Mainos

Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 998 286
  • 7 131

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
@benicio
Sen lisävarmennuksenhan voi tehdä myös autossa istuen omalla puhelimella, joten edelleen voi kyllä hämmentää sitä varttuneempaa väkeä sillä, että ei käy siellä maksupäätteellä ensin. Tai siis ainakin OP-mobiilia käyttäen voi, en tiedä muista pankeista.
Tarkoittaako tämä, että ensin tehdään ostos ABC-sovelluksella ja varmistus pankin tunnuslukusovelluksella? Luurissa siis molemmat.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nordea vaihtoi jo aikaisemmin yrityspuolen verkkopankin Business-malliin, jossa ei toiminut oikein mikään. Vanhaa laskua ei pystynyt kopioimaan uuden maksun pohjaksi. Vanhat lähtevät e-laskupohjat katosivat. Jonkin aikaa pääsi vielä vanhaan verkkopankkiin kun chatissa rukoili, mutta sitten sekin takaportti suljettiin. Mikään yhteydenotto verkon tai puhelimen kautta ei vaikuttanut asiaan - tietenkään.

Minä vaihdoin firman pankkiasiat OP:lle.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tarkoittaako tämä, että ensin tehdään ostos ABC-sovelluksella ja varmistus pankin tunnuslukusovelluksella? Luurissa siis molemmat.

En tiedä, miten nordealainen varmennus tehdään. OP:lla rakennettu sinne kännykän pankkisovellukseen mobiilivarmenne, jolla voi mm. vahvistaa maksuja tai mitä voi muissakin palveluissa käyttää tunnistautumiseen. Ei tarvitse tunnuslukulistaa vaan avaa sovelluksen ja syöttää mobiilivarmenteensa pin-koodin avautuvaan kenttään.

Ja siis ABC-sovelluksessa toimii siten, että ensin ajan mittarille ja valitsen mittarin ja varmennettavan summan jne. Eli ihan niin kuin ennenkin ABC:llä toimin. Mutta nyt ei avaudu vielä mittari vaan tuossa kohtaa täytyy tehdä varmennus vielä OP:n sovelluksen puolella. Ihan sujuvaa se on, mutta ei toki niin sujuvaa kuin vielä viime vuoden puolella, kun tuota varmennusta ei tarvinnut tehdä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
ABC-sovelluksen paskominen varmenteiden vaatimisen osalta ei ole S-Ryhmän vika vaan niiden pankkien vika, joiden kortteja sinne sovellukseen on liitetty.
Asiassa on muutama eri puoli. Se ei varmaankaan ole osuuskaupan vika, ettei esim Dansken kortteja tueta, eikä tietysti ylipäätään sekään, että tälläinen täysin dorka varmentelu piti käyttöön ottaa. Se taas on osuuskaupan vika, että tuo varmennus on ABC-mobiilissa esim Nordean osalta tehty täysin päin persettä ja ABC-mobiili kaatuu aina ennen kuin pääsee edes niin pitkälle että pääsisi syöttämään varmennetta (Nordean osalta arvaan että ensin syötetään verkkopankin salasana ja sitten vielä tunnuslukusovelluksella varmennetaan @finnjewel).
Näköjään ABC-mobiiliin on just tullut joku päivitys, eli voihan kaikki olla nyt hyvin. Play-kaupan arvostelut viimeiseltä parilta kuukaudelta on aika murhaavia.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Enpä osannut arvata, että toimii noin huonosti muiden pankkien kanssa ja Androidilla. Vaikka olenkin manaillut sitä ylimääräistä varmennusta OP-mobiilin kautta, niin homma on kuitenkin toiminut joka kerta iPhonella ja ABC-/OP-mobiililla. Ehkä olenkin sitten onnekas siinä mielessä, että mainitulla yhdistelmällä homma toimii, kun muilla ei enää toimikaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Enpä osannut arvata, että toimii noin huonosti muiden pankkien kanssa ja Androidilla. Vaikka olenkin manaillut sitä ylimääräistä varmennusta OP-mobiilin kautta, niin homma on kuitenkin toiminut joka kerta iPhonella ja ABC-/OP-mobiililla. Ehkä olenkin sitten onnekas siinä mielessä, että mainitulla yhdistelmällä homma toimii, kun muilla ei enää toimikaan.
OP:n mobiilivarmenne on ainoa tekijä miksi en vaihda pankkia. Toimii kuin junan vessa. Vielä kun saisi Google Payn, niin tää olisi täydellinen pankki. Pivo toimii kun toimii, mutta siihen ei voi luottaa.

Danskella ja Nordealla todella typerät sovellukset vahvistamiseen. Ei jatkoon.
 

Cluller

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TML
Onneksi tuo ABC-mobiili toimii S-ketjun omalla Visalla edelleen mallilla junan vessa. Eli ei kysele onneksi sen kanssa erillisiä varmistuksia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Laha

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Olen koittanut tiettyyn pisteeseen perustella Postin ratkaisuja pakettien siirroissa. Silloin on kyse ollut siitä, että automaatilla todettu sen olevan täynnä. Mutta nyt päästään ihan uusiin ulottuvuuksiin.

Liitteen paketti, arvioitu saapumisaika 25.3.2021. Posti saa lähettäjältä sanoman 23.3. illalla ja ensirekisteröinnin yhteydessä päättää, että automaatti on täynnä.

Okei, kun tarkastelen lähetyksen tietoja, siellä lukee lisäpalveluna MPS eli monipakettilähetys jolloin noutopiste on looginen paikka. Mutta kun katson lähetyksen mitta- ja painotietoja näkyy vain yhden kollin mitat ja painokin alle 2 kg. Kyseessä 6 kpl lasten kirjoja, suuresti ihmettelisin monipakettitoimitusta.

Annoin pienen sauman ja laitoin tutulle Postille kysymyksen, että millainen homma? Katsotaan mitä tulee takaisin, jos tulee mitään.
 

Liitteet

  • pakaasi.JPG
    pakaasi.JPG
    45,2 KB · kertaa luettu: 218

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pankin vaihto on käynyt mielessä tuon Nordean yhä jatkuvan sekoilun takia, täytyypä kysyä S-pankilta, että kelpaisiko heille lainaton asiakas. Visa-ominaisuuden voisi S-pankin kortissa säilyttää.
....
S-Pankista sainkin tässä juuri "loistavia" kokemuksia. Minulla on joku s-bonuskortti, mistä he ilmoittivat, että se muuttuu maksulliseksi, ellen vaihda sitä johonkin visa-korttiin. Sain sitten yksityisviestin, että pankin viestilokerossa on ohjeet kortin vaihtamiseen.

Ohjeessa sanottiin näin: "Voit lopettaa S-Etukortti Debit -korttisi ja tilata maksuttoman kortin itse verkkopankissa. Vastaa tähän viestiin verkkopankissa 1.4.2021 mennessä ja kerro viestissä, että haluat lopettaa S-Etukortti Debit -korttisi. Ilmoita viestissä lisäksi korttisi neljä viimeistä numeroa. Tämän jälkeen voit tilata uuden kortin verkkopankin Kortit-välilehdeltä."

Prosessi meni seuraavasti:
- vastasin viestiin, että haluan lopettaa kortin
- ilmoittivat, että kortti on lopetettu ja sitä ei saa käyttää
- menin tilaamaan uutta korttia ja tajusin, että tämän kortin olisi voinut tilata ilman tuota lähetettyä viestiä
- kortin tilaaminen epäonnistuu ja prosessi jäätyy lopussa
- kysyin neuvoa chatissa ja sain vastauksen:" Valitettavasti korttihakemuksella on ollut häiriö (tämä selvityksessä ja korjauksessa), kun yrittää tilata korttia itsevalittavalla pin-koodilla ja on kirjautunut verkkopankkiin S-Mobiililla. Neuvoisin sinua kirjatumaan taulukolla ja tekemään hakemuksen uudelleen. "
- no, ei minulla ole mitään taulukkoa ja nyt pari viikkoa tuon jälkeen, kokeilin uudestaan, eikä se hakemus mene edelleenkään läpi

Eli he antoivat vääriä ohjeita, sulkivat korttini, enkä pysty tilaamaan uutta. Vaihtoehtona on maksaa asiakaspalvelupuhelusta, mitä en aio tehdä. Onneksi pystyn siirtämään kaikki rahat pois tililtä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tilasin Puuilosta parvekkeelle tuolin. Tilasin sen normaalisti Matkahuollon lähimpään noutopisteeseen. Tuli ssaapumisilmoitus tekstiviestinä, jossa tuolin paikaksi ilmoitettiin Kamppi, joka on 15km:n päässä.

Otin Puuiloon yhteyttä ja siellä pahoiteltiin, että tuolin koko oli merkitty väärin ja siksi sen pystyitilaamaan lähimpään noutopisteeseen, vaikka eivät ota noin suuria paketteja vastaan. Vaihtoivat kuljetuksen kotiinkuljetukseksi ilman veloitusta.

Matkahuollosta vielä soitettiin, että koska voidaan tuoda ja huomenna klo 18-21 välillä tuoli tulee kotiinkuljetuksella. Mielestäni hyvää asiakaspalvelua, mutta en odottanutkaan, että pitäisi kamat noutaa Kampista, koska olen voinut sen muualle tilata.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
S-Pankista sainkin tässä juuri "loistavia" kokemuksia. Minulla on joku s-bonuskortti, mistä he ilmoittivat, että se muuttuu maksulliseksi, ellen vaihda sitä johonkin visa-korttiin. Sain sitten yksityisviestin, että pankin viestilokerossa on ohjeet kortin vaihtamiseen.

Ohjeessa sanottiin näin: "Voit lopettaa S-Etukortti Debit -korttisi ja tilata maksuttoman kortin itse verkkopankissa. Vastaa tähän viestiin verkkopankissa 1.4.2021 mennessä ja kerro viestissä, että haluat lopettaa S-Etukortti Debit -korttisi. Ilmoita viestissä lisäksi korttisi neljä viimeistä numeroa. Tämän jälkeen voit tilata uuden kortin verkkopankin Kortit-välilehdeltä."
Mä en muista saaneeni mitään yksityisviestejä. Mä luin sen paperisen asiakasviestikirjeen loppuun asti. En nyt muista yksityiskohtia, mutta vaihtoehdoksi pelkkään bonuskorttiin ilman luotto-ominaisuuksia vaihtamiseen tarjottiin S-pankin palvelupisteellä käyntiä. No onhan noita pisteitä varmasti Helsingissä, joten aikaa varaamaan. Samalle viikolle olisi saanut Itikseen keskellä työpäivää. Työpaikan vieressä olevaan pisteeseen oli tarjolla yksi aika joskus kolmen viikon päähän. No ei sinne Itikseen niin pitkä matka ole, joten aikaa varaamaan. No eipä toiminut ajanvaraus. Pienet kiukut kerättyäni soitin sinne asiakaspalveluun ja jonotuksen jälkeen kerroin asiani, joka oli siis ajanvarauksen toimimattomuus. Jannu totesi, että no hätä, hoidetaan tässä. Mitkä on kortin neljä vikaa numeroa? Öö... ok. Kiitos. Uusi kortti postiluukusta parissa päivässä.

Eli laadukas ja "laadukas" suoritus samalta firmalta.

Heräsi vain kysymys, että jos se kortinvaihto maksuttomaan on noin vitun helppoa, miksi se ohjeistettiin aivan vitun vaikeaksi? Eihän noilla ole edes teoriassa resursseja hoitaa asiakaspalvelupisteissä noita kortinvaihtoja. Puhumattakaan siitä, että jonottamalla ei pääse ja aikaa oli kohtuullisen rajoitetusti.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Parastahan tuossa on se, että kun tommonen iso firma perseilee noin, niin sehän maksaa niille ihan saatanasti. Yksittäinen puhelu aspaan aiheuttaa niille jonkun melkein kympin suoran kustannuksen. Lisäksi tietenkin mielikuvahaitta ja asiakkaiden vitutus. Ei varmaan olisi ennen tällaista operaatiota kannattanut polkea prosessi läpi ja katsoa, että toimii ja korjata. Jotenkin toi ääs ryhmä on kyllä tommonen sosialismin sivujuonne ja se näkyy laadussa sekä tavassa toimia.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tilasin Puuilosta parvekkeelle tuolin. Tilasin sen normaalisti Matkahuollon lähimpään noutopisteeseen. Tuli ssaapumisilmoitus tekstiviestinä, jossa tuolin paikaksi ilmoitettiin Kamppi, joka on 15km:n päässä.

Otin Puuiloon yhteyttä ja siellä pahoiteltiin, että tuolin koko oli merkitty väärin ja siksi sen pystyitilaamaan lähimpään noutopisteeseen, vaikka eivät ota noin suuria paketteja vastaan. Vaihtoivat kuljetuksen kotiinkuljetukseksi ilman veloitusta.

Matkahuollosta vielä soitettiin, että koska voidaan tuoda ja huomenna klo 18-21 välillä tuoli tulee kotiinkuljetuksella. Mielestäni hyvää asiakaspalvelua, mutta en odottanutkaan, että pitäisi kamat noutaa Kampista, koska olen voinut sen muualle tilata.

Sen verran kauan on logistiikan parissa tullut oltua, että voin todeta monen verkkokaupan asiakkaan epäonnistuneen komenuksen kuten yllä oleva johtuvan siitä, että a) kauppiaan toimitustapaan liittyvä data on väärin tai b) kauppias on kuvitellut ostavansa muuta kuin oikeasti on ostanut. Esimerkiksi kohdasta b on malli jossa moni ostaa perus B2B-jakelutuotteen ja asiakkaalta jää avisoinnit yms väliin.

Kuljetusyhtiöillä tässä toki palveluiden selkeytyksen paikka.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mä en muista saaneeni mitään yksityisviestejä. Mä luin sen paperisen asiakasviestikirjeen loppuun asti. En nyt muista yksityiskohtia, mutta vaihtoehdoksi pelkkään bonuskorttiin ilman luotto-ominaisuuksia vaihtamiseen tarjottiin S-pankin palvelupisteellä käyntiä. No onhan noita pisteitä varmasti Helsingissä, joten aikaa varaamaan. Samalle viikolle olisi saanut Itikseen keskellä työpäivää. Työpaikan vieressä olevaan pisteeseen oli tarjolla yksi aika joskus kolmen viikon päähän. No ei sinne Itikseen niin pitkä matka ole, joten aikaa varaamaan. No eipä toiminut ajanvaraus. Pienet kiukut kerättyäni soitin sinne asiakaspalveluun ja jonotuksen jälkeen kerroin asiani, joka oli siis ajanvarauksen toimimattomuus. Jannu totesi, että no hätä, hoidetaan tässä. Mitkä on kortin neljä vikaa numeroa? Öö... ok. Kiitos. Uusi kortti postiluukusta parissa päivässä.

Mulla oli täsmälleen samanlainen kokemus. Sain kotiin kirjeen, jonka sisällön takia soitin tuohtuneena asiakaspalveluun ja kysyin, että onko minun TODELLA pakko mennä johonkin asiakaspalvelupisteelle perumaan kortin maksuominaisuutta, jota en ole koskaan edes halunnut. No, kyllähän se tuolla puhelinkeskustelulla hoitui myös tässä tapauksessa. Mutta uskomattoman typerää toimintaa S-ryhmältä, minkä @jussi_j jo hyvin tuossa ylempänä tiivisti.
 
Minulla on talvelta miellyttäviä asiakaspalvelutapahtumia Savonlinnan suunnalta. Olin sopinut mökin esittelystä kiinteistövälittäjän kanssa. Sain etukäteen hyvät ohjeet mökille, mutta silti harhauduin väärälle mökille. Mökille laskeuduttiin melko jyrkkää mäkeä alas ja kun huomasin tulleeni väärälle mökille, niin yritin lähteä takaisin. Mäki olikin jäinen ja jäin auton kanssa jumiin. Soitin kiinteistövälittäjälle ja hän tuli paikalle (ei kuitenkaan ajanut mäkeä alas). Hän rupesi soittelemaan välittömästi tuntemilleen ihmisille, joilta voisi saada apua autoni hinaukseen. Lopulta joku tutun tuttu löytyi, joka tuli traktorin kanssa paikalle. Kiinteistövälittäjällä oli kiire jo seuraavalle esittelylle, mutta huomasin pyytää häneltä hinauslenkin lainaan (saman merkkinen auto), kun en omastani vastaavaa kapistusta löytänyt. Traktori hinasi minut mäen päälle. Kysyin hinauksen hintaa, niin kuski sanoi sopisiko kaksikymppiä. Vastasin, ettei sovi vaan maksan neljäkymppiä.
Koko tähän episodiin kului yhteensä noin puolituntia melko keskellä korpea itselleni tuntemattomalla seudulla lauantai-iltapäivänä. Kävin palauttamassa hinauslenkin kiinteistövälittäjälle pienen viskipullon kera. Lauantai olisi voinut mennä paljon paskemminkin ilman näitä avuliaita itäsuomalaisia.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Renaultille peukku hyvästä palvelusta. Vähän isompaa remppaa (4 numeroa) oli autoon tulossa. Hetken mietittyäni (takuu päättynyt 10kk sitten) päätin selvittää löytyiskö laskulle muutakin maksajaa kuin allekirjoittanut. En ihan riitelemättä ollut valmis maksamaan 100%, 1/3 olisin voinut maksaa ihan mielelläni.

Äsken soitettiin ja ilmoitettiin että Renault maksaa moottoriremontista 100%.

(toki maksavat siksi koska osa mikä hajosi ei todellakaan olisi pitänyt vielä hajota, mutta tässä viestissä kehun nimenomaan asiakaspalvelua, en autoa).
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Masku.

Tilasin 5.3. Trampoliinin ja toimitusajaksi ilmoitettiin 2-3 viikkoa.

Soitin 31.3. ja tiedustelin tilannetta.
asiakaspalvelijakertoi, että tilaamasi tuotteen pitäisi olla seuraavan viikon alussa keskusvarastollamme ja lähteä siitä sitten kuljetukseen, että se on mahdollisesti teillä puhelua seuraavan viikon loppupuolella tai sitä seuraavan viikon alussa.

13.4 käydyssä keskustelussa asiakaspalvelija kertoi, että tilaamasi tuote on saapumassa seuraavana päivänä keskusvarastolle ja etenee siitä kuljetukseen

16.4 Sain varastoltamme tiedon, että trampoliinien kuorma on purettu. Näin ollen tilauksen pitäisi olla teillä ensi viikon aikana, Hakonen on vielä erikseen yhteyksissä lähempänä jakeluajankohtaa sopiakseen tarkemman jakeluajan.

21.4. kerrottiin että Trampoliini odottaa rahdinkuljettajan noutoa.
23.4. kyselin taas missä mennään.
ja vastaus Hakonen on sinuun lähiaikoina yhteyksissä tarkemman jakeluajan sopimiseksi. Kuten jo aiemmin mainittu, olemme valitettavasti olleet ruuhkan alla nyt.
Tämän jälkeen pyysin seurantanumeroa lähetyksestä, mutta tähän sähköpostiin ei ole vielä vastattu.

Tänään katsoin Maskun sivuilta niin kyseistä trampoliinia myydään varastotuotteena tällä hetkellä 2-6 päivän toimitusajalla.

En ole kamalan tyytyväinen.
 
Viimeksi muokattu:
itselläni Maskusta aivan samanlaisia kokemuksia, tilaukset viipyvät tolkuttomia aikoja. tympäsee koko firma jatkuvine "alennuskamppanjoineen".
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
2010 vuonna ostettiin Maskusta lähes 2000€ maksanut sänky. Vuoden käytön jälkeen omalla puolelle oli muodostunut ”kuoppa”, eli aivan paskalaatua. Sohvan kanssa kävi samoin. Silloin sovittiin vaimon kanssa ettei enää ikinä edes astuta Maskun liikkeeseen sisälle.

Itsellä on sysipaskalä kokemus Nordpostista. Tilasin weberiltä pari lisäosaa grilliin, niin aivan uskomaton sekoilu Nordpostin kanssa, että sain ne kotiin asti. Ensimmäisen paketin (miksei niitä voitu tuoda samalla kertaa, kun olivat saman lähetystunnuksen alla??) sain reilun viikon taistelun jälkeen kotiin. Ja viikko siis siitä kun Nordpost ekan kerran ilmoitti, että paketti on heidän Vantaan varastolla 8kilometrin päässä kotoani. Toisen paketin kanssa meni vielä toinen viikko. Lisäksi heidän aspaan oli tolkuttoman vaikea saada yhteyttä, soitti sitten puhelimella tai messengerin/whatsappin kautta. Jopa Posti alkoi vaikuttamaan ihan hyvältä kuljetusyritykseltä Nordpostiin verrattuna.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
2010 vuonna ostettiin Maskusta lähes 2000€ maksanut sänky. Vuoden käytön jälkeen omalla puolelle oli muodostunut ”kuoppa”, eli aivan paskalaatua. Sohvan kanssa kävi samoin. Silloin sovittiin vaimon kanssa ettei enää ikinä edes astuta Maskun liikkeeseen sisälle.

Itsellä on sysipaskalä kokemus Nordpostista. Tilasin weberiltä pari lisäosaa grilliin, niin aivan uskomaton sekoilu Nordpostin kanssa, että sain ne kotiin asti. Ensimmäisen paketin (miksei niitä voitu tuoda samalla kertaa, kun olivat saman lähetystunnuksen alla??) sain reilun viikon taistelun jälkeen kotiin. Ja viikko siis siitä kun Nordpost ekan kerran ilmoitti, että paketti on heidän Vantaan varastolla 8kilometrin päässä kotoani. Toisen paketin kanssa meni vielä toinen viikko. Lisäksi heidän aspaan oli tolkuttoman vaikea saada yhteyttä, soitti sitten puhelimella tai messengerin/whatsappin kautta. Jopa Posti alkoi vaikuttamaan ihan hyvältä kuljetusyritykseltä Nordpostiin verrattuna.
Piti kirjoittaa samaan viestiin Nordpostistakin, Viime keskiviikkona soitin kaksi kertaa aspaan jonotin kummallakin kerrallakin n.15min ei vastausta. Sen jälkeen lähetin viestin Facebookin messengerin kautta viestin heidään aspaan. Ei ole vielä edes luettu sitä. No paketti sentään tuli jo perille.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Nordpost= Postnord?
Jos näin on niin kun lataa luuriin niitten sovelluksen niin kaikki pelaa upeasti: lähetystä voi seurata Saksasta asti, kun paketti on terminaalissa tulee kysely jossa saa itse päättää sopia tuodaanko pakettinoutoöisteeseen vai kotiin. Vielä voi infota jos kuski saa jättää paketin ovelle jos kukaan ei ole kotona. Pirun kätevä tuo viimeinen omissa asuinolosuhteissa. Kaikillahan se ei toimi.

edit: sitä piti vielä sanomani että ilman ko sovellusta itsellä sama kokemus. Pakoputki keski/ Saksasta Poriin 2pv. Siitä Raumalle neljä päivää ja kolme kyselyä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nordpost= Postnord?
Jos näin on niin kun lataa luuriin niitten sovelluksen niin kaikki pelaa upeasti: lähetystä voi seurata Saksasta asti, kun paketti on terminaalissa tulee kysely jossa saa itse päättää sopia tuodaanko pakettinoutoöisteeseen vai kotiin. Vielä voi infota jos kuski saa jättää paketin ovelle jos kukaan ei ole kotona. Pirun kätevä tuo viimeinen omissa asuinolosuhteissa. Kaikillahan se ei toimi.

edit: sitä piti vielä sanomani että ilman ko sovellusta itsellä sama kokemus. Pakoputki keski/ Saksasta Poriin 2pv. Siitä Raumalle neljä päivää ja kolme kyselyä.

Mä sain tekstiviestejä sieltä jossa pystyi tuon infon laittamaan, että saa jättää ovelle. Mutta sitten se sotku vasta alkoi. Pääsin sinne kerran puhelimella läpi ja tällöin aspa totesi ettei heillä ole tietoa missä minun paketti on :D
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Mä sain tekstiviestejä sieltä jossa pystyi tuon infon laittamaan, että saa jättää ovelle. Mutta sitten se sotku vasta alkoi. Pääsin sinne kerran puhelimella läpi ja tällöin aspa totesi ettei heillä ole tietoa missä minun paketti on :D

En epäile yhtään. Pidän aika heikkona esityksenä Mutta lähes paras palvelu on tullut samasta paikasta. Go figure
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nordpost= Postnord?
Jos näin on niin kun lataa luuriin niitten sovelluksen niin kaikki pelaa upeasti: lähetystä voi seurata Saksasta asti, kun paketti on terminaalissa tulee kysely jossa saa itse päättää sopia tuodaanko pakettinoutoöisteeseen vai kotiin. Vielä voi infota jos kuski saa jättää paketin ovelle jos kukaan ei ole kotona. Pirun kätevä tuo viimeinen omissa asuinolosuhteissa. Kaikillahan se ei toimi.

edit: sitä piti vielä sanomani että ilman ko sovellusta itsellä sama kokemus. Pakoputki keski/ Saksasta Poriin 2pv. Siitä Raumalle neljä päivää ja kolme kyselyä.

Tilattiin vuosia sitten Bauhausista sadesuihku kotiinkuljetuksena Postnordilla. Etukäteen ei kerrottu milloin tuovat ja eräänä päivänä oli työpäivän aikana ilmestynyt lappu postiluukkuun että oli yritetty toimittaa ja tällä viitteellä voit varata netistä sopivan ajan. Muuten hyvä mutta kuski oli kiireessä repinyt viitelapun niin että siitä puuttui 5 ensimmäistä numeroa ja tällä ei tehnyt sitten paskaakaan. Lopulta pääsin läpi asiakaspalveluun ja sain sovittua noudon kaupungin toiselta puolelta. Tämän jälkeen valittu liikkeet ja toimitukset sen mukaan missä ei tarvitse käyttää Postnordia.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Menenkö pienen röllin syöttiin, on meinaan aika ihmeellistä logiikkaa. Lienee aika selvää, että kun iso ja paha S-mafia pystyttää sen aakkoskeitaan johonkin pikkukylään ison tien varrelle, niin ne viimeisetkin pienet yrittäjät kaikkoavat kylänpahasesta. 75 prosenttia autolla liikkujista, toisin kuin sinä tällä kertaa, kurvaa kuin luonnostaan siihen apsin pihaan kun "meillä on tää ass-korttikin" ja "lapset tykkää tästä". Paikallinen yrittäjä pohtii mitä helvettiä tekee wienerleikkeille, jotka menee kohta pilalle. No, kohta ei tarvi enää miettiä, kun on pakotettu laittamaan lapun luukulle.
Liittyy tähän mutta ravintoloiden puolelta, s-mafia jyrää pahasti muiden ravintolayrittäjien päälle (yllätys)

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös