Itsellä palanut hihat Elisan kanssa. Syksyllä kun muutettiin uuteen osoitteeseen niin piti netti- ja liittymäasioita katsoa siinä samassa. Olin vielä tuolloin Elisan asiakas. Uuteen osoitteeseen Elisa ei kuitenkaan voinut tarjota valokuitua vaan se tuli DNA:lta. Kilpailutin kuitenkin liittymät (netti&puhelin) kaikilla noilla kolmella operaattorilla. Telian pääsi samantien skippaamaan. No sitten DNA tarjosi hyvän diilin jonka jälkeen vielä Elisalle kerroin tästä. Elisa sitten ei tähän enään pystynyt vastaamaan.
Tein kaupat DNA:n kanssa jonka jälkeen Elisa alkoi tietenkin pommittamaan "Olet meille tärkeä!"-viesteillä. Sieltä tuli sitten yhteydenotto jossa minulle tarjottiin TÄYSIN SAMAA tarjousta kuin siinä vaiheessa kun olin kertonut DNA:n hinnat. Mainitsin tästä ja sieltä sanottiin "Ikävä kyllä emme pysty tarjoamaan parempaa hintaa tälle paketille". Totesin, että annetaan asian olla. Olen nykyään DNA:n asiakas.
Päivä ennen kuin liittymät siirtyi DNA:lle niin tuli Elisalta vielä puhelu. Nyt on hintoja saatu alemmas, vain minulle! Jumalauta, kuulostaapa hyvältä! Jokaisesta meidän talouden kolmesta puhelinliittymästä oltiin raavittu 0,99e pois, eli melkein 3e/kk silkkaa säästöä!
Tässä vaiheessa totesin, että ei tarvitse minuun ottaa yhteyttä jatkossa enään. Ottakaa minut pois soittolistoilta.
No tulihan sieltä edelleen tekstareita vaikka ja mistä tarjouksista. Blokkailin itseäni taas ulos kaikilta mahdollisilta listoilta. Olin jopa yhteydessä Elisaan, että tehkää nyt saatana jotain. Sieltä luvattiin, että olen nyt poissa kaikista mahdollisilta listoilta. Tämä siis tapahtui tuossa jokunen kuukausi takaperin.
No huhtikuussa edelleen tuli huikean muikeita liittymätarjouksia Elisalta.
Aikamoista.