Unicef tykittää aikamoista vittuilua Facebookissa kyynisille kommentoijille. Löytyy Facesta kun hakee "Unicef Finland".
Ymmärrän kyllä provisiopalkkauksen, mutta sen verran alkoi vituttamaan että kävelin liikkeestä ulos ja ostin kaapin kilpailijalta.
Minä kyllästyin samaan Gigantissa ja lopetin kokonaan sieltä ostamisen, vaikka hinnoiltaan onkin yleensä aika kilpailukykyinen. Mutta alkoi vituttamaan kun joka kerta kun sinne menee jotain ostamaan niin se onkin kuulemma ihan paska ja muutaman satasen lisää laittamalla saisi jo sitten kunnollisen.
mukaan
Niinno, jos ja kun se "perustason puolan malli" joita Gigantilla on usein tarjouksessa, on selkeästi hiukan kalliimpaa laitetta huonompi syystä X tai Y, on minusta hyvää asiakaspalvelua kertoa tämä syy asiakkaalle ja tarjota asiakkaalle tuotetta jota myyjä kehtaa oikeasti suositella.
Tuossa on kyse klassisesta lisämyynnistä. Kodinkonekaupassa saa harvoin myytyä toista tuotetta kylkeen, niin sitten kaupataan kalliimpaa. Koska gigantti käyttää valehtelua sujuvasti -esim rosterisen boschin kahvat- niin mennään moraalisesti hyvin sameissa vesissä.Minusta taasen jos ja kun valikoima on laaja, eli skaalaa on puolanmalleista high endiin, niin hyvää asiakaspalvelua on nimenomaan kertoa rehellisesti, jos tuote on myyjän näkemyksen mukaan paska.
Halpojen kylmälaitteiden heikoista kahvoista ei kyllä tarvitse valehdella, vaan tuo on usein ihan täyttä totta.
Onko tästä laittaa jotain faktaa pöytään vai pelkkää omaa mutua? Isojen ruokakauppojen ns. sisäänheitto- tuotteita olen kuullut myytävän miinuksella, koska sieltä ostetaan todennäköisesti samalla muutakin, kuin se pelkkä tarjous. Gigantista sen sijaan haetaan useimmiten yksittäistä tuotetta. Jos menet hakemaan tarjouksessa olevaa pesukonetta, niin tuskin ostat heräteostoksena televisiota ja tietokonetta siihen kylkeen. Näin ollen tuollainen hinnoittelu ei olisi kovinkaan kannattavaa pidemmän päälle.Toki se on sanottava, että koska Gigantissa tarjoustuotteet ovat usein nolla- tai miinuskatteisia, tulee väkisinkin vastaan @Jari66 n kokemaa uunoilua.
Onko tästä laittaa jotain faktaa pöytään vai pelkkää omaa mutua? Isojen ruokakauppojen ns. sisäänheitto- tuotteita olen kuullut myytävän miinuksella, koska sieltä ostetaan todennäköisesti samalla muutakin, kuin se pelkkä tarjous. Gigantista sen sijaan haetaan useimmiten yksittäistä tuotetta. Jos menet hakemaan tarjouksessa olevaa pesukonetta, niin tuskin ostat heräteostoksena televisiota ja tietokonetta siihen kylkeen. Näin ollen tuollainen hinnoittelu ei olisi kovinkaan kannattavaa pidemmän päälle.
Kyllä tuonkin havittelemani "halpalaitteen" normihinta lienee lähemmäs tuhat euroa. Voisin kuvitella että olettamus laitteen laadusta ja kahvojen kestävyydestä saisi olla jotakin muuta kuin myyjän kertoma. Taidan olla ilkeä ja kysyä asiaa Boschin asiakaspalvelusta.
Myyjähän tässä teki vain ohjeistettua työtään. Gigantti yrityksenä tekee tässä jotakin sellaista jota minä en pitämänään typeränä asiakkaana välttämättä hyväksy.
Myyjähän tässä teki vain ohjeistettua työtään. Gigantti yrityksenä tekee tässä jotakin sellaista jota minä en pitämänään typeränä asiakkaana välttämättä hyväksy.
Kyllä tuo, että kertoo jonkun tuotteen olevan paska on myyjältä vain hyvää asiakaspalvelua. Toki jonnekin sijoituskämppään tai mökille tms voi ostaa halvan jääkaapin mutta yleensä halvalla ei saa laatua. Halpa tuote on halpa jostain syystä, yleensä siitä että se on paska. Yleensä sitten näkee kauppakeskusten edessä jonoja kun myydään jotain puhelinta hintaan 29e, sitten ihmetellään kun puhelin on hidas, jumittelee tökkii ja lähetetään kolmatta kertaa huoltoon.
Tuohan rehellistä. Juuri tässä uusin bocshin yksi oviseen korkeaan pakastimeen kolmannen kahvan viiteen vuoteen. Sen verran kovasti imaisee oven kiinni ja kahvassa ei ole vipu mekanismia, niin murtuu pikkuhiljaa. Kyllähän nuo asiat ui myyjien puheisiin kun riittävän monta reklamaatiota asiasta hoidat.
Sinulla jäi nyt asian pihvi huomaamatta. Kerroin, että tämä alennustuotteidensa dissaaminen on järjestelmällistä. Mainostetaan halpaa ja yritetään myydä typerälle asiakkaalle kallista.