Liittyyköhän tämä autoiluun vai asiakaspalveluun vai johonkin muuhun? No mennään tällä, neuvoja tarvitaan jatkosteppejä varten:
Reilu vuosi sitten huollossa sanottiin, että auton venttiilikopan tiiviste vuotaa öljyä. Vein sen sitten korjattavaksi, jossa tiiviste piti vaihtaa.
Kului reilu vuosi. Huollossa sanottiin, että venttiilikopan tiiviste vuotaa öljyä. Epäilykseni heräsivät, mutta vein auton korjattavaksi toiseen paikkaan, jossa tiiviste piti vaihtaa. Menin hakemaan autoa, ja ensimmäinen kommentti oli: "oli jo aikakin vaihtaa se tiiviste, se oli aivan koppura". Epäilykseni kävivät toteen, eli vuosi sitten tätä ei oltu vaihdettu. Olin antanut 3 % todennäköisyyden kuitenkin sille, että se olisi vaihdettu jotenkin surkeasti.
Miten toimin? Kuinka paljon kehtaan pyytää hyvitystä tuolta ensimmäisestä paikasta, joka laskuttaa korjauksia tekemättä niitä? Eivät varmasti maksa mitään, seuraava askel on aloittaa jossain facebookin puskaradiossa mustamaalauskampanja. Onko mitään muuta tehtävissä? Rahallisesti tässä ei puhuta tietysti mistään konkurssista, mutta vituttaa huolella tuollainen kusetus.