Mainos

Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 999 101
  • 7 131

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kunhan ei PokémonGo nyt heikentäisi jokaista kassa-asiointikokemustani. Kävin tänään eräässä Turun Citymarketeista. Kassalla istui poju, joka saattoi hyvinkin olla kesätyöntekijä. Hoidettuamme maksumme kaivoi jätkä heti kännykän esiin, mitä siellä näkyikään. Palvelutilanteenkin aikana katse harhaili hieman tuollaista ennakoivaan tyyliin.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Osin voisi mennä Peliluolan PS4-ketjuun, mutta kerta kyse on silti enemmän asiakaspalvelusta, niin menköön tänne.

Jokunen viikko sitten Sony päätti spontaanisti, että korttini ei ole validi. Ilman mitään sen kummempaa syytä, voimassaoloaikaa on jäljellä vaikka kuinka ja muutenkin muualla kortti toimii hyvin. Olen yrittänyt setviä asiaa asiakaspalvelun kanssa sähköpostitse, välillä ohjeiden mukaisesti poistaen ensin korttini tiedot, odottamalla muutaman päivän ja kokeilemalla sitten uudestaan, mutta ei tuosta ole ollut mitään apua. Loppuviimeksi tuli viestiä että soita paikalliseen tukeen, 09 424 50803.

Tämähän olisi toki mukavaa, että voisi setviä asiaa suomeksi ja puhelimitse. Tosin tähän auttaisi, jos numero yhdistyisi jonnekin - nyt hälyttää kerran (ja selkeästi äänenlaadusta kuulee että yhdistää jonnekin aivan muualle kuin Suomeen), sitten tuuttaa varattua. Joka ikinen kerta, kokeilee milloin vain. Tästä kyrpiintyneenä vastaan jokseenkin kärkevästi viimeisimpään sähköpostiin että mitäs vittua, ei tuo numero toimi.

Nyt tuli vastaus, että (vapaasti käännettynä ja referoituna) me ollaan UK/Irlanti-tuki, ota yhteyttä suomalaiseen tukeen. Ja suomalainen tukihan löytyy täältä (linkki PS-tukisivulle) - mistä alunperinkin täytin tukilomakkeen, ja onhan tuolla toki myös tuo puhelinnumero, joka ei siis toimi.

Että mitäs helvettiä tässä sitten pitäisi tehdä. Näin ensi alkuun taidan sanoa, että pitäkää tunkkinne ja tukea kivijalasta ostettuja levyjä digitaalisten versioiden sijaan.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Menisi myös "Itkeä vai nauraa"-ketjuun, mutta olen tässä nyt pari päivää koittanut varata tarkastusaikaa Vantaan kunnalliseen hammaslääkäriin. 2 viikkoa sitten soitin ensimmäisen kerran jolloin pääsin 20 minuutin jonottamisen jälkeen läpi. Kävi ilmi, että tietoni eivät olleet päivittyneet heidän järjestelmiin, koska muuttoilmoituksesta oli vain 6 päivää, pyysivät soittamaan uudestaan 2 viikon kuluttua.

Koitin eilen saada aikaa ja 5:llä puhelulla pääsin jo jonoon. Jonotin 40 minuuttia kunnes alkoi palaveri töissä niin lopetin jonottamisen kesken. Tänään koitin klo 10 jälkeen 20 kertaa päästä jonoon. Ei onnistunut. Iltapäivällä kokeilin tasaisesti 10 minuutin välein päästä jonoon ja klo 13:30 pääsinkin jonoon! Tunnin jonottamisen jälkeen masentava nauhoitus kertoi, että jonotusaikani on tullut täyteen ja pyysi soittamaan uudelleen. Koitin uudelleen päästä jonoon, mutta tuli ilmoitus, että "palvelussa on jonoa, koita myöhemmin uudelleen".

Onneksi ei ole akuuttia kipua, mutta onhan tää aika läppä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Menisi myös "Itkeä vai nauraa"-ketjuun, mutta olen tässä nyt pari päivää koittanut varata tarkastusaikaa Vantaan kunnalliseen hammaslääkäriin....

Joskus tuli sieltä lappu että pitäisi varata tyttärelle (3v tai 4v silloin) aika tarkastukseen. Suositeltiin nettiä, mutta eihän se nyt toimi kun ei siellä ollut mitään puhelinnumeroita tyttärelleni (minun tai lasten äidin). No yritin sitten jokusen päivän soitella ja kokemus oli aivan samanlainen. Totesin että pitäköön tunkkinsa. Eiköhän tuo lapsi valita jos hampaisiin sattuu.

Vanhempi tytär pääsi aikoinaan johonkin hammashuollon seurantaan tms., joten hänelle kaupunki varaa automaattisesti ajan ja siitä tulee vain ilmoitus. Miksi tuollainen ei voi olla kaikille lapsille, ei luulisi olevan liian vaikeaa.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Vantaalla lapselle voi varata hammaslääkäriajan (tarkastuksenkin) netistä, mutta aikuiselle ei. Kun seuraavan tarkastuksen aika lähestyy, varaamiseen tulee huoltajalle kehoitus pari kuukautta ennen. Hyvin toimii.

Aikuisten puolella homma ei sitten taas toimikaan, kuten pari viestiä sitten todettiin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vantaalla lapselle voi varata hammaslääkäriajan (tarkastuksenkin) netistä, mutta aikuiselle ei. Kun seuraavan tarkastuksen aika lähestyy, varaamiseen tulee huoltajalle kehoitus pari kuukautta ennen. Hyvin toimii.
Hyvä jos toimii nykyään. 1,5v tms sitten ei toiminut lainkaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onneksi ei ole akuuttia kipua, mutta onhan tää aika läppä.

Mielenkiintoista. Muutin Vantaalta pois viisi vuotta sitten ja sitä ennen kävin usein tarkastuksissa ilman mitään ongelmaa. Ajan sai helposti ja se oli aika pitkän ajan päähän, mutta siellä se kuitenkin aina oli.

En nyt suoraan muista miten niitä varailin, mutta taatusti muistaisin, jos olisin jonkun tunnin roikkunut luurissa.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Että mitäs helvettiä tässä sitten pitäisi tehdä. Näin ensi alkuun taidan sanoa, että pitäkää tunkkinne ja tukea kivijalasta ostettuja levyjä digitaalisten versioiden sijaan.
Kivijaloista löytyy myös 20€ ja 50€ lautausseteleitä, joilla sitä PS-storen kukkaroa voi täytellä.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Kivijaloista löytyy myös 20€ ja 50€ lautausseteleitä, joilla sitä PS-storen kukkaroa voi täytellä.
Toki, pitikin tuossa yksi sellainen käydä poistamassa että sai pari peliä kesäalesta. Mutta spontaanit ostokset vähenee kyllä huomattavasti tällä metodilla. Mikä tekee hyvää omalle lompakolle, luulisi vain että Sonyakin kiinnostaisi raha.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
@macnevis @Czescku

Vantaan hammashuollosta ei ole kokemusta, mutta tuossa alkuvuodesta tuli vakava haava jalkaan ja tuli käytyä Länsimäen terveyskeskuksessa 2-3 krt viikossa, parin kuukauden ajan. Palvelu oli jäätävän loistavaa koko tämän ajan, yksi hoitaja jopa antoi kalliita haavanhoitotuotteita mukaan himaan. Muutamaa hoitajaa tuli tavattua tänä aikana, ja kaikki heistä oli todellisia ammattilaisia. Paras tilanne oli se, kun yksi hoitajista soitti että kun sulla on tulevana perjantaina aika 14.30, niin pääsisitkö jo klo 12? Totesin että pääsen toki, ei ole muita suunnitelmia. Mamma totesi tyytyväisenä että hyvä, hän pääsee lähtemään aikaisin töistä, ja kun Kallion Oivassa on edullinen after work! Ihanan rehellistä ja välitöntä, mutta kuitenkin todella ammattimaista hoitoa sain koko parin kuukauden ajan. Hoitajilla ei ollut koskaan kiire.

Peijaksessa kipsattiin klabbi viime vuonna, ja se palvelu oli parempaa kuin olisin koskaan osannut kuvitellakaan. Toki se päivystävä lääkäri, joka oli noin 25-vuotias mimmi, oli todella tyly. Nilkka oli murtunut, mutta neiti tivaa röökaamisesta ja juomisesta. Muisti myös kehottaa molempien lopettamiseen, melkoisen tylysti. Lääkintävahtimestari joka duunasi kipsin pyysi aina anteeksi kun joutui jeesaamaan potilasta sermin toisella puolen. Jannulla oli ilmarinta. ILMARINTA! Totesin vain että ei meikäläisellä ole kiire mihinkään, eiköhän naapuripedissä ole hieman akuutimpi juttu meneillään. Mahtavaa palvelua, varsinkin ottaen huomioon että tämä oli meikäläisen ensimmäinen kipsaus ja en tiennyt mitä odottaa. Myös kontrollissa oli aivan loistava meininki, kun jannut vaihtoivat kipsin. Tämä oli kuitenkin ulkoistettu Attendolle, joten ei voi sinänsä kehua kaupungin terveydenhuoltoa tästä.

Hammashuollosta kun nyt oli alun perin puhe, niin on vain todettava että olisihan tässä jo aika tilata kontrolli. Edellisestä kun on kulunut jo yli 10 vuotta. Vieläköhän reiätön rekordi pitää? Skidikin asuu Stadin puolella, niin siitäkin on turha antaa kommenttia.

E: On vielä mainittava että ensimmäinen käynti klabbin takia oli (pahimpaan?) influenssa-aikaan helmikuussa, ja kun kävin perjantaiaamuna yhdeksän maissa ilmoittautumassa, pääsin suoraan sisään. Melkoisen loistavaa.
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Osuuspankki vetää tyylillä. Noin kuukausi sitten vaimo kävi nostamassa käteistä automaatista, paitsi että nosto ei onnistunut vaan maatti tulosti kuitin, jossa ilmoitettiin epäonnistuneesta nostosta. Kaksi yritystä, kaksi kuittia, nolla euroa käteistä. Ei se mitään, näitä sattuu, mutta tililtä oli kyllä mennyt veloitus yhdestä nostosta. Kysely pankkiin että mitäs nyt, ja vastaukseksi tuli rauhoitteleva tieto noin viikon päästä tapahtuvasta rahojen palautuksesta. Alkuviikosta vaimo tarkasti tilanteen, ja paskat siellä mitään palautusta ollut tehty. Hieman tiukkasanaisempi viesti pankkiin, että voitteko ystävällisesti palauttaa ne rahat vaikka nyt heti, ja yllättäen ne palautettiin käytännössä samana päivänä. Pankista tuli vieisti, että häiriö oli ollut niin laaja ettei automaattiset palautukset toimineet.

Jeps. Ihan sama asiakkaan kannalta, mistä epäonnistunut nosto johtuu, ja homma on ok jos palautus tapahtuu kohtuu nopeasti ilman erillistä pyyntöä. Mutta nyt palautus tapahtui vasta, kun asiakas erikseen kysyi, että sopisiko pankin palauttaa ne rahat jotka asiakkaalta on otettu. Herää kysymys, olisiko niitä palautettu ollenkaan, jos niiden perään ei olisi kyselty. Herää myös kysymys, kannattaako tuollaisen pankin asiakkaana pysyä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vaihdoin äsken liittymää Soneralla koska DNA:n liittymä ei kuulunut kaikissa paikoissa missä on töissä. Soneran verkko tuolla taas toimii. Kaveri langan päässä oli kyllä asiantunteva ja lopulta hintakin hierottiin molempia miellyttäväksi. Erittäin hyvä kokemus näiden väkisin tyrkyttäjien seassa. Sinällään DNA:ssa operaattorina ei ollut muuta vikaa kuin tuo heikko kuuluvuus tietyissä paikoissa, mutta kyllähän nyrkkisääntö nykyään tuo kilpailuttaminen on. Aina saa halvemman kun vaihtaa.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset
Avautumista palvelusta tai sen puutteesta: Suomessa on maailman kommunistisin palvelukulttuuri. Kirjoittaja kertoo kokemuksiaan Löylystä. Toki painottaa että tarkoituksena ei ole sinänsä sanoa että Löyly olisi palvelultaan erityisen huono paikka vaan hän pettyi siellä, koska odotti Löylyn olevan muuta kuin tyypillistä suomalaista itsepalvelua.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helsingin Sanomien nettisivut ovat takunneet pari päivää. Ajattelinpa laittaa palautetta, mutta mutta. Ei sieltä sivustolta löydy mitään vikailmoituslomaketta, jolla asiasta voisi ilmoittaa. Soittaa pitäisi... viimeksi kun sinne jotain soitin piti jonottaa vartti. Pitäkää tunkkinne, perkele!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Meinasin ensin kirjoittaa tämän tuonne Lidl/halpiskauppaketjuun, mutta kun ei se nyt tavallaan sovi siihen pirtaan. Ja tiedä onko tämä suoranaisesti laadukas asiakaspalvelu - asiakaan. Tavallaan.

Mutta kun tuli taannoin muutettua Espooseen, on todettava, että Mankkaan K-Supermarket on kyllä ehkä maailman loistavin ruokakauppa! Sen asiakaspalvelun tasosta en myyjä/asiakas - vuorovaikutustasolla tiedä mitään, kun en ole kokeillut. Mutta jos siitä kaupasta ei jotain ruoka-ainesta löydä, on jo pieni ihme. Kauppa on aivan käsittämättömän kokoinen ja valikoima on kyllä huikaiseva. Löytyy niin järjettömät määrät erikoistavaraa ja liha/kala - puolelta ei myöskään ole kitsasteltu. Olutvalikoimat käsittämättömän messevät. Jos joku päivä Suomessa saisi myydä kaupoissa viinejä, löisivät varmasti sen kaupan kylkeen uuden viiniosaston, joka pesisi suuremmatkin Alkot.

Jos olisin rikas porvari, en asioisi enää ikinä muissa ruokakaupoissa. Mutta koska en ole, tyydyn usein Ass-ketjun liikkeisiin. Hintatasohan kyseisessä kaupassa on toki perus k-tasoa, eli hiukan hinnakkaampi, vaikka tietysti heiltäkin löytyy bulkkikamaa.

Leukani tippui virtuaalisesti hetkeksi, kun kiertelin kauppaa ja jo mielessäni pohdiskelin jotain järkyttäviä feasteja ja bakkanaaleja hyllyjen väleissä. En ole Stockan Herkussa käynyt juuri ikinä, mutta silti väitän, että vaikka siitä kaupasta voikin ehkä vielä köytää kalliimpaa kaviaaria, jää se taatusti Mankkaan K-Supermarketille jollain tasolla. Koska valikoima on vain niin järjettömän laaja.

Ja tämä ei ole maksettu mainos. Ei ihme, että katosta roikkui iso kyltti, jossa kerrottiin kaupan valitun taannoin joksikin "vuoden ruokakaupaksi" tai jotain vastaavaa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Mankkaan K-kauppa on kyllä, mutta aika hintavan oloinen, joskin lisännyt tarjouksia. Paikka on myös valtavan kokoinen halli, voisi olla Cittari. Tuntuu olevan aika usein aikamoisen autio. Mukava siellä on asioida, ei siinä mitään.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kaipa tuolla Mankkaan K-supermarketissa kauppa kuitenkin käy. Liikevaihto 20milj. euroa ja nettotulos 1.07 milj. euroa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mankkaan K-kauppa on kyllä, mutta aika hintavan oloinen, joskin lisännyt tarjouksia.
Pekka Iho kauppiaana on tehnyt tuolla hyvää työtä, ollaan niin lähellä Vexiä kun nykykauppa voi olla. Oma leipomokin on kiva juttu. Kalliuskin on näkökulmajuttu, samat k-supermarket tarjoukset tuolla on kuin muissakin k-marketeissa. Se muutama euro mikä sataseen tulee helvetin laajasta valikoimasta niin saa tullakin. Kun tuolla hoodeilla asuu niin hommaa tasottaa mukavasti ostarin Lidl jossa tulee asioitua joka toinen kauppakerta, ei ole ikävä isoja markettihalleja. Cittaria en ole käyttänyt vuosiin vaikka tiedän että voisin säästää muutaman euron, säästän sen tuolla Lidlillä.
Vaipat vaimo hakee vauvalle cittarista vielä vaikka Tokmannin tarjoukset kyllä hipoo niitäkin. Joten Tokmanni täydentää vielä ton Mankkaan trion, Alkosta puhumattakaan.

_
 
Tiedä kuinka väärä ketju, mutta en oikein sopivaa löytänyt, eikä uutta tämän takia.

Miten oikeasti menee netin kautta tilatuissa tuotteissa/palveluissa palautusoikeus kuluttajasuojan mukaan? Olen ollut siinä luulossa että niissä on 14vrk palautusoikeus, mukaan lukien netissä tilatut maksulliset kanavat esim. mtv3 katsomo.

Tilasin mtv3 katsomoon toistaiseksi voimassa olevan katselu-oikeuden ja todettuani että ei toimi riittävän hyvin käyttämässäni osoitteessa peruin sen (puhelimitse) n. 8 päivän kokeilun jälkeen ja kyselin että miten on nettiostoksen 14vrk. palautusoikeuden kanssa. Aspan työntekijä ei osannut suoraan vastata, vaan siirsi asian eteenpäin ja sainkin seuraavan sähköpostin:

"Hei,
Kiitos yhteydenotostasi.
Olit meihin yhteydessä 14 vrk perumisoikeudesta. Käyttöehdoistamme löytyy tieto tästä.
Mikäli käyttäjä on yksityishenkilö, hänellä on Verkkopalveluista ostamiensa tavaroiden ja palveluiden osalta kuluttajansuojalain mukainen lähtökohtainen oikeus peruuttaa tekemänsä tilaus ilmoittamalla siitä MTV:lle 14 päivän kuluessa sopimuksen tekemisestä taikka tavaran vastaanottamisesta.
Käyttäjällä ei kuitenkaan kaikkien tuoteryhmien osalta ole edellä mainittua peruuttamisoikeutta. Mikäli palvelun suorittaminen tai tuotteen toimittaminen sähköisesti on käyttäjän suostumuksella aloitettu ennen peruuttamisajan päättymistä (esimerkiksi suoratoistopalvelut), ei hänellä ole edellä mainittua peruuttamisoikeutta."


Eli meneekö asia nyt sitten niin että yllä-olevan klaussalin mukaan netissä suoritetuissa maksu-tv tms. palveluiden tilauksissa ei ole oikeutettu peruutukseen 14vrk sisällä? Koska ainahan "tuotetta" on alettu toimittamaan ennen 14vrk:n palautusajan umpeutumista? Vai onko nyt jotain mitä en osaa tulkita/ymmärtää oikein? Eihän konkurssi tule 1kk maksusta, mutta peri-aatteessa, miten asia on kuluttajasuojan mukaan?
 

Tuamas

Jäsen
Ihan maalaisjärjellä näkisin, että tällaista palvelua ei 14 päivän peruutusoikeus koske.

Näkisin, että tässä tapauksessa kaupan purku, jos nettiyhteytesi täyttää Katsomon sopimusehtojen kriteerit, olisi oikeampi väylä.
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olisihan se hieman hölmöä, että tilaa jonkun maksukanavan ja peruu sen heti kun on katsonut jonkun tärkeän matsin/formulakisan tms. Ymmärrettävää, että maksukanavilla ei ole palautusoikeutta.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Olisihan se hieman hölmöä, että tilaa jonkun maksukanavan ja peruu sen heti kun on katsonut jonkun tärkeän matsin/formulakisan tms. Ymmärrettävää, että maksukanavilla ei ole palautusoikeutta.

Onhan se vähän hölmöä mutta itse ainakin olen tuota tehnyt nelonen pro:n kanssa muutamana keväänä kun mestaruus on ratkennut. Ovat vaan aina aspassa sanoneet kun olen vedonnut 14päivän palautusoikeuteen että perutaan nyt tämän kerran.
 

Pottajofa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Microsoftille vähemmän yllättäen iso kasa risuja. Anttilan mentyä konkurssiin, neuvoivat liikkeestä olemaan suoraan yhteydessä valmistajaan tai maahantuojaan tuotteiden takuuasioissa.Soitin asiakaspalveluun ja jokainen "asiakaspalvelija" vain lähetti minut eteenpäin. Puhelun laatu vain heikkeni pian. Jonottaessani neljännelle tyypille, luovutin vartin jälkeen. Eipä tartte enää Microsoftin tuotteisiin koskea.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Unicef tykittää aikamoista vittuilua Facebookissa kyynisille kommentoijille. Löytyy Facesta kun hakee "Unicef Finland".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös