Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 937 723
  • 6 860

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Koitin mielenkiinnosta etsiä. Avasin jokaisen sivun ja alasivun. Ei näkynyt. Nyt voi paljastaa mistä löytyy.

Ok. View Sourceakin koitin mutta väärällä sivulla. Eli tuo ei oikeasti ollut sivuilla näkyvissä. Aika harva alkaa tuommoista sorsista etsimään.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kyllä se siellä on, ihan väärässä paikassa tosin, mutta kuitenkin. Lisää ilmoittautujia?

Käyttäjän uusavuuttomuudella ei ole toimivien nettisivujen kanssa mitään tekemistä. Jos noinkin kriittistä palikkaa ei löydy ku hurjalla hakkeroinnilla, niin jossain on vikaa. Toisaalta toi saitti aiheuttaa muutenkin päänsärkyä tolla leiskalla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koitin mielenkiinnosta etsiä. Avasin jokaisen sivun ja alasivun. Ei näkynyt. Nyt voi paljastaa mistä löytyy.

Ok. View Sourceakin koitin mutta väärällä sivulla. Eli tuo ei oikeasti ollut sivuilla näkyvissä. Aika harva alkaa tuommoista sorsista etsimään.

Uusavuuttomuudella ei ole toimivien nettisivujen kanssa mitään tekemistä. Jos noinkin kriittistä palikkaa ei löydy ku hurjalla hakkeroinnilla, niin jossain on vikaa. Toisaalta toi saitti aiheuttaa muutenkin päänsärkyä tolla leiskalla.

Voi hymiö sentään.

http://www.keittiojatti.fi/eng/myymalat.php
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kohdassa, josta palauteosoite englanninkielisiltä sivuilta löytyy, on suomenkielisillä sivuilla linkki "Pyydä tarjous". Kyllä tähän tosiaan liittyy melkoista uusavuttomuutta, nimittäin kyseisen sivuston tekijältä. Mutta tietyllä tavalla on lohdullista huomata, miten liikkeen taso pysyy suunnilleen samanlaisena niin virtuaalisesti kuin paikan päälläkin. Virtuaalisesti taso on toki aavistuksen verran parempi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin, minusta vain oli huvittavaa että Designer ensin tyrmää uusavuttomuussyytökset ja sitten samassa viestissä voivottelee tuota palautekanavan puuttumista, ja Late_Show sitten ottaa uusavutonta virtuaalikädestä ja kertoo tuon sivuilta löytyvän osoitteen. Olisi varmaan pitänyt huudella asia jossain noista kielikelloketjuista.

En tarkottanu. Te ootte tymiä. Tämä on testamenttini, tästä lähtien kirjoitan vain HIFK-osioon.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Enhän tyrmännyt, päinvastoin ilmoitin olevani ylpeästi uusavuton kyseisellä tavalla. Voivottelee, niin kai sen noinkin voi tulkita jos halua siihen on. Ennen kuin poistut HIFK-osioon niin kerro, onko palauteosoite mielestäsi fiksussa paikassa ja jos itse olisit tehnyt kyiseiset sivut, olisitko laittanut sen siihen missä se nyt on? Omat vaihtoehtoni sijoitukselle ovat niinkin radikaalit kuin etusivu (kaikille liikkeille yhteinen) sekä mahdollisesti eri kaupunkien myymälöiden yhteystietosivut, jos siis jokaiselle liikkeelle haluaisi yhteydenotto-osoitteen erikseen.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Tuntematta tarkemmin kaikkia edellisen tapauksen hienouksia, niin sanon vain, että hyvää asiakaspalvelua on myös nettisivujen rakenne, logiikka ja yleisilme. Asiakaspalvelun "dialektiikkahan" on juuri siinä, että omaa psykologista silmää ja korvaa. Sitä ei ehkä tule aina mietittyä, jos ei vastaa siitä, että niitä asiakkaita - uusavuttomia eli ei - riittää tulevaisuudessakin. Tämän sanon tosin itse yrittäjänä, kun sen huonon työn tulos näkyy aika nopeasti siellä kassavirrassa, vaikka en tavaraa myykään.

Keittiöjätin sivut olivat sanalla sanoen karmeat, mutta ilmeisesti tuolla alalla on mennyt liian hyvin, liian pitkään.
 

d2uce

Jäsen
Kyllä se siellä on, ihan väärässä paikassa tosin, mutta kuitenkin. Lisää ilmoittautujia?

Ilmeisesti odottelet tähän sitä tahoa, joka on vastussa noiden nettisivujen luomisesta sekä ylläpidosta? Onkohan hänellä/heillä kirjoitusoikeuksia tänne?
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Enhän tyrmännyt, päinvastoin ilmoitin olevani ylpeästi uusavuton kyseisellä tavalla. Voivottelee, niin kai sen noinkin voi tulkita jos halua siihen on. Ennen kuin poistut HIFK-osioon niin kerro, onko palauteosoite mielestäsi fiksussa paikassa ja jos itse olisit tehnyt kyiseiset sivut, olisitko laittanut sen siihen missä se nyt on? Omat vaihtoehtoni sijoitukselle ovat niinkin radikaalit kuin etusivu (kaikille liikkeille yhteinen) sekä mahdollisesti eri kaupunkien myymälöiden yhteystietosivut, jos siis jokaiselle liikkeelle haluaisi yhteydenotto-osoitteen erikseen.


Tähän vahva sama. Olisi pieni vaiva laittaa tuo osoite selvästi esille, sillä sen löytäminen on tehty turhan vaikeaksi. Tosiaalta hyvää noissa sivuissa on se, että sieltä löytyy esim myymäläpäällikön GSM-numero, jos haluaa verbaalisesti antaa palautetta.
 

Ender00

Jäsen
Pyysittekö apua?


Itsekin joskus asiakaspalvelutöitä tehneenä niin asiakkaita on monenlaisia.

Osa uusavuttomia, jotka eivät osaa kysyä myyjältä apua ja jäävät sitten kyräilemään ja avautuvat kaameasta kokemuksestaan ystävilleen ja kuka ties keskustelupalstoille.

Niinno. Jos asiakkaasta tekee uusavottoman se, ettei enää kolmatta kertaa yritä ottaa myyjään kontaktia saatuaan kahdelta ensimmäiseltä läsnäololleen täysin välinpitämättömän reaktion, niin olen jopa ylpeästi uusavuton.

?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Enhän tyrmännyt, päinvastoin ilmoitin olevani ylpeästi uusavuton kyseisellä tavalla. Voivottelee, niin kai sen noinkin voi tulkita jos halua siihen on. Ennen kuin poistut HIFK-osioon niin kerro, onko palauteosoite mielestäsi fiksussa paikassa ja jos itse olisit tehnyt kyiseiset sivut, olisitko laittanut sen siihen missä se nyt on? Omat vaihtoehtoni sijoitukselle ovat niinkin radikaalit kuin etusivu (kaikille liikkeille yhteinen) sekä mahdollisesti eri kaupunkien myymälöiden yhteystietosivut, jos siis jokaiselle liikkeelle haluaisi yhteydenotto-osoitteen erikseen.

Siis oletko sä oikeasti uusavuton vai lukutaidoton? Totesin jo, että palauteosoite on ihan väärässä paikassa. Ja totesin myös, että tarkoitukseni ei ollut ottaa kantaa itse palaute@keittiojatti.fi osoitteen paikantamisen ja uusavuttomuuden väliseen mahdolliseen korrelaatioon, vaan lähinnä kommentoida hauskalta näyttänyttä keskustelun pätkää.

Esimerkiksi tällä sivulla palautemahdollisuus on joka sivun alalaidassa, kysy sieltä lisää, nyt munkin täytyy.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Siis oletko sä oikeasti uusavuton vai lukutaidoton?

Paha tuollaista on omasta itsestään mennä sanomaan, mutta ilmeisesti ainakin tulkitsin kello 13:40 kirjoittamasi tekstin väärin. Luulin sinun tarkoittaneen, että jos ei löydä palauteosoitetta englanninkielisiltä sivuilta, on uusavuton. Siksi kysyin, missä sen mielestäsi pitäisi olla.

Er_bai_wu aika hyvin tiivistää nettisivujen toimivuuden osana asiakaspalvelua.

Keskustelu on paisunut aika paljon isommaksi mitä osasin arvatakaan. Joku Keittiöjätin toiminnasta myönteisesti ajatteleva voisi laittaa vaikka tekstiviestin myymäläpäällikölle ja kehottaa lukemaan tämä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Olkoon mun testamentti tähän keskusteluun se, että itse joutuu/ pääsee tutustumaan työn puolesta pk-sektorin firmojen nettisivuihin mainostuottajana, etsien sieltä sisältöä spotteihin ja katsoen, että minkälaisille saitille sitä ihmisiä koittaa ohjata ja kyllä selkeä nettisivu selkeine yhteys yms. tietoineen on firmalle kullankallis. Jo pelkkä ulkoasu on sellainen mikä voi ihmisiä karkottaa tai vähintään antaa epäilyksiä yrityksen toimivuudesta. Käykääs Viialan Leipomon sivuilla ja tulkaa sitten kertomaan, että ostaisitteko sieltä mestasta niiden kuvien perusteella edes keksinpalaa.

http://www.viialanleipomo.fi/leivat/sipulirieska01.jpg

Kuvassa sipulirieska. Musta toi on vähintäänkin pelottava. :/

Sitten referenssinä http://www.kymenwiener.fi/tuotteet.asp
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Käykääs Viialan Leipomon sivuilla ja tulkaa sitten kertomaan, että ostaisitteko sieltä mestasta niiden kuvien perusteella edes keksinpalaa.

Vähän samanlaista kamaa kuin nuo karvakäsien pizzamainokset. Joka lätty näyttää siltä, että siihen olisi oksennettu päälle. Ei heikkovatsaisille.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vähän samanlaista kamaa kuin nuo karvakäsien pizzamainokset. Joka lätty näyttää siltä, että siihen olisi oksennettu päälle. Ei heikkovatsaisille.

Ja sivun kuvitukset ovat tuoreet. Samanlaisia muistan katselleeni vuosina 1997-1999. Halvalla ei saa hyvää.
Varmaan jonkun pikkupomon "nörtti-veljenpoika" koodannut sivut 3 viikon työn tuloksena.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sainpa tänään loistavaa asiakaspalvelua Sellon Vero Modassa. Nuori naismyyjä kävi oma-aloitteisesti kysymässä, miltä farkut näyttävät päällä ja tarvitsenko makutuomaria. No, tarvitsinhan minä ja vieläpä toisen koonkin. Eipä tarvinnut pukea ja riisua useampaan otteeseen, vaan tarvitsemani tuotiin sovituskoppiin ripeästi. Ja kun kerran alkuun päästiin, tarttui matkaani useampikin vaatekappale, joista yhdellekään ei ollut akuutimpaa tarvetta. Yhtään tuotetta ei pakkomyyty, eikä palvelusta jäänyt muutenkaan perseennuolemisen makua.

Kerrankin tuli shoppailusta hyvä mieli, eikä suuren suuri ahdistus niinkuin yleensä. Rahaa paloi reippaat 200€, mutta yhtään ei kaduta, enkä koe tehneeni ensimmäistäkään huonoa kauppaa. Kiitellen poistuin myymälästä ja palaan varmasti uudelleen.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Hauska episodi tänään Lahdessa Launeen Intersportissa. Olin kaverini kanssa kaupassa, ostin lätkämailaketjuunkin raportoimani CCM Vector 6.0:n, varren jäykkyys light flex. Kassoille oli melkoinen jono, ja meikäläiselle myyjiksi sattui kaksi vähän yli parikymppistä mimmiä. Tarjosin kassalle mailan sitä päätä, jossa viivakoodilaput olivat, mainiten samalla että tästä viivakoodista puuttuu puolet.

"Joo, just vielä se puoli, joka olisi tärkeämpi. Voi vitsi. Tää pitäis nyt sitten näppäillä käsin tai käydä kysymässä noilta kiekko-osaston pojilta. Äh, en mä jaksa lähteä nyt mihinkään, kai tän voi laittaa sillä muu myynti -koodilla", toinen myyjistä sitten mietti, ensin puhuen minulle ja sitten kollegalleen. Toinenkin myyjä nyökytteli.

"Mutta nyt tähän tarvii vähän jotain tarkennuksia mistä tän vois tunnistaa", mimmi jatkoi ja pyöritteli mailaa hetken. "Mä laitan ton Light Flex, se kuulostaa hyvältä!"

Tässä vaiheessa oli tulla totaalirepeäminen! Hellyyttävä tapaus. En missään nimessä valita - eihän hän voinut tietää välttämättä juuri hokivälineistä, ja tärkeintä oli se, ettei myyjä jäätynyt, kun kaikki ei mennytkään niin kuin piti, vaan jutteli mukavia ja hymyili. Onhan se pätevä perustelu, että Light Flex kuulostaa niin hyvältä... Kaverini kanssa sitten suosittelimme, että kannattaa laittaa ennemmin Vector 6.0 tai muuta, koska se kertoo niille "kiekko-osaston pojille" kuitenkin enemmän.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Sainpa tänään loistavaa asiakaspalvelua Sellon Vero Modassa. Nuori naismyyjä kävi oma-aloitteisesti kysymässä..

Kerrankin tuli shoppailusta hyvä mieli, eikä suuren suuri ahdistus niinkuin yleensä.

Jack & Jones Jumbossa ja samanlainen kokemus, kaunis naismyyjä tuli makutuomariksi. Hienosti palvelu pelasi ja farkut + vyö lähti mukaan kaupasta.

Lopun voin allekirjoittaa myös.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jack & Jones Jumbossa ja samanlainen kokemus, kaunis naismyyjä tuli makutuomariksi. Hienosti palvelu pelasi ja farkut + vyö lähti mukaan kaupasta.

Lopun voin allekirjoittaa myös.

Minäkin olen siirtynyt lähes kokonaan tämän lafkan asiakkaaksi. Myyjät ovat avuliaita ja aina löytyy sopivat vaatteet päälle. Myyjien ulkonäössä ei todellakaan yleensä ole valittamista, mitä nyt Itäkeskuksessa on joku metroseksuaali jätkä.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saunalahti, jonka puhelimia ja liittymiä olemme odottaneet joulukuusta lähtien. Eivät vaivautuneet muutamaan viikkoon kertomaan, että puhelinta, jonka halusimme ei ole. Sitten niitä löytyikin ja lupasivat lähettää, mutta ne eivät ole vieläkään lähteneet mihinkään. Surkeinta tässä on, että he eivät ilmoita mitään, vaan sinne on pitänyt itse soitella. (Se vasta on helppoa!) Paketti on minulle ilmainen, joten se antaa vähän joustoa, mutta kuinka kauan? Minkälaisen kuvan he kuvittelevat antavansa asiakkailleen? Vai onko siellä vaan ihan saamattomia ja vastuuttomia pönttöjä töissä?

Onko tämä nykyajan käsitys laadukkaasta asiakaspalvelusta?
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
En tiedä onko täällä muut kohdannut samanlaista ongelmaa, mutta eilen yritin soittaa GSM-Suomelle ja heillä ei ole yksikään palvelunumero toiminnassa. Mikäköhän tähän on syynä?
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Siirtykää jonkin pienen paikallisen puhelinyhtiön mobiili asiakkaaksi, niin voitte jopa saada palvelua. Sama verkko ja sama kuuluvuus vaikkei näyttöllä luekaan mitään tv:stä tuttua. Hinnatkin jo nykyään samaa luokkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös