Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 933 732
  • 6 857

Glove

Jäsen
Itse tuossa kävin liikkeessä puhelinasioissa ja vaihdoin samalla liittymän. Nippa nappa olin liikkeen parkkipaikalla autoon päässyt kun tuli jo tekstiviesti Telialta.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Sähkö on toiminut niin, että kun määräaikaisuus on loppumassa ja sähköyhtiöltä tulee tarjous, niin käydään katsomassa mikä on hinta uusille asiakkaille ja chatissa sanoo, että voin jatkaa teidän kanssanne tällä uusille asiakkaille tarjoamallanne hinnalla.
Puhelinliittymän kanssa ei koskaan toimi mikään ennen kuin laittaa siirron ihan oikeasti vireille. Viimeksikin kun tarpeeksi pitkään odotti, niin tulihan sieltä lopulta tarjous johon tarttua.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@Glove @msg joo, noin se bisnes operaattoreilla vaan pelaa. Kaikki testaavat asiakkaan maksukyvyn ensin - perus 4G:n max. 100M nopeudella hinta pyörii siinä 20 €:n tuntumassa, mutta liittymien normihinnat ovat siellä 30 €:n tuntumassa. Koko bisnes on rakennettu siihen, että toivotaan asiakkaan unohtavan, mitä on hyvin vaikea ylipäätään pitää kovin asiakasorientoituneena toimintamallina. Osalle asiakkaista puhelinliittymän hinta on yksi lysti - 30 € vai 20 € / kk - jokainen tavallinen pulliainen kyllä huomaa eron. Tuotteissa on tyhjää - ja esim. isälläni toimii vain yksi operaattori alueella kunnolla, mutta se kunnolla toimiminenkin on maksimissaan jotain 20-30M luokkaa, vaikka olisi mikä 4G+++ ja 300M max. En halua haukkua yhtäkään operaattoria, koska bisnes sinänsä on tärkeä ja asiakkaille kyseessä on tärkeä palvelu, mutta netin yleistymisen jälkeen koko palvelun hinnoitteluperusta on tuntunut romahtavan.

Käytännössä asiakas ajetaan erilaisin keinoin lopulta siihen, että kaikilla on niitä 4G Perus 20-30 €:n hintahaarukassa. Sen verran kuitenkin puolustan myös operaattoreita, että kyllä se on asiakkaan tehtävä pitää huolta siitä omasta lompakosta. Jos operaattori nyhtää sinulta 30-50 € / kk jostain liittymästä, jonka ominaisuuksia et tunne tai tarvitse niin kyllä aina 50 % on sinun omassa piikissäsi. Esimerkki on silleen huono, mutta veikkaan, ettei Fazerin tehtaanmyymäläkään kieltäydy myymästä 50 €:n kakkua asiakkaalle, vaikka hän pärjäisi 10 €:n kääretortulla.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Erinomaista asiakaspalvelua Finnkinolta. Uuteen Doctor Strangeen oli lippu ostettuna (iSense-saliin sarjalippu + 3€ lisämaksu), mutta sairastuin enkä pääse leffaan. Laitoin aamulla sähköpostia aspaan ja muutamaa tuntia myöhemmin sain vastauksen että osto on peruttu, sarjalipun voi käyttää uudestaan ja 3€ palautetaan. Ja perään vielä pikaisen paranemisen toivotukset.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
@Eetska @peterra

Joo, puheliittymissä halvimman hinnan saa helposti sillä kun tilaat toiselta operaattorilta vaikka netin kautta ihan minkä tahansa liittymän sen nykyisesi tilanne kun tarjouskausi on päättymässä. Tämän jälkeen se nykyinen operaattori lähettää tekstarin tai saattaa jopa soittaa suoraan niin kun sanot selvästi että halvin mahdollinen liittymä niin kyllä sieltä alkaa hinta pudota. Vaatii joo vähän kikkailua, mutta lopulta suht pieni vaiva siitä että saat oikeasti ihan selvää säästöä puheliittymästä.
Näinhän se homma toimii. Tätä tulee harrastettua joka vuosi kun DNA:n määräaikainen liittymä on menossa umpeen. Pieni vaiva siitä että saa sen rajattoman liittymän taas halpaan hintaan.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Onko ketään tilaajia DNA:n valokuitu plussaan ei-taloyhtiömuotoiseen kohteeseen (okt, paritalo tjms)? Mitä maksatte? Erityisesti 200 Mb/s kiinnostaa.

Soitin viikko sitten perjantaina DNA:n pientalopalveluun ja silloin myyjä olisi tehnyt sopimuksen (200 Mb) hinnalla 30 €/kk 1 v., sitten 35 €/kk. Jos ei nettiä ottaisi, veloitettaisiin 10 €/kk ylläpitomaksua. Tätä ei kuitenkaan tulisi nettimaksun päälle. Mun piti kuitenkin selvitellä vielä paria asiaa, joten sopimus jäi tekemättä. Myyjä ei sanonut mitenkään että nämä hinnat olisivat muuttumassa tai erityistarjous.

Sain asiat selvitettyä ja soitin viikkoa myöhemmin eli toissapäivänä uudelleen. Toinen asiakaspalvelija kertoikin, että hinnat ovat 30 €/kk eka vuosi, mutta sitten 40 €/kk. Lisäksi tuohon päälle tulee ylläpitomaksu 5 €/kk eka vuosi, sitten 10 €/kk, nettiä tai ei. Ei tiennyt mistä edellinen myyjä oli saanut hintansa.

Olin muuten kirjoittanut nuo ekan myyjän luvut ylös ja kävimme ne läpi pariin kertaan, joten olen hyvin varma niistä. Tein toisen myyjän luvuilla sopimuksen, kun ei oikein vaihtoehtojakaan ole, mutta ketuttaahan se kun pitkäaikainen kk-hinta pomppasi melkein 50 % viikon odotuksen vuoksi. Laitoin nyt vielä tuonne säpoa, että mikä homma tämä nyt oli ja saataisiinko tuo aiempi tarjous sittenkin. En pidätä hengitystäni, mutta kokeillaan kepillä jäätä. Olisi kiva myös tietää, että miksi eri myyjillä on niin eri hinnat.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Olin muuten kirjoittanut nuo ekan myyjän luvut ylös ja kävimme ne läpi pariin kertaan, joten olen hyvin varma niistä. Tein toisen myyjän luvuilla sopimuksen, kun ei oikein vaihtoehtojakaan ole, mutta ketuttaahan se kun pitkäaikainen kk-hinta pomppasi melkein 50 % viikon odotuksen vuoksi. Laitoin nyt vielä tuonne säpoa, että mikä homma tämä nyt oli ja saataisiinko tuo aiempi tarjous sittenkin. En pidätä hengitystäni, mutta kokeillaan kepillä jäätä. Olisi kiva myös tietää, että miksi eri myyjillä on niin eri hinnat.
Taitaa olla joku DNA:n juttu, olen kuullut niistä aiemminkin. Työkaverille kävi niin että kun hän oli jo
tehnyt kaupan yhteyksistä omakotitaloon, niin seuraavalla viikolla oli toinen DNA:n myyjä soittanut ja tarjonnut jotain ihan toisenlaista pakettia, halusi nokittaa kollegansa. Ei anna kovin fiksua kuvaa kyseisestä putiikista.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Onko ketään tilaajia DNA:n valokuitu plussaan ei-taloyhtiömuotoiseen kohteeseen (okt, paritalo tjms)? Mitä maksatte? Erityisesti 200 Mb/s kiinnostaa.

Soitin viikko sitten perjantaina DNA:n pientalopalveluun ja silloin myyjä olisi tehnyt sopimuksen (200 Mb) hinnalla 30 €/kk 1 v., sitten 35 €/kk. Jos ei nettiä ottaisi, veloitettaisiin 10 €/kk ylläpitomaksua. Tätä ei kuitenkaan tulisi nettimaksun päälle. Mun piti kuitenkin selvitellä vielä paria asiaa, joten sopimus jäi tekemättä. Myyjä ei sanonut mitenkään että nämä hinnat olisivat muuttumassa tai erityistarjous.

Sain asiat selvitettyä ja soitin viikkoa myöhemmin eli toissapäivänä uudelleen. Toinen asiakaspalvelija kertoikin, että hinnat ovat 30 €/kk eka vuosi, mutta sitten 40 €/kk. Lisäksi tuohon päälle tulee ylläpitomaksu 5 €/kk eka vuosi, sitten 10 €/kk, nettiä tai ei. Ei tiennyt mistä edellinen myyjä oli saanut hintansa.

Olin muuten kirjoittanut nuo ekan myyjän luvut ylös ja kävimme ne läpi pariin kertaan, joten olen hyvin varma niistä. Tein toisen myyjän luvuilla sopimuksen, kun ei oikein vaihtoehtojakaan ole, mutta ketuttaahan se kun pitkäaikainen kk-hinta pomppasi melkein 50 % viikon odotuksen vuoksi. Laitoin nyt vielä tuonne säpoa, että mikä homma tämä nyt oli ja saataisiinko tuo aiempi tarjous sittenkin. En pidätä hengitystäni, mutta kokeillaan kepillä jäätä. Olisi kiva myös tietää, että miksi eri myyjillä on niin eri hinnat.
Puhelut oletettavasti tallennetaan, eli ei muuta kuin selvityspyyntöä eteenpäin ja alkuperäisen tarjouksen mukaiset hinnat sopimukseen.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Posti, heittämällä paskin logistiikka tarjoava yritys. Aina välillä tulee tämä unohdettua ja palvelu tilattua, eli peilin eteen voi taas mennä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Posti, heittämällä paskin logistiikka tarjoava yritys. Aina välillä tulee tämä unohdettua ja palvelu tilattua, eli peilin eteen voi taas mennä.
Posti sentään saa paketit toimitettua toisin kuin Schenker, jonka suoraan sanottuna tyhmän asiakaspalvelijan kanssa jouduin juuri tänään yrittää selvittää missä minulle lähetetyt paketit seilaavat. Lähetysseurannan mukaan lahettäjä vei paketit Poriin viime keskiviikkona ja olivat yöllä kuskattu Tampereelle. Sinne sitten jymähti ja soittelin mikä kiikastaa kun ei toimitus noutopisteeseen etene. Muidu toisessa päässä änkytti ettei heillä ole ollenkaan tällaisia lähetyksiä ja käski olemaan yhteydessä lähettäjään. Kysyin kolmeen kertaan miksi lähetyksistä näkyy kolme tapahtumaa heidän seurannassaan jos lähetykset eivät heille koskaan saapuneet. Vastausta ei tippunut ja välillä jouduin kuuntelemaan pimputusta kun soitti välipuhelun noutopisteeseen jos siellä ei ole lähetyksiä hyllytetty. Pimputuksen päälle kyselin miksi soittelee noutopisteseen lähetyksistä jotka ei hänen mukaansa ole olleet heillä kuljetuksessa. Vastauksena pelkkää änkytystä jolloin ärähdin, että nyt pää pois perseestä ja ala etsimään sitä vikaa teidän omasta päästä eikä muista tahoista. Tunnin päästä tuli sitten viesti, että lähetykset ovat Tampereen terminaalissa ja lähtevät huomenna liikenteeseen.

Aivan luokatonta asiakaspalvelua, jossa muidu yritti kaikin keinoin löytää syytä kaikkialta muualta kuin heidän puulaakin toiminnasta. Surkea on heidän järjestelmä kun asiakaspalvelija ei löytänyt järjestelmästä mitään merkintää lähetyksistä jotka näkyivät heidän omassa lähetyksenseurannassa. Tai sitten onnettomia tumpeloita käyttämässä järjestelmää. Aivan sama, lopputuloksena tavarat olisivat pölyttyneet Tampereen terminaalissa jos en olisi pakottanut muidua alkamaan niitä etsimään.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Posti sentään saa paketit toimitettua toisin kuin Schenker, jonka suoraan sanottuna tyhmän asiakaspalvelijan kanssa jouduin juuri tänään yrittää selvittää missä minulle lähetetyt paketit seilaavat. Lähetysseurannan mukaan lahettäjä vei paketit Poriin viime keskiviikkona ja olivat yöllä kuskattu Tampereelle. Sinne sitten jymähti ja soittelin mikä kiikastaa kun ei toimitus noutopisteeseen etene. Muidu toisessa päässä änkytti ettei heillä ole ollenkaan tällaisia lähetyksiä ja käski olemaan yhteydessä lähettäjään. Kysyin kolmeen kertaan miksi lähetyksistä näkyy kolme tapahtumaa heidän seurannassaan jos lähetykset eivät heille koskaan saapuneet. Vastausta ei tippunut ja välillä jouduin kuuntelemaan pimputusta kun soitti välipuhelun noutopisteeseen jos siellä ei ole lähetyksiä hyllytetty. Pimputuksen päälle kyselin miksi soittelee noutopisteseen lähetyksistä jotka ei hänen mukaansa ole olleet heillä kuljetuksessa. Vastauksena pelkkää änkytystä jolloin ärähdin, että nyt pää pois perseestä ja ala etsimään sitä vikaa teidän omasta päästä eikä muista tahoista. Tunnin päästä tuli sitten viesti, että lähetykset ovat Tampereen terminaalissa ja lähtevät huomenna liikenteeseen.

Aivan luokatonta asiakaspalvelua, jossa muidu yritti kaikin keinoin löytää syytä kaikkialta muualta kuin heidän puulaakin toiminnasta. Surkea on heidän järjestelmä kun asiakaspalvelija ei löytänyt järjestelmästä mitään merkintää lähetyksistä jotka näkyivät heidän omassa lähetyksenseurannassa. Tai sitten onnettomia tumpeloita käyttämässä järjestelmää. Aivan sama, lopputuloksena tavarat olisivat pölyttyneet Tampereen terminaalissa jos en olisi pakottanut muidua alkamaan niitä etsimään.
Jaa-a ei ole vieläkään likan fillaria näkynyt. Tähän mennessä perjantaina piti tulla, sen virheen tein etten päässyt vastaamaan aamupäivästä kun soittivat sopiakseen aikataulusta. Vaimolle vastasivat chatissa että tieto mihin aikaan tahansa sopivasta toimituksesta on meille Ok, välitettiin kuljettajalle. No, mitään ei yllättäen kuulunut perjantaina. Soitin lauantaina ja pahoittelivat sekaannusta, mulle olisi pitänyt alun alkaen tulla viesti missä aikataulu sovitaan. Pahoittelivat myös sitä ettei kuljetusta saada kuin tiistaiksi, sovittiin aikaikkunaksi 12-16.
Noh tänä aamuna sitten sieltä soitettiin ja kysyttiin jotta sopiiko tänään toimittaa 12-16 välillä, vastasin sen sopivan. Seuraavaksi omapostissa tuli ilmoitus tarkennetusta ajasta 13.45-14.45. Jos tähän asti joku jaksanut lukea, arvaa hän tuliko paketti.
Odottelin viiteen saakka ja kysyin chatissa toimituksen perään. Jälleen sain pahoitteluja ja syyksi valikoitui järjestelmään syötetyt kaksi toimitusaikaa. Kiitteli kärsivällisyydestä ja pyysi lupaa ottaa minuun yhteyden puhelimitse pikimmiten että asia saadaan selväksi.
En ole pidättänyt hengitystä neljää tuntia...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Posti sentään saa paketit toimitettua toisin kuin Schenker
Ei mene aina noinkaan. Kokemukseni mukaan Posti voi merkitä paketin toimitetuksi, vaikkei oikeasti olisikaan ja sitten jää täysin selvittämättä mihin se toimitus tuli tehtyä...
 
Näinhän se homma toimii. Tätä tulee harrastettua joka vuosi kun DNA:n määräaikainen liittymä on menossa umpeen. Pieni vaiva siitä että saa sen rajattoman liittymän taas halpaan hintaan.
Se on kyllä erikoista kuinka se "paras tarjous" tippuu kun liittymän laittaa vaihtumaan. Useamman vuoden jo vaimon liittymän kanssa noin kikkaillut mutta pieni vaiva siitä, että saa sen 33,90/kk "normaalihintaisen" liitymän 14,90/kk.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Alkuvuonna ostamaani sähköpyörään tuli murhetta. Liikkeen seuraava vapaa huoltoaika heinäkuussa. Yhteydenoton jälkeen huolto järjestyi muutaman päivän odotusajalla. Kiitos Rtech, Pirkkala.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Ajoin auton kuukausi sitten syvään kuoppaan, minkä jälkeen töyssyissä on kuulunut pientä nitinää. Laitoin tarjouspyynnön Auto Jerryyn. Tarjouksista valitsin asiakaspalautteissa kovasti kehutun korjaamon, mikä ilmoitti vian hakemisen olevan ilmainen. Vein auton tänään korjaamolle ja jonkun ajan päästä sen hyvin ystävällinen pomo soitti ja selitti, mistä ääni iskareissa johtuu. Sanoi niiden olevan vielä niin hyvässä kunnossa, ettei hän omaan autoonsa vielä tässä vaiheessa iskareita vaihtaisi ja auto menee kyllä katsastuksessa läpi. Tämä palvelu maksoi todellakin 0 euroa. Aion tulevaisuudessa käyttää myös korjaamon maksullisia palveluita.

Korjaamo on ulkomaalaistaustaisten ylläpitämä ja siellä paiski kolme tyyppiä hommia.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
"Minä kävin yhtenä päivänä eräässä kaupassa ja sain siellä yhdenaista palvelua."

Miksi näistä kehuista tai haukuista jätetään hyvin usein se yrityksen nimi pois? Mikä on sen valituksen tai kehun funktio, jos lukija ei tiedä mistä puhutaan? Eikö se ole sama kirjoittaa se litanja jonnekin omaan pöytälaatikkoon, jos ei voi/pysty/halua laittaa sitä ko. firman nimeä julkisesti esille? Varsinkin nimeämättömien paikkojen kehut ihmetyttävät, kun niistä nyt ei ainakaan haittaa luulisi olevan. Lähtökohtaisesti otan niemeämättömien firmojen haukkumiset kusetuksena, jos ei edes nimimerkin takaa uskalla paikkaa nimetä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Lähtökohtaisesti otan niemeämättömien firmojen haukkumiset kusetuksena, jos ei edes nimimerkin takaa uskalla paikkaa nimetä.
Mutta siinähän sitten paljastaa henkilöllisyytensä, eli tuossa edelläkin ulkomaalaistaustainen yrittäjä ja hänen kolme tyyppiään saisivat tietää kuka penaz on, jos hän olisi nimennyt tuon korjaamon. Sama juttu haukuissa.

Mutta samaa mieltä, että vähän vajaaksi jää palautteet tällä tyylillä.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mutta siinähän sitten paljastaa henkilöllisyytensä, eli tuossa edelläkin ulkomaalaistaustainen yrittäjä ja hänen kolme tyyppiään saisivat tietää kuka penaz on, jos hän olisi nimennyt tuon korjaamon. Sama juttu haukuissa.

Itse en näkisi tätä kyllä kovin suurena vaarana, mutta onhan tuo teoriassa mahdollista, että tuo siinä taustalla on. Tämän ketjun alkuperäinen tarkoitus kyllä varmasti on yleistasoisesti keskustella eri yrityksistä ja heidän asiakaspalvelustaan, mutta itse en ainakaan vetäisi ehkä näin suoraan tätä yhteen: jos haluaa oikeasti antaa palautetta jollekin tietylle yritykselle niin mielestäni silloin kannattaa aina laittaa se palaute ainakin suoraan sinne yritykselle. Tänne foorumille kirjoittaminen on mielestäni enemmän sellaista, että ihmiset haluavat näistä kokemuksistaan avautua ja ylipäätään tuoda lihaa asiakaspalvelun ympärille.

Asiakaspalveluhan on vähän sellainen juttu, että se on jokaisen päässä oleva määrittelemätön käsitys, josta puhumme kuin asiasta, jonka kaikki tietävät, mutta aika vaikea sitä on kovin tarkasti rajata. Mielestäni menee jopa kulttuurin kanssa samaan lokeroon: kulttuuria on aika vaikea määritellä silleen riittävän tarkasti, mutta silti siitä puhutaan koko ajan. Itse lueskelen tätä ketjua enemmän kuin yritysten nimien takia siksi, että voisin vaikka oppia jotakin. Kun on asiakaspalvelussa töissä ja ollut koko työuransa niin parempaa materiaalia kehittämään omaa asiakaspalvelua ei olekaan kuin se, kun lukee täältä, miten ihmiset nimeämättä yritystä yrittävät määritellä asiakaspalvelua. Yritän siis karrikoiden löytää jotain positiivisia yleistyksiä, jotka todennäköisesti koettaisiin hyvänä asiakaspalveluna laajemmin kuin yhden ihmisen toimesta.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Tarkoittaakohan tämä, että ainakin Zalandon kanssa hyvin toiminut Matkahuolto-yhteistyö korvataan jollain taatulla Postnord-laadulla eli jatkossa sitten joku muu toimitustapa?
 

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Tarkoittaakohan tämä, että ainakin Zalandon kanssa hyvin toiminut Matkahuolto-yhteistyö korvataan jollain taatulla Postnord-laadulla eli jatkossa sitten joku muu toimitustapa?
Zalando on tullut jo muutaman kuukauden PostNordilla. Ainakin meän kylän kauppaan näkkyy Nordit tulevan aamusella, kun ennen MH vasta iltapäivällä tuli viestiä saapuneista
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Matkahuollosta. Yleensä mulle on aina tullut kaikki toimitukset just niin kuin pitääkin, oli kyseessä Posti, Matkahuolto, DHL tai mikä tahansa tämän alan putiikki. No nyt sitten ekan kerran ongelmaa.

Tilasin sähköpyörän ja toimitus piti olla viime viikon perjantaina klo 9-12, joka oli sovittu Matkahuollon kanssa. Pyörä ei koskaan kuitenkaan saapunut ja otin yhteyttä Matkahuollon aspaan. Tässä on nyt perjantaista asti selvitelty, ja vieläkään kukaan ei tiedä missä mun yli 3000 euron fillari menee. Eilen kuitenkin Matkiksesta aspa soitti ja sanoi, että nyt se on tuloillaan, sovittaan uusi aika ja niin tehtiin. Vartin päästä soitti kuitenkin takaisin ja pahoitteli, että ei tässä mitään fillaria ole löydetty, sori siitä, soittelen kun löytyy. Eipä ole enää soitellut, no mitä sitä soittelemaan jos ei pyörää ole löytynyt.

Soitin myös siihen liikkeeseen mistä pyörän tilasin ja varmistin, että se ei ainakaan siellä enää ole. Ei ollut vaan oli viime ke lähtenyt sieltä jo liikkeelle.

Sinäänsä asiakaspalvelijat on ollut asiallisia ja pahoitellut toki ja sitä en sinäänsä kritisoi, vaan ennemminki sitä, että kukaan ei ole ottanut minuun yhteyttä vaan on itse on joutunut kaikki yhteydenotot tekemään. On luvattu soittaa takaisin, no ei ole soitettu ennen kuin taas on itse hätyytellyt asiasta ja eri asiakaspalvelija on ensin kontaktoinut edellistä, joka sitten on soittanut takaisin.

Kaipa tuon joku korvaa jos sitä ei lödy, mutta ei paljon lohduta kun sama fillari on out of stock ja sitä ei ihan heti uudelleen ole saatavilla.
 

Glove

Jäsen
Tässä kun on nyt näistä pakettien kuskaajista ollut juttuja niin minä annan plussan DHL:lle. Keskiviikkona lähti paketii Eindhovenista ja tänään se tuli tuossa puolenpäivän jälkeen perille kotiovella aivan kuten meilissänsä lupasivat.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tässä kun on nyt näistä pakettien kuskaajista ollut juttuja niin minä annan plussan DHL:lle. Keskiviikkona lähti paketii Eindhovenista ja tänään se tuli tuossa puolenpäivän jälkeen perille kotiovella aivan kuten meilissänsä lupasivat.
DHL on mulla toiminut aina yhtä hyvin kuin se kuuluisa (entinen) junan vessa.
Pelkkää kehua sinne suuntaan. Tosin mä lähettelen ja saan lähinnä asiapapereita, enkä mitään isoa rahtia, mutta luulisi toimivan sitten senkin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
DHL on mulla toiminut aina yhtä hyvin kuin se kuuluisa (entinen) junan vessa.
Pelkkää kehua sinne suuntaan. Tosin mä lähettelen ja saan lähinnä asiapapereita, enkä mitään isoa rahtia, mutta luulisi toimivan sitten senkin.
DHL ja FedEx toimineet aina moitteetta. Ups oli jotain ihan paskaa 5-10 vuotta sitten Helsingissä asuessa. Kävivät kerrostalon ovella, mutta eivät soittaneet vaikka paketissa numero. Sain sitten paketin hakea jostain lentokentän läheltä olevalta varastolta. Annoin palautetta ja kuulemma kuskeilla ei ole puhelimia… Nykyäänhän UPS:lla taitaa olla omat pick-up pointtinsa. Lahdessa asuessa UPS toiminut myös moitteetta.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Napsahti kivi tuulilasiin aamulla Kehä kolmosella. Muutama perkele siinä kerkesi tulla, kunnes muistin pienen koukun päässä olevan InCar -vauriokorjaamon. Nokka kohti liikettä ja sisään tiskille kertomaan asia. Vartissa oli tehty vahinkoilmoitus ja paikattu lasi. Nopeaa toimintaa, etten sanoisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös