UPSin kautta on pari kertaa tullut tilauksia. Ensimmäisellä kerralla kuski soitteli ja kysyi miten olen himassa. Hienoa palvelua häneltä, velvollisuuttahan heillä ei ole soittaa eikä työkännyköitä ole, vaan omaan laskuun joutuu soittelemaan jos soittaa. Tokalla kerralla muistaakseni tuli vaan ovelle ja satuin olemaan kotona. Kolmas tilaus jonkin aikaa sitten oli ongelmallisempi, kun nykyisessä rappukäytävässä on ovikoodi. Oli yrittänyt kahdesti tuoda pakettia, mutta homma tyssännyt ovikoodiin ja seurantakoodilla löytyi vaan tietä että "2nd attempt made", kolmannellahan olisi käynyt niin kuin Ruutuässälle. Soitin sitten asiakaspalveluun (pohjoismaiden yhteinen eli englanninkielinen), annoin ovikoodin ja onnekseni samana päivänä tuli vielä kuljettaja tuomaan paketin.
Vähän sekavaa tekstiä, mutta kai siitä selvän saa. UPS:llä tosiaan todella huonoa, että kuljettajilta ei tule mitään soittoa että oletko himassa tai vaikka sitten siinä rappukäytävällä että "mikäs on ovikoodi?"
Vähän sekavaa tekstiä, mutta kai siitä selvän saa. UPS:llä tosiaan todella huonoa, että kuljettajilta ei tule mitään soittoa että oletko himassa tai vaikka sitten siinä rappukäytävällä että "mikäs on ovikoodi?"