Hieno viesti kaikkinensa. Kummelin parissa on tultu "kasvettua", vaikka omat ekat hämärät muistot ovatkin 1999-2000-kaudelta. Vanhemmilla oli onneksi pari VHS-kasettia täynnä 1993-1994 materiaalia, mitä tuli ahmittua. Toistaiseksi viimeisin kausi 2003 tuli sitten tsiigattua "livenä".Itse altistuin ala-asteella, kun luokan varsinkin pojista monet hoki näitä. Itse en sarjaa tuolloin katsonut, ja nykyinen avomies kaikki kaudet minulle näyttikin meidän alkuaikoina. Koin sivistyneeni isosti. :D No, en ollut vielä liian vanha näihin, huvitti kyllä.
Ja mietin aika monenkin sketsin tunnusmusan kohdalla, että kenen musiikkeja mahtaa olla. Yksi pahimmin päähäni jämähtäviä on tuon aiemmin tänne linkittämäsi Puukon veljesten tunnari. Perintöä odotellessa tulee tässä aika lähellä. Musiikin hauskuutta lisää kyllä Vihinen, Kultakuumeessa loistovetoja saati sitten myöhemmin Vanaja uliuleineen.
Kävin äskettäin Tampereella ja astuin Pub Pikilinnaan. Heti leikkasi sellainen "tämä mesta näkyy muuten Kummeleissa". Hetken piti hakea, mikä se juttu olikaan, mutta tulihan ne jämävitsit sitten mieleen. Olisi hauska tehdä joskus rundi Tampereella, että mitkäs ravintolat/pubit vilahtaakaan Kummeleissa.
Erittäin mielenkiintoista myös nähdä, mitä tuleman pitää. Ikää toki Porkkana Ryhmällä kertyy, mutta jos vielä yksi kausi sketsejä Eero Kakon juontamana olisi heille Suomen kansalle annettavana. 2021 30v-juhlajakso oli jo lupaava.