Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 936 910
  • 6 860

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Käytiin tänään esikoisen 2-vuotissyntymäpäivän kunniaksi Hoplopissa. Tiedossa on että vain alle 2-vuotiaat pääsevät ilmaiseksi, mutta silti kiristeli maksaa täysi hinta kun pienellä pelisilmällä myyjä olisi voinut vielä tänään päästää ilmaiseksi. Tarkoitus oli myös syödä siellä, mutta se siirrettiin toiseen paikkaan ja jatkossa täytyy suosia sitä toista leikkipaikkaketjua.
Kyllä sinä nyt ihan itse mokasit kun ylpeänä isänä menit heti ensimmäisenä sille kassaneidille ilmoittamaan, että poikapas täyttääkin tänään 2-vuotta. Vai tarkistiko se myyjä muka paperit?
 
Käytiin tänään esikoisen 2-vuotissyntymäpäivän kunniaksi Hoplopissa. Tiedossa on että vain alle 2-vuotiaat pääsevät ilmaiseksi, mutta silti kiristeli maksaa täysi hinta kun pienellä pelisilmällä myyjä olisi voinut vielä tänään päästää ilmaiseksi. Tarkoitus oli myös syödä siellä, mutta se siirrettiin toiseen paikkaan ja jatkossa täytyy suosia sitä toista leikkipaikkaketjua.

Pääseekö siellä toisessa ketjussa myös kaksi vuotta täyttäneet ilmaiseksi sisään vai mitä tarkoitit? Kai ilmoitit vielä isoon ääneen kassalla, että meidän perhe asioi jatkossa kilpailijalla? Silleen rehvakkaasti.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Käytiin tänään esikoisen 2-vuotissyntymäpäivän kunniaksi Hoplopissa. Tiedossa on että vain alle 2-vuotiaat pääsevät ilmaiseksi, mutta silti kiristeli maksaa täysi hinta kun pienellä pelisilmällä myyjä olisi voinut vielä tänään päästää ilmaiseksi. Tarkoitus oli myös syödä siellä, mutta se siirrettiin toiseen paikkaan ja jatkossa täytyy suosia sitä toista leikkipaikkaketjua.
Oli tiedossa että lipun joutuu ostamaan, sitten kiristeli ostaa lippu. Miksi ihmeessä menitte sinne jos kiristelee ostaa lippu? Leos leikkimaahan pääsee ilmaiseksi alle vuoden ikäiset. Varmasti kiristelee maksaa lippu sinnekin kun sielläkään ei käytetä pientä pelisilmää, eli päästetä leikkijöitä ilmaiseksi sisään.
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Kyllä sinä nyt ihan itse mokasit kun ylpeänä isänä menit heti ensimmäisenä sille kassaneidille ilmoittamaan, että poikapas täyttääkin tänään 2-vuotta. Vai tarkistiko se myyjä muka paperit?
Myyjä tarkisti kela-kortista iän niin kuin tuolla tapana on. Tiedossa on myös kilpailijan ikärajat ja kyse ei nyt ollutkaan rahasta vaan tyylitajusta.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Myyjä tarkisti kela-kortista iän niin kuin tuolla tapana on. Tiedossa on myös kilpailijan ikärajat ja kyse ei nyt ollutkaan rahasta vaan tyylitajusta.
Ei noita sääntöjen mukaan saisi viheltää.
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Kai sentään hoidit kassalla maksamisen tyylitajuisesti, etkä haukkunut tai kyykyttänyt sääntöjen mukaan toiminutta asiakaspalvelijaa. Vai?
Toki minulta löytyy tyylitajua enkä koskaan kyykytä ketään asiakaspalvelijaa livenä, he tekevät vain työtään. Aina kun koen mielestäni epäoikeudenmukaisuutta niin puran siitä ensin keskustelupalstoille että näen olenko itse oikeassa vai väärässä. Näköjään se kannatti taas, sillä täytyy hyväksyä se että säännöt ovat sääntöjä ja omat henkilökohtaiset haaveet eivät aina kohtaa sääntöjen kanssa. Silti koska olen periaatteen mies ja vaikka olisin kuinka väärässä, niin jatkossa käytän vain Leosin palveluita ja se on minun henkilökohtainen päätös.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Toki minulta löytyy tyylitajua enkä koskaan kyykytä ketään asiakaspalvelijaa livenä, he tekevät vain työtään. Aina kun koen mielestäni epäoikeudenmukaisuutta niin puran siitä ensin keskustelupalstoille että näen olenko itse oikeassa vai väärässä. Näköjään se kannatti taas, sillä täytyy hyväksyä se että säännöt ovat sääntöjä ja omat henkilökohtaiset haaveet eivät aina kohtaa sääntöjen kanssa. Silti koska olen periaatteen mies ja vaikka olisin kuinka väärässä, niin jatkossa käytän vain Leosin palveluita ja se on minun henkilökohtainen päätös.
Asiaan en sen enempää ota kantaa, mutta einös se leikkijä saa päättää, missä paikassa haluaa leikkiä ?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Toki minulta löytyy tyylitajua enkä koskaan kyykytä ketään asiakaspalvelijaa livenä, he tekevät vain työtään. Aina kun koen mielestäni epäoikeudenmukaisuutta niin puran siitä ensin keskustelupalstoille että näen olenko itse oikeassa vai väärässä. Näköjään se kannatti taas, sillä täytyy hyväksyä se että säännöt ovat sääntöjä ja omat henkilökohtaiset haaveet eivät aina kohtaa sääntöjen kanssa. Silti koska olen periaatteen mies ja vaikka olisin kuinka väärässä, niin jatkossa käytän vain Leosin palveluita ja se on minun henkilökohtainen päätös.

Mitä epäoikeudenmukaisuutta koit tuossa tapahtuneessa? Nyt myönnät, että asiakaspalvelija teki työtään. Aiemmin kitisit, että pienellä pelisilmällä olisi asiat menneet toisin. Olisiko asiakaspalvelijan pitänyt soittaa esimiehelleen ja kysyä voiko lapsen päästää ilmaiseksi vai mitä olisi pitänyt tehdä? Kuluttajapäätökset ovat toki omiasi, kai otit päätöstä tehdessäsi huomioon, että Leos leikkimaahan olisit joutunut ostamaan tiketin jo vuotta aiemmin. Ja kokemuksesta voin sanoa ettei sielläkään jousteta noissa asioissa. Noin muuten se on ehdottomasti mukavampi paikka lapselle. Oli ainakin siihen aikaan Tampereella kun omien tenavien kanssa käytiin.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Mitä epäoikeudenmukaisuutta koit tuossa tapahtuneessa? Nyt myönnät, että asiakaspalvelija teki työtään. Aiemmin kitisit, että pienellä pelisilmällä olisi asiat menneet toisin. Olisiko asiakaspalvelijan pitänyt soittaa esimiehelleen ja kysyä voiko lapsen päästää ilmaiseksi vai mitä olisi pitänyt tehdä? Kuluttajapäätökset ovat toki omiasi, kai otit päätöstä tehdessäsi huomioon, että Leos leikkimaahan olisit joutunut ostamaan tiketin jo vuotta aiemmin. Ja kokemuksesta voin sanoa ettei sielläkään jousteta noissa asioissa. Noin muuten se on ehdottomasti mukavampi paikka lapselle. Oli ainakin siihen aikaan Tampereella kun omien tenavien kanssa käytiin.
Oishan tuossa sellainen linjaus mahdollinen, että 2-vuotissynttäripäivänä pääsee vielä ilmaiseksi. Tuskin maksaa yritykselle hirveästi ja siinä ois sitä hyvää pelisilmää. Mitä jos on syntynyt klo 23:30 niinkuin minä? Olisinko päässyt 2-vuotissynttäripäivänä ilmaiseksi, kun olisin ollut 1v 364vrk 12h vanha?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: zet

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suosikkiaiheeni - asiakaspalvelu. Taas on paikallaan toistaa mielestäni asiakaspalvelun suuret salaisuudet julkisesti - ne eivät ole salaisuuksia vaan itse asiassa ihan selviä, mutta kummankin osapuolen sekä asiakaspalvelijan että asiakkaan pitää ymmärtää yhteistyö nimenomaan yhteistyössä syntyväksi kommunikaatioksi, ei yksipuoliseksi saneluksi kummaltakaan puolelta. On aivan sama, käyttääkö valtaansa väärin asiakas vai asiakaspalvelija niin lopputulos on yksipuolisuudella aina jollekin osapuolelle tyrmistys.

Asiakkaan top 3 - näin saavutat menestystä asiakkaana, joskus myös etuja:
  • ymmärrä, tajua ja sisäistä oma roolisi. Parasta asiakaspalvelua saat, kun olet hyvä asiakas. Hyvä asiakkuus tarkoittaa sitä, että verbalisoit omia odotuksiasi, tarpeitasi ja ajatuksiasi. Älä kuvittele, että asiakaspalvelijan ominaisuuksiin kuuluu arvailla sinun tarpeitasi. Sinun tehtäväsi on oppia esittämään asiasi. Ole hyvä asiakas niin sinua palvellaan hyvänä asiakkaana.
  • kunnioita asiakaspalvelijaa itsesi vertaisena ihmisenä, näe hänet yhteistyökumppanina, jonka kanssa dialogissa saavutatte molemmat jotakin hyvää.
  • esitä asiasi tavalla, jolla esität vaikeita asioita yleensä muillekin. Malta mielesi, tunteesi ja itsesi - muista, että olet selvittämässä asiaa.
Asiakaspalvelijan top 3 - näin saavutat yhteisymmärryksen asiakkaan kanssa:
  • ymmärrä, tajua ja sisäistä omasi roolisi. Parasta asiakaspalvelua voit antaa, kun ymmärrät itsesi asiakkaan yhteistyökumppaniksi, joka voi keskustelun ja yhteisen tilannekartoituksen kautta synnyttää ratkaisuja asiakkaan arkea vaivaaviin ongelmiin.
  • kunnioita asiakasta ihmisenä ja näe hänet ihmisenä. Käyttäydy asiakasta kohtaan arvostaen ja kuuntele, mitä asiakas oikeasti sinulle kertoo. Älä oleta asiakkaasta, ellei hän itse kerro. Älä käskytä asiakasta kuin koiraa.
  • perustelu asiakkaalle asiat selkeästi - kerro asiakkaalle, mitä voit hänelle oikeasti tarjota, millaisiin odotuksiin voit oikeasti vastata. Jos asiakkaalla on epärealistisia odotuksia, yritä keskustelun kautta muuttaa epärealistiset odotukset käytännöllisiksi, todellisuutta vastaaviksi odotuksiksi. Näin asiakkaalle ja sinulle syntyy keskustelua, joka synnyttää ymmärrystä ja arvostusta.

Aina rakastamani aihe, josta voisi kirjoitella vaikka kuinka :) Usein näkee kokemuksien kirjauksia, joissa jommasta kummasta roolista lähtien listataan toisen virheen, muttei nähdä omassa toiminnassa mitään vikaa. Ymmärrys syntyy, jos on halua ymmärtää. Eihän se aina ole mahdollista, mutta näillä hyvillä pyrkimyksillä kumpikin saavuttaa varmasti läpimurtoja.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oishan tuossa sellainen linjaus mahdollinen, että 2-vuotissynttäripäivänä pääsee vielä ilmaiseksi. Tuskin maksaa yritykselle hirveästi ja siinä ois sitä hyvää pelisilmää. Mitä jos on syntynyt klo 23:30 niinkuin minä? Olisinko päässyt 2-vuotissynttäripäivänä ilmaiseksi, kun olisin ollut 1v 364vrk 12h vanha?
Silloin kun on menty 18-vuotissyntymäpäivänä johonkin mihin alle 18-vuotiailla ei ole asiaa ei varmaan kukaan synttärisankari ole ollut pahastunut, vaikka täyttäisi 18 vasta 23.59.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Silloin kun on menty 18-vuotissyntymäpäivänä johonkin mihin alle 18-vuotiailla ei ole asiaa ei varmaan kukaan synttärisankari ole ollut pahastunut, vaikka täyttää 18 vasta 23.59.
Kouvolan Amarillossa ei päästetty 18-vuotissynttäripäivän puolella sankaria sisään, piti odottaa puolenyön yli. :(
 

Jules W.

Jäsen
Suosikkijoukkue
MLSE
Lähinnä tässä on kai isän pelisilmä pettänyt, jos on tiennyt että ikä tarkistetaan. Lapsi tuskin 2v synttäreitään muistaa, joten vierailu päivää ennen olisi varmaan ollut ns. voittajan valinta. Juhliahan olisi voinut muutenkin sitten syntymäpäivänä. Tämä toki sillä oletuksella, että tuo raha oikeasti tässä harmittaa.
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Lähinnä tässä on kai isän pelisilmä pettänyt, jos on tiennyt että ikä tarkistetaan. Lapsi tuskin 2v synttäreitään muistaa, joten vierailu päivää ennen olisi varmaan ollut ns. voittajan valinta. Juhliahan olisi voinut muutenkin sitten syntymäpäivänä. Tämä toki sillä oletuksella, että tuo raha oikeasti tässä harmittaa.
Kiitos vinkistä! Elämä ei mene aina niin kuin elokuvissa, joten ratkaisu oli käydä eilen siellä. Raha ei tässä ole suurin harmituksen kohde, jos se olisi rahasta kiinni niin sitten olisi käyty jossain ulkona leikkipuistossa ja syöty omat eväät siellä. Toinen hyvä vihje oli käyttäjältä @godofthunder että olisi kannattanut kysyä lapselta mihin haluaa mennä. Kaksivuotiaan kanssa täytyy ehdottomasti tehdä aina niin että kysyä mitä lapsi haluaa tehdä ettei tule isompia pettymyksiä kenellekään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: moby

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Oishan tuossa sellainen linjaus mahdollinen, että 2-vuotissynttäripäivänä pääsee vielä ilmaiseksi. Tuskin maksaa yritykselle hirveästi ja siinä ois sitä hyvää pelisilmää. Mitä jos on syntynyt klo 23:30 niinkuin minä? Olisinko päässyt 2-vuotissynttäripäivänä ilmaiseksi, kun olisin ollut 1v 364vrk 12h vanha?
Se on puhtaasti yrityksen tekemä linjaus minkä ikäiset pääsee sisään ilmaiseksi ja minkä ikäisiltä peritään maksu. Ei liity asiakaspalveluun millään lailla. Tämän keskustelun aloittajalla oli varmaankin ikärajat tiedossa, itse ainakin ottanut noista selvää samoin kuin huvipuistoon mennessä pituusrajoista. Yritys voisi toki käyttää pelisilmää ja päästää vaikka kaikki ilmaiseksi, mutta se olisi kovin kehnoa bisnestä. Johonkin se raja on asetettava ja tasavuosi selkein.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kehuja välillä.

Päätin tuossa ottaa Tiketistä lipunpalautusrahat lahjakorttina, kun kumminkin käytän niiden palveluita harva se viikko. Lomakkeen täyttämisestä lahjakortin kilahtamiseen sähköpostiin kului noin 10 minuuttia. Varmaan oli pikkuisen nopeampaa kuin palautuksen ottaminen rahana - no, nyt fyrkat on taas Tiketillä, kun käytin lahjakortin saman tien.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Nyt posia.

Kaverilla käymässä ja illan peliä ajatellen U18 erätauon aikana kävästiin hakeen vaapukkamehua.
Asioin siis S-market Iissä jossa kassalla oli tummatukkainen nuorehko mies joka luultavasti
on ulkomaalaistaustainen?
Ostin 8kpl vaapukkamehutölkkejä, en ottanut pussia. Hän automaattisesti avasi sen kirkkaan pikkupussin kassalta ja rupes laittaan niitä sinne kun sanoin että kiitos vaan että mulla ois ollu oma pussi taskussa.

No eipä siinä kun sovittiin että laittaa ne siihen. Hymyt päälle kummaltakin, kiitokset jne ja jäi hyvä mieli.
Oli kyllä häneltä helevetin hieno peliliike siinä tilanteessa vaikken edes sitä olis tarvinnu.

Kiitos tästä sinulle kuka lienetkään, tuli hyvä mieli.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Valcon kuulokkeista hyytyi bluetooth, ei auttanut mitkään temput. No yhteyttä asiakaspalveluun, ei ole kuuna päivänä tullut sähköpostivastausta noin sähäkästi, eikä ollut kiitos yhteydenotosta -viesti, siinä meni kokonaista kaksi minuuttia viestin lähettämisestä kun vastaus jo kilahti. Viestissä ohjeet jatkotoimenpiteisiin ja pahoittelut ylimääräisestä vaivasta, tarkistavat saadaanko korjattua vai laittavatko uudet tulemaan. Paketti matkaan kohti pääkallonpaikkaa ja ongelman selityksen oheen laitoin terveiset Raimo Valcoselle.

Valcolle iso littipeukku.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Telia Inmics-Nebula 10pistettä

Mulla vanha iPhone XR alkoi pikkaisen yskimään. Oli vikoja vähän jokaiseen suuntaan. Joten soittelin Telia Inmics-Nebulalle eilen koska kyseinen firma hoitaa meille puhelimet. Puheluun vastattiin eilen heti klo 08:00 kun soitin sinne. Selitin ongelman puhelimessa ja linjojen toisessa päässä ymmärrettiin ongelma heti. Erittäin ystävällinen virkailija pyysi tiedot ja lupasi laittaa uuden IPhone puhelimen heti postiin ja lupasi että tämä uusi puhelin on huomenna jo mulla käytössä. Eilen illalla tulikin postilla viestiä että paketti poimittu kyytiin ja toimitus tiistaina ennen klo09:00. Tänään klo 08:55 ovikello soi ja sieltä tuli kaipaamani uusi iPhone. Todella hyvää palvelua Telia Inmics-Nebula ja Postin osalta. Pitää kokeilla selvittää kuka virkailija eilen vastasi puheluun. Toivon mukaan tämä kyseinen henkilö saisi kehut perille.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tampereella kun olin yövuoron jäljiltä tulossa bussilla Kaupin Kampukselle (ratikka 1 päätepysäkki) joka oli myöhässä noin minuutin. Ratikka odotteli bussin saapumisen terminaaliin ja avasi vielä ovetkin automaattisesti ilman että tarvi itse painaa aukaisua. 9/10 niin ratikka lähtee aikataulussaan eikä odota bussia.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tampereella kun olin yövuoron jäljiltä tulossa bussilla Kaupin Kampukselle (ratikka 1 päätepysäkki) joka oli myöhässä noin minuutin. Ratikka odotteli bussin saapumisen terminaaliin ja avasi vielä ovetkin automaattisesti ilman että tarvi itse painaa aukaisua. 9/10 niin ratikka lähtee aikataulussaan eikä odota bussia.
Itsellä käynyt VR:llä niin, että kuljin junalla Tikkurilaan, jossa piti olla vaihto seuraavaan junaan. Ensimmäinen juna oli myöhässä, mutta tuli konnarin kuulutus, että ”Tikkurilassa … juna odottaa tämän junan vaihtomatkustajia”. Noh, ei kyllä odottanut.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itsellä palanut hihat Elisan kanssa. Syksyllä kun muutettiin uuteen osoitteeseen niin piti netti- ja liittymäasioita katsoa siinä samassa. Olin vielä tuolloin Elisan asiakas. Uuteen osoitteeseen Elisa ei kuitenkaan voinut tarjota valokuitua vaan se tuli DNA:lta. Kilpailutin kuitenkin liittymät (netti&puhelin) kaikilla noilla kolmella operaattorilla. Telian pääsi samantien skippaamaan. No sitten DNA tarjosi hyvän diilin jonka jälkeen vielä Elisalle kerroin tästä. Elisa sitten ei tähän enään pystynyt vastaamaan.

Tein kaupat DNA:n kanssa jonka jälkeen Elisa alkoi tietenkin pommittamaan "Olet meille tärkeä!"-viesteillä. Sieltä tuli sitten yhteydenotto jossa minulle tarjottiin TÄYSIN SAMAA tarjousta kuin siinä vaiheessa kun olin kertonut DNA:n hinnat. Mainitsin tästä ja sieltä sanottiin "Ikävä kyllä emme pysty tarjoamaan parempaa hintaa tälle paketille". Totesin, että annetaan asian olla. Olen nykyään DNA:n asiakas.

Päivä ennen kuin liittymät siirtyi DNA:lle niin tuli Elisalta vielä puhelu. Nyt on hintoja saatu alemmas, vain minulle! Jumalauta, kuulostaapa hyvältä! Jokaisesta meidän talouden kolmesta puhelinliittymästä oltiin raavittu 0,99e pois, eli melkein 3e/kk silkkaa säästöä!

Tässä vaiheessa totesin, että ei tarvitse minuun ottaa yhteyttä jatkossa enään. Ottakaa minut pois soittolistoilta.

No tulihan sieltä edelleen tekstareita vaikka ja mistä tarjouksista. Blokkailin itseäni taas ulos kaikilta mahdollisilta listoilta. Olin jopa yhteydessä Elisaan, että tehkää nyt saatana jotain. Sieltä luvattiin, että olen nyt poissa kaikista mahdollisilta listoilta. Tämä siis tapahtui tuossa jokunen kuukausi takaperin.

No huhtikuussa edelleen tuli huikean muikeita liittymätarjouksia Elisalta.

Aikamoista.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@Eetska villeistä villeimmät operaattorien markkinat. Joudun ikäväkseni kertomaan, että sama toimintamalli koskee jokaista operaattoria Suomessa. Saadaksesi parhaan mahdollisen hinnan sinun on aina kilpailutettava ne eri operaattorin kautta. Pelkkä uhkaus ei tietysti riitä vaan sinun on toteutettava uhkauksesi eli mentävä päätyyn asti. Mitä pidempään pidät operaattoria "piinassa" sitä varmemmin saat viimeisenä päivänä vieläkin paremman tarjouksen kuin ensimmäisenä. Jos siis kyseessä on hinta. Netti- ja puhelinyhteydet ovat sillä tavalla tulossa lähelle sähkömarkkinaa, että pääsääntöisesti hinnat ovat melko lailla samat kaikilla. Edut ovat voimassa tietyn aikaa ja normaalihintainen tuote on käsittämättömän kallis. Tätä leikkiä on asiakkaan osattava leikkia, operaattorista riippumatta. Ja ei se ole mikään salaisuus, ettei systeemi ole asiakasorientoitunut vaan tämä bisnes toimii näin.

Itse en ole riittävän viisas vastaamaan siihen, kannattaisiko asiakkaille kuitenkin myydä lähempänä markkinahintaa olevia perusliittymiä mieluummin ja pidemmäksi aikaa. Todennäköisest ei, koska kaikki operaattorit tekevät samaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
@Eetska @peterra

Joo, puheliittymissä halvimman hinnan saa helposti sillä kun tilaat toiselta operaattorilta vaikka netin kautta ihan minkä tahansa liittymän sen nykyisesi tilanne kun tarjouskausi on päättymässä. Tämän jälkeen se nykyinen operaattori lähettää tekstarin tai saattaa jopa soittaa suoraan niin kun sanot selvästi että halvin mahdollinen liittymä niin kyllä sieltä alkaa hinta pudota. Vaatii joo vähän kikkailua, mutta lopulta suht pieni vaiva siitä että saat oikeasti ihan selvää säästöä puheliittymästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös