Kerro meille MustatKortit, kun olet monen monta kertaa sanonut "tämä on viimeinen viesti ketjuun" niin puhuitko penttilä-totta vai unohditko vain lupauksesi?
...Hetkonen, voitko tarkentaa? Onko yksi maailman vanhimmista tarinoista "olen SM-liigan hallituksen PJ ja tykkään puhua paskaa"? Vai viittaatko siihen että Penttilä/Vuorinen on maksullinen henkilö joka sanoo mitä tahansa maksaja käskee?
Teknisesti ottaen taisin kirjoittaa näin tuonne toiseen ketjuun, mutta kyllä sä oikeassa olet, että olen luvannut useaan otteeseen jättää keskustelun, mutta löytänyt siitä jotain kommentoitavaa, kylläkin aina hieman eri asioihin liittyen. Pystyn joka tapauksessa myöntämään oman virheeni, asia, johon täällä JA:ssa ei turhan moni vaivaudu.
... tapasi lainata ja "väärinymmärtää" kirjoituksiani on mielestäni varsin naurettava ja alatyylinen. Kun puhun siitä, ettei ole mikään kovin erikoinen juttu, jos potkut saanut henkilö puhuu paskaa entisistä pomoistaan, vedät sinä siihen mukaan Penttilän&co ja sama levy pyörähtää käyntiin.
Mun mielestä virheitä on tehty puolin ja toisin. Hallituksen puolelta koko asian hoidossa ja tämän jälkeen koko liigaperheen taholta, kun asiaa ei ole saatu päätökseen. Edellisillä kommenteillani halusin vain tarttua siihen, että TosiFania on syytetty "keskustelun pilaamisesta" sillä perusteella, että hän ei ajattele/näe asioita samalla tavalla.
Hyvänä esimerkkinä toimii Robin Big Snaken jatkuva (kts. viimeisimmät viestit) puhuminen
faktana siitä, miten kurinpitoryhmällä on ollut valmis päätös aikanaan case Nordlundista.
Tämä saattaa olla tottakin, mutta sitä emme voi tietää. Vuorinen on maininnut asiasta vain sen, että asiasta sai lausua oman mielipiteensä keskustelussa.
Robin Big Snaken puheet siis valmiista päätöksestä eivät ole faktaa, vaan luulo, joka tietysti oikeasti osoittautuessaan tukisi hyvin omaa agendaa.
Mielestäni on muutenkin turha kysellä minulta, mikä on mielestäni todennäköisintä, jos itse ei koe "todennäköisenä", että potkut saanut ihminen
saattaa olla katkera ja puhua paskaa pomostaan.
Seuraavaa alatyylistä ja henkilökohtaisuuksien rajamailla liikkuvaa vastausta odotellessa. Ehkä Daespoo keksii taas uuden tavan liittää Stockmann jotenkin nokkelasti asiaan.