun edelleen jääkiekosta).
Ei kannata yrittää pistää sanoja mun suuhun. Ei poika susta oo siihen ikinä, sanoi jo K. Röyhkäkin. Urheilullisuus on sontaa kun yritetään puhua liigan avauksen argumentteja. Se kannattaisi yrittää ymmärtää.Eddie kirjoitti:Sinusta siis urheilullisuus on pelkkää sontaa..
Sinä esität omat mielipiteesi faktoina, ja kun ei olla samaa mieltä niin ollaan pippelinvenyttäjiä ja spedejä.Eddie kirjoitti:Ja mitä tekemistä mielipiteillä ja faktoilla keskenään. Miksi ei saisi olla mielipiteitä vaikka ne eivät faktoja kohtaakkaan?
Edelleen, kukas se kaivoi pippelin esiin?Eddie kirjoitti:Totuuden voi todeta muutenkin, kuin lyömällä lyttyyn muiden mielipiteet, joita on aika vaikea kumota toisen päässä.
Syvä huokaus... sinuna opettelisin erottamaan mielipiteet faktoista. En yksinkertaisesti keksi mitään sanottavaa, tämä veti hiljaiseksi ja vei viimeisenkin uskon mahdollisuudesta keskustella. Pistä vaikka yksityisesti, jos välttämättä tuolla linjalla haluat jatkaa.JanJ kirjoitti:koko teksti
Eddie kirjoitti:Syvä huokaus... En yksinkertaisesti keksi mitään sanottavaa, tämä veti hiljaiseksi ja vei viimeisenkin uskon mahdollisuudesta keskustella. Pistä vaikka yksityisesti, jos välttämättä tuolla linjalla haluat jatkaa.
Kiitosta vaan, mutta edelleen pienellä "porilaiseksi".Groove Armada kirjoitti:Porilaiseksi
Jaksoit lukea vähän alusta? Olet Eddien sivunick?Groove Armada kirjoitti:Ei yhtään järkevää argumenttia koko tässä ketjussa.