Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 937 425
  • 6 860

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Entäs se, että Suomessa asutaan todella ahtaasti. Mitä tuolla rahalla saa, kun näköjään halvalla asutaan?

Asumisesta ei siis Suomessa makseta, koska tyydytään koirankoppiin. Vai asuvatko suomalaiset väljissä asunnoissa?

Hyviä kysymyksiä! Vastaus on, että Suomessa ahtaastiasujia on hyvin vähän suhteessa Euroopan maihin (vuonna 2012). Harmi, kun Eurostat-sivusto on kaatunut, joten en voi linkata suoraan sinne, mutta googlettamalla löytyi mm. Lauri Uotilan siteeraus sivustosta (PDF) (sivu 27).

Laitettakoon tähänkin lyhyt yhteenveto tuosta kaaviosta, eli kaavio kertoo prosentuaalisen määrän ihmisistä kyseisessä valtiossa, jotka asuvat asunnoissa, joissa heillä on käytössää vähemmän kuin huone per henkilö.

Romania 51,6%
Unkari 47,2%
Puola 46,3%
...
Kreikka 26,5%
Italia 26,2%
Tsekki 21,1%
Liettua 19%
...
Ruotsi 10,9%
Portugali 10,1%
Ranska 8,1%
...
Britannia 7%
Suomi 6%
Sveitsi 5,9%
Norja 5,6%
...
Hollanti 2,5%
Belgia 1,6%

(EDIT: Suosittelen katsomaan tuosta Uotilan esityksestä viimeiset viisi diaa myös)
 

ipaz

Jäsen
Tätä ketjua kun lukee, niin tulee mieleen ettei suomalainen edes halua palvelua - saatika ole valmis maksamaan siitä. Ja toisena, eri asiana, se ettei asiakkaalla tullu olevan enää mitään vastuuta, vaan pelkkiä oikeuksia kaupanteossa joka on edelleen lakiteknisesti myyjän ja ostajan välinen pitävä sopimus.

Suomi ja muut pohjoismaat taitavat olla maailman ainoaa seutua, jossa ei ole tippauskulttuuria hyvästä asiakaspalvelusta, vaan jokainen tarjoilija saa tippinsä solidaarisesti kuitissa teki sitten miten hyvää tai huonoa työtä tahansa. Ja jos se työ on ollut hyvää, niin ei suomalainen asiakas siitä ainakaan palautetta jätä. Huonosta saattaa näyttää nyrpeää naamaa ja kirjoittaa sitten illalla netin keskustelupalstalle saamastaan huonosta palvelusta, jos vaikka saisi palstaveljiltä tai -sisarilta sympatiaa ikävälle kohtalolleen.

Tämä toinen asia on yllä ollut esimerkki nettikaupassa tehdystä ostoksesta (vai oliko kyse varauksesta) josta liike ei sitten ollutkaan syystä tai toisesta erikseen ilmoittanut ja heti asiakas on saanut maailman paskinta palvelua ikinä. Nettikaupan kanssa touhutessa kannattaa aina lukea kaupanteon ehdot ja myös ymmärtää ne, ennenkuin alkaa kiukkumaan turhautumistaan. Ja palaute siitä että tuntee olonsa väärinkohdelluksi kannattaa tietysti osoittaa sille taholle, joka tämän olon on aiheuttanut.

Suomalainen asiakas on pääsääntöisesti erittäin säyseä eikä juurikaan pukahda vaikka välillä syytäkin olisi. Tämä vaikuttaa tietysti myös palveluntarjoajiin ja heidän kehittymiseen ammattitaidossaan. Oman kokemukseni perusteella hyvää asiakaspalvelua Suomeen ovat viime vuosina tuoneet isot ulkomaiset ketjut, kuten esim. Dressman. On ihan sama mitä mieltä ihmiset ovat niistä mainosten hitaasti kävelevistä ihmisestä, niin olen kuitenkin aina saanut mitä ystävällisintä ja aidosti hyvää asiakaspalvelua eri myymälöistä. Toki kyseisessä firmassa harrastetaan erittäin vahvaa jälkimyyntiä, eli kun olet jo sen kauluspaidan löytänyt niin vielä tarjotaan kalsaria ja sukkaa päälle. Mielestäni se on hyvää palvelua, joku toinen taasen voi ottaa sen tyrkyttämisenä. Toinen huomioni on että moni kilpailija on ottanut suoria vaikutteita Dressmanin tavasta palvella asiakkaansa ja ostotapahtuma jossain toisessa liikkeessä saattaa olla lähes identtinen.

Asiakaspalvelu on varmasti yksi maailman hankalimmista ammateista, koska aina pitäisi pystyä lukemaan kutakin asiakasta tämän henkilökohtaisesta näkökulmasta ja osata esitellä asia asiakkaalle mieluisella tavalla. Hyvä asiakaspalvelija onkin melkoinen ihmistuntija - ja lehmän hermo. Nykyään kireyttä toimitaan tuo tietenkin kaupanalan kiristynyt kilpailu ja tuloksenteon vaativuuden kasvaminen. Pitäisi saada tehtyä enemmän rahaa ja tyytyväisiä asiakkakkaita vähemmillä resursseilla. Yhtälö jota yksittäinen ihminen ei aina mitenkään pysty täyttämään.

Mielestäni Suomessa työvoiman kustannuksia yrityksille ja varsinkin kaupanalalla pitäisi saada laskettua, jotta kaupat saisi paremman mahdollisuuden palkata riittävästi väkeä, mutta samalla myös ihmisiä jotka kouluttaisivat tätä työvoimaa aina vaan paremmaksi.

-----

Ja vielä aiheen sivusta, eli ruoan hinnasta. Suomen ylikallis ruoka vie kulutusta muilta aloilta. Rikkaan, mutta surkean ostovoiman maassa rahaa kyllä liikkuu paljon mutta aivan liian harvojen toimijoiden välillä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
JNiinpä näemme esim. keväisin ja syksyisin kuinka ihmiset pienillä hätätilanteisiin tarkoitetuilla tunkeilla käyttävät tunnin sihen että saavat renkaat vaihdettua sen sijaan että antaisivat ammattilaisten hoitaa saman parilla kympillä kymmenessä minuutissa.

No aika amuli saa olla, että saa tunnin kulumaan renkaan vaihdossa vaikka vaihtaisi sillä auton omalla pilipali tunkilla. Monta kertaa olen sellaisella vaihdellut, tosin viime vuodet ihan tavallisella hallitunkilla. Ai miksikö ? No vaikka ihan siksi, että en pidä renkaan vaihtoa nyt ihan älyttömänä hommana vaan ihan leppoisana hommana jonka "joutuu" tekemään 2 kertaa vuodessa. Lisäksi renkaat on omassa tallissa säilytyksessä. Miksi änkisin ne "paskaiset" renkaat autooni, jonne ne eivät mahdu ilman että väkisin änkee ja kääntelee penkkejä ja ajaisi sitten 10 km suuntaansa rengasliikkeeseen. Jo tossa ajassa kun ajelee niin on jo puolet renkaista vaihtanut sillä hallitunkilla.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No aika amuli saa olla, että saa tunnin kulumaan renkaan vaihdossa vaikka vaihtaisi sillä auton omalla pilipali tunkilla...

Omaan käyttöön sopivan "hallitunkin" saa parillakympillä, yhden vaihtokerran hinnalla. Ja jos osaat tehdä käsillä edes vähän, puolituntia ja pari kaljaa on aika jonka saat kulumaan.

Aikanaan säilytin renkaani rengashotellissa, hieno palvelu. Totesin hinnan vaan jossain vaiheessa varsin suolaiseksi ja päätin hoitaan homman itse.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tuosta pakkaamisesta. Ei se aina liity ajan/resurssien puutteeseen tai siihen että sitä varten olisi erikseen henkilöstöä. Alkossa olen huomannut kahtalaista toimintaa kun ostan juomien kanssa myös muovipussin. Toiset myyjät (yleensä vanhempia) latovat juomat sinne kassiin, toiset eivät. Ja siis tilanteissa jossa ei ole mitään ruuhkaa kassalla. Eihän se ole sellainen toimenpide jota vaatisin mutta arvostan kyllä. Palvelukulttuuria.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Tuosta pakkaamisesta. Ei se aina liity ajan/resurssien puutteeseen tai siihen että sitä varten olisi erikseen henkilöstöä. Alkossa olen huomannut kahtalaista toimintaa kun ostan juomien kanssa myös muovipussin. Toiset myyjät (yleensä vanhempia) latovat juomat sinne kassiin, toiset eivät. Ja siis tilanteissa jossa ei ole mitään ruuhkaa kassalla. Eihän se ole sellainen toimenpide jota vaatisin mutta arvostan kyllä. Palvelukulttuuria.
Alkossa tällainen tuotteiden pakkaaminen toimii huomattavasti paremmin kuin normaaleissa ruokakaupoissa. Alkossa korostetaan asiakaspalvelun merkitystä huomattavasti enemmän kuin ruokakaupoissa ja siellä asiakas palvellaan niin sanotusti alusta loppuun. Etsitään asiakkaan kanssa yhdessä sopivat tuotteet (ja autetaan tarvittaessa suuret ostokset kassalle) ja mikäli ei ole kauheasti ruuhkaa, niin pakataan ostoksia. Toisekseen Alkossa myytävät tuotteet on huomattavasti helpompi pakata, koska suurimmaksi osaksi kaikki tuotteet ovat pulloja, tölkkipakkauksia tai pahvisia viinipakkauksia. Ruokakaupoissa on paljon tärkeämpää, mitä sinne alimmaiseksi pakkaa.

