Olin toki päällisin puolin lukenut palstan läpi. Yliarvioit kuitenkin oivalluskykyni, sillä laidasta laitaan loimuilevasta keskustelusta mieleen ei jäänyt sellaista kultaista suortuvaa, jota seuraamalla ajattelusi olisi minulle yhtä selvää kuin se sinulle itsellesi on. Toimin paikallislogiikan mukaan, jossa vastaus seuraa esitettyä kysymystä ja on suhteessa siihen. Eli kun puhuin laman maksumiehistä ja sinä heti ensimmäisessä lauseessa sanoit tulevien sukupolvien maksavan korporaatioiden fasismin, niin erehdyin pitämään sitä vastauksena eo. kysymykseen. Ei tämä sen monimutkaisempaa ollut.
Sinun ennustuksesi syyskuulta 2008 jäi mieleen, koska se oli niin mahtipontinen ja meni niin harhaan kuin joku yleensä voi mennä. Siinä ei ole mitään häpeämistä, pieleen menivät monen muunkin gurun ennustukset.Mutta kun sinulla selkeästi tuntuu olevan joku erikoinen metodi talouden liikkeiden selvittämiseen, niin eikö näin onnettoman lopputuloksen jälkeen kuitenkin kannattaisi asettaa tutkimuksen kohteeksi itse metodi?
Sinun ennustuksesi syyskuulta 2008 jäi mieleen, koska se oli niin mahtipontinen ja meni niin harhaan kuin joku yleensä voi mennä. Siinä ei ole mitään häpeämistä, pieleen menivät monen muunkin gurun ennustukset.Mutta kun sinulla selkeästi tuntuu olevan joku erikoinen metodi talouden liikkeiden selvittämiseen, niin eikö näin onnettoman lopputuloksen jälkeen kuitenkin kannattaisi asettaa tutkimuksen kohteeksi itse metodi?