Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

  • 1 070 603
  • 6 246

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Samaa kyselisin kuin peksa. Olisi jo monta aiheketjuakin Pekingin kisoille, ehkäpä tuon Tokion voisi @Moderaattorit jo heivata ja avata Pekingille muuhun urheiluun osion. Kisathan on ihan kohta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
@Moderaattorit

Voiko tuonne löylyhuoneeseen pistää siellä keskusteltaviin aiheisiin liittyviä äänestyksiä? Mielestäni ne olisivat siellä enemmän kotonaan, kuin kierrätyskeskuksen "kummalla kädellä venyttelet kikkeliä" äänestysten seassa.
 
Voiko tuonne löylyhuoneeseen pistää siellä keskusteltaviin aiheisiin liittyviä äänestyksiä?

Kyllä voi. Tarkoitus on kuitenkin se, että ketjuissa käytäisiin keskustelua. Jos siis osioon tulee sellaisia ketjuja, joissa ei ole muuta sisältöä kuin itse äänestys, niin voidaan joutua puuttumaan. Mutta jos äänestys on mukana keskustelun lisähöysteenä, niin se on ihan ok.


Modet
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oisko mahdollista saada semmonen Jatkoaika Advanced Stats -tyyppinen tilasto palstan positiivisimmista käyttäjistä. Eli eniten tykkäyksiä antaneet nimimerkit suhteessa palstajäsenyyden kestoon? TOP-10 riittää oikein hyvin.
Tämä todennäköisesti johtaisi ns. "epärehellisten" tykkäysten kasvuun, eli tykkäillään vaikka ei välttämättä edes lueta koko viestiä. Ei ehkä olisi pitkässä juoksussa kovin hedelmällinen tilasto.
 
Oisko mahdollista saada semmonen Jatkoaika Advanced Stats -tyyppinen tilasto palstan positiivisimmista käyttäjistä. Eli eniten tykkäyksiä antaneet nimimerkit suhteessa palstajäsenyyden kestoon? TOP-10 riittää oikein hyvin.

Ei ole suunnitteilla tällaista, eikä ainakaan meillä modeilla edes ole käytössä mitään statistiikkaa annetuista tykkäyksistä.

T: Modet
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Saisiko tämän ketjun otsikkoon muokkauksen "Valtteri-myrsky 29.1.2022 LIVE-seuranta", kiitos

 
Ylläpidon automaattiset otteluketjut ottaa pois käytöstä kun lähes poikkeuksetta ilmoittaa väärät alkamisajat?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ylläpidon automaattiset otteluketjut ottaa pois käytöstä kun lähes poikkeuksetta ilmoittaa väärät alkamisajat?

Lisäksi puolet peleistä perutaan vallitsevan tilanteen takia.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Voisiko moderaattorit koodata palstasoftaan minulle sellaisen henkilökohtaisen ominaisuuden, että voisin käydä tykkäämässä joistain omista viesteistäni. En tietenkään mistään uusista, sillä sehän olisi vähän tyhmää, mutta sellaisista vanhoista mitä en muista edes kirjoittaneeni ja joiden kanssa olen aivan 100% samaa mieltä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/apple-–-omena-mätänee.52243/#post-4055480

Onko tuo otsikko vielä ajankohtainen, tai ketjussa käytävän keskustelun mukainen? Tämä on jo kolmas kerta kun kysyn asiaa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tuo otsikko vielä ajankohtainen, tai ketjussa käytävän keskustelun mukainen? Tämä on jo kolmas kerta kun kysyn asiaa.
Minusta tuo otsikko on kuitenkin aika "historiallinen", ikään kuin vastine "Nokia jättiläisen horjumiselle". Toivottavasti ei vaihdeta kumpaakaan...
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
NIMBY-ketju on karannut yleiseksi huumausainekeskusteluksi. Mielenkiintoista keskustelua, mutta väärässä ketjussa. Olisiko syytä erotella pois tuolta?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Miten iso liitetiedosto on liian iso palvelimen käsiteltäväksi?

Yritin tuossa jokin aika sitten yhden viestin liitetiedostoksi laittaa älyluurilla otettua kuvaa (kokeilin kahdella eri fotolla) ja tuli error "kuva on liian iso palvelimen käsiteltäväksi".

Ei muuta mut kuvien koot näytti olevan 0.8Mt ja vähän päälle 3Mt, mitkä on aika maltilliset nykyaikaiselle kuvauskalustolle.
 
Miten nimimerkin vaihto tapahtuu? Viestiä modeille vai ylläpidolle?

YV meille modeille, niin asia etenee. Kannattaa miettiä jo valmiiksi uusi nimimerkki, niin voimme tarkastaa onko se käytettävissä.

Nimimerkin vaihto on mahdollista vain yhden kerran, eli harkintaa on syytä käyttää jo senkin vuoksi. Myöskään vanha kirjoitushistoria ei katoa nimimerkin vaihdoksen yhteydessä, eli esim. vanhojen viestien lainauksissa näkyy edelleen vanha nimimerkki.

T: Modet
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Käsi ylös, kenen mielestä yksi vaihto riittää loppuiäksi.
 

redpecka

Jäsen
Käsi ylös, kenen mielestä yksi vaihto riittää loppuiäksi.
Jos tarkoitat merkinvaihtoa niin mulle ei riitä yksi tai kaksi, en osaa ikinä keksiä hyviä. Saisi olla joku sääntö, että kerran viidessä vuodessa saa vaihtaa tai olla viisi vuotta kirjoittamatta ja sitten sallittua vaihtaa tai maksaa tonnin jäsenmaksua jotta saisi normaalin nimimerkin itselleen. Tuohon hintaan vaatisin kyllä jonkun tähden myös ja intternetpisteitä. Mutta pääasia ettei tarttisi hävetä loppu ikää itseään.
 

redpecka

Jäsen
Miten iso liitetiedosto on liian iso palvelimen käsiteltäväksi?

Yritin tuossa jokin aika sitten yhden viestin liitetiedostoksi laittaa älyluurilla otettua kuvaa (kokeilin kahdella eri fotolla) ja tuli error "kuva on liian iso palvelimen käsiteltäväksi".

Ei muuta mut kuvien koot näytti olevan 0.8Mt ja vähän päälle 3Mt, mitkä on aika maltilliset nykyaikaiselle kuvauskalustolle.
Toivottavasti ylläpitomodet antaa tarkkaa lukua. Itte olen huomannut, että semmonen 1000KB on se raja. Minulla niin huono omatunto kun olen rasittanut kivan palstan kapasiteettia monilla turhuuksilla mutta yleensä käyn paintissa muokkaamassa kuvat mahdollisimman pieniksi. Pyrin pitämään parinsadan KB:n koissa jos idea tulee silläkin selväksi. Anteeksi.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Eikö vedonlyönnille voisi olla oma osionsa? Siellä sitten erikseen vihjeketjut sun muut. Meitä enemmän tai vähemmän vetoa lyöviä on täällä kuitenkin melko runsaasti.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Toivottavasti ylläpitomodet antaa tarkkaa lukua. Itte olen huomannut, että semmonen 1000KB on se raja. Minulla niin huono omatunto kun olen rasittanut kivan palstan kapasiteettia monilla turhuuksilla mutta yleensä käyn paintissa muokkaamassa kuvat mahdollisimman pieniksi. Pyrin pitämään parinsadan KB:n koissa jos idea tulee silläkin selväksi. Anteeksi.
No tämä selittää myös joidenkin kaipaaman tapatalkinkin puuttumisen jos palstan liitetiedostotkin on suunniteltu kokojensa puolesta Nokia N70:n aikaisille kännyköille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös