Siis mä olen jo pitkään ihmetellyt sitä, miten jotkut voivat pitää Hesburgeria McDonaldsia parempana. Hesestähän saa kalliimmalla hinnalla huonompaa ruokaa. Ja sen ruuan lisäksi lähes kaikki muutkin asiat ovat siellä huonompia.
Tähän McDonald's vastaan Hesburger väittelyyn pitää todeta, että kyllähän mäkkärin hampurilaisissa on paljon enemmän makua kuin Hesburgerin vastaavissa. Se on se majoneesi jo itsessään, joka minun mielestäni tekee McDonald'sista houkuttelevamman, jos näistä kahdesta pitää valita. Jos ketjuista noin muuten puhutaan, niin kyllähän Rolls hakkaa minun mielestäni nämä kummatkin 6-0. Mikäli tulee oltua pidemmällä reissulla tien päällä, niin Rolls on ihan hyvä vaihtoehto, mikäli sellainen tulee vastaan. Silloin sitä aina ajattelee omaa tyhmyyttään, että miksi ei tule käytyä Rollsissa, kun hampurilaista tekee mieli, vaan valitsee McDonald'sin tai Hesburgerin.
Kun asiakaspalvelua käsittelevässä ketjussa ollaan, niin pitääkin mainita Jyväskylän Seppälässä sijaitseva Q-katsastus. Kävin kuukausi sitten katsastamassa autoni ko. liikkeessä. Muuten asiakaspalvelu oli ihan miellyttävää, mutta pikkuisen ihmetytti, kun katsastusmies oli jättänyt avaimen autoni virtalukkoon ja virrat päälle, kun oli autoni katsastanut. Vähän kyllä syletti. Siihen aikaan, kun olin liikkeellä, niin oli vielä suhteellisen paljon porukkaa liikekannalla. Huonolla tuurilla jonkun auto vielä pöllitään, jos tuolla on ihan yleisenä tapana jättää avaimet virtalukkoon ja joku on hitaampi liikkeissään. Muualla en ole vastaavaan käytäntöön törmännyt ja tuo vähän ihmetytti.
Viimeksi muokattu: