Lätkävaimot

• 231 792
  • 1 086

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta, voi hyvinkin olla, että ei ihan vielä ymmärrä. Pahinta kuitenkin on, ettei H kuuntele neuvoja. Siksihän niitä lakimiehiäkin on läpikäynyt tusinan. Mitkään neuvot eivät kelpaa. Suekin erosi tehtävästään, kun H ei suostunut allekirjoittamaan Kakskerran paperia. Lakimiehet haluavat noudattaa eettisiä sääntöjä ja tuomioistuimen päätöksiä, H ei. Aikamoinen ristiriitahan siinä tulee. Lakimiesten vaihdoksilla saa sitten sopivasti juttujakin pitkitettyä...

Ei ollut Sue, vaan James Todd. Suelle Hellu antoi kenkää, kun hävisi lasten asian 4/23. Todd teki sitten valituksen ja yritti saada lasten muuttoa viivytettyä valitusprosessin ajaksi, mutta sitä ei hyväksytty. Todd myös erosi, kun Hellu ei suostunut allekirjoittamaan Kakskerran siirtopapereita.

Sen jälkeen Helena oli muutaman kuukauden ilman asianajajaa ja ystävät kerjäsivät hänelle rahaa uuteen asianajajaan. Joulun ja uuden vuoden aikana -23 Hellu joutui sitten kreivin aikaan kaivamaan kuvettaan itse ja silloin hän palkkasi Joseph Kantorin (tuskin sukua Robert Kantorille). Joka ensitöikseen hakikin sitten muihin kiireisiinsä vedoten lykkäystä.

Ja sitä myös sai. Aina on Helena saanut lykkäystä, kun on hakenut. Koska hän on muka jotenkin alisteisessa asemassa. Vaikka tämä on alusta asti ollut puhtaasti kontrolloinnin tarvetta. Taloudellisestikin täysin päätöntä, myös Helenalle.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heitin ystäville tänään, että olispa mahtavaa, jos Mikolla huumori riittäisi ja antaisi mun muuttaa Kakskerran vierastaloon. Menisin sinne ihan muina naisina ovesta sisään sen kummemmin kyselemättä. Jos Helena on kotona, esittelisin itseni ja sanoisin, että muutan tänne ja tämä on nyt mun koti. Jos Helena ei ole kotona, asettuisin kaikessa rauhassa taloksi.

Perustaisin instatilin tätä tarkoitusta varten ja pitelisin sieltä livejä. Ja toki ilmoittaisin Hellulle, että mä kuvaan nyt, sua tuskin haittaa. Olisi jännä nähdä, kumpi katkeaa ensin :D. Ja mitä tekisi Helena? Soittaisiko häkeen ja kertoisi, että täällä on joku tunkeutuja? Soittaisiko Mikolle? Tai siis soittaisi tietenkin, mutta kuinka monta kertaa? Veikkaan, että tässä tapauksessa poliisit tulisivat kyllä paikalle ja sit mä näyttäisin, että mulla omistajan lupa (Mikko vastannut mun kysymykseeni "Voinko mennä vierastaloon muutamaksi viikoksi?" miehekkäästi "ok *peukku*" ja näin mulla on luvat kunnossa.

Ystävä sanoi mulle, että jos Hellu ei käy muhun käsiksi tai vaikka kävisikin ja mä selviäisin siitä, niin sit mä voitan tämän taistelun. Ja luulen, että olisin aika vahvoilla. Ja tietenkin menisin sinne silloin, kun lapset ovat Mikolla 5 pv putkeen, koska tällaiseen ihmiskokeeseen ei todellakaan sekoiteta lapsia.

