Kyllä tuollaisesta olisi jo suotavaa antaa palautetta vähintäänkin suoraan Raxille. Ei tuollainen sentään noissa normaalia toimintaa kokemuksieni mukaan ole.
Juuri tässä muutama viikko sitten lähetin palautteen raxille ja jonkun vitun "ravintolaesimiespäällikkömanagerivuorovastaavan" palaute oli aivan haistavittu - tasoa. Vastasin tuohon vielä asiallisesti muutamalla kysymyksellä, mutta tähän ei vastattu enää ollenkaan.
Stoori oli kohdallani lähes samanlainen, eli pizzaa, jota sinne kaiketi mennään syömään, ei ollut tarjolla lähes ollenkaan ja kaikki muukin vähän niin ja näin. Työntekijöitä ei kiinnostanut tehdä niitä pizzoja ja kassapoika huiteli ties missä jne. Kun laitoin kyselyn ilmoille, josko sitä pizzaa tulisi, vastaus oli että ensin hän siivoaa tämän (joku keitin tähän) ja sitten väsää nakit ja lihapullat. Tämän jälkeen kerkeää vasta pizzojen tekoon.
Paikalla oli kuitenkin n.20 asiakasta, joista aina 10 oli pizzajonossa lautaset kourassa. Kun se yksi ainoa pizza sitten saapui niin se katosi noin kolmelle ensimmäisen lautaselle. Myöskään niitä nakkeja, lihapullia, lasagnea, kanankoipia etc. ei tullut lisää missään vaiheessa.
Se kuuluisa mänitzerin vastaushan meni kutakuinkin näin:
"Kiitos yhteydenotostasi. Kyseinen ilta oli niin hiljainen, että päätin lähettää kaksi työntekijää kotiin kesken päivän. Yksi työntekijämme ei saa vielä tehdä pizzoja, joten siksi pizzoja ei ollut koko aikaa saatavilla kun vain yksi ihminen niitä teki. Pizzamme ovat toki hyviä ja herkullisia, joten ensi kerralla niitä varmasti riittää sinullekin. Tervetuloa uudestaan." Eli siis kahdella sanalla: Haista vittu!
Ei pahoitteluja, ei hyvityksiä (kyllä, odotin jotain lahjakorttia tjsp), eikä oikein mitään muutakaan. Millainenhan työsopimus noilla muuten oikein on jos kerran työntekijän voi lähettää kotiin kesken hiljaisen päivän? "
Joo morjesta tosiaan kiva kun matkustit tänne työpaikalle, mutta ei sua tarvita tänään. Lähe menee. Et saa myöskään palkkaa tältä päivältä." Eikä tuo päivä mielestäni mitenkään hiljainen ollut jos "ravintolassa" on n.20 asiakasta...
Jos nyt siis Raxiin joskus pitää mennä niin Helsingin Aleksanterinkadun Raxia en suosittele kenellekään.