Puhelin pirisi viime perjantaina ja langan toisessa päässä oli Trust Kapitalin myyntikonsultti, joka kertoi yrityksen tarjoavan maksuvalvonta- ja perintäpalveluita yrityksille. Puhelun agendana oli hänen puoleltaan tulla paikanpäälle näyttämään heidän toimintamallia ja hinnoittelua perintäpalveluissa.
Minulla on ollut muutaman vuoden käytössä alalla suuren kansainvälisen toimijan kanssa yhteistyösopimus perintäpalveluista, koska perintään siirtyy kuukausittain kymmenkunta laskua. Sanoin kaverille, että voi tulla käymään ja kilpailuttamaan heidän palvelunsa tähän toisen firman palveluihin.
Sieltä sitten sovittuna päivänä kaveri tuli ja äimistyin yrityksen hinnoittelusta; eivät veloita heidän asiakkailtaan (minulta) mitään kiinteitä piilokuluja, eikä mitään avaus-, vuosi- tai käyttökustannuksia. Käytin siinä sitten laskujen siirtoon perustuvat asiat läpi ja tein sopimuksen heille.
Eilen soitin samalle kaverille, koska piti siirtää muutama lasku perintään. Hän sitten tuli paikanpäälle vielä näyttämään uudestaan kuinka homma toimii ja saatiin laskut eteenpäin. Todella hyvää palvelua ja ennenkaikkea säästöä oman yritykseni kuluihin, en edes tiennyt kyseisestä yrityksestä entuudestaan kun en ollut viitsinyt aiemmin kilpailuttaa palveluntarjoajia. Myös asiakaslähtöinen toiminta teki vaikutuksen vrt. edelliseen yhteistyökumppaniin.
Ei ole pitkään aikaan ollut näin positiivista tapausta, joka on saanut alkunsa puhelinsoitosta minulle päin. Tästä viisastuneena en jatkossakaan dumaa puhelimitse kontaktoivaa henkilöä, vaikka aiemmin olen ollut aika nuiva tässä asiassa.
Minulla on ollut muutaman vuoden käytössä alalla suuren kansainvälisen toimijan kanssa yhteistyösopimus perintäpalveluista, koska perintään siirtyy kuukausittain kymmenkunta laskua. Sanoin kaverille, että voi tulla käymään ja kilpailuttamaan heidän palvelunsa tähän toisen firman palveluihin.
Sieltä sitten sovittuna päivänä kaveri tuli ja äimistyin yrityksen hinnoittelusta; eivät veloita heidän asiakkailtaan (minulta) mitään kiinteitä piilokuluja, eikä mitään avaus-, vuosi- tai käyttökustannuksia. Käytin siinä sitten laskujen siirtoon perustuvat asiat läpi ja tein sopimuksen heille.
Eilen soitin samalle kaverille, koska piti siirtää muutama lasku perintään. Hän sitten tuli paikanpäälle vielä näyttämään uudestaan kuinka homma toimii ja saatiin laskut eteenpäin. Todella hyvää palvelua ja ennenkaikkea säästöä oman yritykseni kuluihin, en edes tiennyt kyseisestä yrityksestä entuudestaan kun en ollut viitsinyt aiemmin kilpailuttaa palveluntarjoajia. Myös asiakaslähtöinen toiminta teki vaikutuksen vrt. edelliseen yhteistyökumppaniin.
Ei ole pitkään aikaan ollut näin positiivista tapausta, joka on saanut alkunsa puhelinsoitosta minulle päin. Tästä viisastuneena en jatkossakaan dumaa puhelimitse kontaktoivaa henkilöä, vaikka aiemmin olen ollut aika nuiva tässä asiassa.