Laadukas asiakaspalvelu on minulle hyvin tärkeää, ja olenkin melko tarkka siitä millaista palvelua saan. Palautetta lähtee hyvin herkästi sekä huonosta että normaalia paremmasta palvelusta. Positiivisen palautteen pyrin aina antamaan välittömästi sekä hyvin tehtävänsä hoitaneelle henkilölle että hänen esimiehellensä. Useissa firmoissa positiivisita palautteista työntekijä saa jonkun pienen palkinnon.
Muutamia tuoreita asiakaspalvelu kokemuksia.
+ Viikin Prisman Infon työntekijä. Ostin vahingossa liian pienen huomioliivin koiralle ja sitä vaihtaessani huomasin, että lompakkoni oli unohtunut kotiin, eli kuittia tai bonuskorttia ei ollut mukana. Työntekijä kuitenkin totesi, että ei ongelmaa. Tuotetta myydään niin vähän, että hän kykenee löytämään kuitin EAN-koodin avulla, kunhan tietää ostopäivän ja summittaisen kellon ajan. Homma hoitui. Kehut ja kiitokset menivät myös tiedoksi Viikin Prisman johtajalle.
+ HSL:n kuski. Lähdin liian myöhään liikenteeseen ja olisin auttamattomasti myöhästynyt bussista, ellei kuljettaja olisi reiluna kaverina pysähtynyt minua odottamaan. Ennen kokematonta. Myös tästä kiitokset menivät tiedoksi esimiestasolle.
- Nooa SP. Aivan yksinkertainen kysymys, johon ei saa vastausta. Tuntuu, että kyseisessä pankissa on yliedustettuna henkilöt, joita ei edes kiinnosta selvittää asiaa. Muutamia poikkeuksiakin on, pankin vaihto on kuitenkin vakavassa harkinnassa.