Ted Raikas kirjoitti:Muuta syytä en keksi kuin henkisellä puolella oleva epävarmuus, nimenomaan siitä, että tekikö itse aikanaan valintansa oikein ja myös se kateus, kun toisella on rohkeutta tehdä asioita toisin kuin mitä itse tekee.
Perisuomalainen umpiluupäisyys tietysti myös oma kauhansa sopassa. Kaikki erilainen ja poikkeava on tosi outoo ja pelottavaa niiku.
Teddy, sinullekin valkenee, kysymys on valinnasta. Minäkin olen asian suhteen tehnyt valinnan jota en ole katunut päivääkään. Päinvastoin usein olen harmitellut ettei juolahtanut mieleen aiemmin.
Valintaprosessissahan valitaan joku vaihtoehto kahdesta tai useammasta, tässä tapauksessa yrittääkö lisääntyä vai ei. Sinun kohdallasihan tilanne aikalailla fiktiivinen, vai mietiskeletkö kumman käden kanssa jätät lapset tekemättä?
Lajin tulevaisuuden kannaltahan joka jampan pitäisi pariutua ulkomaalaisten kumppanien kanssa geenipoolin huoltamiseksi. Reissuun vaan Teddy, esmes Kiinassa neitokaisista 70% haluaisi mennä naimisiin valkoihoisen miehen kanssa.
Kiinassa muuten yhden lapsen politiikkaa ei käytännössä sovelleta muualla kuin suurimmissa kaupungeissa. Ja niissäkin saa olla useampia, mutta niistä joutuu maksamaan sitä veroa.