Emännälle ostettiin uusi puhelin paikallisesta powerista. Olihan se hidasta että myyjä vapautui palvelemaan meitä, mutta sitten asiakaspalvelu oli taas kaikinpuolin asiallista ja hyvää. Ei kaupitellut turhia palveluita tai vastaavia. Kun itse kävin samasta liikkeestä ostamassa chromecastin jokin aika sitten, myyjä kysäisi nettiyhteydestä ja kysyi että katsotaanko saadaanko nopeampi samaan hintaan, olisi ollut pari euroa kalliimpi ja myyjäkin totesi että ei kannata välttämättä vaihtaa 100megasta 200megaseen parin euron takia. Tuon tiesin toki itsekin, mutta kaiken kaikkiaan powerissa on kaksi asiakaskokemusta itsellä ja kummatkin hyvin positiivisia. Ei puhelimenhaku reissulla kaupitelleet mitään high-end puhelimia tai edes omenoita. Giganttiin en ole pitkään aikaan astunut, asiakaspalvelu on yleensä hidasta ja huonoa (huonolla tarkoitan sitä että koitetaan vain kaupitella kalliimpaa, ilman järkeviä syitä ja sitten liiallisuuksiin menevä lisäpalvelujen tuputus). Toki ymmärrän että noin myyjät saavat provikoita, mutta jos myyjä ajattelee vain omaa provikkaansa, niin en silloin voi häneen luottaa. Kalastusvälineissä itsellä on erittäin pitkä asiakassuhde erääseen myyjään, tiedän että jos hän suosittelee kalliimpaa, sitä kannattaisi oikeasti harkita ja pari kertaa on suositellut edullisempaakin. Periaatteessa 90% teen hankintani tuosta liikkeestä. Toki noilla ei ilmeisesti provikkaa ole, joten myynti tähtää siihen että asiakassuhde pysyy tulevaisuudessakin.