Lätkävaimot

• 194 592
  • 854

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta, voi hyvinkin olla, että ei ihan vielä ymmärrä. Pahinta kuitenkin on, ettei H kuuntele neuvoja. Siksihän niitä lakimiehiäkin on läpikäynyt tusinan. Mitkään neuvot eivät kelpaa. Suekin erosi tehtävästään, kun H ei suostunut allekirjoittamaan Kakskerran paperia. Lakimiehet haluavat noudattaa eettisiä sääntöjä ja tuomioistuimen päätöksiä, H ei. Aikamoinen ristiriitahan siinä tulee. Lakimiesten vaihdoksilla saa sitten sopivasti juttujakin pitkitettyä...

Ei ollut Sue, vaan James Todd. Suelle Hellu antoi kenkää, kun hävisi lasten asian 4/23. Todd teki sitten valituksen ja yritti saada lasten muuttoa viivytettyä valitusprosessin ajaksi, mutta sitä ei hyväksytty. Todd myös erosi, kun Hellu ei suostunut allekirjoittamaan Kakskerran siirtopapereita.

Sen jälkeen Helena oli muutaman kuukauden ilman asianajajaa ja ystävät kerjäsivät hänelle rahaa uuteen asianajajaan. Joulun ja uuden vuoden aikana -23 Hellu joutui sitten kreivin aikaan kaivamaan kuvettaan itse ja silloin hän palkkasi Joseph Kantorin (tuskin sukua Robert Kantorille). Joka ensitöikseen hakikin sitten muihin kiireisiinsä vedoten lykkäystä.

Ja sitä myös sai. Aina on Helena saanut lykkäystä, kun on hakenut. Koska hän on muka jotenkin alisteisessa asemassa. Vaikka tämä on alusta asti ollut puhtaasti kontrolloinnin tarvetta. Taloudellisestikin täysin päätöntä, myös Helenalle.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heitin ystäville tänään, että olispa mahtavaa, jos Mikolla huumori riittäisi ja antaisi mun muuttaa Kakskerran vierastaloon. Menisin sinne ihan muina naisina ovesta sisään sen kummemmin kyselemättä. Jos Helena on kotona, esittelisin itseni ja sanoisin, että muutan tänne ja tämä on nyt mun koti. Jos Helena ei ole kotona, asettuisin kaikessa rauhassa taloksi.

Perustaisin instatilin tätä tarkoitusta varten ja pitelisin sieltä livejä. Ja toki ilmoittaisin Hellulle, että mä kuvaan nyt, sua tuskin haittaa. Olisi jännä nähdä, kumpi katkeaa ensin :D. Ja mitä tekisi Helena? Soittaisiko häkeen ja kertoisi, että täällä on joku tunkeutuja? Soittaisiko Mikolle? Tai siis soittaisi tietenkin, mutta kuinka monta kertaa? Veikkaan, että tässä tapauksessa poliisit tulisivat kyllä paikalle ja sit mä näyttäisin, että mulla omistajan lupa (Mikko vastannut mun kysymykseeni "Voinko mennä vierastaloon muutamaksi viikoksi?" miehekkäästi "ok *peukku*" ja näin mulla on luvat kunnossa.

Ystävä sanoi mulle, että jos Hellu ei käy muhun käsiksi tai vaikka kävisikin ja mä selviäisin siitä, niin sit mä voitan tämän taistelun. Ja luulen, että olisin aika vahvoilla. Ja tietenkin menisin sinne silloin, kun lapset ovat Mikolla 5 pv putkeen, koska tällaiseen ihmiskokeeseen ei todellakaan sekoiteta lapsia.

Olisiko kiinnostusta seurata tällaista saagaa sosiaalisesta mediasta? Ottaisitteko instatilin "BOL tuli taloon" seurantaan? Tässä nyt on pari muuttujaa, kuten että mun mies ei oikein lämpene ajatukselle (eikä arvosta kyllä muutenkaan pätkääkään mun omistautumistani aiheeseen) ja että mun anonymiteetti menisi tämän ihmiskokeen myötä, mutta ei nyt anneta sen haitata suunnittelua. Oma muki mun pitäisi ainakin ottaa mukaan, mutta puita en tarvitse, koska takka ei ole varaava. Pyykit osaan pestä käsin tai voin ajaa itsepalvelupesulaankin. Ja menisin tietenkin sinne talon ainoaan sänkyyn nukkumaan. Ehkä saisin Hellun siihen sitten viereen.

Eikö olisi jännää, kun Hellu ränttäisi ihan raivona, miten häntä kiusataan ja pitäisi omaa liveä vieressä hyvissä suin ja kertoisin, että mulla on näköjään täällä tällainen kämppis, jolla on pinna vähän kireellä, mutta kyllä me ihan toimeen tullaan ja samaan aikaan Hellu huutelisi mulle jotain välihuutoja. Tästähän saisi yhdessä tehtynä varmaan ihan hyvän komediasarjankin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy