Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 937 784
  • 6 860

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tähän ominaisuuteen taisinkin törmätä,seurannasta näkyi että päätös viedä kauempaan automaattiin oli tehty yli vuorokausi ennen paketin toimitusta automaattiin...

Ne automaatit joissa on oma numeropadi per ovi on niitä joita ei voi täytt lennosta vaikka olisi tilaa. Niitä pystyy joissa asioidaan yhden yksikön taktiikalla
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

:D kuunnelkaa tuo puhelu, tässä on laadukasta asiakaspalvelua kerrassaan.

Parilta tutulta olen kuullut että samanlaista kusetusta käynyt heidänkin kanssa ja boikottiin mennyt, tankattu tankki täyteen ja sitten perässä tullut laskua että sinne olisi puoli litraa vielä mennyt tms.
 

Jeffrey

Jäsen

:D kuunnelkaa tuo puhelu, tässä on laadukasta asiakaspalvelua kerrassaan.

Parilta tutulta olen kuullut että samanlaista kusetusta käynyt heidänkin kanssa ja boikottiin mennyt, tankattu tankki täyteen ja sitten perässä tullut laskua että sinne olisi puoli litraa vielä mennyt tms.

Ja sitä sitten joku ihmettelee, että ostaessasi halvinta - myös saat halvinta.

Joo, eihän mikään selitä Toimarin käytöstä ja ala-arvoista asiakaspalvelua, mutta saa se ihminen nyt mennä myös itseensä jos olettaa halvimman olevan samaa tasoa kuin kalliimman tai edes normaalihintaisen.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ja sitä sitten joku ihmettelee, että ostaessasi halvinta - myös saat halvinta.

Joo, eihän mikään selitä Toimarin käytöstä ja ala-arvoista asiakaspalvelua, mutta saa se ihminen nyt mennä myös itseensä jos olettaa halvimman olevan samaa tasoa kuin kalliimman tai edes normaalihintaisen.
Ihan ymmärrettävää, että pakua vuokratessa halvalla saa vähän kehnomman auton, mutta en minä kyllä halvimmallakaan vaihtoehdolla odota aiheettomia laskuja tai vittuilevaa asiakaspalvelua.
 

444

Jäsen
Yhden kerran olen tuolta pakun vuokrannut kolmeksi tunniksi, kun piti saada pari mööpeliä liikkumaan. Autohan oli täysin puhki nussittu ja aivan hirveässä kunnossa, ja mm. mikään lisävaruste ei toiminut. Naarmuilla, lommoilla, likainen ja haisi karsealta. Avainten luovutus ja palautus tapahtui automaatin kautta, joten takuulla kukaan ei tarkastanut mitään ennen eikä jälkeen. Tankki ei ollut täynnä lähtiessä edes mittarin mukaan. Otin saman tien kuvat joka puolelta autoa, mittaristosta ja nollasin trippimittarin. Ensimmäistä kertaa ikinä otin myös tankkauksesta kuitin ja tankkasin auton ilmoitettujen speksien mukaan ja vähän enemmän. Säästin kuitin mussutusten varalta, mutta koskaan tuolta ei lähestytty lisälaskujen kanssa jälkeenpäin.

Jäin miettimään toimarin luomaa mielikuvaa yrityksen rehellisyydestä. Jos 30% yrittää varastaa jättämällä auton tankkaamatta, ja kuitenkin 99% on rehellisiä asiakkaita, niin missä menee firman moraali varastamisen suhteen? Ilmeisesti se on rehellistä toimintaa, minkä tämä uutinen tietyllä tapaa vahvistaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ja sitä sitten joku ihmettelee, että ostaessasi halvinta - myös saat halvinta.

Joo, eihän mikään selitä Toimarin käytöstä ja ala-arvoista asiakaspalvelua, mutta saa se ihminen nyt mennä myös itseensä jos olettaa halvimman olevan samaa tasoa kuin kalliimman tai edes normaalihintaisen.
No ei tietenkään. Mutta otin tuon kun oli halvin. Ja ajoin 8km ja sen jälkeen mahtui tankkiin noin 2 litraa.
Tuli väite etten ole tankannut. Pyysivät reilut 50€ sopimusrikkomuksesta. Applepayn kuitti pelasti.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Itse olen vuokrannut tuolta pakettiauton kolmesti. Kyseisen firman olen valinnut ihan vain siksi, kun yhden vuokrauspisteen sijainti on sopiva. Mitään laskutuskusetusyrityksiä en ole kohdannut, mutta olen kyllä joka kerta varmuuden vuoksi ottanut tankkauskuitit ja valokuvia yms.

Autot sen sijaan on kyllä aivan kamalia pommeja. Paras oli paku, jonka mittaristossa ei mikään toiminut. Tyttäreni sitten piti puhelimessaan nopeusmittaria päällä, jotta uskalsin paremmin ajaa kameroin varustetulla tiellä. Ilmoitin asiasta jälkikäteen, ja asiakaspalvelu oli vähän niin ja näin, kunnes pääsin siihen kohtaan, etten ole minkään alennuksen tms. perässä. Sanoin vielä, etten tuohon hintaan oleta auton olevan missään priimakunnossa, mutta että joidenkin perusjuttujen pitäisi silti toimia.
 

Tuamas

Jäsen
Toimitusjohtaja Tiilan matikkapää selittänee osan ongelmista.

Itse olen perinteisesti näille kyrvänsyyläfirmoille lyönyt koijausyrityksissä laskun käytetystä ajasta vastineen saatteeksi.

Todettakoon laadukkaana asiakaspalveluna, että PakuOvelle on tähän asti toiminut vallan loistavasti, vaikka toki onkin inan kalliimpi firma, mutta mobiilipalvelu on hyvä ja autot pääsääntöisesti hyväkuntoisia ja uudehkoja.
 

Liitteet

  • 9F2FBE55-FE4B-49BD-A908-D83C5C034396.jpeg
    9F2FBE55-FE4B-49BD-A908-D83C5C034396.jpeg
    880,4 KB · kertaa luettu: 407

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hyvä tietää, tossa marketin parkkiksella on noita kympin pakuja rivissä. Boikottiin menee.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmettelen joidenkin yritysten suhtautumista verkkokauppaan. Tilasin viime tiistaina päivällä yliopiston apteekista reseptilääkkeitä. Eivät vielä ole lähettäneet niitä. Jännää on se, että jos menen tiskille, minua palvellaan välittömästi, mutta kun aiheutan vähemmän kustannuksia, niin palvelevat kun jaksavat. Eikö se olisi niiden oma etu, että asiakkaat siirtyisivät nettiin, eivätkä kävisi kivijalassa. Tämä sama osaamattomuus on ollut havaittavissa muissakin vanhoissa myymäläpohjaisissa, mutta eikö tuo www yleistynyt siinä 25v sitten. Vai johtuuko se vaan monopolista.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilasin viime tiistaina päivällä yliopiston apteekista reseptilääkkeitä. Eivät vielä ole lähettäneet niitä.
Jotain siellä on outoa smeneillään. Kuukausi tai pari sitten toimi tosi nopeasti mutta nyt kun tilasin kampanjatuotteita, ei voinut edes valita pikatoimitusta.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Apteekista puheen ollen, niin sellasia paikkoja, joista todennäköisesti saa asiakaspalvelun aatelia, niin ovat apteekit farmaseutteineen sekä Alkot niissä työskentelevine asiantuntijoineen. On kyllä ollut sitä aina, ja noissa saanut pätevän vastauksen ja avun, jos tarvinnut.
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Apteekista puheen ollen, niin sellasia paikkoja, joista todennäköisesti saa asiakaspalvelun aatelia, niin ovat apteekit farmaseutteineen sekä Alkot niissä työskentelevine asiantuntijoineen. On kyllä ollut aina saanut pätevän vastauksen ja avun, jos tarvinnut.

Monopolit ja tiukat säätelyt vaan kaikkeen muuhunkin liiketoimintaan!

Jos järjestettäisiin joku gallup, että millä aloilla palvelu on muuttunut eniten, niin veikkaan kyllä että apteekki ja katsastusasemat saisivat eniten ääniä. Itse en tosin käynyt koskaan tiski-Alkossa, mutta valtion leimakonttorilla ehdin kyllä valitettavasti käydä. Hakkasi saatana väkisin ruuvimeisselillä reiän Opelin pohjaan, kun ei muuta vikaa keksinyt. Seuraavana vuonna olikin jo yksityinen asema vieressä ja siellä tarjottiin ruuvarin ja vittuilun sijasta kuumaa kaakaota ja tuoretta pullaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sellasia paikkoja, joista todennäköisesti saa asiakaspalvelun aatelia mikäli jotain haluaa kysellä ko. paikassa, niin ovat apteekit farmaseutteineen sekä Alkot niissä työskentelevät asiantuntijat.
Apteekeissa varmaan aikamoiset katteet kun esimerkiksi Lahden YA:ssa on henkilökuntaa aina paikalla noin 10 henkeä.

Toinen ala, jossa katteet ovat kohdillaan niin silmälasikauppa. Miten muuten voi koko ajan olla ”kahdet lasit yhden hinnalla” yms. tarjouksia?

Molemmista saa kyllä hyvää palvelua ei siinä mitään.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Monopolit ja tiukat säätelyt vaan kaikkeen muuhunkin liiketoimintaan!

Jos järjestettäisiin joku gallup, että millä aloilla palvelu on muuttunut eniten, niin veikkaan kyllä että apteekki ja katsastusasemat saisivat eniten ääniä. Itse en tosin käynyt koskaan tiski-Alkossa, mutta valtion leimakonttorilla ehdin kyllä valitettavasti käydä. Hakkasi saatana väkisin ruuvimeisselillä reiän Opelin pohjaan, kun ei muuta vikaa keksinyt. Seuraavana vuonna olikin jo yksityinen asema vieressä ja siellä tarjottiin ruuvarin ja vittuilun sijasta kuumaa kaakaota ja tuoretta pullaa.
Minä ennätin käydä Alkon tiskillä silloin vanhassa maailmassa, kun täytin 18 vuonna 1988. Sitä fiilistä on vaikea kuvailla tyhjentävästi nuoremmille, vaikka luulen ettei Alkon meininki ollut noina vuosina enää yhtä tylyä kuin joskus ennen. Viinat saattoivat ainakin joidenkin myyjien kanssa jäädä kuulemma ostamatta, jos naama tai käytös eivät jotenkin miellyttäneet. Vähääkään päihtyneeksi epäillylle ei tarvinnut myydä, ja tuon verukkeella kai saatettiin kyykyttää asiakkaita joskus hivenen epävarmoin perustein. Missään tapauksessa Alkon myyjälle ei kannattanut antaa aihetta ottaa asiakasta silmätikukseen. Osin tästä syystä luulen, ettei isäni ottanut koskaan alaikäistä Kääpiötä Alkoon mukaan, kun olimme yhdessä asioimassa naapurikaupungin puolella. Omassa kylässä ei Alkon myymälää ollut, eikä sellaista ole siellä vieläkään.

Nykyään on tietysti aiempaan nähden parempi, että monopoli-Alkon roimaa katekertymää käytetään myös hyvän asiakaskokemuksen aikaansaamiseen, joka ilmenee mm. pyrkimyksenä parantaa myyjien asiantuntemusta ja palvelutaitoja. Minä en myyjien tuotetietämystä tai viinien ja ruoan yhdistämisneuvoja niin kaipaa, kun kuvittelen tietäväni asioista omiksi tarpeiksi jotakin. Ei siitä tietysti haittaakaan ole, jos myyjältä voi tarvittaessa kysyä jotain, ja asiakas saattaa parhaassa tapauksessa saada hyvinkin terävän vastauksen. Olen vuosien varrella kuunnellut vierestä myyjän hyvinkin ammattitaitoista neuvontaa viineistä mm. Helsingissä Arkadian päämyymälässä, samoin Stockan Alkossa, ja onhan näissä paikoissa osaamiselle runsaasti kysyntää. Ei se kuitenkaan aina noin mene. Mutta vaikkei ihan vahvinta osaamista myyjältä löydykään, niin palvella sentään yritetään, toisin kuten tiski-Alkoissa oli tapana.

Moni on ehkä kuullut muutosprosessista, kun vanhan tyylin katsastusasemia ryhdyttiin modernisoimaan vapaan kilpailun maailmaan. Koko palvelutapa sorvattiin uusiksi, ja myös käsitteistöön puututtiin. Päätettiin mm., että asiakasta ryhdytään kutsumaan ”asiakkaaksi”, kun joissakin dokumenteissa asiakkaasta oli aiemmin käytetty nimitystä ”hallintoalamainen”. Tuntuu nykypäivän valossa käsittämättömältä. Ehkä tuo ”hallintoalamainen” kertoo aika paljon siitä, millainen ”palvelu” asiakasta odotti katsastusasemilla vielä 1980-luvulla.
 

Veijari

Jäsen
Apteekeissa varmaan aikamoiset katteet kun esimerkiksi Lahden YA:ssa on henkilökuntaa aina paikalla noin 10 henkeä.
Asiasta kolmanteen - Yliopiston Apteekki on yhteiskunnallinen yritys, Helsingin Yliopiston omistama, jonka tuotto käytetään vuosittain suomalaisen opetuksen ja tutkimuksen hyväksi. Tuolla YA:ssa voi tästäkin syystä olla iso liuta mm. farmakologian opiskelijoita työharjoittelussa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toinen ala, jossa katteet ovat kohdillaan niin silmälasikauppa. Miten muuten voi koko ajan olla ”kahdet lasit yhden hinnalla” yms. tarjouksia?

Vanha vitsihän on, että optikkokoulussa opetetaan hinnoittelua seuraavasti. Asiakkaalle kerrotaan hinta 500 markkaa. Jos asiakkaan ilme ei värähdäkään, niin jatketaan nopeasti "per linssi". Jos vieläkin pysyy naama peruslukemilla, niin seuraavaksi "ja sangat siihen päälle 500 markkaa". Jos tämäkään ei vielä riitä, niin loppukaneetiksi vielä "plus arvonlisävero".

Tosin nuo tarjoukset on ihan huuhaata ja koskevat käytännössä vain jotain lukulaseja tms. Rillipäänä olen monta kertaa yrittänyt, mutta myös pettynyt joka kerran. On ne sitten "lasit kuin lasit satasella" tai "toiset lasit kaupan päälle" niin eihän noita tarjouslaseja nyt vaan pystytä valmistamaan näin vahvoilla voimakkuuksilla, tai ei ne paksut linssit sovi näihin kampanjaan kuuluviin pokiin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tosin nuo tarjoukset on ihan huuhaata ja koskevat käytännössä vain jotain lukulaseja tms. Rillipäänä olen monta kertaa yrittänyt, mutta myös pettynyt joka kerran. On ne sitten "lasit kuin lasit satasella" tai "toiset lasit kaupan päälle" niin eihän noita tarjouslaseja nyt vaan pystytä valmistamaan näin vahvoilla voimakkuuksilla, tai ei ne paksut linssit sovi näihin kampanjaan kuuluviin pokiin.
Mä kyllä oikeasti juuri ostin Silmäasemalta silmälasit + aurinkolasit vahvuuksilla -50 %. Kyseinen alennus tuli vielä pokista ja linsseistä. Tokihan tuosta on jäätävä Silmäasemalle käteen, joten noiden normaalihintojen on oltava aika messevät. Olisivat normaalihinnoilla maksaneet yhteensä jotain 750 euroa, nyt siis "vain" puolet siitä.

Olivat tosin Ray-banin pokat molempiin sekä arvokkaamman puoleiset linssit. Edelliset aurinkolasit kestivät 7 vuotta ja silmälasit 6 vuotta, joten eiköhän nämäkin.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kun ei ota halvimpia kehyksiä ja haluaa moniteholinssiestä muuta kuin halvimman versio sekä tietty maksimiohennukset, niin kannattaa tarttua vain niihin, joissa kokonaishinnasta saa 40-50% pois.
Odottelin tuossa Specsaversilta -50% tyrkkyä, mutta eipä kuulunut ja piti tarttua Instrun -40 % tarjoukseen. Esimerkiksi Specsaversilla taitaa säästää kokonaista 89 € tuolla moniteholinssit veloituksetta -tarjouksella. Melkoisen huono diili, kun omat lasit maksavat normaalihintaisena paikasta riippuen 800 - 1200 €.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@Tadu

Joo, ehkä vähän kärjistin, mutta koskaan ei ole minulla pitänyt minkään mainokset isoimmat lupaukset kutinsa. Ja olen jotain alennuksia saanut itsekin. Viimeisimmät lasit oli Instrulta, jossa oli silloin tarjous (joka ei sitten tietenkään koskenut mun laseja, kuten olin arvannutkin).

Suurin ylläri pylläri tuli kuitenkin siinä vaiheessa, kun kysyi että millaiset toiset lasit haluat, kun samalla oli myös "toiset lasit kaupan päälle" -kampanja. Uusille aurinkolaseille olisi voinut olla käyttöä, mutta eipäs sitten ollutkaan, kun niistä olisi pitänytkin maksaa melkein saman verran mitä olin laseistakin maksamassa.

Näki sitten ehkä siinä vaiheessa, että kohta alkaa tatti kohoamaan otsaan, ja teki jonkun sellaisen oudon diilin, että unohdettiin nuo "ilmaiset" (eli maksettavat) aurinkolasit ja antoi sitten muutaman satasen verran hyvitystä peruslaseista. Lopputulokseen olin semityytyväinen, mutta olihan tuokin nyt ihan hämärä kuvio.

Sukulaismies oli kerran lasiliikkeessä käydessään sanonut, että on se kumma kun Suomessa vain kaksi ammattikuntaa saa kusettaa asiakkaitaan ja mainostaa ihan mitä sattuu: autojobbarit ja optikot. Optikko ei ollut tästä oikein tykännyt, mutta kyllä tuossa mielestäni jotain perää on. Itse ehkä nimeäisin autojobbarien edelle sohvakauppiaat, mutta ei nyt lähdetä tällä haavaa sille polulle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Apteekista puheen ollen, niin sellasia paikkoja, joista todennäköisesti saa asiakaspalvelun aatelia, niin ovat apteekit farmaseutteineen sekä Alkot niissä työskentelevine asiantuntijoineen. On kyllä ollut sitä aina, ja noissa saanut pätevän vastauksen ja avun, jos tarvinnut.

Omassa läheisessä apteekissa hyökätään välittömästi kimppuun ja kysellään, että voiko auttaa. Yleensä olisin kuitenkin halukas etsimään sen allergiapillerini itse, mutta en vieläkään tiedä miten tuosta innokkaasta asiakaspalvelijasta pääsee eroon. Se, että kertoo "vain katselevansa (erinäisiä lääkevalmisteita)" saattaa johtaa siihen, että näin Itä-Helsingissä, katsovat apteekin työntekijät jatkossa sitä lääkkeiden etsimistä hiukan eri silmillä kuin asiakaspalvelutilanteen alkaessa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Omassa läheisessä apteekissa hyökätään välittömästi kimppuun ja kysellään, että voiko auttaa. Yleensä olisin kuitenkin halukas etsimään sen allergiapillerini itse, mutta en vieläkään tiedä miten tuosta innokkaasta asiakaspalvelijasta pääsee eroon. Se, että kertoo "vain katselevansa (erinäisiä lääkevalmisteita)" saattaa johtaa siihen, että näin Itä-Helsingissä, katsovat apteekin työntekijät jatkossa sitä lääkkeiden etsimistä hiukan eri silmillä kuin asiakaspalvelutilanteen alkaessa.

Joo yli-innokkuus on sitten se toinen ääripää, joka ei oikeen suomalaisiin ainakaan iske noissa tilanteissa. Pahimmassa tapauksessa pistää asiakkaan vaihtamaan rauhallisempaan ympäristöön. Muutenkin mun mielestä turha kysellä "tarvitsetteko apua", vaikka ystävällistä onkin, kun kyllä kaikki sitä sitten pyytää tarvittaessa. Kyse nyt siis vaikka vaateliikkeistä ja apteekeista.

Mutta iso asia onkin, että sitä sitten on saatavana, kun tosiaan tarvii. Jos nyt ei ihan heti sillä sekunnilla, kun myyjät/asiantuntijat varattuja, mutta ainakin hetken päästä.
 
Viimeksi muokattu:

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Motonetista saa suunnilleen kaiken mitä ihminen voi tarvita lukuunottamatta muutamia perustarvikkeita kuten ruoka ja juoma. Parasta Motonetissa on se, että oikea hyllypaikka löytyy etukäteen netistä. Siitä saisivat muutkin ottaa oppia!!
Tähän asti siellä asiointi on ollut sujuvaa, haluamalleen hyllylle on päässyt kiertelemättä. Nyt ainakin Tampereen Lielahden myymälää (todennäköisesti kaikkia?) muutetaan niin, että päästäkseen oikealle hyllylle ja sieltä edelleen kassalle, on pakko kiertää koko kauppa ympäri. Aivan perseestä on tuo muutos asiakkaan kannalta.
Ehkä se sitten lisää myyntiä impulssiostosten kautta, mutta jos olen menossa hakemaa grillipihtejä, niin en välttämättä tarvitse vasaraa, kuutta rapalaa ja venepeitettä. Periaatteesta ja protestin vuoksi saatan hyvinkin siirtyä hankkimaan tavarat jostain nettikaupasta.

Tosin ei se nettiostelukaan aina mene ihan nappiin. Tilasin Sokoksen postimyynnistä deodorantin ja partaöljyn. Suuressa viisaudessaan Sokos päätti lähettää ne eri paketeissa. Niistä toinen meni lähimmälle pakettiautomaatille kuten pitikin. Toiselle taas kävi kuin sille toiselle mummolle, joka ei mahtunut mustikkaan, ja se meni kauempana olevaan postitoimipaikkaan. No, autoilemalla pakettien keräily sujui, hain kaksi pikkupakettia eri paikoista, mutta olihan tuo ärsyttävää. Aikaa ja bensaa paloi ihan turhaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Motonetista saa suunnilleen kaiken mitä ihminen voi tarvita lukuunottamatta muutamia perustarvikkeita kuten ruoka ja juoma. Parasta Motonetissa on se, että oikea hyllypaikka löytyy etukäteen netistä. Siitä saisivat muutkin ottaa oppia!!
Tähän asti siellä asiointi on ollut sujuvaa, haluamalleen hyllylle on päässyt kiertelemättä. Nyt ainakin Tampereen Lielahden myymälää (todennäköisesti kaikkia?) muutetaan niin, että päästäkseen oikealle hyllylle ja sieltä edelleen kassalle, on pakko kiertää koko kauppa ympäri. Aivan perseestä on tuo muutos asiakkaan kannalta.
Ehkä se sitten lisää myyntiä impulssiostosten kautta, mutta jos olen menossa hakemaa grillipihtejä, niin en välttämättä tarvitse vasaraa, kuutta rapalaa ja venepeitettä. Periaatteesta ja protestin vuoksi saatan hyvinkin siirtyä hankkimaan tavarat jostain nettikaupasta.
Jopa Helvetin Esikartanossa eli IKEAssa pääsee tekemään oikaisuja pakotetulta kulkureitiltä, ja sekin on ihan riittävän ärsyttävä systeemi. Soisin palotarkastajan puuttuvan tämän sortin myymäläinnovaatioihin, ainakin suurten myymälöiden kohdalla. Onhan tuo asiakkaan pakkokävelyttäminen juurtunut aika moneen myymäläkonseptiin, ainakin näihin pohjoismaisiin.

Ison tuotevalikoiman myymälöissä tuo hyllypaikan löytäminen netin kautta on ehdottomasti hyödyllinen juttu. Toivottavasti mahdollisimman moni ottaa käyttöön, säästyy resursseja sekä asiakkaalta että myymälältä. Viitteellisen varastosaldon/hyllysaldon näyttäminen on selkeä plussa, tai ainakin tieto siitä, löytyykö hyllystä vaiko ei. Eipä tarvitse mennä jonkin nikaleen takia suotta jättimarketin toiseen päätyyn.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viitteellisen varastosaldon/hyllysaldon näyttäminen on selkeä plussa, tai ainakin tieto siitä, löytyykö hyllystä vaiko ei. Eipä tarvitse mennä jonkin nikaleen takia suotta jättimarketin toiseen päätyyn.
Onpa käynyt viimeisen muutaman kuukauden aikana jo kaksi kertaa, että netin varastosaldo on ollut virheellinen. Kerran Ikeassa ja toisen kerran K-raudassa. Molemmissa piti olla tuotetta hyllyssä, mutta ei ollut. Siinä sitä myyjien kanssa ihmeteltiin tyhjää hyllyä ja netin varastosaldoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös