Matkahuollosta. Yleensä mulle on aina tullut kaikki toimitukset just niin kuin pitääkin, oli kyseessä Posti, Matkahuolto, DHL tai mikä tahansa tämän alan putiikki. No nyt sitten ekan kerran ongelmaa.
Tilasin sähköpyörän ja toimitus piti olla viime viikon perjantaina klo 9-12, joka oli sovittu Matkahuollon kanssa. Pyörä ei koskaan kuitenkaan saapunut ja otin yhteyttä Matkahuollon aspaan. Tässä on nyt perjantaista asti selvitelty, ja vieläkään kukaan ei tiedä missä mun yli 3000 euron fillari menee. Eilen kuitenkin Matkiksesta aspa soitti ja sanoi, että nyt se on tuloillaan, sovittaan uusi aika ja niin tehtiin. Vartin päästä soitti kuitenkin takaisin ja pahoitteli, että ei tässä mitään fillaria ole löydetty, sori siitä, soittelen kun löytyy. Eipä ole enää soitellut, no mitä sitä soittelemaan jos ei pyörää ole löytynyt.
Soitin myös siihen liikkeeseen mistä pyörän tilasin ja varmistin, että se ei ainakaan siellä enää ole. Ei ollut vaan oli viime ke lähtenyt sieltä jo liikkeelle.
Sinäänsä asiakaspalvelijat on ollut asiallisia ja pahoitellut toki ja sitä en sinäänsä kritisoi, vaan ennemminki sitä, että kukaan ei ole ottanut minuun yhteyttä vaan on itse on joutunut kaikki yhteydenotot tekemään. On luvattu soittaa takaisin, no ei ole soitettu ennen kuin taas on itse hätyytellyt asiasta ja eri asiakaspalvelija on ensin kontaktoinut edellistä, joka sitten on soittanut takaisin.
Kaipa tuon joku korvaa jos sitä ei lödy, mutta ei paljon lohduta kun sama fillari on out of stock ja sitä ei ihan heti uudelleen ole saatavilla.