Pääsiäisen alla täällä Porissa oli paikallisessa S-marketissa ilmeisesti yhden päivän ajan käytäntö, että kassalta sai ilmaiset muovipussit sekä apua pakkaamiseen. Kassamyyjä kysyi, haluaako apu pakkaamiseen. Annoin luvan, mutta laitoin ostosten perään kaksi muovipussia ja sanoin, että niin paljon ostoksia, että tarvitsee kaksi pussia. Jotenkin etukäteen ajattelin, että joudun varmasti korjailemaan ostoksiani ja niinhän siinä kävikin. Tämä pakkaaja nimittäin sulloi toisen muovipussin täpötäyteen tavaraa ja laittoi toiseen pussiin vain pari hassua tuotetta. Itselläni on selkä vihoitellut jonkin aikaa, joten tarkoituksella halusin ostokset kahteen pussiin, jotta minun on helpompi ne kantaa.

Noh, itse jouduin siirtämään osan ostoksista toiseen pussiin, joten ei tällainen palvelu nopeuttanut ainakaan omaa urakkaani. Tuon kokemuksen perusteella sanoisin, että parempi pakata aina itse ostokset. Aivan liian minimaalinen hyöty toisen pakkailusta, minkä lisäksi kassalinjalla on jotenkin kiusallista odottaa, kun toinen pakkaa tuotteita.
 

ipaz

Jäsen
Mites tuo auton tankkaaminen? Tai siis se, että sen tekisi pikku lisämaksusta joku palkollinen. Kelpaisiko suomalaisille? USA:n Orgenonissa on muuten laki, että et saa itse tankata autoasi, vaan jokaisella huoltoasemalla on tätä hommaa varten henkilökuntaa.
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mites tuo auton tankkaaminen? Tai siis se, että sen tekisi pikku lisämaksusta joku palkollinen. Kelpaisiko suomalaisille? USA:n Orgenonissa on muuten laki, että et saa itse tankata autoasi, vaan jokaisella huoltoasemalla on tätä hommaa varten henkilökuntaa.

Shell lanseerasi pari vuotta sitten palvelutankkauksen. Kävin paljon tuossa lähellä olevalla Shellillä ja tykkäsin kyllä systeemistä, kundi tankkas auton, tarkasti halutessa öljyt ja täytti pissapojan nesteet. Antoi sitten mukaan semmoisen poletin, jonka sai halutessaan maksaa tiskillä, taisi olla euron verran. Nyt kävin pari päivää sitten Shellillä, ja jouduin itse tankkaamaan, en sitten tiedä ovatko tuossa luopuneet siitä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen minäkin kerran ikävöinyt entisaikojen huolto-aseman palveluja. Olin mieheni autolla liikenteessä Hgistä Raumalle. Autoon syttyi öljyvalo ja ajoin ensimmäiselle vastaantulevalle huoltamolle. Töissä oleva tyttö oli tupakalla terassilla ja huikkasi onko mulla joku hätä kun ähelsin siinä auton vieressä. Mieheni ei vastannut puhelimeen, joten etsin huoltokirjan josta löysimme vivun, että saa etupellin auki. Sitten sieltä mustan muovimoottorin syövereistä piti etsiä se öljyjuttu. Mutta mitä öljyä? Vihdoin löysin autosta jonkun santerin salalokeron jossa oli tilkka Mobil1:ä ja ostin samanlaisen. Mutta kuinka paljon sitä kuuluu laittaa? Tyttö keksi, että siinä on se tikkujuttu. OK. No pelti kiinni, mutta se ei menekään vaan jää johonkin kiirastuleen lonksumaan. Onks tääl joku mist pitää nyt painaa? Emmäätiä.

Odotin kokoajan, että joku rasvanyrkki olisi nortti suussa tullut takahuoneesta hieroen likaista rättiä kädessään hoitamaan tämänkin viidessä minuutissa. Mut ei tullu enää :(
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Laihialla on Hulmilla liikenneasema, nyt eri omistajalla eikä tankkauspalvelua välillä ole - välillä on, mutta entisellä oli jatkuvasti.
Kertoi että tekee melkoisen tilin vuodessa kun kysyy aina "täyteenkö, tarkastetaanko öljyt, pissapoika jne."
Lähes aina ottivat tankin täyteen, sitten isäntä vielä lirutteli sen ekan naksahduksen jälkeen lisää bensaa, sen verran että pinta näkyi jo korkin aukosta. Tuo lisä liruttelu jo yksin teki vuodessa todella suuren lisän bensan menekkiin.
Ansaisti varmasti palkkansa tuolla.
 

Nick Neim

Jäsen
Lähes aina ottivat tankin täyteen, sitten isäntä vielä lirutteli sen ekan naksahduksen jälkeen lisää bensaa, sen verran että pinta näkyi jo korkin aukosta. Tuo lisä liruttelu jo yksin teki vuodessa todella suuren lisän bensan menekkiin.

Ei varsinaisesti liity ketjun aiheeseen, mutta eikö muut autoilijat kuin minä tätä tee? Saatan välillä napsauttaa sen pariinkiin kertaan, eikä koskaan ole tullut yli. Ehkä vähän hölmö ja turha tapa, jostain se vain on jäänyt.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
DNA:n asiakaspalvelu

On se nyt kumma kun yrittää soittaa tunnin välein asiakaspalveluun ja joka kerta saa saman vastauksen: "Asiakaspalveluun on tullut paljon puheiluita ja linjat ovat täynnä. Ota myöhemmin uudelleen yhteyttä." Siis perkele, ei pääse edes jonoon, vaan käskee ottamaan yhteyttä myöhemmin. No koska sitten pitäis soittaa??
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se nyt kumma kun yrittää soittaa tunnin välein asiakaspalveluun ja joka kerta saa saman vastauksen: "Asiakaspalveluun on tullut paljon puheiluita ja linjat ovat täynnä. Ota myöhemmin uudelleen yhteyttä." Siis perkele, ei pääse edes jonoon, vaan käskee ottamaan yhteyttä myöhemmin. No koska sitten pitäis soittaa??

Mummot soittelee asiakaspalveluun. Kannattaa lähettää sähköpostia, vastaus tulee puolessa tunnissa.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Mummot soittelee asiakaspalveluun. Kannattaa lähettää sähköpostia, vastaus tulee puolessa tunnissa.

Joo, totesin myös sen helpommaksi. Lähinnä kiukuttelun kohde oli se että ei edes pääse jonoon. Olkoonkin että puhelinjonossa sitten jonotettaisiin se 20min.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mummot soittelee asiakaspalveluun. Kannattaa lähettää sähköpostia, vastaus tulee puolessa tunnissa.

Toimii nykyään myös toiseen suuntaan, eli jos on joku lähes pelkästään työikäisten ja sitä nuorempien käyttämä palvelu, jonka asiakaspalveluun haluaa saada yhteyden, niin soittamalla voi päästä yllättävän nopeasti läpi. Itse koin tämän toimivaksi ruutu+ reklamoinnissa; olin lähettänyt parikin sähköpostia pitkine sepustuksineen ilman vastausta, mutta kun asialla alkoi olla kiire, soitin, pääsin heti läpi, selitin asiani kahdella lauseella ja sain haluamani hyvityksen.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Gigantti on kyllä ihme paikka..

Tänään neljän aikaan oli kiire metsästää uutta puhelinta kun vanhan hajotin. No ei siinä mitään tsekkasin hinnan netistä ja lähdin samanlaista hakemaan. Paikanpäällä pyörittyäni löydän puhelimen ja hintalapussa lisää 35€. No ei siinäkään mitään kun myyjä tulee kyselemään niin kerroin hintaerosta, no myyjä sanoo että pistetään sitten verkkokaupan hintaan, mutta varasto on tyhjä joten myyjä kysyy voinko ensiviikolla palata? Kerron pohtivani erivaihtoehtoja sitten ja lähden liikkeestä.

No kotiin päästyäni menen Gigantin verkkokauppaan ja tilaan saman luurin, menee 5 minuuttia ja tulee viesti että puhelimesi on noudettavissa.. Äkkiä meni se viikko.. Harmi etten päässyt samalta myyjältä luuria hakemaan kun liike oli juuri menossa kiinni, enkä olisi kotoa sinne ehtinyt. Huomenna sitten.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Heh, ostin pari viikkoa sitten erään pakasteen Keskon kaupasta (Pirkka-merkkinen tuote), no sisällä oli väärää tuotetta. Ilmoitin Keskolle samantien tuosta, että jos virhettä ei ole vielä tuotantolinjalla huomattu, niin voivat tehdä asialle jotain. Tuotteen hinta oli muistaakseni 4.29€. Nyt tänään tuli postissa 5€ tuotehyvitys. Sinänsä hyvää asiakaspalvelua ja periaatteessa jäin 0.7€ + tuote voitolle tuosta. Mutta sinänsä aika naurettava summa kyseessä ja jotenkin päättelisin että virhettä ei oltu huomattu tai käsitelty koska tuotetta vielä oli kaupassa.

S-ryhmän kaupassa kävi joskus melkein samalla tavalla, kyseessä tosin oli vielä halvempi tuote (myöskin kaupan omaa merkkiä) ja ilmoitin siitä sähköpostilla. Palkkioksi tuli 20€ lahjakortti.

Ei sillä että olisin kiittämätön tai pettynyt, mutta joku saattaisi hyvinkin ottaa tuon vittuiluna :)
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Gigantti on kyllä ihme paikka.....

...... Huomenna sitten.

Valitettava totuus Gigantin toiminnasta. Myyjät valehtelevat asiakkaille että kyseistä tuotetta ei ole, jotta myyntikatteet pysyvät oikeina. Monesti kampanjatuotteita on varastossa vielä paljon jäljellä, mutta niitä ei myyjät saa myydä kuin tietyn määrän päivässä. Ja tämä ohjeistus tulee yleensä suoraan pääkonttorilta, tosin monesti liikkeet itsekin myyntimääristään tappiotuotteissa päättävät.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulipa tässä mieleen eräs pari vuotta vanha tapaus PlusTV:n kanssa.

Olisin halunnut saada UrhoTV:n näkymään Espoossa sijaitsevassa kodissani. Aikani selviteltyäni tilasin PlusTV:n kautta jonkin mini-kanavapaketin, johon siis kuului Urhon lisäksi pari-kolme muuta kanavaa, hinnan ollessa muistaakseni luokkaa kympin kuussa. Aluksi ei tuntunut tapahtuvan mitään, mutta lopulta selvisi, että kyseinen kioski oli lähettänyt isälleni laskun varustettuna hänen nimellä ja osoitteella (Jyväskylään).

Matkan varrella kympin maksanut mini-kanavapaketti oli muuttunut joksikin super-malliksi, jossa näkyivät kaikki formulat ja mtv3 faktat sun muut ja hintakin oli pompsahtanut lähes viiteenkymmeneen euroon kuussa. Hauskinta oli kuitenkin se, että isäni oli kyllä saanut laskun pariksi kuukaudeksi eteenpäin, muttei katselukorttia, jolla olisi voinut katsoa kyseisiä kanavia.

Selvisi, että koska joskus reilut viisi vuotta sitten asuessani vielä vanhemmillani olimme tilanneet PlusTV:ltä jonkinlaisen kanavapaketin, mutta olimme jo tuolloin irtisanoneet sen ja asianmukaisesti palauttaneet katselukortin. Kyseinen kioski oli kuitenkin sitä mieltä, että jos sieltä jotain minun nimellä tilataan, se menee vanhempieni osoitteeseen ja kyllähän niillä se vanha korttikin vielä löytyy. Kun isäni laittoi sähköpostia asiakaspalveluun ja tapaus alkoi selvetä, he kysyivät kuulema pariinkin otteeseen, että tunteeko hän minunnimistä henkilöä, "hänellä voisi olla asiasta tietoa". Ja tarvitseeko edes sanoa, että Espoon kotiini tilausta tehdessäni ilmoitin asuvani kaapelitaloudessa, kun taas porukoilla näkyy telkkari antennin kautta.

Onneksi sentään saimme tilaukseni peruttua eikä mistään tarvinnut maksaa, vaikka PlusTV oli ehtinyt jo siirtää laskun perintään. Ei ole muuten sen jälkeen tilattu sieltä kanavia.
 
Viimeksi muokattu:

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Olisin halunnut saada UrhoTV:n näkymään Espoossa sijaitsevassa kodissani.

Ja tarvitseeko edes sanoa, että Espoon kotiini tilausta tehdessäni ilmoitin asuvani kaapelitaloudessa, kun taas porukoilla näkyy telkkari antennin kautta.

Onneksi sentään saimme tilaukseni peruttua eikä mistään tarvinnut maksaa, vaikka PlusTV oli ehtinyt jo siirtää laskun perintään. Ei ole muuten sen jälkeen tilattu sieltä kanavia.

Ymmärsinkö nyt oikein, että tilasit ihan tarkoituksella kaapelikotiisi kanavapaketin antennioperaattorilta ja ihmettelet kun homma meni vähän vituiksi?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vähän nauratti sama itseänikin. Plus TV ei ole siis koskaan tarjonnut mitään palveluita kaapelitalouksiin.

Mutta silti sujuvasti yrittävät myydä kenelle tahansa mitä tahansa?

Vaikka asiakkaat paljon valittavat turhasta, niin kyllähän maailma on myös järkyttävän täynnä tapahtumia missä myyjä ei vain osaa. Eikä häntä varsinkaan kiinnosta ja miksi kiinnostaisi sillä liksalla.

Mitenköhän tämän saisi korjattua? Ei ole muuttumassa eli jatkossakin myyjät nauraa asiakkaille ja asiakkaat kirjoittaa nettiin kokemuksistaan.

Sain eilen oikein hyvää palvelua eräässä liikkeessä minne jouduin jalkautumaan. Oikeastihan homma meni niin, että sieltä piti soittaa minulle milloin kannattaa tulla. Aikaa kului ja alkoi näyttää siltä, että nyt ei taida tytöt soittaa, niin menin kysymään. Kannatti mennä ja kaikki meni hyvin. Hieman toki ihmetyttää miksi ei sitten ehditty tai viitsitty soittaa, mutta ei kai sitä kaikkea aina ehdi tai huomaa. Tai sitten vain se, että ei kiinnosta.

Hankalia asioita.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän nauratti sama itseänikin. Plus TV ei ole siis koskaan tarjonnut mitään palveluita kaapelitalouksiin.
Mutta silti sujuvasti yrittävät myydä kenelle tahansa mitä tahansa?

Niinhän se taisikin mennä - menin PlusTV:n nettisivuille ja tilausvaiheessa ei muistaakseni ollut mitään ongelmaa, mutta vasta kaikenlaisen hässäkän ja heidän asiakaspalvelunsa sekoilun jälkeen selvisi, etteivät he tosiaan tarjoa kaapelitalouksiin mitään.

Eli osittain myös omaa tyhmyyttä - se piti silloin aikanaankin myöntää - mutta en silti usko olevani tämän tarinan hölmö. Sieltä suunnasta olisi voinu ilmoittaa meikäläiselle pelkkää antennitalouksien palvelu, mutta päätettiinkin siis lähettää pelkkä lasku ilman katselukorttia täysin eri osoitteeseen.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Tuotteen hinta oli muistaakseni 4.29€. Nyt tänään tuli postissa 5€ tuotehyvitys. Sinänsä hyvää asiakaspalvelua ja periaatteessa jäin 0.7€ + tuote voitolle tuosta. Mutta sinänsä aika naurettava summa kyseessä ja jotenkin päättelisin että virhettä ei oltu huomattu tai käsitelty koska tuotetta vielä oli kaupassa.

Ei sillä että olisin kiittämätön tai pettynyt, mutta joku saattaisi hyvinkin ottaa tuon vittuiluna :)

Työkaveri sai Valiolta peräti 9€, kun hän löysi jugurttipurkista pienen koppakuoriaisen ja lähetti sen kannen kera Valiolle.

Toinen työkaveri oli aikoinaan reklamoinut jostain leipäpaketista jollekin leipäfirmalle. Hetken päästä oli tullut kotiin kirje, että postissa odotaa iso paketti ko. leipomolta. Työkaveri jännittyneenä, että mitähän siellä mahtaa olla! No, paketista paljastui 5kg sokerikorppuja! :D Tuo jos mikä haiskahtaa vittuilulta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös