Jaahas, ensimmäinen visiitti tähän ketjuun.
Eli asutaan tällä hetkellä tyttöystävän kanssa vuokralla Jyväskylässä, ja helmikuun alussa kämpän tiskikone sanoi sopimuksensa irti. Vuokranantaja ystävällisesti hankki uuden koneen Gigantin verkkopalvelusta, ja kotiinkuljetus, asennus ja vanhan poisto sisältyi soppariin. Ensimmäistä kertaa kone piti toimittaa perjantaina 6.2. klo 17-22, mitään ei kuitenkaan kuulunut, ei edes luvattua peruutussoittoa mahdollisen esteen ilmaantuessa. No, lauantaina puhelua asiakaspalveluun ja uusi kuljetus tämän viikon tiistaille niin ikään klo 17-22. Sama homma, viisi tuntia turhaa odottelua ilman mitään puhelua. Tähän sisältyi jo yksi soitto asiakaspalveluun kesken illan, kun alkoi epäilyttää, ja sieltä vakuutettiin että tulossa on. No ei ollut, ja eilen keskiviikkoaamuna uusi soitto ja yritys samalle illalle. Ei mitään elonmerkkiä puoli kahdeksaan mennessä, soitto asiakaspalveluun ja sieltä vakuuttelua, että kaikki kunnossa ja jos jotain ilmenee niin he ottavat yhteyttä. Ei ilmennyt mitään, ei konetta eikä puhelua.
Eilisen illan päätteeksi sitten aika viileää palautetta sähköpostin kautta erinäisiin osotteisiin, ja tänään sitten tullut yllättävän vittuilunsävyinen puhelu itse kuljetusliikkeestä, ja äsken arvattavampi mielistelypuhelu Gigantista. Kuulemma tänä iltana tulee kone, ja huomenna ottavat uudestaan yhteyttä varmistaakseen koneen toiminnan ja mahdollisten jatkohyvitysten muodossa. Kello lyö kohta viisi, en nyt ihan koko pankkitiliä tällä hetkellä löisi masiinan saapumisen puolesta.
Eli saldona tällä hetkellä reilu 15h odottelua, seitsemän petettyä asiakaslupausta eikä yhtäkään konetta. Tyttöystävän kanssa käydään molemmat yliopiston päälle töissä, joten tällaisten 17-22 hälytysvalmiuksien sumpliminen on suhteellisen vittumaista puuhaa. Gigantille puolestaan saldona kaksi menetettyä asiakkuutta (meidän+vuokranantajan) sekä mahdolliset hyvitykset, joita menee varmasti ainakin vuokranantajan suuntaan. Mehän emme ole uhranneet muuta kuin vajaan vuorokauden verran aikaa ja hermoja, joten tuskin sieltä mitään tulee.
Sinänsä Gigantin asiakaspalvelu on ollut ihan asiallinen ja tietysti aina niin maan kauhean pahoillaan, mutta se, ettei heillä ole mitään kontaktia, kontrollia tai keinoja vaikuttaa omaan kuljetusliikeeseensä, antaa aivan käsittämättömän amatöörimäisen kuvan firmasta. On aivan selvää, ettei tulevaisuudessa ole tarvetta turvautua kyseisen yhtiön palveluihin.