Muutimme tuossa rouvan kanssa uuteen asuntoon ja asunnossa ei ollut kaihtimia. Rakennuttajalle oli kuitenkin tehty tarjous Tampereen Kaihdin Tuotteen toimesta (kyllä, nimi on Tampereen Kaihdin Tuote eikä Kaihdintuote) niin, että kaikki ikkunat oli mitattu eli tarvittaisiin pelkkä asennuskeikka.
Juhannuksen jälkeisenä perjantaina meillä oli sitten käyty. Kaihtimet oli paikallaan juuri sellaisina kuin oli sovittu. Mutta ilmeisesti asentajilla oli vähän paskempi päivä. Kaikki ikkunan aluset täynnä pouksesta tullutta purua, kaihtimien käärepaperit lattialla, narunpätkät jätetty leikkauskohtaan yms. Meillä on kaksi kissaa, joiden ruokakipot on keittiön ikkunan alla ja kipotkin olivat täynnä purua.
Laitoimme alla olevan palautteen maililla menemään:
"Hei,
Tilasimme teidän kauttamme uuteen asuntoomme kaihtimet. Kaihtimet on käyty asentamassa tänään. Haluan jättää tästä palautetta. Kaihtimissa ei ole vikaa, näyttävät hyvältä ja ovat sellaiset kuin olemme tilanneet. Olen kuitenkin pettynyt asennukseen jälkeiseen toimintaan, koska asuntomme on nyt täynnä sahanpurua, kuljetuspaperia ja narunpalasia.
Olen ollut käsityksessä ja näin aina on itseasiassa tapahtunutkin, että jos olemme tilanneet jonkin asennuksen, asentaja korjaa jälkensä, mutta näin ei ilmeisesti teidän tapauksessa ole. Tämän perusteella olen pettynyt toimintaanne, enkä voi suositella palveluitanne kenellekään.
Ystävällisin terveisin
XXXXX XXXXXX"
Ketään ei ole reilun viikon aikana vaivaantunut vastaamaan palautteeseemme. Hyvin ne vetää.