Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 939 999
  • 6 860

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Autossa rupesi ratti täristämään ja pysähdyttyäni huomasin toisen eturenkaan löystyneen silmissä. Vähän aikaa asiaa tutkittuani huomasin siinä ison ruuvin pystyssä. Eikun auton kanssa paikalliselle Teboilille, auto sisään ja kahdenkymmenen minuutin kuluttua matka jatkui. Tuskin ehdin lounaani syödän siinä välissä ja kustansi 33 egeä. Oispa aina näin helppoa ja sujuvaa.

StevieY
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En voi silti kuin ihmetellä kolmen ensiksi vastanneen ihmisen epäpätevyyttä tuollaiseen ammattiin, jossa pitäisi tietää mitä palveluita heille kuuluu.

Minä en. Vaikuttaa siltä, että soittosi meni contact centeriin, jossa hoidetaan useiden eri firmojen puhelinasiakaspalvelua. Itse oli aikoinani contact centerissä töissä, jossa hoidimme noin 50 eri lafkan asiakaspalvelua. Selvähän on, ettei asiakasyritys ollut jokaisesta yksityiskohdasta maininnut ja vaikka olisi, ei niitä vaan voi muistaa/tietää. Nihkeimpiä olivat ne tilanteet, jossa jotain asiaa ei tiennyt, mutta soittopyyntöäkään ei voinut ottaa asian selvittämistä varten, koska asiakasyritys oli tämän kieltäntyt. Niin, joillekin firmoille "asiakaspalvelu" on vain välttämätön paha.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköhän tässä ole kyse siitä, että Samsungilla ja Veikon koneella on ollut joku yhteinen sopimus siitä, että Veikon koneen kautta myydyillä koneilla tällainen takuu on, eli ts. ei ole Samsungin läppäreiden huollon "vakituinen" käytäntö.
Eikä pelkästään yritysten, vaan myös tuote-erienkin välillä. Nouto/palautus takuuta voi olla kaupassa A tuotteella A ja kaupassa B tuotteella B, mutta ei kaupassa A tuotteella B eikä kaupassa B tuotteella A. Ja seuraavalla viikolla, kärjistetysti, voi tilanne olla päinvastoin.
Ja jotta vieläkin saadaan sekavammaksi, on eri firmoilla erilaisia takuulaajennuksia, joita välillä sidotaan "näkymättömästi" tuotehintaan mukaan.
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Jaa että miten tuo on mahdollista? Noh, tekstiviestit ovat joissain tapauksissa "ennakoivia" ja muissa tapauksissa triggerinä on tietynlainen viivakoodikäsittely, tämä vaan ei taida huomioida sitä, missä tapahtuma tehdää.

Ja tuo Tampereen kautta kierrätys perustuu vain ja ainoastaan siihen, että tuossa ne rungot liikkuu joka ainoa päivä ja kustannustehokkain, v'hiten säätöä ja siten nopein tapa on laittaa ne uudelleen Perkkoonkadun myllyynja lajitella uudelleen.

Tästä tuli mieleen, että kaveri tilasi taannoin Saksasta jonkun paketin, jonka postin piti toimittaa perille. Paketin kanssa kävi vain sellainen pikku moka, että joku postissa ilmeisesti näpytteli postinumeron väärin järjestelmään (tai no minähän en tiedä miten niitä käsitellään, mutta paketissa kuitenkin oli ihan oikea postinumero). Ja sitten siihen pakettiin tulostui viivakoodi jonka perusteella lajittelu ilmeisesti tapahtuu. Kyseinen paketti matkusti Vantaan lajittelukeskuksesta kolme kertaa sinne väärän postinumeron konttoriin, ennenkuin sieltä sitten lopulta lähetettiin se taksilla oikeaan osoitteeseen. Postinumerossa oli siis kaksi numeroa vaihtanut paikkaa ja siitä tämä ongelma. Lopulta asia hoitui ihan hyvin, mutta aika monta kertaa kyseistä pakettia kuljetettiin edestakaisin.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tutzban esimerkissä lienee kyse asiakaspalvelun ulkoistamisesta, kuten Gellner ja Kipa84 kirjoittivat.
Tällä haetaan usein kustannussäästöjä ja myös kustannusten seuraaminen helpottuu. Kuten muussakin ulkoistamisessa.
Varsinkin sesonkiluontoisilla aloilla ulkoistaminen tuo säästöjä, kun kiinteät kustannukset ovat pienemmät hiljaisempana aikana.

En tiedä, mihin Normark on ulkoistanut asiakaspalvelunsa.
Hajosi virvelistä osa ja tarvitsin varaosaa. Laitoin kaksi sähköpostia viikon välein, kumpaakaan ei vastattu mitään.
Soitin aspaan. Yhdistivät huoltoon, mutta sieltä ei vastattu. Jätin soittopyynnön, mutta takaisin ei soitettu.
Shimanon kelat ovat toimineet hyvin ja olen ollut tuotteisiin tyytyväinen. Mutta tälläinen "palvelu" laittaa kyllä miettimään, mistä perheen seuraavat kalastusvälineet ostetaan ja kenen maahantuomia.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ehkä ihan puhtain esimerkki asiakaspalvelusta, mutta vähän sinne päin.

Kaverin isäukko, joka on todella kiltti ja asiallinen mies kertoi viime talvisesta polvioperaatiostaan. Leikkaus oli buukattu aikaisin aamulle ja mies tuotiin pojan toimesta yksityisen lääkäriaseman eteen jotain 10 vaille kahdeksan. Ulkona oli todella pureva 20 asteen pakkanen ja mies huomasi tietenkin että aseman ovet ovat vielä kiinni. Ovien takana kuitenkin kuljeskeli vartija, jolle mies viittoili että pääsisikö sisään lämpimään. Vartija oli koputtanut sormellaan kelloaan ja pudistellut päätään. Niinpä vanhempi mies keppien kanssa seisoskeli vielä 10 minuuttia pakkasessa.

No, myöhemmin leikkaussalissa lääkäri tuli vielä juttelemaan ennen leikkausta ja kyseli fiiliksiä. Mies mainitsi ohimennen aamuisesta tapauksesta. Hän on oikeasti niin vaatimaton henkilö, ettei mitään numeroa tuosta tehnyt, mutta mainitsi kuitenkin. Lääkäri oli kuulemma viitisen sekuntia katsonut silmät pyöreänä täysin äimistyneenä ja sitten melkein raivostunut. Pyyteli anteeksi kuin jokin suurenkin luokan rikos olisi tapahtunut ja luvannut, että varmistaa henkilökohtisesti ettei kyseinen vartija ikinä ole lähelläkään heidän toimipisteitään. Vielä leikkauksen jälkeenkin lääkäri oli toistellut anteeksipyyntöjään. Sinänsä toki ymmärrettävää ettei lääkäri ollut hirveän innoissaan, kun suolaista hintaa maksava potilas ottaa vastaan vittuilua.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kehutaanpa välillä.

Yritys: Keski-Suomen Kodinkonehuolto, Jyväskylä

Pesukone hajosi. Soitto kyseiseen yritykseen. Ystävällisen kuuloinen henkilö selasi kalenteriaan ja saatiin kotikäynti jo seuraavalle päivälle. Sitten hän kysyi, millainen vakuutus taloudessa on. Tiedon saatuaan hän neuvoi kädestä pitäen, kuinka korvaus tulee hakea ja ilmoitti, että kunhan hän ensin katsoo mikä koneessa on vikana, hän ilmoittaa tarkan hinnan, paljonko huolto osineen tulee maksamaan. Niin myös teki. Kaiken lisäksi homma pelasi alusta loppuun aivan kaikkinensa juuri kuten olimme sopineet. Ja nopeasti. Myös vakuutusyhtiö toimi nopeasti ja rahat ilmestyivät tilille.

Suosittelen muillekin tämän yrityksen palveluita!
 

Timppa73

Jäsen
Eiköhän tässä ole kyse siitä, että Samsungilla ja Veikon koneella on ollut joku yhteinen sopimus siitä, että Veikon koneen kautta myydyillä koneilla tällainen takuu on, eli ts. ei ole Samsungin läppäreiden huollon "vakituinen" käytäntö..
Kyllähän tästä paistaa tapauksessa läpi se, että Veikon koneen heppu on ns "on-site care pack" aktivoimatta ja hoitanut sen kuntoon tuossa aikaisemmassa soitossa (yleensä näissä esim tarjouksissa myydään onsite 36kk takuulla laitteita, jossa valmistajan suuntaan kaksi tuotetta: laite+36kk onsite carepackista).
Nyt kun soitit sitten takaisin, otti sama heppu casen hoitoon kun on-site huolto aktivoitu (näkyy muille henkilöille vasta seuraavan takuutietokannan päivitysajon jälkeen, eli max 24h kuluttua), jotta saat laitteen huollon tilattua heti.
- Nimimerkillä entinen, ja siksi onnellinen, takuuhuoltojen esimies.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kohta vaihtuu pankki saatana! Eipä siinä mitään, että Sampolla verkkopankin toimivuuden historia on onnettoman heikko ja jotenkin tuntuu, että niitä ihme jumeja kaupan kassalla sattuu enemmän kuin avokin OP:n kortille.

No, oma Jakomäki-visa, eli Visa Electron on ollut keväästä lähtien halki, mutta toimivassa kondiksessa. Huhtikuun lopussa tilasin verkkopankista kortin ja toimitusaika on 7-9 päivää tms. No eipä näkynyt, kesäkuun alussa menin sitten konttoriin ja kysyin mikä tilanne ja oltiin todella pahoillaan ja lähetettiin pikana tilaus ja siinä menee 5 päivää max. No eipä tullut, maanantaina soitin asiakaspalveluun ja siellä oltiin todella pahoillaan. Sanottiin, että soittelevat takaisin että "mikä tää oikeen on tää kortin tilanne". Kumma juttu, eipä ole soittaneet.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kohta vaihtuu pankki saatana! Eipä siinä mitään, että Sampolla verkkopankin toimivuuden historia on onnettoman heikko ja jotenkin tuntuu, että niitä ihme jumeja kaupan kassalla sattuu enemmän kuin avokin OP:n kortille.

No, oma Jakomäki-visa, eli Visa Electron on ollut keväästä lähtien halki, mutta toimivassa kondiksessa. Huhtikuun lopussa tilasin verkkopankista kortin ja toimitusaika on 7-9 päivää tms. No eipä näkynyt, kesäkuun alussa menin sitten konttoriin ja kysyin mikä tilanne ja oltiin todella pahoillaan ja lähetettiin pikana tilaus ja siinä menee 5 päivää max. No eipä tullut, maanantaina soitin asiakaspalveluun ja siellä oltiin todella pahoillaan. Sanottiin, että soittelevat takaisin että "mikä tää oikeen on tää kortin tilanne". Kumma juttu, eipä ole soittaneet.

2008 vaihdettiin Sampo-pankista toiseen pankkikonserniin. Maallikon mielestä yksinkertainen toimenpide kuin lainan eräpäivän muutos (seuraavasta kuukaudesta alkaen) 4 päivää eteenpäin 16->20. päivä ei oikein onnistunut. Vaati 3 puhelinsoittoa, 4 verkkopankkiviestiä ja 2 pankissa käyntiä.

Tämän lisäksi samaan aikaan tulivat Danske Bank kuviot ja muut ongelmat, mutta tuo oli kyllä jotain niin jäätävää toimintaa, että kiitos hei. Ei paljon painanut se, että oli tili ollut 1977 vuodesta Sampo-pankissa.

Nykyiseen pankkiin olemmekin olleet erittäin tyytyväisiä, asiakaspalvelu pelaa ja yhteydenottoihin vastataan hyvin sujuvasti.
 

Jeffrey

Jäsen
Nykyiseen pankkiin olemmekin olleet erittäin tyytyväisiä, asiakaspalvelu pelaa ja yhteydenottoihin vastataan hyvin sujuvasti.

Itselläni on käytännössä täysin vastaavat kokemukset, mutta pankki vain vaihtui OP:sta Sampoon. Sampon asiakkaana nyt kolmisen vuotta mennyt ja helevetin tyytyväinen täytyy olla. Hommat toimii, minut otetaan tosissaa ja noh mistään hinnasta en enää vaihtaisi ainakaan osuuspankkiin. Vaikka osuuspankin asiakkaana tuli oltua se 20 vuotta.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Pankkien sisälläkin on eroja. Itse olen osuuspankissa, mutta "kotikonttorini" on pienen osuuspankin pieni sivukonttori. Vähän työntekijöitä, mutta myös vähän asiakkaita. Verkkopalveluviesteihin vastaukset tulevat pikaisesti ja voin käytännössä chatata sen avulla, jos on tarvis. Haittapuolena on se, että esim. nyt loma-aikana aiheuttaa pientä hidastelua, mutta muuten ok.

Ihmettelen kyllä, miten tämä sivukonttori on vielä pystyssä. Itse en ole siellä elämäni aikana asioinut paikan päällä kuin ehkä 5 kertaa, mutta hyvin toimii muuten asiat aina. Jos pitää jotain allekirjoittaa tai hakea yms, niin lähettävät Turkuun mihin toimipisteeseen haluan.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Täytyy kehua Dressmania. Tarkoituksena oli hankkia peruspuku, eli ei myymälän kalleinta eikä laadukkainta mutta joka käy juhlaan kuin juhlaan. Itselleni on aina hankala löytää sopivia vaatteita; jos vyötärö on sopiva, niin lahkeet on ylipitkät jne. Erittäin pätevän oloinen mies esitteli heti muutaman vaihtoehdon, ja sanoi mielipiteensä mallista, väristä yms. joista itse nyt en juuri tajua mitään. Jaksoi kärsivällisesti penkoa varastosta sopivia housuja kun sopivia ei millään tuntunut osuvan mistään mallistosta ja lopulta löysikin hyvin istuvat. Lisäksi annoin kaverille suht vapaat kädet valita itse pukuun sopiva paita ja kraka ja mielestäni myyjä teki erittäin osuvat valinnat joista valitsin itselleni mieleisimmät. Erittäin tyytyväinen siis Dressmanin myyjään ja palveluun jolla oli selkeästi aikaa opastaa vaatevalinnoissa lähes ummikkoa ja joka jaksoi penkoa varastoja pitkäänkin sopivien housujen löytämiseksi.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy kehua Dressmania. Tarkoituksena oli hankkia peruspuku, eli ei myymälän kalleinta eikä laadukkainta mutta joka käy juhlaan kuin juhlaan. Itselleni on aina hankala löytää sopivia vaatteita; jos vyötärö on sopiva, niin lahkeet on ylipitkät jne. Erittäin pätevän oloinen mies esitteli heti muutaman vaihtoehdon, ja sanoi mielipiteensä mallista, väristä yms. joista itse nyt en juuri tajua mitään. Jaksoi kärsivällisesti penkoa varastosta sopivia housuja kun sopivia ei millään tuntunut osuvan mistään mallistosta ja lopulta löysikin hyvin istuvat. Lisäksi annoin kaverille suht vapaat kädet valita itse pukuun sopiva paita ja kraka ja mielestäni myyjä teki erittäin osuvat valinnat joista valitsin itselleni mieleisimmät. Erittäin tyytyväinen siis Dressmanin myyjään ja palveluun jolla oli selkeästi aikaa opastaa vaatevalinnoissa lähes ummikkoa ja joka jaksoi penkoa varastoja pitkäänkin sopivien housujen löytämiseksi.

Heh, täähän oli kuin kopio omasta sunnuntaisesta Dressman-reissustani. Tuttujen häät tulevana viikonloppuna ja pukukaupoille siis marssin edullista pukua etsimään. Itelläni ei noista myöskään ole mitään hajua, mutta riitti kun kertoi housujen vyötäyönympäryksen niin samantien osasi (nais)myyjä valita sopivat. Kertoi myös että hirveästi ei ole, ainakaan edullisissa puvuissa, vaihtoehtoja koska mallin pitää olla sellainen jossa on normaalia pidemmät hihat. Olen siis 190cm pitkä. Kraka pitikin sitten hakea muualta kun emäntä halus että se mätsää hänen puvun väriin... :b
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Sampon asiakkaana nyt kolmisen vuotta mennyt ja helevetin tyytyväinen täytyy olla. Hommat toimii, minut otetaan tosissaa ja noh mistään hinnasta en enää vaihtaisi ainakaan osuuspankkiin.

Itse olen koko elämäni ollut Sampon asiakas, enkä ikinä vaihtaisi mihinkään muuhun pankkiin! Edes silloin kun oli näitä erinäköisiä ongelmia korttien, verkkopankkien yms kanssa, en hetkeäkään harkinnut vaihtavani. Tässä yksi päivä jälleen kävin Sampon konttorissa asioimassa ja jälleen sain aivan erinomaista asiakaspalvelua. Tili muutoksissa naisvirkailija kertoi todella huolellisesti kaikki vaihtoehdot ja ohessa suositteli muutamia hyviä muutoksia, kerrankin tälläinen blondikin ymmärsi mistä puhutiin.

Olen aina saanut Sampossa todella loistavaa palvelua, minkä vuoksi pienet kortti ongelmatkin voi suodattaa ;)
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy kehua Dressmania. ... aina hankala löytää sopivia vaatteita; jos vyötärö on sopiva, niin lahkeet on ylipitkät jne. ....

Heh, haet vaatteita Dressmanilta ja ihmettelet ettei sopivaa löydy. Menehän joskus johonkin oikeaan miestenvaateliikkeeseen tai vaikka stockan miestenvaatteisiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh, haet vaatteita Dressmanilta ja ihmettelet ettei sopivaa löydy.
Mitä höliset? Löytyihän sieltä sopivat kuteet. Luepa Kipa84:n viesti uudelleen, ihan vaan huvin vuoksi. Eipähän tarvinnut taaskaan odotella järin kauaa, että joku tuli pätemään ja vertailemaan Dressmannia mm. Stockmanniin. Tähän väliin sopisi mainiosti schollin paluu palstalle, vaikkapa mainioiden paidansilitysohjeiden kera.
 

Wolves

Jäsen
Heh, haet vaatteita Dressmanilta ja ihmettelet ettei sopivaa löydy. Menehän joskus johonkin oikeaan miestenvaateliikkeeseen tai vaikka stockan miestenvaatteisiin.

Dressmann sopii varsin hyvin vaatteiden hakuun. Siellä (ainakin Myyrmannin Dressmanissa) kun on palvelu, jossa 10-15€ hinnalla hieman väärän kokoiset housut tai takki lähetetään räätälille korjattavaksi oikeaan kokoon.

Itse olen erittäin tyytyväinen Dressmanin laatuun. Pahempaakin on nähty.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Heh, haet vaatteita Dressmanilta ja ihmettelet ettei sopivaa löydy. Menehän joskus johonkin oikeaan miestenvaateliikkeeseen tai vaikka stockan miestenvaatteisiin.

Niin, kuten jo parin muunkin kirjoittajan toimesta todettu, kyllä sieltä lopulta sopivat housut löytyi. Stocka yms. on toki erikseen ja varmaan löytyy enemmän valikoimaa, mutta hintakin on (yleensä) ihan eri luokkaa. Laadusta en sano juuta taikka jaata, mutta erittäin laadukkailta nuo Dressmaninkin vaatteet vaikuttivat hintaansa nähden.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dressmann sopii varsin hyvin vaatteiden hakuun. Siellä (ainakin Myyrmannin Dressmanissa) kun on palvelu, jossa 10-15€ hinnalla hieman väärän kokoiset housut tai takki lähetetään räätälille korjattavaksi oikeaan kokoon.

Itse olen erittäin tyytyväinen Dressmanin laatuun. Pahempaakin on nähty.

Myyrmannin Dressmanissa on myös yksi erittäin nasta myyjä, joka paitsi kertoo reippaasti ja kursailematta oman mielipiteensä tyylikysymyksistä myös harrastaa juuri sopivaa pientä flirttailua. Täydet pinnat palvelusta, vaikka eihän Dressman juuri laadulla pysty kilpailemaan.
 

Wolves

Jäsen
Myyrmannin Dressmanissa on myös yksi erittäin nasta myyjä, joka paitsi kertoo reippaasti ja kursailematta oman mielipiteensä tyylikysymyksistä myös harrastaa juuri sopivaa pientä flirttailua. Täydet pinnat palvelusta, vaikka eihän Dressman juuri laadulla pysty kilpailemaan.

Taitaa olla sama nainen (olettamuksella), joka myi minulle koko satsin (Puku, Paita, Kravaatti, Vyö + muuta), kun tarkoituksena oli vain ottaa pelkkä puku. No onneksi hinta vain tuplaantui :)

Siitä olen täysin samaa mieltä, että Dressmanissa olen saanut parasta palvelua vaatteiden ostoon liityen, kuin missään muualla.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Siitä olen täysin samaa mieltä, että Dressmanissa olen saanut parasta palvelua vaatteiden ostoon liityen, kuin missään muualla.
Hyvää on kyllä palvelu, varsinkin kun otetaan huomioon että saavat aika heikkotasoista kudetta myytyä vaikkei tarkoitus olisi ostaakaan mitään. Minullekin on näin tapahtunut.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siitä olen täysin samaa mieltä, että Dressmanissa olen saanut parasta palvelua vaatteiden ostoon liityen, kuin missään muualla.
Itsekin kiinnittänyt tähän huomiota, eri myymälässä tosin. Palvelu pelaa erinomaisesti.

Eniten kyseisessä liikkeessä häiritsee kauluspaitojen leikkaukset. Yksikään kauluspaidoista ei ole tehty normaalivartaloisille tai hieman hoikemmille miehille.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Soneraa täällä on jo kommentoitukin (allekirjoittanut mukana). Eräänä päivänä sain kyllä puntaroitavaa, että pitäisikö itkeä vai nauraa.

Kävin diilaamassa Elisa-kaupassa uuden liittymän itselleni, kytkyni Soneran kanssa kun lähenee loppuaan. Noh, päätin sitten mennä siitä vielä Sonera-myymälään varmistamaan numeroni siirtymisen vaivattomuuden minun kannaltani. Myyjä sitten kysyi, että koska olinkaan uuden sopimuksen tehnyt. Vastaukseni oli "äsken". Myyjä tähän: "ja aattelit tulla heti tänne marisemaan". Myyjällä oli toki pilke silmäkulmassa ja minä hyvän huumorin omaavana naureskelin tuolle. Moni ei tätä kuitenkaan olisi tehnyt, niin toistin ihan huvikseni tuon lauseen. Siihen myyjä totesi vakavana, että tarkoitti sen vitsiksi. Luuli varmaan loukanneensa minua, oikein hänelle. Pieni virne naamalla kävelin pois myymälästä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsekin kiinnittänyt tähän huomiota, eri myymälässä tosin. Palvelu pelaa erinomaisesti.

Eniten kyseisessä liikkeessä häiritsee kauluspaitojen leikkaukset. Yksikään kauluspaidoista ei ole tehty normaalivartaloisille tai hieman hoikemmille miehille.

Vaikka saatan nyt kuulostaa hieman yhdeltä toiselta palstan kirjoittajalta, niin sanottakoon kuitenkin, että eniten niissä Dressmanin paidoissa häiritsee se, että ne ovat aivan mahdottomia silitettäviä verrattuna laadukkaisiin paitoihin. Kauluspaidoissa jos missä kannattaa suosia laatua, jos haluaa säästää aikaa ja hermoja silityshommissa. Tokihan tietysti on kai niitäkin miehiä, jotka eivät itse silitä.

Mutta palvelusta edelleen plussaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös