Tilasin tuossa noin pari viikkoa sitten Saunalahden adsl-laajakaistan Hämenelinnaan, ja toivoin itse asennuspäiväksi 18.2 (heidän arvio n. 3 vkoa). Sitten tuli tilausvahvistus, jossa arvioitu asennusaika oli 17.2. Viime pe oli vastaajassa viesti, jossa toivottiin yhteydenottoa 9.2. tapahtuvaa asennusta varten. Asennuspuuhissa (ei siis avaimet käteen-periaatteella) meni alle 10 min, ja siitäkin suuri meni siihen, että asentajatiimi joutui käymään jollain läheisellä boksilla (vast., paremmin tietävät voinevat valaista, jos haluavat loistaa tiedoillaan).
Olen aika monta kauhutarinaa kuullut pitkistä odotuksista eri operaattoreiden taholta, joten olin aika yllättynyt noin nopeasta toiminnasta. Muistaakseni Vantaalla aikanaan Soneran asennus meni noin viikon yli arvioidusta. Ainoa miinus (jos nyt niin voi sanoa) on, ettei modeemi vielä ole ehtinyt perille, tosin Saunalahden toimittaman lähetyksenseurantakoodin perusteella senkin tietää jo olevan matkalla.
Olen aika monta kauhutarinaa kuullut pitkistä odotuksista eri operaattoreiden taholta, joten olin aika yllättynyt noin nopeasta toiminnasta. Muistaakseni Vantaalla aikanaan Soneran asennus meni noin viikon yli arvioidusta. Ainoa miinus (jos nyt niin voi sanoa) on, ettei modeemi vielä ole ehtinyt perille, tosin Saunalahden toimittaman lähetyksenseurantakoodin perusteella senkin tietää jo olevan matkalla.