Olisiko kiinnostusta seurata tällaista saagaa sosiaalisesta mediasta? Ottaisitteko instatilin "BOL tuli taloon" seurantaan? Tässä nyt on pari muuttujaa, kuten että mun mies ei oikein lämpene ajatukselle (eikä arvosta kyllä muutenkaan pätkääkään mun omistautumistani aiheeseen) ja että mun anonymiteetti menisi tämän ihmiskokeen myötä, mutta ei nyt anneta sen haitata suunnittelua. Oma muki mun pitäisi ainakin ottaa mukaan, mutta puita en tarvitse, koska takka ei ole varaava. Pyykit osaan pestä käsin tai voin ajaa itsepalvelupesulaankin. Ja menisin tietenkin sinne talon ainoaan sänkyyn nukkumaan. Ehkä saisin Hellun siihen sitten viereen.

Eikö olisi jännää, kun Hellu ränttäisi ihan raivona, miten häntä kiusataan ja pitäisi omaa liveä vieressä hyvissä suin ja kertoisin, että mulla on näköjään täällä tällainen kämppis, jolla on pinna vähän kireellä, mutta kyllä me ihan toimeen tullaan ja samaan aikaan Hellu huutelisi mulle jotain välihuutoja. Tästähän saisi yhdessä tehtynä varmaan ihan hyvän komediasarjankin.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heitin ystäville tänään, että olispa mahtavaa, jos Mikolla huumori riittäisi ja antaisi mun muuttaa Kakskerran vierastaloon. Menisin sinne ihan muina naisina ovesta sisään sen kummemmin kyselemättä. Jos Helena on kotona, esittelisin itseni ja sanoisin, että muutan tänne ja tämä on nyt mun koti. Jos Helena ei ole kotona, asettuisin kaikessa rauhassa taloksi.

Perustaisin instatilin tätä tarkoitusta varten ja pitelisin sieltä livejä. Ja toki ilmoittaisin Hellulle, että mä kuvaan nyt, sua tuskin haittaa. Olisi jännä nähdä, kumpi katkeaa ensin :D. Ja mitä tekisi Helena? Soittaisiko häkeen ja kertoisi, että täällä on joku tunkeutuja? Soittaisiko Mikolle? Tai siis soittaisi tietenkin, mutta kuinka monta kertaa? Veikkaan, että tässä tapauksessa poliisit tulisivat kyllä paikalle ja sit mä näyttäisin, että mulla omistajan lupa (Mikko vastannut mun kysymykseeni "Voinko mennä vierastaloon muutamaksi viikoksi?" miehekkäästi "ok *peukku*" ja näin mulla on luvat kunnossa.

Ystävä sanoi mulle, että jos Hellu ei käy muhun käsiksi tai vaikka kävisikin ja mä selviäisin siitä, niin sit mä voitan tämän taistelun. Ja luulen, että olisin aika vahvoilla. Ja tietenkin menisin sinne silloin, kun lapset ovat Mikolla 5 pv putkeen, koska tällaiseen ihmiskokeeseen ei todellakaan sekoiteta lapsia.

Olisiko kiinnostusta seurata tällaista saagaa sosiaalisesta mediasta? Ottaisitteko instatilin "BOL tuli taloon" seurantaan? Tässä nyt on pari muuttujaa, kuten että mun mies ei oikein lämpene ajatukselle (eikä arvosta kyllä muutenkaan pätkääkään mun omistautumistani aiheeseen) ja että mun anonymiteetti menisi tämän ihmiskokeen myötä, mutta ei nyt anneta sen haitata suunnittelua. Oma muki mun pitäisi ainakin ottaa mukaan, mutta puita en tarvitse, koska takka ei ole varaava. Pyykit osaan pestä käsin tai voin ajaa itsepalvelupesulaankin. Ja menisin tietenkin sinne talon ainoaan sänkyyn nukkumaan. Ehkä saisin Hellun siihen sitten viereen.

Eikö olisi jännää, kun Hellu ränttäisi ihan raivona, miten häntä kiusataan ja pitäisi omaa liveä vieressä hyvissä suin ja kertoisin, että mulla on näköjään täällä tällainen kämppis, jolla on pinna vähän kireellä, mutta kyllä me ihan toimeen tullaan ja samaan aikaan Hellu huutelisi mulle jotain välihuutoja. Tästähän saisi yhdessä tehtynä varmaan ihan hyvän komediasarjankin.
Ai jumalauta älä kiusaa tämmösillä, tää ois ihan natsikultaa. Tosin, en usko että Mikko lähtisi tämmöseen, koska tuosta voisi mukilaisten pienen mutta äänekkään ryhmän lisäksi jotkut neutraalitkin ottaa semmosen näkökulman että nyt kyllä Mikko vittuilee ja kiusaa kun tämmöstä on sinne järjestänyt. Sinä todennäköisesti saisit Helunasta ja ehkä joistain mukiuuvateistakin ikuisia vihollisia ja sen takia elämääsi ihmisiä jotka yrittää pilata sun elämän monin eri tavoin.

Eli just hyvä idea, heti lähdet nyt tätä toteuttamaan!

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Tässähän on ainekset kaikkien aikojen parhaalle tosi-tv sarjalle. Ei muuta kun toteuttamaan!

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL

Kyllä se hymy sinullakin siitä äkkiä hyytyisi, kun Mikko katkaisee sinulta lämpivän veden ja lähettää kaiken maailman talkkareita ja Mikko Koivuja sinun elämääsi piinaamaan. Ei aikaakaan, kun BOL alkaa tuuttamaan instassa 50 rant-videota päivässä, miten häntä sorretaan ja yrität hankkia lähestymiskiellot kaikille Koivuille. Myös niille rannassa kasvaville.

Tuo @BOL idea on nerokas, mutta en hänenä ottaisi luotia itse vastaan, vaan siihen olisi paljon helpompiakin tapoja. Palkataan joku näyttelijä vetämään tuo sama performanssi läpi.

Kaikkein kovin veto olisi ottaa tietysti se yksi jyväskyläläinen aikuisviihdetähti tuohon rooliin, mutta joku saattaisi nähdä sen provosoivana eleenä Hellua kohtaan.

Hölinä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä alkaa jo itsekin tulemaan vainoharhaiseksi…

Päivästä toiseen ränttiä miten ei koskaan luovuta, ränttiä miten tekee ”whatever it takes for my children”, kertoo miten on sodassa… Vahdataan Natalien päivityksiä ja juostaan ympäri ämpäri Turkua sen perässä kauppahalleista saleihin…

Sitten päivällä tulee lehtijulkaisut että Hellu ei saa Kakskertaa ja häätö tulee! Ja keskellä yötä kaivettu 5 vuotta vanhoja kuvia jossa Helena ampuu kahdella eri aseella ja teksti ”Need to get back to this”.

Ja HUOM! Jos Hellu on vaikka kerran/kaks käynyt ampumassa jossain ei tee hänestä mitään harrastajaa, että tässä nyt en lyttää kyseistä harrastusta vaan sitä että aivan selkeästi epästabiili ihminen tuuttaa tuollaista someen.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo @BOL idea on nerokas, mutta en hänenä ottaisi luotia itse vastaan, vaan siihen olisi paljon helpompiakin tapoja. Palkataan joku näyttelijä vetämään tuo sama performanssi läpi.

Kaikkein kovin veto olisi ottaa tietysti se yksi jyväskyläläinen aikuisviihdetähti tuohon rooliin, mutta joku saattaisi nähdä sen provosoivana eleenä Hellua kohtaan.
Enpä tiedä, @BOL saattaisi nauttia tuosta niin paljon, että haluaa hoitaa homman itse. Ainakin ymmärrän täysin, jos näin olisi.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helena on postannut yöllä itsestään kuvan ja videon ampumaradalla saatesanoilla: "Need to back to this - who's in?"

Sitä ennen mietelause:

Your boundaries are not making you lose friends or family members. Your boundaries are making you lose gaslighters, emotional abusers, needy and greedy manipulators, self-centered narcissists and energy draining vampires. Keep standing up for yourself, you're doing great.

Joo, loistavasti näyttää Helenalla menevän. Tulkitsen tämänkin mietelauseen nyt niin, että taas on tullut palautetta tai joku on esittänyt ikäviä kysymyksiä tai sanonut suoraan, että nyt riittää. Ja sellaistahan ei Helenalle tehdä. Eihän Helenalla ole muita kuin hyödylliset muki-idioottinsa, jotka vaikuttavat itsekin vähäjärkiseltä porukalta. Ja tällaista jengiähän Helena halveksii.

Asekuvat ovat mun mielestäni selkeästi trollaamista. En usko edes mihinkään epäsuoraan uhkaukseen. Lapset siirtyvät tänään Mikon hoitovuorolle ja joku muu nyt heitä hoitaa, koska Mikko on Montrealissa. Näin on kiva aiheuttaa Mikolle lisähuolta ja syödä Mikon energioita.

Mä lainaan nyt taas kerran Helenan omia sanoja: Tää on niin sairasta!

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Helena on postannut yöllä itsestään kuvan ja videon ampumaradalla saatesanoilla: "Need to back to this - who's in?"

Sitä ennen mietelause:

Joo, loistavasti näyttää Helenalla menevän. Tulkitsen tämänkin mietelauseen nyt niin, että taas on tullut palautetta tai joku on esittänyt ikäviä kysymyksiä tai sanonut suoraan, että nyt riittää. Ja sellaistahan ei Helenalle tehdä. Eihän Helenalla ole muita kuin hyödylliset muki-idioottinsa, jotka vaikuttavat itsekin vähäjärkiseltä porukalta. Ja tällaista jengiähän Helena halveksii.

Asekuvat ovat mun mielestäni selkeästi trollaamista. En usko edes mihinkään epäsuoraan uhkaukseen. Lapset siirtyvät tänään Mikon hoitovuorolle ja joku muu nyt heitä hoitaa, koska Mikko on Montrealissa. Näin on kiva aiheuttaa Mikolle lisähuolta ja syödä Mikon energioita.

Ehkä meitä kaikkia on vain kaasuvalotettu. Me vain kuvittelemme, että eräällä vintillä ei pala enää valo.

JossuJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Sitä ennen mietelause:

Todellakin sairasta vihjailua suuntaan, jos toiseen. Hyvin epästabiilia. Lapset Kakskerrassa, heidän isänsä tuhansien kilometrien päässä ja yö. Olisi nyt lasun aika lähteä kotikäynnille tai hakea lapset koulusta ja eskarista sekä selvittää missä oikeasti mennään.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä tässä oikeasti tulee mieleen, että miten pitkälle Helena voi mennä, kun ei saa tahtoaan läpi "kevyemmin keinoin"? Meno ei ole kuitenkaan laantunut oikein missään kohtaa, vaan kiihtynyt tasaiseen tahtiin.

Pelottaa ajatella, että mitä lopulta täytyy tapahtua ennen kuin tämä hulluus päättyy.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eihän Helenalla ole muita kuin hyödylliset muki-idioottinsa, jotka vaikuttavat itsekin vähäjärkiseltä porukalta. Ja tällaista jengiähän Helena halveksii.

Omaan silmään osunut kaksi tukijaa: virolainen Liberaalipuolueen ehdokas Marjut Uusmäe ja Miss Helsinki 2012 Katrie Daler, joka on viime aikoina ansioitunut Nelosen laadukkaan Tähtiarpa-ohjelman juontaja.

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Vähän samat fiilikset kuin @JossuJii llä. Tässä sitä seurataan sivusta, kuinka pitkälle Helena on valmis menemään. Helena on tähänkin saakka ollut rajaton tekemisissään ja nyt julkaisee yöllä ampumavideoita. Helena on mestari epäsuorissa vihjailuissa, syytöksissä ja uhkailuissa. Toivon kovasti, että nyt olisi viranomaistenkin mielestä ylitetty punainen viiva.

Schadowan

Jäsen
Vähän samat fiilikset kuin @JossuJii llä. Tässä sitä seurataan sivusta, kuinka pitkälle Helena on valmis menemään. Helena on tähänkin saakka ollut rajaton tekemisissään ja nyt julkaisee yöllä ampumavideoita. Helena on mestari epäsuorissa vihjailuissa, syytöksissä ja uhkailuissa. Toivon kovasti, että nyt olisi viranomaistenkin mielestä ylitetty punainen viiva.
Niin, ei viitsi sanoa ääneen, mitä itse ajattelen mikä on worst case scenario tässä kaikessa... En tiedä luonnollisesti Helenan mahdollisista diagnooseista, mutta voi olla varma, että tämä kaikki on pistänyt pääkopan koetukselle. Lapset ovat Helenalle koko elämä ja hän näkee itse olevansa lasten puolella, heidän suojelija, heidän ainoa tuki ja turva ja muut ihmiset ovat pahoja ja uhkia lasten hyvinvoinnille. Jos vaikka tulee jotain isompia päätöksiä Kakskerrasta tai lasten huoltajuudesta niin en tosiaan en edes halua ajatella, mitä sitten voi tapahtua.Tässä on erittäin synkät vibat kaikinpuolin.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, ei viitsi sanoa ääneen, mitä itse ajattelen mikä on worst case scenario tässä kaikessa... En tiedä luonnollisesti Helenan mahdollisista diagnooseista, mutta voi olla varma, että tämä kaikki on pistänyt pääkopan koetukselle. Lapset ovat Helenalle koko elämä ja hän näkee itse olevansa lasten puolella, heidän suojelija, heidän ainoa tuki ja turva ja muut ihmiset ovat pahoja ja uhkia lasten hyvinvoinnille. Jos vaikka tulee jotain isompia päätöksiä Kakskerrasta tai lasten huoltajuudesta niin en tosiaan en edes halua ajatella, mitä sitten voi tapahtua.Tässä on erittäin synkät vibat kaikinpuolin.
Mä en ole yhtään niin varma, että lapset on Helenalle oikeasti koko elämä - tai edes lähelläkään. Näin Helena haluaa toki kaikille uskotella, koska tietää, että sitä kautta saa helpoimmin itselleen tukea. Mutta kun katsoo mitä Helena tekee ja miten lapset kärsivät Helenan tekemisistä joka päivä, niin vaikea on kuvitella, että Helena oikeasti lapsistaan välittäisi.

Pahimpia skenaarioita tämä ei silti muuta tai paranna mitenkään, oikeastaan päinvastoin, mutta joka tapauksessa en kyllä osta ollenkaan sitä, että lapset olisivat oikeasti Helenalle kaikki kaikessa. Pääasiassa tuntuu siltä, että Helena käyttää lapsiaan aseena ja yrittää heidän kustannuksellaan voittaa ihmisiä puolelleen.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers

Minä kun olen tässä nyt narsistin kanssa vääntänyt puolisen vuotta, niin voin kokemuksesta sanoa, että narsisti ei sano tai vihjaa mitään vahingossa. Kaikella on tarkoituksensa, ja jokainen tajuaa mikä pointti on julkaista video, missä ollaan ampumaradalla. Ei se suora uhkaus ole, mutta aiheuttaa se asianomaisissa epämukavia tunteita, ja se on tarkoituskin.

Surullinen homma, erityisesti lapsien kannalta.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli mieleeni, että voisin mennä mukikauppaan, sellaiseen jossa saa itse teettää omat tekstit mukin kylkeen, ja sitten tilaisin itselleni:
"BOL
- for justice!"
mukin.
Enää pitäisi päättää fontti.
Kaikkea sitä mullakin päässäni liikkuu.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Tänään tai no ensi yönä Suomen aikaan se Neljän maan-turnaus alkaa. Toivottavasti Mikko pystyy keskittymään hulabaloosta huolimatta. Kateeksi ei kyllä käy.
Ei kyl hajuakaan miten liittyy tähän ketjuun.

P.S. Edes Espn ei tiedä mitä A tarkoittaa rinnassa!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy