Ja sieltä Heikille Venla elämäntyöstä - hienoa, että oli päätetty jo ennen Hessun kuolemaa ja sai siitä itse tiedon vaikka ei nyt paikalle päässyt sitä noutamaankaan.
Ja sieltä Heikille Venla elämäntyöstä - hienoa, että oli päätetty jo ennen Hessun kuolemaa ja sai siitä itse tiedon vaikka ei nyt paikalle päässyt sitä noutamaankaan.
Näissä kaikissa muistopuheissa olen kyllä arvostanut Mikko Kuustosen ja Heikki Vihisen korkealle. Molemmilta aina hienoa sanaa Heikistä, hyvällä huumorihöysteellä. Onneksi nyt tytär oli pokaalin noutaja.
Kaksi itselleni erittäin suurta tv-persoonaa menehtyi viime vuonna. Siinä missä Tapio Suominen jäi eilen urheilugaalassa vaille huomiota, niin Silvennoinen onneksi sai hetkensä. Ja kuten ylempänä mainittiin, niin onneksi Heikki sai itse kuulla palkinnosta etukäteen.
Vihinen veti kyllä gaalassa hienosti. "Heikki me ollaan Kuustosen kanssa tulossa, ei mee enää kauaa. Mikko on jo ihan siinä kynnyksellä ja muaki huimaa aamuisin."
Vihinen veti kyllä gaalassa hienosti. "Heikki me ollaan Kuustosen kanssa tulossa, ei mee enää kauaa. Mikko on jo ihan siinä kynnyksellä ja muaki huimaa aamuisin."